APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: backys στις Ιούλιος 07, 2006, 02:15:53 πμ
-
Το τελευταιο καιρο στα φορουμ του εξωτερικου γινεται πολυς λογος για την αφαιρεση του βαρους απο το βολαν.
Ετσι αποφασισα να το δοκιμασω και εγω.
Προσοχη!!!!Γινεται μονο στον κινητηρα magnesium δηλ.στα μοντελα RSVR 2004 και μετα και στα 2006 TUONO.
Το βαρος ειναι βιδωμενο στο βολαν και το μονο που χρειαζεται ειναι ενα ξεβιδωμα μονο.
Το βαρος ζυγιζει ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΙΛΟ!!!!
Ολη η διαδικασια κρατα το πολυ μια ωρα και το εκανα μαζι με τον Bill στο συνεργειο (τι μαζι δηλαδη μονος του το μονταρε...)
Αποτελεσματα:
Τρελο στροφαρισμα ειδικα μετα τις 7000 στροφες μεχρι τον κοφτη.
Εχει χασει λιγο ροπη απο τις 1000 μεχρι τις 4000 αλλα δεν ειναι ενοχλητικο γιατι ανεβαζει τις στροφες αερα!!!
Επισης παρατηρησα ενα συντονισμο οταν φτανει στις 7000 στροφες που θυμιζει αυτο που εκαναν τα διχρονα τυπου RGV-Γ και RD 350 την ωρα που ροπιαζαν(τι θυμηθηκα παλι...)
Τελος στην πιστα ειχα ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ εξοδους απο τις στροφες(οχι στα χωματα ετσι χεχεχεχε) και ''επαιζα'' με πολλα γιαπωνεζικα 1000αρια μπαζα σε σημειο που με ρωτουσαν στα διαλειματα απορημενοι οι ιδιοκτητες τους τι εχω κανει στον κινητηρα.
Θα ακολουθησει post και με φωτογραφιες
-
Οτι... περισσεψε :-D :-D :-D :-D
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
-
στο ... χειρουργειο του DrBill....
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
-
και μια κουνημενη....
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
-
Παρε αλλη φωτογραφικη ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
Αντε γινεσαι και εσυ σιγα σιγα ανθρωπος!!!
-
Βρε καλως το τρελοκομειο!!!!!
Ποια φωτογραφικη ρε απο το κινητο ειναι και ετρεμε και το χερι μου απο τη συγκινηση χεχεχεχεχε!!!!!
Ευχαριστω για τη συμβουλη σου για το βολαν αλλα απ'οτι βλεπω δεν βαζει κανεις αλλος χερι....
Ποτε βγαζεις το τερας απο το συνεργειο???
-
Ελα ρεεεεεεεεε
Αν σου πω οτι το κοριτσακι μου ειναι ετοιμο αλλα ελειπα Γερμανια και δε εχω αξιωθει να παω να το παρω????
Μια μικρη τομη πρεπει να γινει μονο στη carbon καρινα και επιτελους θα το εχω παλι στα χερακια μου!!!!
Θα πιουμε κανενα καφεδακι ρε τρελιαρη???
Φιλικα
Nitro
-
ΟΚ παρε κανα τηλ. οποτε μπορεις
-
klassikoi athinezoi opos leme sto NAYPLIO pare esi opote mporeis oxi more pare esi kalitera ti einai ayta re ante bgeite na ta peite aaaaa kai parte kai emena ean thelete xxxxxxxxxxx :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
-
οντως το ελαφρωμα του βολαν αξιζει τον κοπο! χθες το χειρουργησε ο bill, και μπορω να πω οτι η διαφορα ειναι αισθητη!
αποκτα βεβαια μια καπως ξερη αισθηση, αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο! εξαρταται απο την χρηση που θελει ο καθενας!
το μονο σιγουρο (μετα απο ολονυχτιες μετρησεις) ειναι, οτι σε απολυτα νουμερα, το θεριο παει καλυτερα!
-
Να ρωτησω.... η "μετατροπή" μηπως έχει κανένα αντικτηπο στο κλεισιμο του γκαζιού?
Μηπως λόγο τις έλειψης βάρους απο το βολάν και τις μικρότερης αδράνειάς του, "ζορίζει" τον σλιπερ συμπλέκτη και δεν δουλευει σωστά?
Δηλ έχουμε μπλοκαρισματα του πίσω τροχού στο κλείσιμο του γκαζιού?
Το αν τρώγονται ποιο γρηγορα οι δίσκοι (αν κιόλας) δεν με απασχολεί.
-
θεωρητικα μειωνει το φρενο του κινητηρα.
το βαρος στο βολαν εχει να κανει με δυναμεις αδρανειας κ μονο.
ειναι αποθηκευση ενεργειας στον στροφαλο.
καταναλωνει ενεργεια για να περιστραφει μαζι με τον στροφαλο,
σε μια γρηγορη αλλαγη ταχυτητας που ριχνουμε τον στροφαλο βιαια 1000 στροφες κατω εκει το βαρος μας δινει την αποθηκευμενη του ενεργεια γιατι μαζι με τον στροφαλο πρεπει να φρεναρουμε και αυτο το βαρους που περιστρεφετε.
3 πραγματα χανουμε αφαιροντας το.
1ον μια γραμμικοτητα που προσφερει σε ολο το φασμα λειτουργειας
2ον λιγοτερη δυναμη στο ρελαντι.
με βαρυ στροφαλο εχεις αποθηκευμενη ενεργεια και χρειαζεσε λιγοτερο ανοιγμα γκαζιου για να ξεκινησεις (χαλαρα ενοειτε)
και 3ον δυσκολια διατηρησης μεγιστης τελικης ταχυτητας απο αλλαγη εξωτερικων συνθηκων,πχ ελαφρια ανηφορα,κοντρα ανεμο κτλ.
κερδιζεις βεβαια σε χρονο επιτευξης της τελικης ταχυτητας
η ευστροφια και η ροπη στρεψης που κερδιζεις δεν συγκρινετε με τα παραπανω.
και ενα πολυ ωραιο και σημαντικο πλεονεκτημα ειναι η μειωση του σκορτσαρισματος γιατι υπαρχει λιγοτερη "δραση-αντιδραση" αναμεσα στους νεκρους χρονους του V60 γιατι σαν 2κυλινδρος αλλα και σε διαταξη 60μοιρων που ειναι εχουμε 240 μοιρες διαφορα των ενεργων χρονων.
και θεωρητικα παντα εχεις ταχυτερη εκκινηση του κινητηρα,λιγοτερη καταπονηση της μιζας και συναμα του ευαισθητου κομπλερ μιας και ελαφρωνει καπως το εργο τους να εκκινησουν σε ταχυτητα 300 στροφων το λεπτο τον στροφαλο απο σταση
αξιζει τον κοπο
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
-
Έχω φύγει εντελώς !!!! :-o :-o
Αυτό θα πει τεκμηριωμένη απάντηση... καλά ρε bill, τέτοια τεκμηρίωση, ούτε στη φυσική της τεχνολογικής κατεύθυνσης στη Γ' Λυκείου δε βρίσκεις!! Να' σαι καλά να μας ... διδάσκεις... 8-) ;-) 8-)
-
backys έγραψε:
Προσοχη!!!!Γινεται μονο στον κινητηρα magnesium δηλ.στα μοντελα RSVR 2004 και μετα και στα 2006 TUONO.
.....στα αλλα V60 γιατι δεν γίνεται?????????? :-? :-?
-
Καλημερααααααααααα!
Δε γινεται στα παλιοτερα μοτερ γιατι το "βαρος" που ειναι βιδωμενο πισω απο το βολαν στα νεοτερα μοντελα σε εμας ειναι ενιαιο κομματι και δε μπορει απλα να ξεβιδωθει!!!
Μπορεις ομως να ελαφρωσεις το βολαν με "συμβατικες" μεθοδος (βλεπε τορνο!!!)
Φιλικα
Nitro
-
bill έγραψε:
θεωρητικα μειωνει το φρενο του κινητηρα.
το βαρος στο βολαν εχει να κανει με δυναμεις αδρανειας κ μονο.
ειναι αποθηκευση ενεργειας στον στροφαλο.
καταναλωνει ενεργεια για να περιστραφει μαζι με τον στροφαλο,
σε μια γρηγορη αλλαγη ταχυτητας που ριχνουμε τον στροφαλο βιαια 1000 στροφες κατω εκει το βαρος μας δινει την αποθηκευμενη του ενεργεια γιατι μαζι με τον στροφαλο πρεπει να φρεναρουμε και αυτο το βαρους που περιστρεφετε.
3 πραγματα χανουμε αφαιροντας το.
1ον μια γραμμικοτητα που προσφερει σε ολο το φασμα λειτουργειας
2ον λιγοτερη δυναμη στο ρελαντι.
με βαρυ στροφαλο εχεις αποθηκευμενη ενεργεια και χρειαζεσε λιγοτερο ανοιγμα γκαζιου για να ξεκινησεις (χαλαρα ενοειτε)
και 3ον δυσκολια διατηρησης μεγιστης τελικης ταχυτητας απο αλλαγη εξωτερικων συνθηκων,πχ ελαφρια ανηφορα,κοντρα ανεμο κτλ.
κερδιζεις βεβαια σε χρονο επιτευξης της τελικης ταχυτητας
η ευστροφια και η ροπη στρεψης που κερδιζεις δεν συγκρινετε με τα παραπανω.
και ενα πολυ ωραιο και σημαντικο πλεονεκτημα ειναι η μειωση του σκορτσαρισματος γιατι υπαρχει λιγοτερη "δραση-αντιδραση" αναμεσα στους νεκρους χρονους του V60 γιατι σαν 2κυλινδρος αλλα και σε διαταξη 60μοιρων που ειναι εχουμε 240 μοιρες διαφορα των ενεργων χρονων.
και θεωρητικα παντα εχεις ταχυτερη εκκινηση του κινητηρα,λιγοτερη καταπονηση της μιζας και συναμα του ευαισθητου κομπλερ μιας και ελαφρωνει καπως το εργο τους να εκκινησουν σε ταχυτητα 300 στροφων το λεπτο τον στροφαλο απο σταση
αξιζει τον κοπο
Απάντηση περαν του δεόντος ικανοποιητική θα έλεγα... οπότε δεν μένει παρα να το δοκιμάσουμε.
Ετσι και αλλιως βιδωτό ειναι το ριμάδι, αν δεν μας "κάνει" το βάζουμε πάλι στην θέση του ;-)
-
για να συμπληρωσω κατι που μαλλον ξεχασε ο bill:
θεωρητικα, με την αφαιρεση του βαρους αυτου, επιτυγχανουμε και καλυτερο φρεναρισμα, μιας και κατα το κλεισιμο του γκαζιου, ο στροφαλος εχει λιγοτερη ενεργεια αποθηκευμενη.
αν κανω λαθος, παρακαλω διορθωστε με κυριε μηχανικε ;-)
-
εγω παντως παιδια το εκανα και ειναι μια χαρα ουτε ακουγεται τιποτα ουτε κραδασμοι μια χαρα καντε το ειναι τελειο το μηχανακη θα πειτε αντιο στα σκοτσαρισματα
-
Ρε Makis δεν το βαζεις αυτο το topic εκει που που ειναι μαζεμενα τα tuning tips?
-
και ολα αυτα τα καταφερνουμε χωρις να μας τα πρηξουν για την εγγυηση στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια?
-
Μολις εκανα τη μετατροπη.Την εκανε ο Bill με τα εμπειρα χερια του σε μιση ωρα(!)
Τη συνιστω ανεπιφυλακτα (αρκει να ξερει τι κανει ο μηχανικος)
Τελος το σκορτσαρισμα, μεγαλυτερη ευστροφια, ολη η μηχανη εχει πιο ελαφρια αισθηση, σα να ελαφρωσε 10 κιλα
Και εχω την εντυπωση οτι αλλαζει και γρηγοροτερα κατευθυνση
Reccommended 100%
-
Θα τρεξεις πουθενα φετος?
-
katarxhn xronia polla se olous tous aprilia bikers...erothsh sto tuono 2005 afereite? :bye:
-
ΑΠΟ οσο ξερω οχι αλλα κατι εχει παρε το αυτι μου οτι ο ΝΙΤROARGI to εχει κανει αλλα πως δεν εχω ιδεα για ριχτου κανα π.μ να σου πει και α γινεται να μας ποσταρεις και καμια φοτο οταν το κανεις τα λεμε καλη χρονια σε εσενα και στο μηχανακι σου :bye:
-
omerta69 έγραψε:
katarxhn xronia polla se olous tous aprilia bikers...erothsh sto tuono 2005 afereite? :bye:
δεν αφαιρειται γιατι δεν ειναι βιδωμενο.
Ελαφρωνει βεβαια στον τορνο...
-
thanks pedes gia thn apanthsh..tha to psaxo to thema..apo edo dioti o bill einai kapos makria blepe rodo meria :D kai pali kalh xronia kai kala kmh kai panta orthioi..
-
backys έγραψε:
Θα τρεξεις πουθενα φετος?
Στα 600, τους δυο αγωνες Πανελληνιου στις Σερρες οπως περσι και οσους βορειου κανει ο Χανιογλου, ακουσα οτι θα γινουν 5 αγωνες. Θα δουμε...
Αριστη μετατροπη η αφαιρεση του βολαν.Οσο περνανε οι μερες και οδηγω τη μηχανη τοσο περισσοτερο μου αρεσει. Οσοι δεν το χετε κανει μη διστασετε. Και ξερω οτι το χετε διαβασει πολυ εδω μεσα αλλα αυτος ο bill...πολυ καλος μηχανικος και μερακλης
-
πολύ ενδιαφέρον ακούγεται όλο αυτό αλλά:
και ολα αυτα τα καταφερνουμε χωρις να μας τα πρηξουν για την εγγυηση στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια?
Αν είναι έτσι τότε το αλλάζω αύριο κιόλας!Ή μάλλον μεθαύριο! :D
-
Είναι έτσι όμως,ή υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση?Ξέρει κανείς?Και γενικότερα, όλα αυτά τα κολπάκια με το βολάν, το derestriction ,το ξετάπωμα και γω δεν ξέρω τι άλλο,έχουν επιπτώσεις στην εγγύηση?
-
Αγαπητε φιλε οσο αναφορα το ερωτημα σου για το θεμα της εγγυησης θα σου τα εξης, στην πραγματικοτητα ολα αυτα τα λεγομενα ΔERESTRICTIONS αφερουν την εγγυηση σε περιπτωση βλαβης της μηχανης, αλλα για να γινει κατι τετοιο θα πρεπει να εχει προβλημα η παντετα που θα κανουμε στο μηχανακι οπως καταλαβαινεις ολα αυτα που κανουμε εμεις τωρα τα εχουν κανει στο εξωτερικο εδωω και χρονια και ουδεις ειχε το παραμικρο προβλημα, οποτε καμια επιπτωσει δεν θα εχεις στην εγγυηση αλλα καλο ηταν να μην το ανναφερεις στο μηχανικο σου εαν ειναι τοσο ψυρας καλες βολτες και μην ανυσηχεις για αυτα αλλα για το ποιος σου φτιαχνει το μηχανακι.....
ΒΙΛΛ ΘΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΟΥ :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Οι φωτο που πήγαν παρακαλώ απ την αφαίρεση του βάρους? Γιατί δεν τις βλέπω? :thnk:Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα αν είναι έτσι όπως τα λέτε!
-
Εχω στειλει στον makis ολο το αρθο με φωτο κλπ για να μπει σε topic''tuning tips''
Κανε λιγο υπομονη μολις ξεπηξει λογικα θα το βαλει
-
ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ σε αυτον που βηκε αυτη τη μικρη πατεντα και ανασανε το εργαλειο.
Μου δειχνει την αισθηση με την πρωτη που το οδηγησα οτι στροφαρει πιο ευκολα.
Οντως ανεβαζει πιο καλα ειδικα μετα τις 6000 στροφες ενω πριν φαινοταν οτι πρεπει να ανεβει κι αλλο για να δειξει την δυναμη του.
Μειωθηκαν κατα πολυ τα σκορτσαρισματα με 3η - 4η (στην 2η δεν ειδα καποια διαφορα)
Ανοιγα με 6η και "ανεβαζα" ταχυτητα. Μου φαινοταν δηλαδη οτι εχει 5η σχεση στο κιβωτιο. Κι ομως ανεβαζε τοσο ανετα.....
Δεν διαπιστωσα φιλε backys οτι εχει καποια "τρυπα" χαμηλα που γραφεις, αλλα ξαναλεω μολις το πηρα απο τον Βασιλη. Ειμαι παντως πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα. Φανηκε πιο καθαρα οτι χρειαζομαι πλεον καινουριο πισω λαστιχο.
Δεν ξερω Δημητρη (dimdoc) αν εχει βοηθησει (αυτο που γραφεις στο ποστ σου περι βοηθειας στην αλλαγη κατευθυνσης) επειδη ταυτοχρονα εκανα και το ανεβασμα του πισω μερους στην αναρτηση
Ειδα οτι αλλαζει πιο ευκολα σε σχεση με πριν κατευθυνση χωρις να χρειαζεται ΤΗΝ δυναμη.
-
Λοιπον απο τις καλητερες μετατροπες που εχω διαβασει.
Αυτο που λεει ο dimdoc ειναι πολυ σωστο γιατι εχει λιγοτερες στροφορμες ο κινητηρας αφου τωρα εχει ελαφρυτερα κινουμενα μερη.
Αυτο που εχω δει σε Ducati ειναι οτι βαζουν και slipper συμπλεκτη απο billet υλικα.
π.χ αυτος της STM ειναι 1 κιλο ελαφρυτερος, με αποτελεσμα να στροφαρει ακομα καλητερα, συν οτι στα Ducati που εχουν και ελαφρυτερα
βολαν ως αφτερμαρκετ αξεσουαρ να τα κανουν να τραβανε απιστευτα.
Μαλον αν βαλει καποιο απο τα μελη μας και billet συμπλεκτη να δει ακομα καλητερα αποτελεσματα, αλλα και 1 κιλο που φευγει ειναι super.
(http://www.pdq1.co.uk/stm_rsv.jpg)
-
η αφαιρεση βαρους απο την καμπανα εχει διαφορα αλλα οχι τοση οση στον στροφαλο.
η ροπη στρεψης μειωνεαι δραματικα μονο με μεγαλο βαρος στον στροφαλο.
μια βαρια καμπανα με μεγαλες δυναμεις αδρανειας μετραφραζεται στον στροφαλο σαν ενα μικρο μονιμο φορτιο και αυτο γιατι ο μειωτηρας που υπαρχει μεταξυ καμπανας κ στροφαλου ειναι δραματικα μεγαλος.
-
Αυτο που εχω δει σε Ducati ειναι οτι βαζουν και slipper συμπλεκτη απο billet υλικα.
Τι εννοείς από billet υλικά? . Εκτός αυτού είναι και ξηροκάμπανα. Μπαίνει slipper στα δικά μας, αλλά για τελείως άλλους λόγους
BTW μόλις διάβαζα την ιστορία ενός τύπου στο αμέρικα που πήγε το Tuono, για να του βγάλουν το βάρος του βολάν, και του γ@μησαν το μοτέρ... :cry:
Later when they tried to remove the flywheel, the threads stipped out of the puller and my flywheel. Two more weeks go by and I am now told that a "nut" has to be welded on the flywheel so it can be removed? I am told I will be called that afternoon with an update. I guess they lost my telephone number because they never called.
Έφαγε πακέτο ο συνάδελφος.... Τους έγραψα πάντως ότι η μετατροπή είναι 1/2 ώρα δουλειά, αν ξέρει ο μηχανικός να την κάνει. bill ετοιμάσου για πελάτες απ΄την άλλη μεριά του Ατλαντικού :ohyes: :bye:
-
η αφαιρεση βαρους απο την καμπανα εχει διαφορα αλλα οχι τοση οση στον στροφαλο.
η ροπη στρεψης μειωνεαι δραματικα μονο με μεγαλο βαρος στον στροφαλο.
μια βαρια καμπανα με μεγαλες δυναμεις αδρανειας μετραφραζεται στον στροφαλο σαν ενα μικρο μονιμο φορτιο και αυτο γιατι ο μειωτηρας που υπαρχει μεταξυ καμπανας κ στροφαλου ειναι δραματικα μεγαλος.
εχεις απολυτο δικιο, οτι η αυξηση ευστροφιας δεν ειναι ιση με την αλαγη βολαν 101%, απλα το εγραψα ως συμπληρωματικη βελτιωση,
για μια αυξηση στην ευστροφια αλλα και στον τομεα καλητερος slipper συμπλεκτης λογο βαρους και ποιοτητας.
bill αυτο που κανεις με το να αφερεις το βαρος απο το βολαν ειναι κατι σαν αυτο που κανουν στα αγωνηστικα με μικροτερα πηνια, και βολαν?
Απλα ετσει εχω ακουσει.
:bye:
-
Αυτο που εχω δει σε Ducati ειναι οτι βαζουν και slipper συμπλεκτη απο billet υλικα.
Τι εννοείς από billet υλικά? . Εκτός αυτού είναι και ξηροκάμπανα. Μπαίνει slipper στα δικά μας, αλλά για τελείως άλλους λόγους
BTW μόλις διάβαζα την ιστορία ενός τύπου στο αμέρικα που πήγε το Tuono, για να του βγάλουν το βάρος του βολάν, και του γ@μησαν το μοτέρ... :cry:
Later when they tried to remove the flywheel, the threads stipped out of the puller and my flywheel. Two more weeks go by and I am now told that a "nut" has to be welded on the flywheel so it can be removed? I am told I will be called that afternoon with an update. I guess they lost my telephone number because they never called.
Έφαγε πακέτο ο συνάδελφος.... Τους έγραψα πάντως ότι η μετατροπή είναι 1/2 ώρα δουλειά, αν ξέρει ο μηχανικός να την κάνει. bill ετοιμάσου για πελάτες απ΄την άλλη μεριά του Ατλαντικού :ohyes: :bye:
Billet ειναι η καμπανα του συμπλεκτη (πιο ελαφρυα) οχι δεν ειναι ξηροκαμπανο αυτης της εταιριας , αλλα μεχρι πριν 1.5 χρονο εβγαζε η Bucci στα 3000 ευρω.
Αλλα μην σε απασχολη αυτο στα SBK ολα τα 4κυλινδρα πλεον τρεχουν με υγρους συμπλεκτες η STM ειναι πολυ καλη.
-
bill αυτο που κανεις με το να αφερεις το βαρος απο το βολαν ειναι κατι σαν αυτο που κανουν στα αγωνηστικα με μικροτερα πηνια, και βολαν?
:bye:
ακριβως
-
Παιδιά οι φωτό είναι εδώ αλλα σόρρυ που δεν ξέρω σε ποια ποστ ήταν.
Μπορείτε να τις δείτε μαζεμένες σε αυτό. :)
-
Εχω στειλει στον makis ολο το αρθο με φωτο κλπ για να μπει σε topic''tuning tips''
Κανε λιγο υπομονη μολις ξεπηξει λογικα θα το βαλει
makis 8a to baleis?
-
bill αυτο που κανεις με το να αφερεις το βαρος απο το βολαν ειναι κατι σαν αυτο που κανουν στα αγωνηστικα με μικροτερα πηνια, και βολαν?
:bye:
ακριβως
τα σεβη μου !!! :wine:
Θα πρεπει να στοφαρει τρελα...!!!
Ειδικα στις αλαγες ταχυτητων θα πρεπει να ειναι πολυ καλο
-
σορρυ για την ενοχληση ειμαι νεοσ σχετικα μολισ 20 και εχω παρει ενα tuono και εγω σαν παιδι 2006.αυτο για το βολαν υπαρχει περιπτωση να μου βγαλει καποιο προβλημα στο μοτερ γιατι δεν υπαρχει χρημα και αν γινει κατι σε καλυπτει η εγγυση?αν παθει κατι και το ξανα βαλεισ θα φαινεται πειραγμενο?λεω να το κανω μονος μου.σορρυ που σας ζαλισα.ευχαριστω. :cry: :blus: :bye:
-
προβλημα να σου βγαλει δεν γινεται γιατι το βαρος απλα καθυστερει λιγο το βιαιο ανεβασμα στροφων.τα λεω απλα για να ειναι κατανοητα.
μπαινει και βγαινει χωρις ιχνη.
να το βγαλεις μονος σου λιγο δυσκολο γιατι χρειαζεται τον μαμα εξολκεα για την αφαιρεση του βολαν που ειναι και σχετικα ευπαθη σημειο για ολα τα supersport μοτερ γιατι ειναι πολυ ελαφρια και στραβωνουν με το παραμικρο.
και πληροφοριακα το βολαν δεν παει σκετο,το δινει μαζι με τα πηνια στην προνομιακη τιμη των 1100 ευρω περιπου
-
λεω να το κανω μονος μου.σορρυ που σας ζαλισα.ευχαριστω.
Μην το τολμήσεις !!!!! O bill είναι υπερ του δέοντος διακριτικός. Ο μηχανικός που θα στο βγάλει αν ξέρει τι κάνει (όπως ο Bill) θέλει μισή ώρα. Αν δεν ξέρει μπορείς να φας τρελλό πακέτο με την ζημιά που θα σου κάνουν.
Κάπου στο AF1 έχει ποστάρει την περιπέτεια του κάποιος που πήγε σε συνεργείο aprilia στην Αμερική, και έμεινε 2 μήνες χωρίς μηχανή εξαιτίας της ζημιάς που του προκάλεσαν.
Ή το πας σε κάποιον που ξέρει τι κάνει ή το αφήνεις ως έχει.
:bye:
-
Καλά είστε τρελοί τι θέλετε να τα κάνετε τα tuono..........καλά δεν στροφάρουν............
γιά να το βάλουν το βάρος έκει κάτι θα ξέραν.
-
να σε ρωτησω bill εχεις συνεργειο?ξερεις καπου να πηγαινω τη μηχανη τωρα την παω στον Αρμακολα.ειμαι για το service των 10000 χλμ.τι θα αλλαξω και τι να προσεξω?ποσο θα παει περιπου.τι αλλο να κανω σχετικα οικονομικο για να πηγαινει και αλλο.θελω να τα στησω με ενα ΚΤΜ 990 super duke ο οποιο εχει ολοσωμη akrabovic και πιθανον προγραμμα εχω ελπιδες οπως ειναι μαμ η να το αφησω?σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωω :D :D :bye: :bye:
-
Ο Bill είναι καταπληκτικός μηχανικός. Σου στέλνω το κινητό του με π.μ. για να του τηλεφωνίσεις και να συνενοηθείς μαζί του για ότι θες! ;)
Όσον αφορά τη κόντρα που θες να βάλεις... Τί είδους κόντρα θα πας να κάνεις?
Να ξέρεις πάντως, ότι το σημαντικότερο είναι να μπορείς να αξιοποιείς την μηχανη σου σωστά. :)
-
να σε ρωτησω bill εχεις συνεργειο?ξερεις καπου να πηγαινω τη μηχανη τωρα την παω στον Αρμακολα.ειμαι για το service των 10000 χλμ.τι θα αλλαξω και τι να προσεξω?ποσο θα παει περιπου.τι αλλο να κανω σχετικα οικονομικο για να πηγαινει και αλλο.θελω να τα στησω με ενα ΚΤΜ 990 super duke ο οποιο εχει ολοσωμη akrabovic και πιθανον προγραμμα εχω ελπιδες οπως ειναι μαμ η να το αφησω?σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωω :D :D :bye: :bye:
για συνεργειο τωρα στηνω το δικο μου.σε πολυ λιγο θα μαι ετοιμος
για τις βελτιωσεις θα στις πω απο κοντα η τηλεφωνικα για να μου πεις ακριβως θες να κανεις
οσο για την κοντρα που λες,επειδη ειμαι ορκισμενος κοντρακιας,θα σου πω οτι την εχω κανει ηδη.
το μηχανακι σου δεν υστερει σε δυναμη σε σχεση με το κτμ απλα πρεπει να εχει πολυ καλο ελεγχο του γκαζιου για να μπορεις να κρατας τον μπροστινο τροχο ελαχιστα σηκωμενο απο το εδαφος και να κανεις ταχυτατες αλαγες.
στην περιφημη βουτα απο σταση ημουν 5 μηχανακια μπρωστα και στις 3 κοντρες.
μην σε τρομαζουν οι ακραποβιτς γιατι θα εχει χασει στα χαμηλα το κτμ ενω θα εχει κερδισει ελαχιστα στα ψηλαμονο εαν εγινε καλο setup (προγραμμα) αλλιως μπορει να εχασε και ψηλα.
οι χαμηλες απο το μηχανακι σου ειναι εκπληκτικα καλες και με την σωστη διαχειρηση θα σου δωσουν προβαδισμα απο το γεμισμα κι ολας της δευτερας
στην τριτη θα κρατησεις την αποσταση κ στην τεταρτη εαν ειναι πιο δυνατος λογω εξατμισεων και προγραμματος θα αρχισει να μαζευει αλλα δεν θα προλαβει γιατι καπου εκει τελειωνουν τα 400 μετρα.
εγω ετρεξα με νορμαλ μηχανακια και την αποσταση που κερδισα στην αρχη την κρατησα μεχρι κ τον τερματισμο.
-
να σε ρωτησω bill εχεις συνεργειο?ξερεις καπου να πηγαινω τη μηχανη τωρα την παω στον Αρμακολα.ειμαι για το service των 10000 χλμ.τι θα αλλαξω και τι να προσεξω?ποσο θα παει περιπου.τι αλλο να κανω σχετικα οικονομικο για να πηγαινει και αλλο.θελω να τα στησω με ενα ΚΤΜ 990 super duke ο οποιο εχει ολοσωμη akrabovic και πιθανον προγραμμα εχω ελπιδες οπως ειναι μαμ η να το αφησω?σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωω :D :D :bye: :bye:
για συνεργειο τωρα στηνω το δικο μου.σε πολυ λιγο θα μαι ετοιμος
για τις βελτιωσεις θα στις πω απο κοντα η τηλεφωνικα για να μου πεις ακριβως θες να κανεις
οσο για την κοντρα που λες,επειδη ειμαι ορκισμενος κοντρακιας,θα σου πω οτι την εχω κανει ηδη.
το μηχανακι σου δεν υστερει σε δυναμη σε σχεση με το κτμ απλα πρεπει να εχει πολυ καλο ελεγχο του γκαζιου για να μπορεις να κρατας τον μπροστινο τροχο ελαχιστα σηκωμενο απο το εδαφος και να κανεις ταχυτατες αλαγες.
στην περιφημη βουτα απο σταση ημουν 5 μηχανακια μπρωστα και στις 3 κοντρες.
μην σε τρομαζουν οι ακραποβιτς γιατι θα εχει χασει στα χαμηλα το κτμ ενω θα εχει κερδισει ελαχιστα στα ψηλαμονο εαν εγινε καλο setup (προγραμμα) αλλιως μπορει να εχασε και ψηλα.
οι χαμηλες απο το μηχανακι σου ειναι εκπληκτικα καλες και με την σωστη διαχειρηση θα σου δωσουν προβαδισμα απο το γεμισμα κι ολας της δευτερας
στην τριτη θα κρατησεις την αποσταση κ στην τεταρτη εαν ειναι πιο δυνατος λογω εξατμισεων και προγραμματος θα αρχισει να μαζευει αλλα δεν θα προλαβει γιατι καπου εκει τελειωνουν τα 400 μετρα.
εγω ετρεξα με νορμαλ μηχανακια και την αποσταση που κερδισα στην αρχη την κρατησα μεχρι κ τον τερματισμο.
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
τσ τσ τσ Αλητες μηχανοβιοι.... :P :P :P :P :P :P
-
BILL,είσαι τρελός.............. ΚΑΒΟΥΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:P :P :P :P :D :D :D
-
Είσαι Απίστευτος DR.Bill !!!! Απίστευτος !!!!!
-
Κάνουμε και κόντρες Bill?
-
εχει χαβαλε....οταν γινετε σωστα χωρις να το παιζουμε κορονα γραμματα για το ποιος θα μεινει ορθιος.
σε καλη ευθεια ,χωρις κινηση κ παντα με πολυ χαβαλε.
-
εχει χαβαλε....οταν γινετε σωστα χωρις να το παιζουμε κορονα γραμματα για το ποιος θα μεινει ορθιος.
σε καλη ευθεια ,χωρις κινηση κ παντα με πολυ χαβαλε.
Και αυτό που έχει περισσότερο χαβαλέ, είναι ότι πριν και μετά τις κόντρες, θα τα πηγαίνουμε στον Bill για φτιάξιμο!!! :D
...αχ! τι πάνε και σκαρφίζονται αυτοί οι παλιο-μηχανικοί στις μέρες μας για να έχουν περισσότερη δουλειά!!!
Bill ντροπή σου!!!!!!!!!! :P :P :P :P
-
Εγω που τα περισσοτερα χλμ που κανω ειναι μεσα στην πολη λογω της δουλειας μου αξιζει να το αφαιρεσω;ειναι τοσο αισθητη η απωλεια στα χαμηλα;;
-
Οι photos με το περιβόητο "βαρος του βολάν" έχουν μπεί στην θέση τους.
Κοιτάξτε στην 1η σελίδα του ποστ! (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=1339.msg9029#msg9029). :bye:
-
Οι photos με το περιβόητο "βαρος του βολάν" έχουν μπεί στην θέση τους.
Κοιτάξτε στην 1η σελίδα του ποστ! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1339.msg9030#msg9030). :bye:
Niko είσαι κορυφη , τετοιο αρχειο ουτε η ΕΡΤ δεν εχει.
:prm :prm :prm :prm
-
Πίσω στο θέμα μας έστω και καθυστερημένα!Το βάρος επιτέλους αφαιρέθηκε(θα ανοίξω νέο θέμα για να ρωτήσω μερικά πράγματα) και πραγματικά υπάρχει διαφορά στο ανέβασμα των στροφών αν και δεν το δοκίμασα ακόμα μετά τα....220!Καλή ιδέα το λοιπόν! :brv: :abh:
-
Σημειωση:
Μολις ειδα οτι οι φωτογραφιες δεν ειναι αυτες που ειχα στειλει με το αρχικο ποστ (πριν χαθουν στη μεταφορα)
Οχι οτι εγινε και τιποτα ...Και αυτες κανουν τη δουλεια τους :bye:
-
Σημειωση:
Μολις ειδα οτι οι φωτογραφιες δεν ειναι αυτες που ειχα στειλει με το αρχικο ποστ (πριν χαθουν στη μεταφορα)
Οχι οτι εγινε και τιποτα ...Και αυτες κανουν τη δουλεια τους :bye:
Παναγιώτη αυτές υπήρχαν κι ισως να μην έχουν μπει στις θέσεις που τις είχες βαλει.
Κατέβασέ τες και ξαναβάλτες όπως νομίζεις με "τροποποίηση". :bye:
-
Σημειωση:
Μολις ειδα οτι οι φωτογραφιες δεν ειναι αυτες που ειχα στειλει με το αρχικο ποστ (πριν χαθουν στη μεταφορα)
Οχι οτι εγινε και τιποτα ...Και αυτες κανουν τη δουλεια τους :bye:
Παναγιώτη αυτές υπήρχαν κι ισως να μην έχουν μπει στις θέσεις που τις είχες βαλει.
Κατέβασέ τες και ξαναβάλτες όπως νομίζεις με "τροποποίηση". :bye:
Αν τις ξαναβρω :D :D :D
-
και με το βολαν καλα παει.
-
Η ευστροφία είναι κάτι που χρειάζεται σε αυτό το μοτέρ.
όποιος έχει οδηγήσει super duke θα με καταλάβει.
Θα τολμίσω την αφαίρεση βάρους απο το βολάν.
Θα είναι τέλεια.
-
Παιδια εγω διαβασα στο mototriti σε ενα αθρο που αν αφαιρεσης το αντιβαρο απο το βολαν μετα απο λιγο καιρο υπαρχει περιπτωση να κτυπηση μπελα εχει ακουσει κανεις τιποτα για αυτο αυτο.
-
και με το βολαν καλα παει.
+1000 και στην μπιστα ;) ;)!!!!!
-
Δεν θα τ' αντέξω αν κι αυτό το ποστ πάει 235464 σελίδες. ΕΛΕΟΣ. :dry:
-
Δεν θα τ' αντέξω αν κι αυτό το ποστ πάει 235464 σελίδες. ΕΛΕΟΣ. :dry:
:ohyes: :ohyes:
-
Δεν θα τ' αντέξω αν κι αυτό το ποστ πάει 235464 σελίδες. ΕΛΕΟΣ. :dry:
να σου ανοιξω εγω ενα ποστ να σου κοψω τις διακοπες φετος??????
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9199.0
χαβ α λουκ χιαρ να πουμε
-
Δεν θα τ' αντέξω αν κι αυτό το ποστ πάει 235464 σελίδες. ΕΛΕΟΣ. :dry:
Eνω οι μασαμπουκες ειναι καλυτερες???? :pray: :pray: :pray:
καθηστε ρε...........εχει πλακα...................................θα σας κοψουμε μεγαλυτερο μισθο...............
ps.εγω εχω πει.........καποια τεχνικα θεματα, καλο ειναι να μπουν σε ενα συγκεκριμενο κομματι του φορουμ, και να ειναι καθαρα.............και με σωστοςυ τιτλους ;)
-
ps.εγω εχω πει.........καποια τεχνικα θεματα, καλο ειναι να μπουν σε ενα συγκεκριμενο κομματι του φορουμ, και να ειναι καθαρα.............και με σωστοςυ τιτλους ;)
Σωστά τα λες, καλή σκέψη, αρκεί να είναι "τεχνικά θέματα" κι όχι "τεχνητό θάψιμο".
Δε νομίζω ότι πρέπει να το εξηγήσω "τεχνικά" κι αυτό ε?
-
Παιδια εγω διαβασα στο mototriti σε ενα αθρο που αν αφαιρεσης το αντιβαρο απο το βολαν μετα απο λιγο καιρο υπαρχει περιπτωση να κτυπηση μπελα εχει ακουσει κανεις τιποτα για αυτο αυτο.
Kaλησπέρα παιδιά, καλώς σας βρήκα.
Επειδή θέλω και γω να πάρω tuono και βέβαια να μην το κρατήσω μαμά...θέλω και γω μια βοήθεια όπως ο φίλος. Εγώ το έχω ακούσει δεξιά και αριστερά ότι έχει συμβεί σε tuono να χτυπάει μπιέλα από αφαίρεση βάρους στο βολάν. Ισχύει τελικά ή λένε μαλακίες?
-
Kaλησπέρα παιδιά, καλώς σας βρήκα.
Επειδή θέλω και γω να πάρω tuono και βέβαια να μην το κρατήσω μαμά...θέλω και γω μια βοήθεια όπως ο φίλος. Εγώ το έχω ακούσει δεξιά και αριστερά ότι έχει συμβεί σε tuono να χτυπάει μπιέλα από αφαίρεση βάρους στο βολάν. Ισχύει τελικά ή λένε μαλακίες?
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!!! ....δηλ ...ΒΟΛΑΝ !!!! :psdof: :psdof: :psdof:
Εχουν γραφτεί τα πάντα .......λίγο ψαξιμο στο φόρουμ και θα τα βρείς όλα !!!