0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
σιγουρα κατι αλλαξε μετα την αφαιρεση απλα πιστευω οτι ειναι τοσο μικρη η διαφορα που γνωμη μου ειναι πως αυτος ο ντορος ειναι καπως υπερβολικος.
1. H μιζα πλεον γυρναει πιο ευκολα.2.Το στροφαρισμα γινεται πιο ευκολα. Αφαιρεις 1 κιλο απο τον στροφαλο και δεν σου φαινεται? Μηπως περιμενες να γινει motogp μοτερ?3.Εχει την ταση το μοτερ να αλλαζει πιο ευκολα κατασταση στροφων λειτουργιας του.4.Το σκορτσαρισμα μειωθηκε. Υπαρχει μεν αλλα πλεον ανεβαζει στροφες με μεγαλη σχεση στο σασμαν, και λιγες rpm.Μηπως περιμενες κανα θαυμα στο μοτερ σου?+ 10 έχω οδηγήσει τουόνο με και χωρίς το βολάν και μου ήταν αισθητότατη η αλλαγήΠροσωπικα, αλλαξα γραναζι μπροστα, αλλαξα map, εβαλα φιλτρο, και δεν ενθουσιαστικα, παρα μονο οταν εβγαλα το βολαν. Το μοτερ υπακουει πιο σωστα στο δεξι σου καρπο.
εχθες εγινε η μεγαλη επεμβαση!αφαιρεση του βολαν.ακουγοντας ολες τις αποψεις που εκφραστηκαν σ'αυτο το φορουμ αλλα και στο ξενο περιμενα ενα μηχανακι πιο αναλαφρο,με καλυτερο στροφαρισμα,λιγοτερο σκορτσαρισμα τελοσπαντων με αισθητη διαφορα.τουλαχιστον για να δικαιολογησουμε τα 120 ευρω που μου πηρε ο μηχανικος......ουτε το σκορτσαρισμα μειωθηκε,ουτε πιο αναλαφρο εγινε και οσο για το στροφαρισμα ισως να ανεβαζει λιγο γρηγοροτερα τωρα αλλα ουτως ή αλλως και πριν ανεβαζε γρηγορα μετα τις 7 οποτε δωρον αδωρον.ισα ισα τωρα το μηχανακι το νιωθω λιγο πιο αδυναμο χαμηλα ετσι που μου ρχεται να παω να το ξαναβαλω το καταραμενο.και ερωτω εσας(με ολο τον σεβασμο παντα)μηπως αυτο το βολαν ειναι και λιγο η ιδεα μας?ισως απο ολα αυτα που ακουσαμε προκαταβαλαμε τον εαυτο μας στο οτι το μηχανακι θα πεταει μετα την αφαιρεση,και οταν τελικα αφαιρεθηκε νομιζαμε οτι καλυτερεψε ενω κατι τετοιο δεν ισχυει?δεν νομιζω οτι τελικα αξιζε τον κοπο...συγνωμη για το παραπονο μου ελπιζω να με καταλαβαινετε.απο περσυ τον μαιο εχω κανει 21000 χλμ (καθημερινη χρηση,ταξιδια,γρηγορες βολτες) και νομιζω πως το μηχανακι το γνωριζω αρκετα καλα ωστε να μπορω να κρινω αν κατι εχει αλλαξει.σιγουρα κατι αλλαξε μετα την αφαιρεση απλα πιστευω οτι ειναι τοσο μικρη η διαφορα που γνωμη μου ειναι πως αυτος ο ντορος ειναι καπως υπερβολικος.
1. H μιζα πλεον γυρναει πιο ευκολα.2.Το στροφαρισμα γινεται πιο ευκολα. Αφαιρεις 1 κιλο απο τον στροφαλο και δεν σου φαινεται? Μηπως περιμενες να γινει motogp μοτερ?3.Εχει την ταση το μοτερ να αλλαζει πιο ευκολα κατασταση στροφων λειτουργιας του.4.Το σκορτσαρισμα μειωθηκε. Υπαρχει μεν αλλα πλεον ανεβαζει στροφες με μεγαλη σχεση στο σασμαν, και λιγες rpm.Μηπως περιμενες κανα θαυμα στο μοτερ σου?Προσωπικα, αλλαξα γραναζι μπροστα, αλλαξα map, εβαλα φιλτρο, και δεν ενθουσιαστικα, παρα μονο οταν εβγαλα το βολαν. Το μοτερ υπακουει πιο σωστα στο δεξι σου καρπο.
Το μοτερ πλεον υπακουει σε οτι του πεις. Δεν αδρανει, δεν κομπιαζει. Φυσικα, σε ανωφερεια με πολλα χλμ, θα κοψει με λιγο αντιθετο ανεμο, αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.Επειδη γουστα ειναι αυτα (και επειδη ενεχεται κινδυνος της ταξης των 1200ευρω χωρις τα μαστορικα), οποιος δεν θελει, το ξαναβαζει πανω. Αλλωστε, ειναι πολυ απλο. Ευτυχως που η Ασπριλια προεβλεψε για εμας.Παντως 120ευρω, ειναι οντως πολλα για μια ωρα δουλειας................
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι