να σε ρωτησω bill εχεις συνεργειο?ξερεις καπου να πηγαινω τη μηχανη τωρα την παω στον Αρμακολα.ειμαι για το service των 10000 χλμ.τι θα αλλαξω και τι να προσεξω?ποσο θα παει περιπου.τι αλλο να κανω σχετικα οικονομικο για να πηγαινει και αλλο.θελω να τα στησω με ενα ΚΤΜ 990 super duke ο οποιο εχει ολοσωμη akrabovic και πιθανον προγραμμα εχω ελπιδες οπως ειναι μαμ η να το αφησω?σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωω
για συνεργειο τωρα στηνω το δικο μου.σε πολυ λιγο θα μαι ετοιμος
για τις βελτιωσεις θα στις πω απο κοντα η τηλεφωνικα για να μου πεις ακριβως θες να κανεις
οσο για την κοντρα που λες,επειδη ειμαι ορκισμενος κοντρακιας,θα σου πω οτι την εχω κανει ηδη.
το μηχανακι σου δεν υστερει σε δυναμη σε σχεση με το κτμ απλα πρεπει να εχει πολυ καλο ελεγχο του γκαζιου για να μπορεις να κρατας τον μπροστινο τροχο ελαχιστα σηκωμενο απο το εδαφος και να κανεις ταχυτατες αλαγες.
στην περιφημη βουτα απο σταση ημουν 5 μηχανακια μπρωστα και στις 3 κοντρες.
μην σε τρομαζουν οι ακραποβιτς γιατι θα εχει χασει στα χαμηλα το κτμ ενω θα εχει κερδισει ελαχιστα στα ψηλαμονο εαν εγινε καλο setup (προγραμμα) αλλιως μπορει να εχασε και ψηλα.
οι χαμηλες απο το μηχανακι σου ειναι εκπληκτικα καλες και με την σωστη διαχειρηση θα σου δωσουν προβαδισμα απο το γεμισμα κι ολας της δευτερας
στην τριτη θα κρατησεις την αποσταση κ στην τεταρτη εαν ειναι πιο δυνατος λογω εξατμισεων και προγραμματος θα αρχισει να μαζευει αλλα δεν θα προλαβει γιατι καπου εκει τελειωνουν τα 400 μετρα.
εγω ετρεξα με νορμαλ μηχανακια και την αποσταση που κερδισα στην αρχη την κρατησα μεχρι κ τον τερματισμο.