0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #45 - : Αύγουστος 26, 2008, 11:38:50 μμ »
περιμενα την απαντηση σου πως και πως.αν απαντουσες πως οχι δεν το εχω βγαλει το βολαν θα σου ελεγα ευγενικοτατα "μας δουλευεις ρε φιλε" μας εκανες ολοκληρη διατριβη περι βολαν χωρις να εχεις καν προσωπικη εμπειρια?
φυσικα αυτο θα ηταν η extreme εκδοχη της αρνητικης απαντησης σου.(οχι βεβαια πως θα σου ελεγα κατι τετοιο,θα στο λεγα μαλλον απλα λιγο πιο ευγενικα)

λογω διατυπωσης απο την μερια σου και λογω παρερμηνευσης απο την μερια μου εβγαλα λαθος συμπερασμα. sorry:) :) :) :bye:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

Τωρα καταλαβα.................................Λες να πλακωνομασταν κιολας?? :P :P :P :P
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nestoras

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #46 - : Αύγουστος 26, 2008, 11:52:23 μμ »
περιμενα την απαντηση σου πως και πως.αν απαντουσες πως οχι δεν το εχω βγαλει το βολαν θα σου ελεγα ευγενικοτατα "μας δουλευεις ρε φιλε" μας εκανες ολοκληρη διατριβη περι βολαν χωρις να εχεις καν προσωπικη εμπειρια?
φυσικα αυτο θα ηταν η extreme εκδοχη της αρνητικης απαντησης σου.(οχι βεβαια πως θα σου ελεγα κατι τετοιο,θα στο λεγα μαλλον απλα λιγο πιο ευγενικα)

λογω διατυπωσης απο την μερια σου και λογω παρερμηνευσης απο την μερια μου εβγαλα λαθος συμπερασμα. sorry:) :) :) :bye:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

Τωρα καταλαβα.................................Λες να πλακωνομασταν κιολας?? :P :P :P :P




μπορει να ειμαι χασαπης στο επαγγελμα ειμαι ομως κατα της βιας......με απριλιανους  ;) ;) ;) ;)

*

THRED

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #47 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:30:20 πμ »
Καλημερα σε όλους.
Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά βλεποντας αυτό το θέμα και καταννοώντας την λαχτάρα μας για "δύναμη" "στροφάρισμα" κλπ,είπα να μοιραστώ μια δική μου εμπειρία.
Για 2,5 χρόνια είχα μαζί με το mille και ένα monster S4.Ολοι θα έχετε ακούσει για το "φοβερό άρπαγμα" των Ducati. Δεν ισχυρίζομαι οτι ανακάλυψα τον τροχό,αλλά κοιτώντας την γκαζιέρα του (είναι πού πιο "γρήγορη"),ψύλοι στ'αυτιά μου μπήκανε.
Αν δείτε κάποιο Ducati,παρατηρήστε τη διάμετρο της γκαζιέρας του και δείτε και αυτήν από το mille.

Ορμώμενος λοιπόν από αυτήν την παρατήρηση έβγαλα την γκαζιέρα του S4 και φτιάχνοντας ντίζες, την έβαλα στο mille. Η μεταμόρφωση,γιατί για μεταμόρφωση πρόκειται, ήταν πέρα από κάθε φαντασία!

Ετσι, αγόρασα μια Domino από Ιταλία και το μηχανάκι πετάει πραγματικά.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πήρε βόλτα κι έπαθε πλάκα.Γύρισε και με ρωτούσε τι έκανα στο μηχανάκι.Δεν το αναγνώριζε.
Σίγουρα δεν "πήρε" άλογα, η αίσθηση όμως δεν έχει σχέση με πρίν.

Πιστεύω πραγματικά οτι η αίσθηση μιας μοτοσυκλέτας είναι πολύ πιο σημαντική από τα 5 η τα 10 άλογα. Άν έχεις 100 αλογάκια μπορείς να πας πραγματικά γρήγορα.
Και στο κάτω-κάτω,δεν γράφω χρόνους,την πλάκα μου κάνω.
Δεν ήταν λίγες οι φορές που με το S4 πήγαινα πιο γρήγορα από Busa και GSXR k8.

Να σημειώσω οτι το Μille φοράει Arrow titanium(τελικά),φίλτρο και map2
Σημ.2 : Οταν έβαλα την γκαζιέρα του mille στο S4,και αυτό μεταμορφώθηκε...προς το χειρότερο.
Σημ.3 : Είναι αλήθεια πως τώρα θέλει να "έχεις το νου σου" στο άνοιγμα του γκαζιού,ειδικά όταν υπάρχει ελλειπής πρόσφηση.

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #48 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:37:29 πμ »
Καλημερα σε όλους.
Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά βλεποντας αυτό το θέμα και καταννοώντας την λαχτάρα μας για "δύναμη" "στροφάρισμα" κλπ,είπα να μοιραστώ μια δική μου εμπειρία.
Για 2,5 χρόνια είχα μαζί με το mille και ένα monster S4.Ολοι θα έχετε ακούσει για το "φοβερό άρπαγμα" των Ducati. Δεν ισχυρίζομαι οτι ανακάλυψα τον τροχό,αλλά κοιτώντας την γκαζιέρα του (είναι πού πιο "γρήγορη"),ψύλοι στ'αυτιά μου μπήκανε.
Αν δείτε κάποιο Ducati,παρατηρήστε τη διάμετρο της γκαζιέρας του και δείτε και αυτήν από το mille.

Ορμώμενος λοιπόν από αυτήν την παρατήρηση έβγαλα την γκαζιέρα του S4 και φτιάχνοντας ντίζες, την έβαλα στο mille. Η μεταμόρφωση,γιατί για μεταμόρφωση πρόκειται, ήταν πέρα από κάθε φαντασία!

Ετσι, αγόρασα μια Domino από Ιταλία και το μηχανάκι πετάει πραγματικά.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πήρε βόλτα κι έπαθε πλάκα.Γύρισε και με ρωτούσε τι έκανα στο μηχανάκι.Δεν το αναγνώριζε.
Σίγουρα δεν "πήρε" άλογα, η αίσθηση όμως δεν έχει σχέση με πρίν.

Πιστεύω πραγματικά οτι η αίσθηση μιας μοτοσυκλέτας είναι πολύ πιο σημαντική από τα 5 η τα 10 άλογα. Άν έχεις 100 αλογάκια μπορείς να πας πραγματικά γρήγορα.
Και στο κάτω-κάτω,δεν γράφω χρόνους,την πλάκα μου κάνω.
Δεν ήταν λίγες οι φορές που με το S4 πήγαινα πιο γρήγορα από Busa και GSXR k8.

Να σημειώσω οτι το Μille φοράει Arrow titanium(τελικά),φίλτρο και map2
Σημ.2 : Οταν έβαλα την γκαζιέρα του mille στο S4,και αυτό μεταμορφώθηκε...προς το χειρότερο.
Σημ.3 : Είναι αλήθεια πως τώρα θέλει να "έχεις το νου σου" στο άνοιγμα του γκαζιού,ειδικά όταν υπάρχει ελλειπής πρόσφηση.

τοσο διαφορα ε?για πες τη συμπεριφορα του λιγο πιο αναλυτικα....
ποσο εχει ας πουμε η γκαζιερα αυτη?
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

THRED

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #49 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:12:50 μμ »
Εψαξα για Domino γιατί αυτήν φοράει το Ducati.Δεν βρήκα ποιός και αν τις φέρνει εδώ και την πήρα από Carpimoto.it
Κόστος αν θυμάμαι καλά περίπου 50ευρώ+45 ταχ/κα,αλλά είχα και κάτι άλλα πραγματάκια μαζί (ζελατίνα,clipon κλπ),οπότε δεν ξέρω αν αυτό είναι αντιπροσωπευτικό ποσό.
Αλλα 20 έδωσα για την ντίζα (μαλακό σύρμα πολύκλονο και εσωτερική επίστρωση teflon στο περίβλημα).
Είχα σκεφτεί να πάρω από Ducati αλλα δεν ταιριάζει για μόνιμη τοποθέτηση γιατί το σύρμα βγαίνει κάθετα ως προς το clipon.Οταν την είχα βάλει,ήταν μόνο για να επιβεβαιώσω την υποψία μου.
Ισως να σου φαινεται υπερβολική η περιγραφή και ο χαρακτηρισμός "μεταμόρφωση",αλλα πίστεψέ με η διαφορά ΕΙΝΑΙ μεγάλη.
Να σημειωθεί οτι ανα πάσα στιγμή και μέσα σε 10' μπαίνει πάλι η μαμίσια.

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #50 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:15:02 μμ »
οκ!κατατοπιστικος....
καλο ακουγεται....ρε λες να το δοκιμασουμε? :thnk: :thnk:

 :D
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

patman46

Απ: Βολάν=απογοητευση.....
« Απάντηση #51 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:18:30 μμ »
Καλημερα σε όλους.
Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά βλεποντας αυτό το θέμα και καταννοώντας την λαχτάρα μας για "δύναμη" "στροφάρισμα" κλπ,είπα να μοιραστώ μια δική μου εμπειρία.
Για 2,5 χρόνια είχα μαζί με το mille και ένα monster S4.Ολοι θα έχετε ακούσει για το "φοβερό άρπαγμα" των Ducati. Δεν ισχυρίζομαι οτι ανακάλυψα τον τροχό,αλλά κοιτώντας την γκαζιέρα του (είναι πού πιο "γρήγορη"),ψύλοι στ'αυτιά μου μπήκανε.
Αν δείτε κάποιο Ducati,παρατηρήστε τη διάμετρο της γκαζιέρας του και δείτε και αυτήν από το mille.

Ορμώμενος λοιπόν από αυτήν την παρατήρηση έβγαλα την γκαζιέρα του S4 και φτιάχνοντας ντίζες, την έβαλα στο mille. Η μεταμόρφωση,γιατί για μεταμόρφωση πρόκειται, ήταν πέρα από κάθε φαντασία!

Ετσι, αγόρασα μια Domino από Ιταλία και το μηχανάκι πετάει πραγματικά.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πήρε βόλτα κι έπαθε πλάκα.Γύρισε και με ρωτούσε τι έκανα στο μηχανάκι.Δεν το αναγνώριζε.
Σίγουρα δεν "πήρε" άλογα, η αίσθηση όμως δεν έχει σχέση με πρίν.

Πιστεύω πραγματικά οτι η αίσθηση μιας μοτοσυκλέτας είναι πολύ πιο σημαντική από τα 5 η τα 10 άλογα. Άν έχεις 100 αλογάκια μπορείς να πας πραγματικά γρήγορα.
Και στο κάτω-κάτω,δεν γράφω χρόνους,την πλάκα μου κάνω.
Δεν ήταν λίγες οι φορές που με το S4 πήγαινα πιο γρήγορα από Busa και GSXR k8.

Να σημειώσω οτι το Μille φοράει Arrow titanium(τελικά),φίλτρο και map2
Σημ.2 : Οταν έβαλα την γκαζιέρα του mille στο S4,και αυτό μεταμορφώθηκε...προς το χειρότερο.
Σημ.3 : Είναι αλήθεια πως τώρα θέλει να "έχεις το νου σου" στο άνοιγμα του γκαζιού,ειδικά όταν υπάρχει ελλειπής πρόσφηση.

καλημέρα και από μένα
λοιπόν ως κάτοχος  tuono έχω κάνει τα εξής (εδώ και πολλές χιλιάδες χλμ χωρίς ίχνος αναξιοπιστίας από το μοτέρ):
εξατμίσεις akrapovic + map2
γρανάζωμα standard
έχω βγάλει το βάρος από το βολάν.
ο κολλητός factorinho που έχει 15άριγρανάζι και μπουριά ο χάρος aprilia racing και map2 όταν αλλάξαμε μηχανάκια αυτό που είδε και αυτός και εγώ είναι ότι το μηχανάκι χωρίς το βάρος στο βολάν πάει πιο αεράτα , δεν στερείται δύναμης ΠΟΥΘΕΝΑ (ούτε στην τελική) στροφάρει πολύ πιο γρήγορα (σαν να έχεις πολύ κοντό γρανάζωμα) στις ψηλές σαλ, και γενικά έχει μια πολύ καλύτερη λειτουργία και είναι και πιο οικονομικό (αφού έχουμε 500σαλ διαφορά στα ίδια χλμ)

Η γκαζιέρα όντος είναι πολύ μακριά και η αλλαγή της με μια κοντύτερη είναι σούπερ λύση (έχει μπει απλά για να μην κάνει το μηχανάκι ακαριαίο).
μια εξαιρετική μετατροπή στα μηχανάκια μας είναι όταν αλλάξετε αλυσιδογράναζα να προτιμήσετε να βάλετε αντί για 525 αλυσίδα και αντιστοιχου βήματος γρανάζια, ένα σετ 520 x-ring nforced (ενισχυμένη 520)  και γρανάζια ελαφρού κράματος.
αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αλλαγή βήματος και ελαφρώνει πολύ το αναρτώμενο και παράλληλα περιστρεφόμενο βάρος. Μιλάμε για 300-400 γραμμάρια μόνο από αλυσίδα... κάντε το και θα με θυμηθείτε

καλημέρα

 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης