APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: giakou στις Οκτώβριος 06, 2008, 03:42:27 μμ
-
ΤΟ RSV ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ..ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ GSXR750 K6...ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 750 ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΟ ΣΑΝ ΒΟΥΤΗΡΟ...ΑΠΟ ΤΟ RSV EINAI ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ...ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑ 2 ΛΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ SILKOLENE 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ KAI GPS GASTROL 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ..ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ? ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΓΑΛΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?
-
κανένα πρόβλημα δεν εχει ακουστει αιτια από σκληρό σασμάν
απλά οδηγάς αντρική μοτοσυκλέτα ;)
-
Ναι ρε γ@μώτο , σκληρό το άτιμο αν σε παρηγορεί και γω την ψάχνω την νεκρά στα φανάρια .. ρε που ναι η νεκρά , ΝΑ ΤΗ , οχι ρε γ@μωτο πρώτη μπήκε , ΝΑ ΤΗ ! ΦΤΟΥ δευτέρα πάλι .. κ.ο.κ.
-
Ναι ρε γ@μώτο , σκληρό το άτιμο αν σε παρηγορεί και γω την ψάχνω την νεκρά στα φανάρια .. ρε που ναι η νεκρά , ΝΑ ΤΗ , οχι ρε γ@μωτο πρώτη μπήκε , ΝΑ ΤΗ ! ΦΤΟΥ δευτέρα πάλι .. κ.ο.κ.
Το μόνο σου πρόβλημα είναι η προσαρμογή απ΄τον κατιμά στο Τ. Αφού έμαθες να βρίσκεις νεκρά σ΄αυτό, το Τ είναι Ηonda μπροστά του :h22:
-
Ναι ρε γ@μώτο , σκληρό το άτιμο αν σε παρηγορεί και γω την ψάχνω την νεκρά στα φανάρια .. ρε που ναι η νεκρά , ΝΑ ΤΗ , οχι ρε γ@μωτο πρώτη μπήκε , ΝΑ ΤΗ ! ΦΤΟΥ δευτέρα πάλι .. κ.ο.κ.
Το μόνο σου πρόβλημα είναι η προσαρμογή απ΄τον κατιμά στο Τ. Αφού έμαθες να βρίσκεις νεκρά σ΄αυτό, το Τ είναι Ηonda μπροστά του :h22:
ΟΧΙ ρε Βυρωνα μην ξηγιέσαι έτσι !!!! Ηθελα να το γράψω πριν για το σασμάν του Κατιμά αλλά λέω άσε , μην spammaρω !
Βούτηρο ??? Το αδικείς , το βρύζεις !!
Ενα σΕ λέω , είναι σβηστός, στο stand , έχεις 1η , τον έχεις κολλητά με τον μοχλό ταχυτήτων στον τοίχο, τον πηγαίνεις και λίγο πίσω να μην έχει καθόλου τζόγο το γρανάζι (χείρόφρενο δλδ) και θες να τον ζεστάνεις , μεχρί να βάλεις κράνος - γάντια .
Τι κάνεις ? Σκύβεις (εεεΕ! ) και απαλά με το μικρό σου δαχτυλάκι και 0,00 Nh δύναμη , σηκώνεις τον μοχλό ! Τσουπ , έτοιμη η νεκρά ! Αααστο σου λέω , Κα μί α σχέ ση ! Τέλος λέμε!
-
ΤΟ RSV ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ..ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ GSXR750 K6...ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 750 ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΟ ΣΑΝ ΒΟΥΤΗΡΟ...ΑΠΟ ΤΟ RSV EINAI ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ...ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑ 2 ΛΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ SILKOLENE 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ KAI GPS GASTROL 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ..ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ? ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΓΑΛΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?
Καλη εξαερωση στο συμπλεκτη και καθαρισες :bye:
-
Για δοκίμασε έτσι...
-
τα castrol ειναι νερο μπροστα στα silkolene.kai το σασμαν ειναι μαλακοτερο με τα δευτερα :ohyes:
-
ΤΟ RSV ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ..ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ GSXR750 K6...ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 750 ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΟ ΣΑΝ ΒΟΥΤΗΡΟ...ΑΠΟ ΤΟ RSV EINAI ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ...ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑ 2 ΛΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ SILKOLENE 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ KAI GPS GASTROL 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ..ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ? ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΓΑΛΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?
Καλη εξαερωση στο συμπλεκτη και καθαρισες :bye:
+1000!
-
Ναι ρε γ@μώτο , σκληρό το άτιμο αν σε παρηγορεί και γω την ψάχνω την νεκρά στα φανάρια .. ρε που ναι η νεκρά , ΝΑ ΤΗ , οχι ρε γ@μωτο πρώτη μπήκε , ΝΑ ΤΗ ! ΦΤΟΥ δευτέρα πάλι .. κ.ο.κ.
Επαναπροσδιορίζω απόψεις λοιπόν ..
Σήμερα άλλαξα λαδάκια (δεν ξέρω τι είχε πριν γιατι το πήρα μετ/νο , μάλλον Agip) μπήκαν Silkolene και το σασμάν είναι πλέον μια χαρά ( και εντός που έβραζε).
Ο συμπλέκτης από πολύ αντρικός , έγινε απλά αντρικός .
Αυτά :bye:
-
οντως το σασμαν ειναι σκληρο.ειδικα στην αρχη κουτσουρο...λιγο μαλακωσε τωρα που εχω καμια 20χιλιαδες χιλιομετρα εξακολουθει ομως να ειναι σκληρο.
οσο για την νεκρα αυτη τη βαζω εν κινηση πλεον....
παντως την επομενη φορα θα δοκιμασω τα silkolene μπας και δω καμια αισθητη διαφορα.
-
εμενα ρε παιδια γιατι ειναι βουτηρο?με silcolene βεβαια....
στο στρωσιμο ειχα λιγο προβλημα αλλα μετα απο 1500 χλμ περιπου εστρωσε...
και νεκρα βρισκω πανευκολα! :) :)
-
σε γενκες γραμες και το δικο μου ειναι μαλακο και οι ταχυτητες αλλαζουν ευκολα με εξαιρεση καποιες φορες που δεν βγαζω και πολυ ευκολα νεκρα.κατα τα αλλα κανω συχνες αλλαγες στα υγρα του συμπλεκτη και δουλευει μονιμως καλα το κιβωτιο.και για πρωτη φορα εβαλα repsol λαδι αφου ως τωρα εβαζα agip.(μεγαλη διαφορα υπερ του repsol)
-
θέμα συνήθειας είναι φιλαράκι δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Κι εγώ βρίσκω πολύ ευκολά τις σχέσεις και την νεκρά ...
Με την μόνη διαφορά όμως οτι μερικές ταχύτητες τις "πετάει", ιδίωε σε αλλαγές εν κινήσει !!!
-
Πριν 2 μέρες άλλαξα υγρά συμπλέκτη , έκανα καμια 100 χλμ και σήμερα παρατήρησα ότι είναι πάλι σχεδόν μαύρα ! :thnk: Είναι λογικό ????
-
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑ 2 ΛΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ SILKOLENE 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ KAI GPS GASTROL 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ..ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ? ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΓΑΛΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?
αν σου μαλακωσε με τα castrol δοκιμασε και τα motul 300v factory line και θα με θυμηθεις - τα βαζω εδω και αρκετα χρονια σε ολες τις μηχανες που ειχα και δεν προκειται να τα αλλαξω
αν διαβαζει το thread ο gus40 ας πει την αποψη του μιας και τα εβαλε πριν κατι μερες στο dorso του :kalo:
-
Πριν 2 μέρες άλλαξα υγρά συμπλέκτη , έκανα καμια 100 χλμ και σήμερα παρατήρησα ότι είναι πάλι σχεδόν μαύρα ! :thnk: Είναι λογικό ????
Ναι φίλε μην ανησυχείς. :bye:
-
οντος παιδια Mε τα MOTUL ειδα διαφορα τις ταξις του 70% εν σχεση με τα ipon τα προιγουμενα.ΕΙΝΑΙ πολυ καλα λαδια.Η συσταση του KOMI, ειναι πολυ καλη.... :ohyes:
-
μια χαρά σαζμάν είναι
αν το συγκρίνω βέβαια με του ρ1 και του εφτάμισι ,ντάξει είναι λίγο πιο σκληρό αλλά δεν έχει πρόβλημα
ειδικά αρπάζει γρήγορα τις καρφωτές με πολύ θετικό κούμπωμα
σημαντικό είναι η αλυσίδα στις νεκρές,
καλή λίπανση και τις βρίσκεις άνετότατα..
-
ΤΟ RSV ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ..ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ GSXR750 K6...ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 750 ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΟ ΣΑΝ ΒΟΥΤΗΡΟ...ΑΠΟ ΤΟ RSV EINAI ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ...ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑ 2 ΛΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ SILKOLENE 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ KAI GPS GASTROL 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ..ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ? ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΓΑΛΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?
Έχω το Tuono 1000R '08 5 μήνες τώρα με 8.000χλμ. Είχα πριν το Hornet 600F. Όντως το σαζμάν δεν είναι όπως στα γιαπωνέζικα. Tο Honda το κράτησα 5 χρόνια και ήταν πολύ καλό. Με το Tuono η νεκρά θέλει λίγη προσπάθεια ενώ στην αλλαγή από 5η σε 6η ταχύτητα πρέπει να είμαι "επιθετικός" διαφορετικά πέφτει μια θωρυβώδης νεκρά. Πέρα απ' αυτά όμως δεν έχω κανένα σοβαρό πρόβλημα. Δεν έχω δοκιμάσει λάδια οπότε δεν έχω άποψη.
-
Πριν 2 μέρες άλλαξα υγρά συμπλέκτη , έκανα καμια 100 χλμ και σήμερα παρατήρησα ότι είναι πάλι σχεδόν μαύρα ! :thnk: Είναι λογικό ????
λογικό από μία άποψη δεν είναι αλλά αναμενόμενο είναι!!!!!! :D :D :D
όλα έτσι είναι δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανυσηχείς!!!!! :bye: :bye:
-
ΤΟ RSV ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ..ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ GSXR750 K6...ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 750 ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΟ ΣΑΝ ΒΟΥΤΗΡΟ...ΑΠΟ ΤΟ RSV EINAI ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ...ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑ 2 ΛΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ SILKOLENE 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ KAI GPS GASTROL 15-50W ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ..ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ? ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΓΑΛΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?
Έχω το Tuono 1000R '08 5 μήνες τώρα με 8.000χλμ. Είχα πριν το Hornet 600F. Όντως το σαζμάν δεν είναι όπως στα γιαπωνέζικα. Tο Honda το κράτησα 5 χρόνια και ήταν πολύ καλό. Με το Tuono η νεκρά θέλει λίγη προσπάθεια ενώ στην αλλαγή από 5η σε 6η ταχύτητα πρέπει να είμαι "επιθετικός" διαφορετικά πέφτει μια θωρυβώδης νεκρά. Πέρα απ' αυτά όμως δεν έχω κανένα σοβαρό πρόβλημα. Δεν έχω δοκιμάσει λάδια οπότε δεν έχω άποψη.
και γω απο το Χορνετ στο τουονο ειδα διαφορα. Αυτο που μ αρεσε ομως ειναι η σαφηνεια που εχει η αλλαγη. Στο Χορνετ ηταν απαλη η κινηση αλλα δεν ηξερα ποτε θα μπει ή μπηκε η ταχυητητα. Στο τουονο ηταν απ αρχης πανσκληρο. Μετα απο αλλαγη λαδιων απο silkolene σε castrol το σασμαν εγινε μαλακο και πολυ πιο σαφες. Δηλαδη αλλαζω ταχυτητα και ξερω οτι την πηρε και απο την αλλη βρισκω νεκρα και σταματημενος. Πριν μονο εν κινησει που ειναι κακο για το φρεναρισμα μιας και πρεπει να φρεναρεις με συμπλεκτη.
Castrol για μενα μεχρι να βρω κατι καλυτερο αν υπαρχει.