0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #45 - : Απρίλιος 11, 2015, 03:17:00 μμ »
αφου καθεται στο μονο σταντ πως αδειαζει το φιλτρο αφου ειτε κρυο ειτε ζεστο από την βιδα του καρτερ στην αλλαγη βγαζω περιπου εναμιση κιλο λαδι?


Το δοχείο λαδιού δεν το αδειάζεις; Δεν έχω κάνει ακόμα αλλαγή λαδιού στο rsv αλλά εμένα μου φαίνεται λογικό να αφαιρείς από το κάρτερ κ' το φίλτρο περίπου ενάμισυ 1,5-2 λίτρα.

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #46 - : Απρίλιος 11, 2015, 03:23:36 μμ »
Παρεπιμπτόντως... Αν εγώ τώρα θέλω να επιστρέψω στο κοντό φίλτρο, που θα βρω καπάκι; H Aprilia απ' ότι διαβάζω αν κατάλαβα καλά το έχει καταργήσει, στο ebay δεν παίζει, εγώ τι κάνω;

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #47 - : Απρίλιος 11, 2015, 03:33:58 μμ »
Την προσευχη σου να εμφανιστει κατι στο ebay.
Επισης, τσεκαρε τις αγγελιες στο af1. Ολο και καποιον rotax κοβουν σε ανταλλακτικα.
Διαφορετικα παρε σβαρνα τα εξουσιοδοτημενα μπας και βρεθει κανεις να σου δωσει κανενα.


ps. ΦΩΤΙΑ

http://www.ebay.co.uk/itm/07-Aprilia-RSV1000-RSV-R-1000-RSV1000R-engine-oil-filter-cover-cap-/310956376001?hash=item486671bfc1

http://www.ebay.co.uk/itm/APRILIA-RST1000-FUTURA-RSV1000-SL1000-FALCO-OIL-FILTER-COVER-GREY-/181576227249?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a46c959b1

http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV1000R-2004-Engine-Motor-Inspection-Oil-Filter-Cover-210415-/291135091231?hash=item43c900f21f

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #48 - : Απρίλιος 11, 2015, 03:38:08 μμ »
Κοσμά η τσιμούχα παρεπιμπτόντως είναι η ίδια; Να ξέρω τι κοιτάζω...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #49 - : Απρίλιος 11, 2015, 03:52:23 μμ »
Ναι ιδια ειναι, αλλα ειναι το λιγοτερο
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #50 - : Απρίλιος 11, 2015, 03:53:37 μμ »
Ναι ιδια ειναι, αλλα ειναι το λιγοτερο


Γιατί το λες αυτό; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #51 - : Απρίλιος 11, 2015, 03:55:44 μμ »
Εν σχεση με το δυσευρετο κ το κοστος του καπακιου, το oring ειναι το τελευταιο που κοιτας
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #52 - : Απρίλιος 11, 2015, 04:16:59 μμ »
Εν σχεση με το δυσευρετο κ το κοστος του καπακιου, το oring ειναι το τελευταιο που κοιτας


Ε ναι ρε οκ, νόμιζα ότι θα είχα καμμιά άλλη ιστορία... Πάντως να είμαι ειλικρινής προβληματίζομαι. Από την μια είναι υποτίθεται update της Rotax, από την άλλη δεν διάβασα κάπου στο αμερικάνικο να εφαρμόστηκε κ στα παλαιότερα μοντέλα, κάτι σαν ανάκληση που λέμε. Δεν ξέρω κι εγώ τι να κάνω. Πάντως αν θα μου λύσει το πρόβλημα με τον θόρυβο που κάνει κάποτε σαν βελόνα, και την ένδειξη του λαδιού που μένει αναμμένη γι' αυτά τα 5-6 δευτερόλεπτα θα το αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία με την αλλαγή του λαδιού.


Υ.Γ: Μια με τους συνδέσμους της ανάρτησης (είμαι σε συνεννόηση με bill να μου στείλει από βδομάδας με μια τρόμπα πίσω φρένου), μια με την τρόμπα του πισινού φρένου (παράγγειλα άλλα μαρσπιέ τα οποία περιμένω), τώρα αυτό με το σύστημα λίπανσης.... Την τρέλα μου μέσα, ελπίζω να μη βρεθεί τπτ άλλο, να τελειώνω κι εγώ επιτέλους να μπορώ να χαρώ την μηχανή λίγο ξέγνοιαστος...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #53 - : Απρίλιος 11, 2015, 05:22:42 μμ »
Τι να πουν και αυτοι με τα gsxr δηλαδη  :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #54 - : Απρίλιος 11, 2015, 05:44:24 μμ »
Τι να πουν και αυτοι με τα gsxr δηλαδη  :D


Τα gixxer έχουν άλλα θέματα. Δεν πάνε πίσω κι αυτοί... :D

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #55 - : Απρίλιος 11, 2015, 09:32:43 μμ »
δεν ξερω παιδια τι να πω παντως εγω εχω μιλησει με ιταλους για το ιδιο θεμα και δεν μου εχει πει κανενας ότι εχει συναντησει πρόβλημα.μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι.για tuono μιλαμε.και γιατι να αναψει αφου ετσι και αλλιως κραταει 1.5 με 2 λιτρα λαδι μεσα το καρτερ ζεστο κρυο.δεν μπορω να καταλαβω αυτό που λετε.οταν η απριλια το βγαζει ετσι και επέκτεινες και την εγγυηση στα 4 χρονια την συμφερνε να χτυπαγαν τα μοτερ? για το μονο πραγμα που μπορει να το αλλαζα είναι για το φιλτρο που δεν υπαρχει εμποριου το μακρυ και εχει 22 ευρω.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2015, 09:35:25 μμ από aristuono »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #56 - : Απρίλιος 11, 2015, 09:36:10 μμ »
δεν ξερω παιδια τι να πω παντως εγω εχω μιλησει με ιταλους για το ιδιο θεμα και δεν μου εχει πει κανενας ότι εχει συναντησει πρόβλημα.μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι.για tuono μιλαμε.και γιατι να αναψει αφου ετσι και αλλιως κραταει 1.5 με 2 λιτρα λαδι μεσα το καρτερ ζεστο κρυο.δεν μπορω να καταλαβω αυτό που λετε.οταν η απριλια το βγαζει ετσι και επέκτεινες και την εγγυηση στα 4 χρονια την συμφερνε να χτυπαγαν τα μοτερ?

Mα δεν εχεις τροπο να το δεις στο tuono, λογω του "κακου" (κατ'εμε) σχεδιασμου του προγραμματος του κοντερ. Μονο εαν βαλεις πανω ενα πιεσομετρο.
Το γεγονος και μονο που το δοκιμασε ο Amauri και ειδε το προβλημα, λεει πολλα.
Βαλε και κανα περιεργο συνδυασμο λαδιων, αστα να πανε.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #57 - : Απρίλιος 11, 2015, 09:45:28 μμ »
μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι


Αν ανάβει λαμπάκι όπως στην προκειμένη περίπτωση που τυχαίνει για 5-6 δυτερόλεπτα, ή κάνει περίεργους ήχους στο ξεκίνημα (χτύπημα βελόνας το περιέγραψα πριν εγώ), τότε κατά την άποψη μου υπάρχει πρόβλημα. Για τους θορύβους μπορεί να ευθύνεται και το ιξώσες του λαδιού, αλλά για το λαμπάκι πολύ πιθανόν το φίλτρο. Κ τα 5-6 δευτερόλεπτα είναι μεγάλος χρόνος. Προς το παρών εμένα μια φορά μου έτυχε να το κάνει όπως προείπα οπότε θα το παρακολουθώ, κι αν δω ότι εξακολουθεί τοτε θα το γυρίσω σε κοντό φίλτρο και θα δω τι παίζει.


Αν πάλι εσένα δεν σου ανάβει λαμπάκι μην ασχοληθείς καν πιστεύω ;)

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #58 - : Απρίλιος 11, 2015, 09:51:05 μμ »
Τώρα είδα την απάντηση του Κοσμά, δεν ήξερα ότι δεν μπορείς να το δεις στο Tuono.


Επίσης μετά την μέτρηση που έκανε ο Amauri επαληθεύεται η καθυστέρηση των 5-6 δευτερολέπτων, εξού και η ένδειξη που ανάβει στο RSV.


Αλλά η απορία μου είναι η εξής: Γιατί το κάνει μόνο με ζεστό κινητήρα;  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #59 - : Απρίλιος 11, 2015, 09:56:39 μμ »
μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι


Αν ανάβει λαμπάκι όπως στην προκειμένη περίπτωση που τυχαίνει για 5-6 δυτερόλεπτα, ή κάνει περίεργους ήχους στο ξεκίνημα (χτύπημα βελόνας το περιέγραψα πριν εγώ), τότε κατά την άποψη μου υπάρχει πρόβλημα. Για τους θορύβους μπορεί να ευθύνεται και το ιξώσες του λαδιού, αλλά για το λαμπάκι πολύ πιθανόν το φίλτρο. Κ τα 5-6 δευτερόλεπτα είναι μεγάλος χρόνος. Προς το παρών εμένα μια φορά μου έτυχε να το κάνει όπως προείπα οπότε θα το παρακολουθώ, κι αν δω ότι εξακολουθεί τοτε θα το γυρίσω σε κοντό φίλτρο και θα δω τι παίζει.


Αν πάλι εσένα δεν σου ανάβει λαμπάκι μην ασχοληθείς καν πιστεύω ;)
θορυβο μονο μου κανει για 3-4 δευτερα μονο όταν εχω να το βαλω πανω από εβδομαδα εμπρος και μονο αν εχουν κανει αρκετα χιλιόμετρα τα λαδια.εξαλου όπως σου ειπα τα tuono δεν εχουν λαμπακι.αναβει το τριγωνο προσοχης όταν παρει εμπρος το μηχανακι και δεν σηκωσει πιεση αρα ειτε με κοντο ειτε με μακρυ το ιδιο είναι.αρα παντα υπαρχει η χρονικη καθυστερηση αν το βαλεις με το μυαλο σου αφου είναι ιδια τα μοτερ.αρα μηπως στα mille είναι ποιο ευαίσθητα τα λαμπάκια λεω εγω τωρα?γιατι κατι τετοιο μου ειπε ένας ιταλος αφου είναι ακριβως ιδιος και ο αισθητηρας?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2015, 09:59:07 μμ από aristuono »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης