0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 05:21:43 μμδεν πολυενδιαφερομαι για τις τελικες.προτιμω να παιζω με τις μεσαιες.αλλωστε τον περισσοτερο χρονο που περναω επανω στην μηχανη ειναι μεσα στην πολη....οσο πιο κοντο τοσο πιο καλο........... Αν δεν πολυενδιαφέρεσαι για τελικές και σε ενδιαφέρει η παραμονή του κινητήρα στην καλή περιοχή του (μεσαίες και μέχρι τις 9.000), βάλε πάλι το 40ρι γρανάζι πάνω. Το 42 και ακόμα χειρότερα το 43 είναι για σούζες και καγκουριές.Αυτό που θέλω να σου πω ειναι ότι με τέτοιο γρανάζωμα ξελιγώνεις τον κινητήρα και τον αναγκάζεις να περνάει πολύ γρήγορα την κλίμακα στροφών που λες ότι θέλεις να κινείσαι. Just my 2 cents.
δεν πολυενδιαφερομαι για τις τελικες.προτιμω να παιζω με τις μεσαιες.αλλωστε τον περισσοτερο χρονο που περναω επανω στην μηχανη ειναι μεσα στην πολη....οσο πιο κοντο τοσο πιο καλο...........
Και εγω θα συμφωνησω με τον Βυρωνα..........Το κοντο γραναζωμα εχει νοημα στη πολη, αλλα οχι σε επαρχιακο στροφιλικη και πιστα.Εγω σκεφτομαι, μετα την αφαιρεση του βαρους, να ξαναγυρισω στο 16αρι μπροστινο. Ειδα περιεργα πραγματα κυνηγοντας εναν γιατασπανεζο στο Γαλαξιδι.
μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.
το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμμα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται. Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου. Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας.
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμτο μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.Αυτό τώρα το πρόσεξα.....Ο τσαμπουκάς βγαίνει με λιγότερα χιλιόμετρα. Δεν βγαίνει σε λιγότερες στροφές.
Παράθεση από: Byron στις Αύγουστος 25, 2008, 11:47:38 μμΠαράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμμα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται. Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου. Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας. μαλλον θα πρεπει να συμβιβαστουμε στην αποψη πως ο καθενας εχει το δικο του οδηγικο στυλ τουτεστιν διαφορετικα set-ups στου καθενος την μηχανη.ναι συμφωνω απολυτως πως το μηχανακι φτανει γρηγορα στα κοκκινα με το 42αρι αλλα η διαφορα του με το 40αρι δεν μπορεις να πεις οτι ειναι και τοσο τεραστια ωστε να αναλωθεις μονο στις αλλαγες κιβωτιου.Υπαρχουν κατοχοι tuono που αναρωτιουνται πως σηκωνεται το μηχανακι?δεν το πιστευωθα ξεστρατησω τωρα λιγο απο θεμα και θα αναφερθω στο cb1000 που το αποκαλουν καποια περιοδικα ως την απολυτη σουζομηχανη!!!μιας που το εκανα test drive προχθεςσημειωστε στα σιγουρα οτι ΔΕΝ ειναι η σουζομηχανη που αποκαλουν.ουτε καν power whellie με πρωτη δεν κανει.ασε για δευτερα θελει πολυ ιδρωτα και πολυ συμπλεκτη φυσικα.για τριτη ας το ξεχασουμε καλυτερα.κλασικο στρωτο βαρετο 4κυλινδρο με καλες μεσαιες για γιαπωνεζικο αλλα σε καμια περιπτωση σαν τα δικυλινδρα αγριμια.για να αηδιασετε διαβαστε στο τελευταιο τευχος του ΜΟΤΟ την παρουσιαση του.λες και ο τυπος που το εγραψε ειναι συγγραφεας της κακιας ωρας που δουλευει για λογαριασμο της honda.
Ώπα....τι έχουμε εδώ......επιτέλους κι ένας άνθρωπος να επιβεβαιώσει πόσο εμετικό άρθρο ήταν. Όπως και με το ψβρ1000(πρτ-πρτ)....ψεύτικα άρθρα για ψεύτικες μηχανές.....τόσο ψέμα....βγαίνουν μετά τα παιδάκια στους δρόμους και τρώνε κάτι ήττες....
Παράθεση από: Byron στις Αύγουστος 25, 2008, 11:47:38 μμΠαράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμγια να αηδιασετε διαβαστε στο τελευταιο τευχος του ΜΟΤΟ την παρουσιαση του.λες και ο τυπος που το εγραψε ειναι συγγραφεας της κακιας ωρας που δουλευει για λογαριασμο της honda.
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμ
Παράθεση από: h.a.balafoutre στις Αύγουστος 26, 2008, 01:10:15 πμνταξ..... Τι να λέμε τώρα. Ντροπή και αίσχος.
Παράθεση από: h.a.balafoutre στις Αύγουστος 26, 2008, 01:10:15 πμΏπα....τι έχουμε εδώ......επιτέλους κι ένας άνθρωπος να επιβεβαιώσει πόσο εμετικό άρθρο ήταν. Όπως και με το ψβρ1000(πρτ-πρτ)....ψεύτικα άρθρα για ψεύτικες μηχανές.....τόσο ψέμα....βγαίνουν μετά τα παιδάκια στους δρόμους και τρώνε κάτι ήττες....To άρθρο το διάβασα εχθές και μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα απ΄τον ρομαντικό οίστρο του δοκιμαστή. Αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα στρατευμένου άρθρου, χωρίς να διαφωνώ ότι μπορεί να είναι όντως πολύ καλό το CB. Τέτοια άρθρα όμως αποτελούν ντροπή για τον ειδικό τύπο και σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν διαβάζεις τεστ ή τo διαφημιστικό φυλλάδιο της Honda"Οδηγώντας το CB1000 είναι σαν να αιωρείσαι πάνω απ΄την άσφαλτο. Η ποιότητα κύλισης εξαπατά τον νόμο της βαρύτητας και η αέρινη κίνηση αγγίζει τα επίπεδα της τελειότητας.Όλες οι περιφερειακές μάζες είναι συγκεντρωμένες γύρω απ΄τον 4κύλινδρο κινητήρα και με εσένα ως μαέστρο, να καθορίζεις το κέντρο βάρους του σε κάθε επιλογή πορείας.Οι τροχοί και οι αναρτήσεις παραμένουν ανέπαφα απ΄τις μετατοπίσεις και τις μεταβολές του βάρους μπρος πίσω ρολάρωντας και λειτουργώντας στον αφρό. Αλλάζει κλίση και κατεύθυνση με τη διάθεση ανισόρροπου μεθυσμένου , που όμως δεν χανει την πορεία του ούτε παραπατά....." νταξ..... Τι να λέμε τώρα. Ντροπή και αίσχος.@: Nestora είπα ότι περί ορέξεως .......
να σου κανω μια ερωτηση?το βαρος το εχεις βγαλει ή οχι?sorry κιολας απλα ετσι οπως το θετεις(Εγω σκεφτομαι, μετα την αφαιρεση του βαρους...)ακουγεται σαν να μην το εχεις αφαιρεσει.καταλαβαινεις που το παω ετσι?
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:33:47 μμνα σου κανω μια ερωτηση?το βαρος το εχεις βγαλει ή οχι?sorry κιολας απλα ετσι οπως το θετεις(Εγω σκεφτομαι, μετα την αφαιρεση του βαρους...)ακουγεται σαν να μην το εχεις αφαιρεσει.καταλαβαινεις που το παω ετσι?Εκανα κακη διατυπωση (ναι εχω βγαλει το βαρος, εχω 15αρι και σκεφτομαι να γυρισω στο 16αρι), αλλα, οχι, δεν καταλαβαινω που το πας.................... .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι