0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
περαστικα σας καγουρες!
Παράθεση από: lord στις Αύγουστος 22, 2008, 03:45:04 μμπεραστικα σας καγουρες! Σ'ευχαριστω....την πιο ταιριαστη φραση ειπες!!
και τι ακριβως σημαινει:.Εχει την ταση το μοτερ να αλλαζει πιο ευκολα κατασταση στροφων λειτουργιας του.δηλαδη?ανοιγω το γκαζι απο τις 2000 στροφες και ανεβαινει γρηγοροτερα μεχρι τις 7000?σε καμια περιπτωση!μπορει το φασμα απο τις 7000rpm μεχρι τις 10000rpm να εχει βελτιωθει "καπως" αλλα μεχρι εκει.και πριν παλι γρηγορο ηταν σε εκεινο το σημειο.
Η αφαίρεση του βάρους του βολάν είναι απ τις καλύτερες κινήσεις που μπορεί να κάνει κάποιος στο RSV του.Πιο ανάλαφρη αίσθηση στο γκάζι,καλύτερο ανέβασμα στροφών.Πραγματικά μου κάνει εντύπωση που δεν σου άρεσε!Αν τα συνδυάσεις δε,με κοντύτερο γρανάζι,map 2,φίλτρο και εξατμίσεις τότε είναι σα να οδηγάς άλλο μηχανάκι!
εγω παντως πιστευω οτι δεν καταλαβες πολυ διαφορα γιατι εχεις (οπως και εγω )πολυ κοντο βημα....ειναι πολυ νευρικο το μηχανακι με το 42 γραναζι πισω...αν το δοκιμασεις με το στοκ γραναζωμα θα δεις ποσο διαφορα εχει η αφαίρεση του βολαν!
μπορει να εχεις δικιο σ'αυτο.ασε που σκεφτομαι να το αλλαξω με 43αρι τωρα.θα δειξει...
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 24, 2008, 10:11:04 μμμπορει να εχεις δικιο σ'αυτο.ασε που σκεφτομαι να το αλλαξω με 43αρι τωρα.θα δειξει...Mε το 43 θα γίνει ακόμα πιο κοντό...
Mε το 43 θα γίνει ακόμα πιο κοντό...
Παράθεση από: Byron στις Αύγουστος 24, 2008, 11:30:31 μμMε το 43 θα γίνει ακόμα πιο κοντό... Σουζακιας????
δεν πολυενδιαφερομαι για τις τελικες.προτιμω να παιζω με τις μεσαιες.αλλωστε τον περισσοτερο χρονο που περναω επανω στην μηχανη ειναι μεσα στην πολη....οσο πιο κοντο τοσο πιο καλο...........
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι