0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nestoras

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #30 - : Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμ »

δεν πολυενδιαφερομαι για τις τελικες.προτιμω να παιζω με τις μεσαιες.αλλωστε τον περισσοτερο χρονο που περναω επανω στην μηχανη ειναι μεσα στην πολη....
οσο πιο κοντο τοσο πιο καλο........... :kalo:

Αν δεν πολυενδιαφέρεσαι για τελικές και σε ενδιαφέρει η παραμονή του κινητήρα στην καλή περιοχή του (μεσαίες και μέχρι τις 9.000), βάλε πάλι το 40ρι γρανάζι πάνω.
Το 42 και ακόμα χειρότερα το 43 είναι για σούζες και καγκουριές.
Αυτό που θέλω να σου πω ειναι ότι με τέτοιο γρανάζωμα ξελιγώνεις τον κινητήρα και τον αναγκάζεις να περνάει πολύ γρήγορα την κλίμακα στροφών που λες ότι θέλεις να κινείσαι.

Just my 2 cents.


μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?

εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)
με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.
το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

*

nestoras

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #31 - : Αύγουστος 25, 2008, 11:33:47 μμ »
Και εγω θα συμφωνησω με τον Βυρωνα..........Το κοντο γραναζωμα εχει νοημα στη πολη, αλλα οχι σε επαρχιακο στροφιλικη και πιστα.

Εγω σκεφτομαι, μετα την αφαιρεση του βαρους, να ξαναγυρισω στο 16αρι μπροστινο. Ειδα περιεργα πραγματα κυνηγοντας εναν γιατασπανεζο στο Γαλαξιδι.

να σου κανω μια ερωτηση?το βαρος το εχεις βγαλει ή οχι?
sorry κιολας απλα ετσι οπως το θετεις(Εγω σκεφτομαι, μετα την αφαιρεση του βαρους...)
ακουγεται σαν να μην το εχεις αφαιρεσει.
καταλαβαινεις που το παω ετσι?
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2008, 11:37:46 μμ από nestoras »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #32 - : Αύγουστος 25, 2008, 11:47:38 μμ »

μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?

εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)
με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.
το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.
Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....
Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται.
Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου.
Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας.  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #33 - : Αύγουστος 25, 2008, 11:49:58 μμ »

το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

Αυτό τώρα το πρόσεξα.....
Ο τσαμπουκάς βγαίνει με λιγότερα χιλιόμετρα. Δεν βγαίνει σε λιγότερες στροφές.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #34 - : Αύγουστος 25, 2008, 11:50:16 μμ »

μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?

εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)
με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.
το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.
Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....
Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται.
Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου.
Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας.  :bye:
+1000

εγω θελω να επανελθω στο 40αρι πισω...για τα γουστα μου το 42 ειναι πολυ κοντο!


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

nestoras

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #35 - : Αύγουστος 26, 2008, 12:11:27 πμ »

μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?

εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)
με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.
το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.
Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....
Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται.
Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου.
Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας.  :bye:


μαλλον θα πρεπει να συμβιβαστουμε στην αποψη πως ο καθενας εχει το δικο του οδηγικο στυλ τουτεστιν διαφορετικα set-ups στου καθενος την μηχανη.
ναι συμφωνω απολυτως πως το μηχανακι φτανει γρηγορα στα κοκκινα με το 42αρι αλλα η διαφορα του με το 40αρι δεν μπορεις να πεις οτι ειναι και τοσο τεραστια ωστε να αναλωθεις μονο στις αλλαγες κιβωτιου.

Υπαρχουν κατοχοι tuono που αναρωτιουνται πως σηκωνεται το μηχανακι?δεν το πιστευω

θα ξεστρατησω τωρα λιγο απο θεμα και θα αναφερθω στο cb1000 που το αποκαλουν καποια περιοδικα ως την απολυτη σουζομηχανη!!!μιας που το εκανα test drive προχθες
σημειωστε στα σιγουρα οτι ΔΕΝ ειναι η σουζομηχανη που αποκαλουν.ουτε καν power whellie με πρωτη δεν κανει.ασε για δευτερα θελει πολυ ιδρωτα και πολυ συμπλεκτη φυσικα.για τριτη ας το ξεχασουμε καλυτερα.
κλασικο στρωτο βαρετο 4κυλινδρο με καλες μεσαιες για γιαπωνεζικο αλλα σε καμια περιπτωση σαν τα δικυλινδρα αγριμια.

για να αηδιασετε διαβαστε στο τελευταιο τευχος του ΜΟΤΟ την παρουσιαση του.
λες και ο τυπος που το εγραψε ειναι συγγραφεας της κακιας ωρας που δουλευει για λογαριασμο της honda.

 

*

nestoras

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #36 - : Αύγουστος 26, 2008, 12:27:40 πμ »

το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

Αυτό τώρα το πρόσεξα.....
Ο τσαμπουκάς βγαίνει με λιγότερα χιλιόμετρα. Δεν βγαίνει σε λιγότερες στροφές.

επειδη δεν θελω να το παιξω εξυπνος θα στο πω ευθεως:ξυπνησε το ντουγανι μεσα μου και δεν καταλαβα  ακριβως τι εννοεις.... :blus:
θα πω ομως το εξης:οδηγησα με 40αρι οκ ολα καλα ωραια αισθηση μπλα μπλα..
οδηγησα με το 42αρι ακομα καλυτερα,παραπανω απο οκ,ακομα καλυτερη αισθηση.
αυτο δεν ειναι μονο που μετραει?την αισθηση που παιρνεις οδηγωντας το?
ακομα κι αν ειναι λαθος για εσενα
ή ακομα καλυτερα κι αν  ειναι λαθος για την χρηση της μηχανης(πολη κλπ)"στη θεωρια"
τι αημασια εχει?αφου το αισθανομαι καλυτερα.
αυτο απο μονο του δεν καταριπτει ολες τις θεωριες? :bye:

*

Drakos

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #37 - : Αύγουστος 26, 2008, 01:06:11 πμ »
Ακριβώς.Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αφού καλύπτει οδηγικά εσένα.
Η θεωρία όμως δεν πρέπει να παραβλέπεται,γιατί στηρίζεται στους φυσικούς νόμους.
Ασχέτως που το Τουρμπόνο δεν τους τηρεί... :P
Μένα πάντως φορώντας 15άρι μπροστά,φίλτρο,μπουριά και χάρτη,
γαζώνει στα φανάρια,σηκώνεται για πλάκα και ο λαστιχάς μου,με έχει για καλύτερο πελάτη...  :tez:

Όσο για το cb1000r,περιμένω τον Μπαξεβάνη να βγάλει πινακίδα για τεστ... ;)

 

*

h.a.balafoutre

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #38 - : Αύγουστος 26, 2008, 01:10:15 πμ »

μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?

εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)
με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.
το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.
Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....
Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται.
Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου.
Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας.  :bye:


μαλλον θα πρεπει να συμβιβαστουμε στην αποψη πως ο καθενας εχει το δικο του οδηγικο στυλ τουτεστιν διαφορετικα set-ups στου καθενος την μηχανη.
ναι συμφωνω απολυτως πως το μηχανακι φτανει γρηγορα στα κοκκινα με το 42αρι αλλα η διαφορα του με το 40αρι δεν μπορεις να πεις οτι ειναι και τοσο τεραστια ωστε να αναλωθεις μονο στις αλλαγες κιβωτιου.

Υπαρχουν κατοχοι tuono που αναρωτιουνται πως σηκωνεται το μηχανακι?δεν το πιστευω

θα ξεστρατησω τωρα λιγο απο θεμα και θα αναφερθω στο cb1000 που το αποκαλουν καποια περιοδικα ως την απολυτη σουζομηχανη!!!μιας που το εκανα test drive προχθες
σημειωστε στα σιγουρα οτι ΔΕΝ ειναι η σουζομηχανη που αποκαλουν.ουτε καν power whellie με πρωτη δεν κανει.ασε για δευτερα θελει πολυ ιδρωτα και πολυ συμπλεκτη φυσικα.για τριτη ας το ξεχασουμε καλυτερα.
κλασικο στρωτο βαρετο 4κυλινδρο με καλες μεσαιες για γιαπωνεζικο αλλα σε καμια περιπτωση σαν τα δικυλινδρα αγριμια.

για να αηδιασετε διαβαστε στο τελευταιο τευχος του ΜΟΤΟ την παρουσιαση του.
λες και ο τυπος που το εγραψε ειναι συγγραφεας της κακιας ωρας που δουλευει για λογαριασμο της honda.

 


Ώπα....τι έχουμε εδώ......επιτέλους κι ένας άνθρωπος να επιβεβαιώσει πόσο εμετικό άρθρο ήταν. Όπως και με το ψβρ1000(πρτ-πρτ)....ψεύτικα άρθρα για ψεύτικες μηχανές.....τόσο ψέμα....βγαίνουν μετά τα παιδάκια στους δρόμους και τρώνε κάτι ήττες....

Πάντως αγαπητέ, μήπως θέλεις supermoto κι όχι ένα Superbike με τιμόνι? Και ειδικά για μέσα στην πόλη....και ειδικά στη Σαλονίκη...

Για τη χρήση που το θές τα δικύλινδρα 450 ή 550 της Aprilia ταιριάζουν να είναι τέλεια. Θα κόβουν τους αντιπάλους στα 2 κι από αίσθηση εξαιρετική.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #39 - : Αύγουστος 26, 2008, 01:35:19 πμ »

Ώπα....τι έχουμε εδώ......επιτέλους κι ένας άνθρωπος να επιβεβαιώσει πόσο εμετικό άρθρο ήταν. Όπως και με το ψβρ1000(πρτ-πρτ)....ψεύτικα άρθρα για ψεύτικες μηχανές.....τόσο ψέμα....βγαίνουν μετά τα παιδάκια στους δρόμους και τρώνε κάτι ήττες....


To άρθρο το διάβασα εχθές και μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα απ΄τον ρομαντικό οίστρο του δοκιμαστή.  :h22:
Αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα στρατευμένου άρθρου, χωρίς να διαφωνώ ότι μπορεί να είναι όντως πολύ καλό το CB. Τέτοια άρθρα όμως αποτελούν ντροπή για τον ειδικό τύπο και σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν διαβάζεις τεστ ή τo διαφημιστικό φυλλάδιο της Honda

"Οδηγώντας το CB1000 είναι σαν να αιωρείσαι πάνω απ΄την άσφαλτο. Η ποιότητα κύλισης εξαπατά τον νόμο της βαρύτητας και η αέρινη κίνηση αγγίζει τα επίπεδα της τελειότητας.
Όλες οι περιφερειακές μάζες είναι συγκεντρωμένες γύρω απ΄τον 4κύλινδρο κινητήρα και με εσένα ως μαέστρο, να καθορίζεις το κέντρο βάρους του σε κάθε επιλογή πορείας.
Οι τροχοί και οι αναρτήσεις παραμένουν ανέπαφα απ΄τις μετατοπίσεις και τις μεταβολές του βάρους μπρος πίσω ρολάρωντας και λειτουργώντας στον αφρό. Αλλάζει κλίση και κατεύθυνση με τη διάθεση ανισόρροπου μεθυσμένου  :zl%, που όμως δεν χανει την πορεία του ούτε παραπατά....." :w3%

νταξ..... Τι να λέμε τώρα. Ντροπή και αίσχος.

@: Nestora είπα ότι περί ορέξεως ....... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #40 - : Αύγουστος 26, 2008, 01:43:26 πμ »
για να αηδιασετε διαβαστε στο τελευταιο τευχος του ΜΟΤΟ την παρουσιαση του.
λες και ο τυπος που το εγραψε ειναι συγγραφεας της κακιας ωρας που δουλευει για λογαριασμο της honda.

Κάτι τέτοια ακούω,που και που,και χαίρομαι που δεν έχω σχέσεις με το εν λόγω περιοδικό μοτοσυκλέτας.....
νταξ..... Τι να λέμε τώρα. Ντροπή και αίσχος.

+1000...

*

nestoras

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #41 - : Αύγουστος 26, 2008, 01:58:42 πμ »

Ώπα....τι έχουμε εδώ......επιτέλους κι ένας άνθρωπος να επιβεβαιώσει πόσο εμετικό άρθρο ήταν. Όπως και με το ψβρ1000(πρτ-πρτ)....ψεύτικα άρθρα για ψεύτικες μηχανές.....τόσο ψέμα....βγαίνουν μετά τα παιδάκια στους δρόμους και τρώνε κάτι ήττες....


To άρθρο το διάβασα εχθές και μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα απ΄τον ρομαντικό οίστρο του δοκιμαστή.  :h22:
Αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα στρατευμένου άρθρου, χωρίς να διαφωνώ ότι μπορεί να είναι όντως πολύ καλό το CB. Τέτοια άρθρα όμως αποτελούν ντροπή για τον ειδικό τύπο και σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν διαβάζεις τεστ ή τo διαφημιστικό φυλλάδιο της Honda

"Οδηγώντας το CB1000 είναι σαν να αιωρείσαι πάνω απ΄την άσφαλτο. Η ποιότητα κύλισης εξαπατά τον νόμο της βαρύτητας και η αέρινη κίνηση αγγίζει τα επίπεδα της τελειότητας.
Όλες οι περιφερειακές μάζες είναι συγκεντρωμένες γύρω απ΄τον 4κύλινδρο κινητήρα και με εσένα ως μαέστρο, να καθορίζεις το κέντρο βάρους του σε κάθε επιλογή πορείας.
Οι τροχοί και οι αναρτήσεις παραμένουν ανέπαφα απ΄τις μετατοπίσεις και τις μεταβολές του βάρους μπρος πίσω ρολάρωντας και λειτουργώντας στον αφρό. Αλλάζει κλίση και κατεύθυνση με τη διάθεση ανισόρροπου μεθυσμένου  :zl%, που όμως δεν χανει την πορεία του ούτε παραπατά....." :w3%

νταξ..... Τι να λέμε τώρα. Ντροπή και αίσχος.

@: Nestora είπα ότι περί ορέξεως ....... :bye:


 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #42 - : Αύγουστος 26, 2008, 07:39:53 πμ »
να σου κανω μια ερωτηση?το βαρος το εχεις βγαλει ή οχι?
sorry κιολας απλα ετσι οπως το θετεις(Εγω σκεφτομαι, μετα την αφαιρεση του βαρους...)
ακουγεται σαν να μην το εχεις αφαιρεσει.
καταλαβαινεις που το παω ετσι?

Εκανα κακη διατυπωση (ναι εχω βγαλει το βαρος, εχω 15αρι και σκεφτομαι να γυρισω στο 16αρι), αλλα, οχι, δεν καταλαβαινω που το πας.................... . :thnk: :thnk: :thnk:  :) :) :) :) :) :)

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

patelis

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #43 - : Αύγουστος 26, 2008, 11:09:52 πμ »

Ώπα....τι έχουμε εδώ......επιτέλους κι ένας άνθρωπος να επιβεβαιώσει πόσο εμετικό άρθρο ήταν. Όπως και με το ψβρ1000(πρτ-πρτ)....ψεύτικα άρθρα για ψεύτικες μηχανές.....τόσο ψέμα....βγαίνουν μετά τα παιδάκια στους δρόμους και τρώνε κάτι ήττες....


To άρθρο το διάβασα εχθές και μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα απ΄τον ρομαντικό οίστρο του δοκιμαστή.  :h22:
Αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα στρατευμένου άρθρου, χωρίς να διαφωνώ ότι μπορεί να είναι όντως πολύ καλό το CB. Τέτοια άρθρα όμως αποτελούν ντροπή για τον ειδικό τύπο και σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν διαβάζεις τεστ ή τo διαφημιστικό φυλλάδιο της Honda

"Οδηγώντας το CB1000 είναι σαν να αιωρείσαι πάνω απ΄την άσφαλτο. Η ποιότητα κύλισης εξαπατά τον νόμο της βαρύτητας και η αέρινη κίνηση αγγίζει τα επίπεδα της τελειότητας.
Όλες οι περιφερειακές μάζες είναι συγκεντρωμένες γύρω απ΄τον 4κύλινδρο κινητήρα και με εσένα ως μαέστρο, να καθορίζεις το κέντρο βάρους του σε κάθε επιλογή πορείας.
Οι τροχοί και οι αναρτήσεις παραμένουν ανέπαφα απ΄τις μετατοπίσεις και τις μεταβολές του βάρους μπρος πίσω ρολάρωντας και λειτουργώντας στον αφρό. Αλλάζει κλίση και κατεύθυνση με τη διάθεση ανισόρροπου μεθυσμένου  :zl%, που όμως δεν χανει την πορεία του ούτε παραπατά....." :w3%

νταξ..... Τι να λέμε τώρα. Ντροπή και αίσχος.

@: Nestora είπα ότι περί ορέξεως ....... :bye:


Να προσθεσω κατι σχετικο ,  πριν ο αρχισυνταχτης του περιοδικου παρει το R 1200 GS , το GS "ακουγε" και τι δεν "ακουγε" απο το περιοδικο , ενα μηχανακι που εμφανιστηκε για πρωτη φορα το 1993 , φορεσε injection , φορεσε ABS , φορεσε ζαντες ακτινωτες tubeless σελλα ρυθμιζομενη καθ υψος και αλλες καινοτομιες (telelever paralever) που κανεις ειτε συμπαθει ειτε οχι τα BMW δεν μπορει να μην παραδεχτει την πρωτοπορεια και την διαθεση για κατι διαφορετικο. Καινοτομιες που τωρα ολες οι μαρκες τοποθετουν στα μηχανακια τους οπως το ABS και το Injection
Οταν παρελαβε το δικο του 1200 (λετε να το πληρωσε ??) το τροπαριο αλλαξε , τι φρενα και κρατηματα Supersport εγραφε και τι δεν εγραφε
Δηλαδη αν ειναι δυνατον αν το Cb1000 ειναι σουζομηχανη το Tuono τι ειναι , θα μας τρελανουνε αυτοι
Και τα αλλα σαλια που γραφει ο τυπος, "αιωρειτε" λεει ακου "αιωρειτε" μου θυμισε Αντζελα Δημητριου, σε ποιους απευθυνεται ?? σε τιποτα πιτσιρικαδες με νικελομενα GLX??

Οποτε τι να πιστεψεις ??? για ποιο περιοδικο ειδικου τυπου μιλαμε , οποιος τα χωσει πιο πολυ ειναι.

*

nestoras

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #44 - : Αύγουστος 26, 2008, 11:03:40 μμ »
να σου κανω μια ερωτηση?το βαρος το εχεις βγαλει ή οχι?
sorry κιολας απλα ετσι οπως το θετεις(Εγω σκεφτομαι, μετα την αφαιρεση του βαρους...)
ακουγεται σαν να μην το εχεις αφαιρεσει.
καταλαβαινεις που το παω ετσι?

Εκανα κακη διατυπωση (ναι εχω βγαλει το βαρος, εχω 15αρι και σκεφτομαι να γυρισω στο 16αρι), αλλα, οχι, δεν καταλαβαινω που το πας.................... . :thnk: :thnk: :thnk:  :) :) :) :) :) :)





περιμενα την απαντηση σου πως και πως.αν απαντουσες πως οχι δεν το εχω βγαλει το βολαν θα σου ελεγα ευγενικοτατα "μας δουλευεις ρε φιλε" μας εκανες ολοκληρη διατριβη περι βολαν χωρις να εχεις καν προσωπικη εμπειρια?
φυσικα αυτο θα ηταν η extreme εκδοχη της αρνητικης απαντησης σου.(οχι βεβαια πως θα σου ελεγα κατι τετοιο,θα στο λεγα μαλλον απλα λιγο πιο ευγενικα)

λογω διατυπωσης απο την μερια σου και λογω παρερμηνευσης απο την μερια μου εβγαλα λαθος συμπερασμα. sorry:) :) :) :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης