APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: dikaios στις Μάιος 20, 2010, 03:12:12 μμ

Τίτλος: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: dikaios στις Μάιος 20, 2010, 03:12:12 μμ
θα ηθελα να ρωτησω αποψεις για τον ρυθμιζομενο  ρυθμιστη πιεσης της βενζινης.γιατι αρκετοι βελτιωτες το δινουν σαν εξαρτημα.σε ποιες περιπτωσεις  χρειαζεται??και αναλογα με ποιες παραμετρους ανεβαινει η κατεβαινει η πιεση??
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 20, 2010, 03:43:23 μμ
Ο εργοστασιακος εγκεφαλος για να ξερει ποση βενζινη πρεπει να ψεκασει, χρειαζεται 2 παραμετρους:
1.Την πιεση του καυσιμου μεσα στην μπεκιερα (την σωληνα που κουμπωνουν τα μπεκ) και
2.Την διαρκεια που θα κρατησει το μπεκ ανοιχτο

Ο κατασκευαστεις λοιπον, για να του κανει την ζωη πιο ευκολη, φτιαχνει εναν ρυθμιστη πιεσης ο ποιος κραταει σταθερη την πιεση στην μπεκιερα οποτε ο εγκεφαλος (ξεροντας την ροη του μπεκ βασει διαμετρου,τρυπων κλπ) οριζει μονο την διαρκεια που θα ειναι ανοιχτο.

Αν λοιπον, παραδειγμα, πατωντας μιζα θελουμε να βαλουμε μπροστα, ο εγκεφαλος ξερει οτι για τα 2.0 bar πιεσης (πχ) της μπεκιερας, θα πρεπει να κρατησει το μπεκ 1.2msec ανοιχτο.
Αν εμεις πειραξουμε τον ρυθμιστη πιεσης και τον βαλουμε να κραταει πιεση 3.0 bar στην μπεκιερα, ο εγκεφαλος (που δεν το ξερει γιατι ο κατασκευαστης εχει περασει ως στανταρ στον χαρτη τροφοδοσιας τα 2.0 bar) παλι 1.2msec θα κρατησει ανοιχτο το μπεκ κι αμα παρει μπροστα ελα να μου το πεις  :P

Για να πειραξεις τον ρυθμιστη πιεσης θα πρεπει να ξερεις απολυτως τι κανεις και θελει μηχανηματα ωστε να δεις τι και ποσο πειραζεις.........με το ματι δεν γινεται.

 :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάιος 20, 2010, 03:58:57 μμ
Δεν ειναι ακριβως ετσι στα απριλια.................... :blus: :blus:
εχουν ιαπωνισμενους ρυθμιστες  :tez: :tez:

Τσεκαρε φιλος, μια εδω
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=1429

και εαν θες ρωτησε τους ιδιους και κανε και ενα search στο af1 forum

Εδω μεσα, δεν θυμαμαι να εχει βαλει κανενας.
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: zlionakis στις Μάιος 20, 2010, 04:00:49 μμ
Ο εργοστασιακος εγκεφαλος για να ξερει ποση βενζινη πρεπει να ψεκασει, χρειαζεται 2 παραμετρους:
1.Την πιεση του καυσιμου μεσα στην μπεκιερα (την σωληνα που κουμπωνουν τα μπεκ) και
2.Την διαρκεια που θα κρατησει το μπεκ ανοιχτο

Ο κατασκευαστεις λοιπον, για να του κανει την ζωη πιο ευκολη, φτιαχνει εναν ρυθμιστη πιεσης ο ποιος κραταει σταθερη την πιεση στην μπεκιερα οποτε ο εγκεφαλος (ξεροντας την ροη του μπεκ βασει διαμετρου,τρυπων κλπ) οριζει μονο την διαρκεια που θα ειναι ανοιχτο.

Αν λοιπον, παραδειγμα, πατωντας μιζα θελουμε να βαλουμε μπροστα, ο εγκεφαλος ξερει οτι για τα 2.0 bar πιεσης (πχ) της μπεκιερας, θα πρεπει να κρατησει το μπεκ 1.2msec ανοιχτο.
Αν εμεις πειραξουμε τον ρυθμιστη πιεσης και τον βαλουμε να κραταει πιεση 3.0 bar στην μπεκιερα, ο εγκεφαλος (που δεν το ξερει γιατι ο κατασκευαστης εχει περασει ως στανταρ στον χαρτη τροφοδοσιας τα 2.0 bar) παλι 1.2msec θα κρατησει ανοιχτο το μπεκ κι αμα παρει μπροστα ελα να μου το πεις  :P

Για να πειραξεις τον ρυθμιστη πιεσης θα πρεπει να ξερεις απολυτως τι κανεις και θελει μηχανηματα ωστε να δεις τι και ποσο πειραζεις.........με το ματι δεν γινεται.

 :bye: :bye: :bye:
με λίγα λόγια βολεύει κυρίως σε παράλληλο εγκέφαλο που ορίζει ο προγραμματιστής το χρόνο ανάλογα με το τι θέλει να κάνει....αν καταλαβα καλά?
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βεν&#
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 20, 2010, 05:02:09 μμ

με λίγα λόγια βολεύει κυρίως σε παράλληλο εγκέφαλο που ορίζει ο προγραμματιστής το χρόνο ανάλογα με το τι θέλει να κάνει....αν καταλαβα καλά?

Με ενα φιλτρο και μια εξατμιση (που συνηθως βαζουμε και παραλληλο εγκεφαλο) δεν χρειαζεται να πειραξεις ουτε τον ρυθμιστη πιεσης ουτε τιποτε.
Αν κανεις ροϊκη εξελιξη της κεφαλης τοτε θα χρειαστει να κρατησεις τα μπεκ ελαχιστα ανοιχτα παραπανω αλλα και παλι δεν πειραζεις τον ρυθμιστη πιεσης.

Συνεπως το πειραγμα του μοτερ θα πρεπει να ειναι αρκετο ωστε η διαρκεια που μενει το μπεκ ανοιχτο να ειναι τοσο μεγαλη ωστε να μην δουλευει καλα στις ψηλες στροφες οποτε και πειραζεις τον ρυθμιστη πιεσης.

Επειδη ομως ειναι μια δυσκολη διαδικασια και λεπτεπιλεπτη, προκειμενου να ταλαιπωρηθεις στις ρυθμισεις, απλα πας και παιρνεις μια τρομπα βενζινης που σηκωνει λιγο περισσοτερα bar και αντικαθιστας την εργοστασιακη και ξαναρυθμιζεις τα μπεκ.

Στα Japan η Dynojet δινει για το Power Commander ενα προγραμμα που επιταχυνει 10% τις στροφες τις εργοστασιακης τρομπας και δεν χρειαζεται τιποτε αλλο.

 :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: dikaios στις Μάιος 20, 2010, 05:24:18 μμ
νομιζω φιλε μου, οτι τρομπα και να βαλεις (μεγαλυτερη),ο ρυθμιστης πιεσης ειναι ακριβως γιαυτο το λογο.για να την κραταει σταθερη(την πιεση).ειτε σου δινει δεκα Bar ειτε 7 παλι 3 θα κρατησει!!τωρα δεν ξερω.....
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: kompimen στις Μάιος 20, 2010, 06:48:08 μμ
Η ανάγκη για να αλλάξεις ρυθμιστή πίεσης δημιουργείται όταν έχεις κάνει κάποια πράγματα στο μοτέρ και βλέπει ότι δεν γίνετε αλλιώς...

Κατά τη γνώμη μου δεν είναι μία βελτίωση που δε γίνετε μόνη της αλλά συμπληρωματικά με άλλα πράγματα ( όπως ανοιχτό φίλτροκούτι , τσιπάκι, κα)
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 20, 2010, 08:31:02 μμ
Η ανάγκη για να αλλάξεις ρυθμιστή πίεσης δημιουργείται όταν έχεις κάνει κάποια πράγματα στο μοτέρ και βλέπει ότι δεν γίνετε αλλιώς...

Κατά τη γνώμη μου δεν είναι μία βελτίωση που δε γίνετε μόνη της αλλά συμπληρωματικά με άλλα πράγματα ( όπως ανοιχτό φίλτροκούτι , τσιπάκι, κα)

+998  :kalo:

νομιζω φιλε μου, οτι τρομπα και να βαλεις (μεγαλυτερη),ο ρυθμιστης πιεσης ειναι ακριβως γιαυτο το λογο.για να την κραταει σταθερη(την πιεση).ειτε σου δινει δεκα Bar ειτε 7 παλι 3 θα κρατησει!!τωρα δεν ξερω.....

Στις υψηλες στροφες, επειδη ο ρυθμιστης πιεσης ειναι μηχανικος (με ελατηριο), λογω αδρανειας αν εχεις μεγαλυτερη πιεση απο την τρομπα, αυτο φαινεται στο γκαζι (μικρη διαφορα αλλα αισθητη).

Στις χαμηλες και στις μεσαιες δεν υπαρχει διαφορα αλλα παλι κανεις δεν την χρειαζεται εκει.
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: bill στις Μάιος 21, 2010, 08:24:35 πμ
κατα καποιο τροπο ειναι αναγκαιος ο μεταβλητος ρυθμιστης πιεσης σε καθε κινητηρα!

η μαζικη παραγωγη ανταλακτικου ειναι λογικο να εχει διαφορες στην αποδοση!

η τοποθετηση του ειναι αναγκαια για ακριβης ρυθμισεις.!

η τοποθετηση του ειναι γελεια κ η ρυθμιση του ακομα πιο γελεια!

το να δωσεις επιπλεον πιεση απ την υπαρχουσα δεν ειναι μονο για επιπλεον καυσιμο αλλα κ για την καλυτερη διασπορα ( εκνεφωση) του καυσιμου απο το μπεκ!

οσα περισοτερα bar πιεσης κ να βαλεις απο μια αλλη τρομπα, δεν κερδιζεις κατι.

σε εναν βελτιωμενο κινητηρα, αν θελεις να εχεις σωστη λειτουργεια στο θεμα ψεκασμου κ να μην στεγνωνεις ψηλα, βελτιωνεις τα λιτρα παροχης της τρομπας στην μοναδα του χρονου!
παροχη χρειαζεσαι κ οχι πιεση!

η πιεση της τρομπας ειναι αρκετη ακομα κ με 0.5 bar επιπλεον απο την πιεση ανακουφισης του πιεσοστατη!
Τίτλος: Απ: βελτιωση σε μοτοσυκλετα ρυθμιστης πιεσης βενζινης
Αποστολή από: dikaios στις Μάιος 21, 2010, 09:47:15 μμ
οκ.σε ενα κινητηρα με ανοιχτο φιλτροκουτι και 57αρια σωματα ,τι πιεση χρειαζεσαι δηλαδη για να εχεις ακριβεια??για το παλιο τουονο παντα..