APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argyris στις Αύγουστος 29, 2014, 09:08:47 πμ

Τίτλος: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Argyris στις Αύγουστος 29, 2014, 09:08:47 πμ
Διαβάζοντας λοιπόν μία ανάρτηση του catfish στο AF1 γράφει
Παράθεση
1. Oil-tank level (warm at idle) should be between the minimum-level line & bottom of sight glass. If much over the min level line, you may be getting excess oil into the airbox (crankcase vents via head to airbox). This is probably the source of blue smoke at start up. 141k miles on mine & no blue smoke at start up.
Με μια γρηγορη μεταφραση λέει ότι το ύψος της στάθμης θα πρέπει να ειναι ανάμεσα στο min και τον πάτο του σωλήνα ενδειξης....

Για να ακούσω γνώμες!!! :srry:   
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: DimitrisPleias στις Αύγουστος 29, 2014, 12:40:30 μμ
Βαλε 200γρ λιγοτερα - παρε το μηχανακι βολτα να ζεσταθει - γυριζεις το αφηνεις λιγο να κατσει και αναλογα συμπληρωνεις μεχρι καννα ποντο κατω απο το max
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Soner στις Αύγουστος 29, 2014, 12:42:22 μμ
Βαλε 200γρ λιγοτερα - παρε το μηχανακι βολτα να ζεσταθει - γυριζεις το αφηνεις λιγο να κατσει και αναλογα συμπληρωνεις μεχρι καννα ποντο κατω απο το max
Έτσι ακριβώς μου τα αλλάζει και ο bill ;)
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: faraway στις Αύγουστος 29, 2014, 04:05:45 μμ
Δεν μπορώ να καταλάβω για πιο μπλε καπνό μιλάει ο catfish ?  :thnk:

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του .
Δλδ αν έχει λάδια κανονικά ( και όχι πάνω απο το max ) αυτά περνάνε στο φιλτροκούτι και όταν βάζουμε μπροστά περνάνε στο θάλαμο κάυσης και βγάζει μπλε καπνό ?  :pray:

Εγώ , βάζω ανάμεσα στο min και το Max με το δείκτη να είναι πιο κοντά στο Min παρά στο max .
Μπλε καπνούς και λοιπές ιστορίες δεν ξέρω ...  ;)

Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Argyris στις Αύγουστος 29, 2014, 04:09:40 μμ
Βαλε 200γρ λιγοτερα - παρε το μηχανακι βολτα να ζεσταθει - γυριζεις το αφηνεις λιγο να κατσει και αναλογα συμπληρωνεις μεχρι καννα ποντο κατω απο το max


Tην διαδικασία την γνωρίζω. Μου φαινεται περίεργο όμως αυτο που προτεινει ο catfish


Δεν μπορώ να καταλάβω για πιο μπλε καπνό μιλάει ο catfish ?  :thnk:

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του .
Δλδ αν έχει λάδια κανονικά ( και όχι πάνω απο το max ) αυτά περνάνε στο φιλτροκούτι και όταν βάζουμε μπροστά περνάνε στο θάλαμο κάυσης και βγάζει μπλε καπνό ?  :pray:

Εγώ , βάζω ανάμεσα στο min και το Max με το δείκτη να είναι πιο κοντά στο Min παρά στο max .
Μπλε καπνούς και λοιπές ιστορίες δεν ξέρω ...  ;)




Εγώ πάλι το έχω με το δείκτη να τείνει στην γραμμη του max έχω κάποια λαδίλα στο φιλτροκούτι αλλά όχι κάτι σπουδαίο. Σίγουρα πάντος δεν μιλάμε για καπνο και όλο αυτο που περιγράφει ο catfish.


Απο την άλλη δεν ξέρω πως κρίνει ότι η σωστη στάθμη πρέπει να ειναι έτσι όπως αναφέρει
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: faraway στις Αύγουστος 29, 2014, 04:18:04 μμ
Και καλά κάνεις  :ohyes:

Ο μόνος λόγος που το έχω προς το Min (εγώ) είναι επειδή πολλές φορές , διαβάζοντας και διάφορες αρλούμπες παλιών χρηστών περί χωρητικότητας λαδιού στο caponord , κατέληγα να βάζω πάνω από το max .   :D

Δεν υπάρχει caponord στο πλανήτη που να μην έχει λαδίλα στο φιλτροκούτι  :ohyes:
όπως και σε χιλιάδες άλλους κινητήρες από μοτοσυκλέτες μέχρι τρένα .

Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 29, 2014, 06:12:43 μμ
Εγω βαζω 2 λιτρα γιατι εχω δει οτι με τοσα δουλευει, αρα μπορω και κανω 2 αλλαγες στο ιδιο διαστημα συντηρησης με την εξοικονομηση.



Bonus: τα πολλα λαδια στον rotax προκαλουν αντιστασεις στα κινουμενα μερη.

Για να σας δω................................................ :cl%
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: faraway στις Αύγουστος 29, 2014, 06:25:49 μμ
Βαλε και 1 λίτρο , πάλι θα δουλέψει .

Μετά πήγαινε να κάνεις καμιά 800αρια χλμ συνεχόμενα .... και το βράδυ πάρε με τηλέφωνο να σου πω πόσο στο δίνω το μοτέρ που έχω spare .  :hha%
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 29, 2014, 08:14:03 μμ
Αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν ξερετε τι λεω και γενικως δεν φιλτραρετε τα λεγομενα καποιων.



ps. Μιλησα για 2 λιτρα, οχι 1. Επισης εχω κανει 800χλμ, με 4 λιτρα και εσπασε το μοτερ. Μην τα ξαναλεμε.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: faraway στις Αύγουστος 29, 2014, 08:32:17 μμ
Επίσης δεν μας είπες τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις περί 2 λίτρων με το μπλε καπνό που αναφέρει το θέμα αρχικά  ?  :thnk:

Έχεις μπλε καπνό εσύ ?  :bonjour:

Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 29, 2014, 08:50:13 μμ
Αφου δεν ξερεις για ποιον καπνο λεει :oo!
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: faraway στις Αύγουστος 29, 2014, 08:52:44 μμ
Πως δεν ξέρω ρε ?

Για το μπλε καπνό λέει , στην εκκίνηση .  :P

Και πως το έλυσε , βάζοντας κάτω από το Min λάδια , υπονοώντας ότι ο καπνός προέρχοταν από τα λάδια στο φιλτροκούτι .  :pray:
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 29, 2014, 09:05:03 μμ
Προερχεται, επειδη δεν σφραγιζουν καλα οι χοανες με τα σωματα ψεκασμου και τα λαδια του μπουρδελου μοτερ ανεβαινουν κατα αρκετα ml στο φιλτροκουτι και πεφτουν προς την πεταλουδα του πισω κυλινδρου.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Anestis στις Αύγουστος 30, 2014, 01:01:57 πμ
 με  αλλαγη  φιλτρου  λαδιου  βαζω  4,5 λιτρα λαδι,  ερχεται  λιγο πιο  κατω  απο το  max  δεν  εχω  ιδιαιτερο

προβλημα  στο  φιλτροκουτι  εως  και καθολου !!!  ουτε  καπνιλα  στις  εξατμησεις,  σημειωτεον  δεν  εχω περασει

τον  χαρτη  γατοψαρο .  :ohyes: ;)     
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: makis_caponord στις Σεπτέμβριος 02, 2014, 08:40:56 πμ
Oλοι οι κατασκευαστές όταν μιλάνε για χωρητικότητα λαδιού εννοούν λάδι σε θερμοκρασία 80c.Αν ανατρέξουμε στην σχολική μας φυσική θα καταλάβουμε την διαφορά στον όγκο μεταξύ 15c που το αγοράζουμε και 80c που το μετράμε.Συμφωνώ με τον bross το capo δουλεύει τέλεια με λιγότερο λάδι.Δεν λερώνει,στην υπερστροφία δεν πατινάρει,έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι.Αν αγνοήσεις το ψυχολογικό που τη στάθμη τη βλέπεις όταν ζεσταθεί,όλα είναι καλύτερα.Να πω και κάτι προσωπικό.Το μοτέρ μου έχει 110000 χλμ και ποτέ δεν έκαψε λάδι.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Anestis στις Απρίλιος 20, 2016, 10:24:41 πμ
να ρωτησω,  να βγαλω τα λαδια κρυα πειραζει ;;; δεν θα εχουν στραγγιξει καλυτερα απο εχθες ;;;

γιατι βαριεμαι να την κανω βολτα η να την βαλω μπροστα να ζεσταθουν κ.λ.π. κ.λ.π. και μετα να την λυσω  :P

τι λετε ;;; :hammer 8-)
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: shiverfactory στις Απρίλιος 20, 2016, 10:46:07 πμ
να ρωτησω,  να βγαλω τα λαδια κρυα πειραζει ;;; δεν θα εχουν στραγγιξει καλυτερα απο εχθες ;;;

γιατι βαριεμαι να την κανω βολτα η να την βαλω μπροστα να ζεσταθουν κ.λ.π. κ.λ.π. και μετα να την λυσω  :P

τι λετε ;;; :hammer 8-)
Ε ναι βρε Ανέστη μου λες να πάθει ο ποπός του αν είναι κρύο  :tez:
 Αμόλα τάπες λέμε....
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: chaoskiller στις Απρίλιος 20, 2016, 11:48:55 πμ
Απλά σε υψηλότερη θςρμοκρασία το λάδι είναι πιο λεπτορευστο και θα αδειασει πιο εύκολα και γρήγορα.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Anestis στις Απρίλιος 20, 2016, 11:54:55 πμ
Απλά σε υψηλότερη θςρμοκρασία το λάδι είναι πιο λεπτορευστο και θα αδειασει πιο εύκολα και γρήγορα.

εχω χρονο σημερα ......... :P φεεεταααα  η αλλιως Jack Daniels .... θα πεταω φελλους μεχρι να ωριμασει  :tez: :P
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: pierregrc στις Απρίλιος 20, 2016, 06:05:28 μμ
Να ερθω να πετάμε φελούς μαζι;
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 20, 2016, 09:16:01 μμ
Εγώ όταν έκανα αλλαγη λαδιων στο sxv στο σασμαν, έμενε μουργα μέσα κ δεν έβγαινε με κρύο λάδι.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: ksaplostra στις Φεβρουάριος 25, 2017, 01:12:10 πμ
Παιδιά αλλά θα λάδια και στα 4 λίτρα είναι στο ελάχιστο Ο δείκτης...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170224/fe7fd4abd1bfe8bea69d96ed5255be79.jpg)
Να πάω για 5ο λίτρο ή να το αφήσω;

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου

Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: ksaplostra στις Φεβρουάριος 25, 2017, 01:46:27 πμ
ελεος αυτο το τ9..
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: dorso στις Φεβρουάριος 25, 2017, 02:41:22 πμ
Κανε μια βολτα δεκα λεπτα κ μετα ξαναμετρας...
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: paramedic στις Φεβρουάριος 25, 2017, 08:17:28 πμ

Τα λάδια αν θυμάμαι καλα καλο να τα μετράμε με θερμοκρασία μηχανής 50 βαθμοί για να είμαστε σίγουροι για την ποσότητα. Δεν ειναι πανάκεια αυτο που λεω αλλά κάπου θυμάμαι να μου το λέει μάστορας και εκτοτε ετσι τα μετράω και εγω.
Α και φυσικα δεν τα μετραμε στο διπλό σταντ ε. Όρθια απλα.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: bros400pgm στις Φεβρουάριος 25, 2017, 09:56:06 πμ



Τα λάδια αν θυμάμαι καλα καλο να τα μετράμε με θερμοκρασία μηχανής 50 βαθμοί για να είμαστε σίγουροι για την ποσότητα. Δεν ειναι πανάκεια αυτο που λεω αλλά κάπου θυμάμαι να μου το λέει μάστορας και εκτοτε ετσι τα μετράω και εγω.
Α και φυσικα δεν τα μετραμε στο διπλό σταντ ε. Όρθια απλα.

Η aprilia λέει μετά από βόλτα (10 νομίζω) χλμ. Στο διπλό σταντ η διαφορά είναι ελάχιστη και δεν είναι αυτή αιτία που πετάει (εάν πετάει) λάδια στο φιλτροκούτι.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: ianai στις Φεβρουάριος 25, 2017, 10:36:27 πμ
και ας υποθέσουμε ότι αράξαμε τη μηχανή από τον Ιουλιο και παραμένει  αδούλευτη έως σήμερα! Κατά την στάθμευσή της (αποθήκευση καλύτερα) τα λάδια( silcolene pro 4) είχαν δουλέψει 3.500 χλμ.Το ερώτημα είναι μετά από 7 μήνες ακινησίας θα θέλουν αλλαγή ή να της κάνω κανα 3αρι χιλιάρικα χλμ ακόμα :thnk:
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: faraway στις Φεβρουάριος 25, 2017, 10:54:07 πμ
Πας καλά ρε ?  :P


Τι να πάθουν τα λάδια αφού δεν έχουν δουέψει ?


Μην τρελαίνεστε ...
λάδι βάζουμε σε ένα μοτέρ πολιτικής χρήσης
όχι σε πύραυλο της NASA .  :h22:
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Anestis στις Φεβρουάριος 25, 2017, 11:56:51 πμ
και ας υποθέσουμε ότι αράξαμε τη μηχανή από τον Ιουλιο και παραμένει  αδούλευτη έως σήμερα! Κατά την στάθμευσή της (αποθήκευση καλύτερα) τα λάδια( silcolene pro 4) είχαν δουλέψει 3.500 χλμ.Το ερώτημα είναι μετά από 7 μήνες ακινησίας θα θέλουν αλλαγή ή να της κάνω κανα 3αρι χιλιάρικα χλμ ακόμα :thnk:

 Να της κανεις  Γιαννη κι αλλα χιλιομετρα, δεν εχουν αναγκη  :)
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: ksaplostra στις Φεβρουάριος 25, 2017, 12:31:38 μμ
Εγώ συμπληρώνω;

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου

Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: faraway στις Φεβρουάριος 25, 2017, 12:50:18 μμ
Βάλτου ρε άνθρωπε ,


50ml ή όσο χρειάζεται να παέι λίγο πιο πάνω .


Άμα δεν έχεις ρίξτου 50ml από το λάδι του αυτοκινήτου ή ότι βρεις  :P
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: Anestis στις Φεβρουάριος 25, 2017, 01:46:25 μμ
Παιδιά αλλά θα λάδια και στα 4 λίτρα είναι στο ελάχιστο Ο δείκτης...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170224/fe7fd4abd1bfe8bea69d96ed5255be79.jpg)
Να πάω για 5ο λίτρο ή να το αφήσω;

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου


 
Εγώ συμπληρώνω;

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου



Βαλε ακομα λιγο να φτασει περιπου στην μεση, μεταξυ min - max 

ρε συ τι δεικτης βρομικος ειναι αυτος ;;;  :P

http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/apla-tip-h-patentes-poy-lynoyn-xeria/msg442149/#msg442149 (http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/apla-tip-h-patentes-poy-lynoyn-xeria/msg442149/#msg442149)
 
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: leandros στις Φεβρουάριος 26, 2017, 08:00:33 μμ
Εγώ συμπληρώνω;

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
Πηγενε μια βολτα 10λεπτη τουλαχιστον και ξανατσεκαρε αναμμενος..
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Λαδιών
Αποστολή από: bip-bip manos στις Φεβρουάριος 27, 2017, 02:42:26 μμ
Εγώ πάντως από την στιγμή που βλέπω το σωληνάκι να έχει μέσα δν ασχολούμαι καθόλου......
Παίρνει 4L λάδι..... Εντάξει εάν λείπουν και 100-200 ml στα π@π@ρι@ μου..... :) :)