0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτο που εχω δει σε Ducati ειναι οτι βαζουν και slipper συμπλεκτη απο billet υλικα.
η αφαιρεση βαρους απο την καμπανα εχει διαφορα αλλα οχι τοση οση στον στροφαλο.η ροπη στρεψης μειωνεαι δραματικα μονο με μεγαλο βαρος στον στροφαλο.μια βαρια καμπανα με μεγαλες δυναμεις αδρανειας μετραφραζεται στον στροφαλο σαν ενα μικρο μονιμο φορτιο και αυτο γιατι ο μειωτηρας που υπαρχει μεταξυ καμπανας κ στροφαλου ειναι δραματικα μεγαλος.
Παράθεση από: Rigas στις Απρίλιος 14, 2007, 07:04:17 μμΑυτο που εχω δει σε Ducati ειναι οτι βαζουν και slipper συμπλεκτη απο billet υλικα.Τι εννοείς από billet υλικά? . Εκτός αυτού είναι και ξηροκάμπανα. Μπαίνει slipper στα δικά μας, αλλά για τελείως άλλους λόγουςBTW μόλις διάβαζα την ιστορία ενός τύπου στο αμέρικα που πήγε το Tuono, για να του βγάλουν το βάρος του βολάν, και του γ@μησαν το μοτέρ... Later when they tried to remove the flywheel, the threads stipped out of the puller and my flywheel. Two more weeks go by and I am now told that a "nut" has to be welded on the flywheel so it can be removed? I am told I will be called that afternoon with an update. I guess they lost my telephone number because they never called.Έφαγε πακέτο ο συνάδελφος.... Τους έγραψα πάντως ότι η μετατροπή είναι 1/2 ώρα δουλειά, αν ξέρει ο μηχανικός να την κάνει. bill ετοιμάσου για πελάτες απ΄την άλλη μεριά του Ατλαντικού
bill αυτο που κανεις με το να αφερεις το βαρος απο το βολαν ειναι κατι σαν αυτο που κανουν στα αγωνηστικα με μικροτερα πηνια, και βολαν?
Εχω στειλει στον makis ολο το αρθο με φωτο κλπ για να μπει σε topic''tuning tips''Κανε λιγο υπομονη μολις ξεπηξει λογικα θα το βαλει
Παράθεση από: Rigas στις Απρίλιος 14, 2007, 10:09:29 μμbill αυτο που κανεις με το να αφερεις το βαρος απο το βολαν ειναι κατι σαν αυτο που κανουν στα αγωνηστικα με μικροτερα πηνια, και βολαν? ακριβως
λεω να το κανω μονος μου.σορρυ που σας ζαλισα.ευχαριστω.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι