APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Οκτώβριος 03, 2009, 02:40:52 μμ

Τίτλος: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 03, 2009, 02:40:52 μμ
Ολοι γνωριζουμε οτι η aprilia πλεον κατηργησε το κοντο φιλτρο στους κινητηρες rotax και τους εφοδιασε με νεο, μακρυτερο (μαζι με το καπακι), ΧΩΡΙΣ την βαλβιδα bypass..................

Διαβαζοντας την συζητηση στο AF1 Forum, η επισημη απαντηση της aprilia, ηταν οτι το κοντο φιλτρο κατα την "κρυα" εκκινηση της μηχανης, ανοιγε την βαλβιδα και αφηνε να περασει ΑΦΙΛΤΡΑΡΙΣΤΟ το λαδι απο το φιλτρο......

Επισημανθηκε επισης,( απο τον Ed/AF1 Racing) οτι μερικα μοτερ, που φορουν το μακρυ φιλτρο, παρουσιαζουν το φαινομενο, να μενει ανοιχτο το λαμπακι λαδιου, κατα την εκκινηση του μοτερ απο "ζεστο".........Φαινεται οτι, γυρνωντας πισω στο παλιο μικρο φιλτρο, το προβλημα εξαφανιζεται.........

Ο Amauri επισημαινει οτι, οταν στα 5000μιλια αλλαξε στο μακρυ φιλτρο, μετρησε οτι για να φτασει το κυκλωμα λιπανσης στα 45psi, χρειαστηκε 6 δευτερολεπτα......και ξαναγυρισε στο παλιο, μικρο

Η εξηγηση που δοθηκε, ηταν, οτι με γεγονος οτι το φιλτρο "ελλατωνει" την ροη του λαδιου, και επειδη ειναι ξηρο καρτερ, κατα την "ζεστη" εκκινηση, το λαδι βρισκεται κυριως στο δοχειο λαδιου και στις κεφαλες, ενω ενα μικρο μερος του βρισκεται στο κατω μερος του καρτερ (εκει δηλαδη που ειναι η αντλια λαδιου)........Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην μπορει να ανεβασει πιεση γρηγορα στο κυκλωμα και να περναει ενα μικρο χρονικο διαστημα- το οποιο ειναι αμηλητεο οταν εχεις το παλιο φιλτρο λαδιου, με την bypass βαλβιδα.........Απλα αυτη ανοιγει και δεν καθυστερει την ροη του λαδιου...........

Το παραπανω φαινομενο, δεν συμβαινει ομως οταν το μοτερ ειναι εντελως κρυο, ή εχει περασει αρκετη ωρα απο το σβησιμο του κινητηρα, και ο λογος ειναι οτι το λαδι, ρεει απο ολα τα μερη (συμπεριλαμβανομενου και του δοχειου λαδιου) πισω, στο κατω μερος του καρτερ, με εποτελεσμα η τρομπα λαδιου να εχει αρκετη ποσοτητα να στειλει στο κυκλωμα


Ολοκληρη η συζητηση, βρισκεται εδω. (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=189265)
και ειναι πραγματικα ενδιαφερουσα, μιας και παιρνουν μερος, αρκετοι απο τους "τεχνικους" του φορουμ

ps.Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)

Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: DI.G στις Οκτώβριος 03, 2009, 04:39:06 μμ
 :thnk: :thnk: :thnk:
ενδιαφερον το θεμα!!
εχω αλλαξει και εγω το φιλτρο και εχω βαλει το μακρυτερο και πραγματικα εχω παρατηρησει οτι μερικες φορες με ζεστο το μοτερ, οταν βαζω ξανα μπροστα μενει αναμενο για λιγα δευτερολεπτα(1 με 2 δευτ.) το λαμπακι της πιεσης λαδιου!!
δεν νομιζω να δημιουργησει κανενα προβλημα!
θυμαμαι παντως οτι χρειαζεται πλεον λιγο περισσοτερο λαδι το μοτερ κατα τις αλλαγες στα σερβις!
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 03, 2009, 06:11:19 μμ

ps.Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)


Μάρέσει που λες οτι άφησε υπονούμενα....σαφέστατος ήταν

Happened right before the random and increasingly frequent con rod bearing failures started to happen.

Για να δούμε τι θα μου απαντήσει... :dry:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 03, 2009, 06:54:46 μμ
τωρα εγω να κάνω μια ερωτηση η θα αρχισετε να με  :tmt: :tmt:
Το ίδιο ισχυει και με το φιλτρο στο capo που πλεόν όποιος θελει βαζει το ''μεγαλο''..??  :thnk:  :a016
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: unocapo στις Οκτώβριος 03, 2009, 07:21:46 μμ
Το ίδιο ακριβώς.
Μάλιστα είχα και μια κουβέντα για την αναγκαιότητα αλλαγής απο μικρό σε μεγάλο προχτες που άλλαξα λάδια.
Αφου ζύγισα αυτα που διάβασα στο AF1 και αυτά που μου είπε ο μηχανικος είπα να αφήσω το μικρό πάνω.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 03, 2009, 07:55:06 μμ
Το ίδιο ακριβώς.
Μάλιστα είχα και μια κουβέντα για την αναγκαιότητα αλλαγής απο μικρό σε μεγάλο προχτες που άλλαξα λάδια.
Αφου ζύγισα αυτα που διάβασα στο AF1 και αυτά που μου είπε ο μηχανικος είπα να αφήσω το μικρό πάνω.
:bye:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 03, 2009, 08:02:47 μμ

Μάρέσει που λες οτι άφησε υπονούμενα....σαφέστατος ήταν

Happened right before the random and increasingly frequent con rod bearing failures started to happen.

Για να δούμε τι θα μου απαντήσει... :dry:

Aναφερομαι στο γεγονος οτι θεωρει το νεο κενο, μεγαλο λαθος

Παράθεση από: Micah / AF1 Racing;2315134
The bikes where this seems more common are late model with the newer crank and bearing clearances.  Ironically the newer clearance number is MUCH tighter, but alas tighter is not always better.

Hot lower viscosity oil can definitely find its way through tight spots easier than cold oil.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 03, 2009, 08:15:45 μμ


Aναφερομαι στο γεγονος οτι θεωρει το νεο κενο, μεγαλο λαθος


ναι ρε Κοσμά, το κατάλαβα. Απλά παρακάτω σε απάντηση στον KZ, λέει ότι "συμπτωματικά" μετά την αλλαγή άρχισαν να εμφανίζονται χτυπημένα μηχανάκια.
Για να δούμε...τον ρώτησα για τις χρονολογίες που έγινε η αλλαγή...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 03, 2009, 08:23:26 μμ
Ναι, σωστα....................ειχα διαβασει (λαθος) οτι αρχισαν να τα αλλαζουν αμεσως μετα απο τις βλαβες.......... :blus: :blus:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 03, 2009, 08:33:52 μμ
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 03, 2009, 08:55:26 μμ
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Όντως.....
Εγω διαβάζω μια άλλη τραγελαφική ιστορία. (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=189451). Μλκς θα μας είχαν πυροβολήσει, χώσει στη φυλακή 300 χρόνια, κουρέψει όλη την οικογένεια μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας, και θα μας επέστρεφαν το δίπλωμα το 2511... :cry: :cry:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: tasosm στις Οκτώβριος 03, 2009, 09:29:44 μμ
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Όντως.....
Εγω διαβάζω μια άλλη τραγελαφική ιστορία. (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=189451). Μλκς θα μας είχαν πυροβολήσει, χώσει στη φυλακή 300 χρόνια, κουρέψει όλη την οικογένεια μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας, και θα μας επέστρεφαν το δίπλωμα το 2511... :cry: :cry:
Καλα και λιγα λες.Στην πυρα θα μας ειχαν ριξει μαν χωρις πολλα πολλα.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: v997 στις Οκτώβριος 03, 2009, 09:51:22 μμ
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Όντως.....
Εγω διαβάζω μια άλλη τραγελαφική ιστορία. (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=189451). Μλκς θα μας είχαν πυροβολήσει, χώσει στη φυλακή 300 χρόνια, κουρέψει όλη την οικογένεια μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας, και θα μας επέστρεφαν το δίπλωμα το 2511... :cry: :cry:


Γαμω τα αγγλικα μου....... :psdof: :psdof:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Οκτώβριος 04, 2009, 02:17:44 πμ
Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)

δεν ξέρω αν το διάβασες καλά!!! Αλλά δεν αφήνει υπονοούμενα...λέει ευθέως οτι έχουν βελτιωθεί τα tolerances(ακρίβεια κατασκευής) του στρόφαλου+ρουλεμαν απλά λέει ότι δεν είναι πάντα καλό αυτό!!! Οχι οτι είναι σίγουρος για κάτι...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 04, 2009, 10:25:52 πμ

δεν ξέρω αν το διάβασες καλά!!! Αλλά δεν αφήνει υπονοούμενα...λέει ευθέως οτι έχουν βελτιωθεί τα tolerances(ακρίβεια κατασκευής) του στρόφαλου+ρουλεμαν απλά λέει ότι δεν είναι πάντα καλό αυτό!!! Οχι οτι είναι σίγουρος για κάτι...

Που το λέει οτι εχουν βελτιωθει οι ανοχες? Οτι εχουν μικρυνει, ειναι σιγουρο.............το εαν ειναι καλο αυτο, το λεει ομορφα: " Happened right before the random and increasingly frequent con rod bearing failures started to happen"


H ουσια παντως ειναι (ασχετα με τις ανοχες), οτι το μακρυ φιλτρο, αργει να δημιουργησει πιεση στο κυκλωμα λιπανσης, και αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι εχει μεγαλωσει ο θαλαμος που φιλοξενει το φιλτρο................προφανως η αντλια δεν εχει την δυνατοτητα να στειλει μεγαλη ποσοστητα λαδιου απο το δοχειο λαδιου, στο φιλτρο, ενω οταν ειναι πνιγμενη μεσα στο λαδι (οπως συμβαινει οταν το μηχανακι εχει ακινητοποιηθει για μεγαλο χρονικο διαστημα) στελνει γρηγορα μεγαλη ποσοτητα λαδιου...........

Αυτο που εγω θα ηθελα σαν δοκιμη να γινει, ειναι να γυρισουν στο κοντο φιλτρο, αλλα χωρις την βαλβιδα bypass............. :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Οκτώβριος 04, 2009, 10:59:37 πμ
Δυο πόστ πρίν από εκεί που αναφέρει για τα tolerances (0,25-->0,15)...Φυσικά και έχουν βελτιωθεί από τη στιγμή που είναι μικρότερες οι ανοχες(είναι πολύ πιό δύσκολο και με πολύ μεγαλύτερο κόστος να γίνει η παραγωγή τους).......απλά λέει ότι αυτό δεν είναι πάντα καλό, χωρίς όμως να το εξηγεί και σχολιάζει με αυτά που έγραψες χωρίς όμως να ξέρει οτι ευθύνεται αυτό για το πρόβλημα..

τώρα στην ουσία που είναι για την λειτουργία του φίλτρου όντως θέλει περισσότερη εξέταση το πράγμα γιατί δεν έχουν βγάλει και αυτοί ακόμα μία απόφαση σωστή και τεκμηριωμένη.....παρακολουθοώ με ενδιαφέρον την εξέλιξη...
 :bye: :bye: :bye:




Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 04, 2009, 11:14:22 πμ
Δεν το βλεπω να λεει κατι οτι βελτιωθηκε............... :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Οκτώβριος 04, 2009, 11:27:08 πμ
Λέει αυτό:

 "The bikes where this seems more common are late model with the newer crank and bearing clearances. Ironically the newer clearance number is MUCH tighter, but alas tighter is not always better."

αυτό ακριβώς εννοεί με το κόκκινο....
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 04, 2009, 12:03:44 μμ
Αυτό που λεει είναι ότι μειώθηκαν οι ανοχές (tolerance), με σκοπό να μειωθεί ο ήχος του μοτέρ από κάτω. Κατά τη γνώμη του ο μεταλλικός ήχος του κινητήρα προέρχεται κυρίως απ΄το πάνω μέρος και μόνο σε περίπτωση σοβαρής βλάβης βγάζει ήχο από κάτω.
Σε ότι αφορά την βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, ας είμαστε επιφυλακτικοί. Συνήθως οι μικρότερες ανοχές σημαίνουν και καλύτερη ποιότητα μετάλλων ή κατεργασίας, αλλά όπως λέει και ο Micha δεν είναι πάντα καλό, ιδίως αν δεν ξέρουμε πως το κατάφεραν αυτό. Ο ΚΖ ρώτησε ήδη αν έχουν αλλάξει οι τσιμούχες ή κάτι στο κομβίο.
Οι κωδικοί ανταλλακτικών παραμένουν οι ίδιοι, κάποια επίσημη οδηγία δεν τους έχει πάει (ή δεν το λένε) και το μόνο που μένει είναι η προφορική εξήγηση που έδωσαν για την μείωση του ήχου.   

Για το θέμα του φίλτρου, αν το διαβάσατε η γνώμη του Micha είναι πως έγινε για απλοποίηση της γραμμής παραγωγής του V990 απ΄την BRP που είναι ο μεγαλύτερος πελάτης του κινητήρα και όχι η aprilia. Η BRP είναι η Bombardier Recreational Products, μητρική εταιρία της Rotax αν θυμάμαι καλά και κατασκευαστής δεκάδων κινητήρων (από snowmobiles μέχρι αεροπλάνα. Τα πυροσβεστικά μας πχ της canadair είναι Bombardier ουσιαστικά).
Τα 6 sec που μέτρησε ο amauri σε σχέση με το 1 είναι τεράστια διαφορά.

Κοσμα τι εννοείς να παρακάμψει την βαλβίδα στο μικρό φίλτρο? Αν την παρακάμψει εντελώς όπως γίνεται όταν είναι κρύο, το λάδι δεν θα περνάει καθόλου μέσα απ΄το φίλτρο. Όχι?  :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Οκτώβριος 04, 2009, 12:17:26 μμ
Το aftermarket έτσι κι αλλιώς δεν την έχει τη βαλβίδα!!
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 04, 2009, 12:21:04 μμ
Κοσμα τι εννοείς να παρακάμψει την βαλβίδα στο μικρό φίλτρο? Αν την παρακάμψει εντελώς όπως γίνεται όταν είναι κρύο, το λάδι δεν θα περνάει καθόλου μέσα απ΄το φίλτρο. Όχι?  :thnk:


Για εμενα, δεν εχει ξεκαθαριστει το τοπιο, και ουτε εχω την ακριβη γνωση για να το καταλαβω (δεν γνωριζω και το ακριβες κυκλωμα λιπανσης)........

Το κοντο φιλτρο εχει βαλβιδα παρακαμψης................Το μακρυ οχι.................Οι 2 εκδοχες που μπορω να σκεφτω, για το γεγονος οτι αργει να ανεβασει πιεση ειναι:

1.Εχει μεγαλωσει ο θαλαμος, και η τρομπα ειναι αργη στο να σηκωσει πιεση (μαλλον δεν εχει την δυνατοτητα να αντλησει γρηγορα το λαδι απο το δοχειο)
2.Με το μικρο φιλτρο, με καποιον τροπο (χωρις να εχει σηκωσει πιεση) ανοιγε η βαλβιδα παρακαμψης, ασχετως εαν ειχε γεμισει ο θαλαμος του φιλτρου, με αποτελεσμα να περναει αμεσα λαδι..........

Το 2ο το θεωρω λιγο "απιθανο" σεναριο, γιατι για να ανοιξει η βαλβιδα πρεπει η πιεση μεσα στον θαλαμο του φιλτρου, να ξεπερασει την πιεση που υπαρχει στο κυκλωμα λιπανσης, οταν το μοτερ δουλευει στον κοφτη............

Αλλα, απο την αλλη, ποιος ο λογος υπαρξης την βαλβιδας στο κοντο, και οχι στο μακρυ?

Η βαλβιδα παρακαμψης, ακουγεται καλο σεναριο, για την περιπτωση που το φιλτρο "φραξει".....................αλλα μου εγγυονται οτι δεν ανοιγει ή μενει μερικως ανοιχτη και σε αλλες περιπτωσεις?

Θελω να πω, μηπως το λαμπακι σβηνει αμεσως, επειδη αφιλτραριστο λαδι περναει στο κυκλωμα λιπανσης? Στο δικο μου, παροτι εχω αλλαξει στο μακρυ, δεν εχω διαπιστωσει ποτε να μενει το λαμπακι ανοιχτο παραπανω αποτι συνηθως............και σιγουρα οχι για 6sec..........Βεβαια, το δικο μου ειναι το rsv πρωτης φουρνιας, οπου υπαρχει περιπτωση ολα τα ηλεκτρικα να εχουν προβλημα :thnk:

Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 04, 2009, 12:22:39 μμ
Το aftermarket έτσι κι αλλιώς δεν την έχει τη βαλβίδα!!

Οι αμερικανοι ομως, εχουν ακομα κοντα φιλτρα σε στοκ, και ο Amauri δεν εχει διευκρινισει εαν χρησιμοποιει το μαμα με την βαλβιδα ή το hiflo χωρις :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 04, 2009, 03:58:42 μμ
Το aftermarket έτσι κι αλλιώς δεν την έχει τη βαλβίδα!!

To ΗΙFLO εχει βαλβιδα παρακαμψης..............το ανεφερε και ο amauri, αλλα και το επιβεβαιωσα με γνωστο μου μηχανικο που εβαλε ενα στο Casper  :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Οκτώβριος 04, 2009, 04:42:54 μμ
Ηiflo μικρό δεν έχει πέσει στα χέρια μου...αλλά το Κ&N που είχα δει δεν είχε...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: lord στις Οκτώβριος 04, 2009, 05:20:52 μμ
εγω με το μακρυ δεν εχω δει ποτε το λαμπακι αναμμενο παραπανω απο το κανονικο....

ενα μικρο τσιμπημα λαδιου μονο... :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: nick2ono στις Νοέμβριος 08, 2009, 11:50:44 πμ
ρε παιδες αυτο ειναι το κοντο φιλτρο 'η το μακρυ............ :thnk: :thnk:

(http://i35.tinypic.com/728wb4.jpg)
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Νοέμβριος 08, 2009, 01:15:24 μμ
ρε παιδες αυτο ειναι το κοντο φιλτρο 'η το μακρυ............ :thnk: :thnk:

(http://i35.tinypic.com/728wb4.jpg)

Αυτό είναι το μακρύ! :bye:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: nick2ono στις Νοέμβριος 08, 2009, 01:20:15 μμ
αρα κ εγω υπαγομαι στην κατηγορια των προβληματικων ε?? :(

ρε πστ μου για αυτο μου αναβει το γ@μολαμπακι του λαδιου οταν το ξεκιναω? :psdof: :psdof: :psdof:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Νοέμβριος 08, 2009, 01:25:36 μμ
αρα κ εγω υπαγομαι στην κατηγορια των προβληματικων ε?? :(

ρε πστ μου για αυτο μου αναβει το γ@μολαμπακι του λαδιου οταν το ξεκιναω? :psdof: :psdof: :psdof:

μην ακούς τι λένε..οι βλάβες αυτές δεν είναι αντιπροσωπευτικές του ποσοστού του συνόλου της παραγωγής....και μην αγχώνεσαι..

κάνε αυτά που πρέπει και αν είναι να σπάσει .....θα σπάσει!

δεν μπορείς έτσι κι αλλιώς να κάνεις τίποτα γι'αυτό... :bye: :bye: :bye:

Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: nick2ono στις Νοέμβριος 08, 2009, 01:32:48 μμ
ξερεις ποιο ειναι το προβλημα μου??

οτι δεν θελω να σπασει :cry: :cry:
ειναι ερωτας μεγαλος..... :ohyes: :D

τελοσπαντον ειδωμεν.............. :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: ninjalex στις Νοέμβριος 08, 2009, 09:41:57 μμ
με μπερδεψατε.... :thnk:....τελικα τι ειναι καλυτερο?...το μακρυ η το κοντο???.....εγω εχω κοντο και μετα απο το τελευταιο service που το εκανα μονος μου και μια χαλκιδικη πανω-κατω.....μου αναβει το λαμπακι του λαδιου αν δεν παρει εγκαιρα μπροστα (δηλαδη αν γυρισεις το διακοπτη και περιμενεις 10 sec) και αν αναψει και το βαλεις μετα εμπρος δεν σβηνει ποτε.....στην αρχη νομιζα οτι ηταν το κοντερ και εχω αναρτησει και σχετικο Post αλλα μετα απο αυτα που ακουω μαλλον κατι πεζει η με το φιλτρο η με τι βαλβιδα....Υ.Γ. : μαζι με το λαμπακι του λαδιου μου αναβει και το service (με γραμματα) που εχει και το τριγωνακι με το θαυμαστικο διπλα!!!!.....καμια ιδεα????..... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zlionakis στις Νοέμβριος 08, 2009, 09:58:43 μμ
Αυτό που λέει ο Αλέξανδρος είναι αυτό ακριβώς το πρόβλημα που "και καλά" παρουσιάζεται με το μακρύ φίλτρο!!!

Να που όμως γίνεται και με το κοντό (και μιλάω για την ένδειξη της λυχνίας του λαδιού για μικρό χρονικό διάστημα αφού τεθεί σε λειτουργία το μοτέρ)!!!!

Άβυσσος η ψυχή των μηχανικών και των σχεδιαστών της Rotax αφού τελικά δεν υπάρχει καμία τεκμηριωμένη άποψη για το ποιο φίλτρο είναι καλύτερο...

Ακόμη και οι guru υποθέσεις κάνουν!!! Οι μηχανικοί της Rotax είχαν τον εν λόγω κινητήρα να δουλεύει με αυτό το φίλτρο για 9 χρόνια....Άλλαξαν στο μακρύ φίλτρο για το μισό του 2008 και μετά ξαναγύρισαν στο κοντό....

Το θέμα είναι οτι κανείς δεν γνωρίζει αν είχε πραγματικά να κάνει με την λίπανση του κινητήρα ή ήταν ένα marketing trick ή ακόμα και όπως ακούγεται αλλαγή προμηθευτή φίλτρου από την ίδια τη Rotax...



Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: ninjalex στις Νοέμβριος 08, 2009, 10:11:36 μμ
οχι εμενα αναβει αν δεν βαλω γρηγορα εμπρος τον κινητηρα απο την στιγμη που θα γυρισω τον διακοπτη,,,και οταν αναψει μετα δεν σβηνει ποτε.....καποιος μου ειπε για προβλημα στη βαλβιδα,εγω απο την αλλη σκεφτομαι μεχρι και την τρομπα οτι εχει προβλημα,αλλα αν ηταν τρομπα δεν θα ειχε ηδη κολλησει??? :thnk:...
αααααααα........και δεν ξερω τι κανει σε σας αλλα η δεξια εξατμιση οταν το σβηνω μυριζει κατι απροσδιοριστο και βγαζει περισσοτερη ζεστη απο την αριστερη (Ισως να ειναι και κατι ασχετο αυτο η να το κανει σε ολους)
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: mamaou στις Νοέμβριος 09, 2009, 03:14:03 μμ
αυτο με την εξατμιση το κανει και σε μενα αλεξ αλλα δεν νομιζω να ειναι κατι....βγαζει και εμενα πιο πολυ ζεστη η δεξια... :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: nick2ono στις Νοέμβριος 09, 2009, 06:05:12 μμ
λοιπον  εκανα ενα ποστ στο αμερικανικο κ μου απαντησε ο Micah ως εξης:

Measure hot (post hour long ride) idle oil pressure and cold pressure at start up. If it is below about 10psig whilst hot, I would try the shorter filter and see what happens, ride and re-measure. Cold idle oil pressure with short filter is about 70psi, hot idle normally in excess of 20 psi.

οποτε θα δοκιμασω αυτα που μου εγραψε κ θα επανελθω με μετρησεις  ;)
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Νοέμβριος 09, 2009, 06:25:08 μμ
Το προβλημα αυτο, φαινεται εντονοτερα στα rsv-r............και εξηγω γιατι:

Οταν γυρισεις τον διακοπτη στα rsvr, η ενδειξη λαδιου και το προειδοποιητικο τριγωνο ειναι ανοιχτα

Οταν το μοτερ παρει μπροστα, τοτε, εχοντος καλων των πραγματων, μετα απο 1sec θα σβησουν.........

Mε το μακρυ φιλτρο λοιπον, διαπιστωθηκε οτι οι 2 αυτες ενδειξεις αργουν να σβησουν οταν το εκκινας απο ζεστο, περιπου 5-6sec.....

Για δικους μου καθαρα λογους, και επειδη θεωρω οτι οταν αναβει το λαμπακι χαμηλης πιεσης, κατι συμβαινει στο κυκλωμα, θα ξαναγυρισω στο κοντο φιλτρο...........Στις σερρες, μετρησα τουλαχιστον 3 εκκινησεις που τα λαμπακια εσβησαν μετα απο 5sec και ΟΛΕΣ τις υπολοιπες φορες, παρεμεναν αναμενα για ΣΙΓΟΥΡΑ παραπανω χρονο αποτι με το κοντο φιλτρο (1-2sec).........
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: ninjalex στις Νοέμβριος 09, 2009, 07:00:49 μμ
αυτο με την εξατμιση το κανει και σε μενα αλεξ αλλα δεν νομιζω να ειναι κατι....βγαζει και εμενα πιο πολυ ζεστη η δεξια... :thnk:
thanks ρε boy που ασχοληθηκες!!!τωρα σαν να ησυχασα   :pray:....αληθεια εχεις παρατηρησει αν μυριζει και καπως???... :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: aristuono στις Απρίλιος 10, 2015, 10:56:25 μμ
παιδια καλησπέρα να κανω ένα σπαμ.εμενα δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι λαδιου.μονο όταν εχω πολύ παρα πολύ καιρο να το βαλω εμπρος ακουγονται για 2-3 δευτερόλεπτα οι τεντοτηρες και αυτό είναι ολο.
tuono 2008.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: pierregrc στις Απρίλιος 11, 2015, 10:49:22 πμ
παιδια καλησπέρα να κανω ένα σπαμ.εμενα δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι λαδιου.μονο όταν εχω πολύ παρα πολύ καιρο να το βαλω εμπρος ακουγονται για 2-3 δευτερόλεπτα οι τεντοτηρες και αυτό είναι ολο.
tuono 2008.
Εαν αναβει οταν γυρνας το κλειδι και σβηνει αμεσως με το που περνει μπροστα εισαι ευτιχισμενος. Εαν δεν ξερεις ουτε τι χρωμα εχει τοτε θα χρειαστης η λαμπακι η αισθητηρα
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 12:11:54 μμ
Εν τέλει υπάρχει κανένας που άνοιξε τον Rotax μετά από χρόνια χρήση του με το μακρύ φίλτρο; Κακά τα ψέμματα εκεί είναι που φαίνονται οι φθορές.


 Αυτό που πρόσεξα τώρα ενάμισυ μήνα που έχω το rsv είναι ότι με χαμηλή θερμοκρασία στην ατμοσφαιρα ο κινητήρας μόλις πάρει μπρος κάνει ένα ήχο σαν να χτυπάει κάποια βελόνα. Αν η ατμοσφαιρική θερμοκρασία ειναι "καλή" (15-20 βαθμούς κελσίου) δεν χτυπάει.


Όταν ο κινητήρας είναι ζεστός το λαμπάκι δεν μένει αναμμένο, πρόσεξα ομως στην τελευταία βόλτα με γρήγορη οδήγηση σε στροφιλίκια στα βουνά με ψηλές στροφές στον κινητήρα κυρίως με 2α, οτι με το που έβαλα μπροστά μετά απο λίγη ώρα τον κινητήρα (αφού ήταν ζεστός) ότι το λαμπάκι έμεινε αναμμένο για 5-6 δευτερόλεπτα. Πρώτη φορά το έκανε. Καμμιά ιδέα κανείς;  :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 11, 2015, 01:31:11 μμ
Ειχα το ιδιο προβλημα στην πιστα, οταν ειχα αλλαξει σε μακρυ φιλτρο. Το γυρισα στο κοντο αλλα δεν το εψαξα περισσοτερο τεχνικα.


Εαν αναβει οταν γυρνας το κλειδι και σβηνει αμεσως με το που περνει μπροστα εισαι ευτιχισμενος. Εαν δεν ξερεις ουτε τι χρωμα εχει τοτε θα χρειαστης η λαμπακι η αισθητηρα


Ετσι ειναι μονο στο rsv. Στο tuono αναβει μονο εαν διαγνωσει χαμηλη πιεση εφοσον ομως εχει παρει μπροστα το μοτερ.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 01:49:59 μμ
Ειχα το ιδιο προβλημα στην πιστα, οταν ειχα αλλαξει σε μακρυ φιλτρο. Το γυρισα στο κοντο αλλα δεν το εψαξα περισσοτερο τεχνικα.


Γυρνώντας πάλι σε κόντο το έλυσες; Παράξενο βέβαια αλλά απ' ότι φαίνεται έχει να κάνει και με το πόσο έχει πιεστεί ο κινητήρας. Δεν βγάζω άκρη...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 11, 2015, 02:23:29 μμ
Νομιζω οτι η απαντηση δοθηκε απο τον amauri (δες 1ο ποστ στο θεμα) ο οποιος μετρησε οτι θελει 6sec για να ανεβασει 45psi το κυκλωμα λιπανσης (προφανως το 45psi ειναι η πιεση λειτουργιας με ζεστο μοτερ).
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 02:27:08 μμ
Thanks Κοσμά, θα κοιτάξω να βρω το πόστ που λες να δω κι εγώ τι παίζει. Να 'σαι καλά ;)
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: aristuono στις Απρίλιος 11, 2015, 02:47:49 μμ
παιδια καλησπέρα να κανω ένα σπαμ.εμενα δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι λαδιου.μονο όταν εχω πολύ παρα πολύ καιρο να το βαλω εμπρος ακουγονται για 2-3 δευτερόλεπτα οι τεντοτηρες και αυτό είναι ολο.
tuono 2008.
Εαν αναβει οταν γυρνας το κλειδι και σβηνει αμεσως με το που περνει μπροστα εισαι ευτιχισμενος. Εαν δεν ξερεις ουτε τι χρωμα εχει τοτε θα χρειαστης η λαμπακι η αισθητηρα
φιλε μου στο tuono αναβει μονο ένα τριγωνακι  (προσοχη δηλαδή)σε ολη την οθονη όταν παρει εμπρος το μοτερ και καταλαβει χαμηλη πιεση λαδιου.δεν εχει ουτε λαμπάκια ουτε τιποτα.μαλιστα εχει αναψει μια φορα όταν εκανα αλλαγη λαδιων και ηταν τελειως κρυο ειχε να παρει εμπρος 2 εβδομάδες σχεδόν και εμεινε αναμενο ουτε 2 δευτερα.αλλα τα ειχα αδεισει τελειως τα λαδια από μεσα και αλλαγη φιλτρου.πρεπει εν το μεταξυ να περιμενεις να φυγει και η ενδειξη που σου λεει δωσε κωδικο.παντως και την αυτοδιαγνωση που κανω δεν μου δειχνει ότι εχει αναψει ποτε το λαμπακι.γιατι το δειχνει.και αφου καθεται στο μονο σταντ πως αδειαζει το φιλτρο αφου ειτε κρυο ειτε ζεστο από την βιδα του καρτερ στην αλλαγη βγαζω περιπου εναμιση κιλο λαδι?
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 03:17:00 μμ
αφου καθεται στο μονο σταντ πως αδειαζει το φιλτρο αφου ειτε κρυο ειτε ζεστο από την βιδα του καρτερ στην αλλαγη βγαζω περιπου εναμιση κιλο λαδι?


Το δοχείο λαδιού δεν το αδειάζεις; Δεν έχω κάνει ακόμα αλλαγή λαδιού στο rsv αλλά εμένα μου φαίνεται λογικό να αφαιρείς από το κάρτερ κ' το φίλτρο περίπου ενάμισυ 1,5-2 λίτρα.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 03:23:36 μμ
Παρεπιμπτόντως... Αν εγώ τώρα θέλω να επιστρέψω στο κοντό φίλτρο, που θα βρω καπάκι; H Aprilia απ' ότι διαβάζω αν κατάλαβα καλά το έχει καταργήσει, στο ebay δεν παίζει, εγώ τι κάνω;
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 11, 2015, 03:33:58 μμ
Την προσευχη σου να εμφανιστει κατι στο ebay.
Επισης, τσεκαρε τις αγγελιες στο af1. Ολο και καποιον rotax κοβουν σε ανταλλακτικα.
Διαφορετικα παρε σβαρνα τα εξουσιοδοτημενα μπας και βρεθει κανεις να σου δωσει κανενα.


ps. ΦΩΤΙΑ

http://www.ebay.co.uk/itm/07-Aprilia-RSV1000-RSV-R-1000-RSV1000R-engine-oil-filter-cover-cap-/310956376001?hash=item486671bfc1

http://www.ebay.co.uk/itm/APRILIA-RST1000-FUTURA-RSV1000-SL1000-FALCO-OIL-FILTER-COVER-GREY-/181576227249?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a46c959b1

http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV1000R-2004-Engine-Motor-Inspection-Oil-Filter-Cover-210415-/291135091231?hash=item43c900f21f

Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 03:38:08 μμ
Κοσμά η τσιμούχα παρεπιμπτόντως είναι η ίδια; Να ξέρω τι κοιτάζω...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 11, 2015, 03:52:23 μμ
Ναι ιδια ειναι, αλλα ειναι το λιγοτερο
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 03:53:37 μμ
Ναι ιδια ειναι, αλλα ειναι το λιγοτερο


Γιατί το λες αυτό; :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 11, 2015, 03:55:44 μμ
Εν σχεση με το δυσευρετο κ το κοστος του καπακιου, το oring ειναι το τελευταιο που κοιτας
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 04:16:59 μμ
Εν σχεση με το δυσευρετο κ το κοστος του καπακιου, το oring ειναι το τελευταιο που κοιτας


Ε ναι ρε οκ, νόμιζα ότι θα είχα καμμιά άλλη ιστορία... Πάντως να είμαι ειλικρινής προβληματίζομαι. Από την μια είναι υποτίθεται update της Rotax, από την άλλη δεν διάβασα κάπου στο αμερικάνικο να εφαρμόστηκε κ στα παλαιότερα μοντέλα, κάτι σαν ανάκληση που λέμε. Δεν ξέρω κι εγώ τι να κάνω. Πάντως αν θα μου λύσει το πρόβλημα με τον θόρυβο που κάνει κάποτε σαν βελόνα, και την ένδειξη του λαδιού που μένει αναμμένη γι' αυτά τα 5-6 δευτερόλεπτα θα το αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία με την αλλαγή του λαδιού.


Υ.Γ: Μια με τους συνδέσμους της ανάρτησης (είμαι σε συνεννόηση με bill να μου στείλει από βδομάδας με μια τρόμπα πίσω φρένου), μια με την τρόμπα του πισινού φρένου (παράγγειλα άλλα μαρσπιέ τα οποία περιμένω), τώρα αυτό με το σύστημα λίπανσης.... Την τρέλα μου μέσα, ελπίζω να μη βρεθεί τπτ άλλο, να τελειώνω κι εγώ επιτέλους να μπορώ να χαρώ την μηχανή λίγο ξέγνοιαστος...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 11, 2015, 05:22:42 μμ
Τι να πουν και αυτοι με τα gsxr δηλαδη  :D
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 05:44:24 μμ
Τι να πουν και αυτοι με τα gsxr δηλαδη  :D


Τα gixxer έχουν άλλα θέματα. Δεν πάνε πίσω κι αυτοί... :D
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: aristuono στις Απρίλιος 11, 2015, 09:32:43 μμ
δεν ξερω παιδια τι να πω παντως εγω εχω μιλησει με ιταλους για το ιδιο θεμα και δεν μου εχει πει κανενας ότι εχει συναντησει πρόβλημα.μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι.για tuono μιλαμε.και γιατι να αναψει αφου ετσι και αλλιως κραταει 1.5 με 2 λιτρα λαδι μεσα το καρτερ ζεστο κρυο.δεν μπορω να καταλαβω αυτό που λετε.οταν η απριλια το βγαζει ετσι και επέκτεινες και την εγγυηση στα 4 χρονια την συμφερνε να χτυπαγαν τα μοτερ? για το μονο πραγμα που μπορει να το αλλαζα είναι για το φιλτρο που δεν υπαρχει εμποριου το μακρυ και εχει 22 ευρω.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 11, 2015, 09:36:10 μμ
δεν ξερω παιδια τι να πω παντως εγω εχω μιλησει με ιταλους για το ιδιο θεμα και δεν μου εχει πει κανενας ότι εχει συναντησει πρόβλημα.μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι.για tuono μιλαμε.και γιατι να αναψει αφου ετσι και αλλιως κραταει 1.5 με 2 λιτρα λαδι μεσα το καρτερ ζεστο κρυο.δεν μπορω να καταλαβω αυτό που λετε.οταν η απριλια το βγαζει ετσι και επέκτεινες και την εγγυηση στα 4 χρονια την συμφερνε να χτυπαγαν τα μοτερ?

Mα δεν εχεις τροπο να το δεις στο tuono, λογω του "κακου" (κατ'εμε) σχεδιασμου του προγραμματος του κοντερ. Μονο εαν βαλεις πανω ενα πιεσομετρο.
Το γεγονος και μονο που το δοκιμασε ο Amauri και ειδε το προβλημα, λεει πολλα.
Βαλε και κανα περιεργο συνδυασμο λαδιων, αστα να πανε.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 09:45:28 μμ
μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι


Αν ανάβει λαμπάκι όπως στην προκειμένη περίπτωση που τυχαίνει για 5-6 δυτερόλεπτα, ή κάνει περίεργους ήχους στο ξεκίνημα (χτύπημα βελόνας το περιέγραψα πριν εγώ), τότε κατά την άποψη μου υπάρχει πρόβλημα. Για τους θορύβους μπορεί να ευθύνεται και το ιξώσες του λαδιού, αλλά για το λαμπάκι πολύ πιθανόν το φίλτρο. Κ τα 5-6 δευτερόλεπτα είναι μεγάλος χρόνος. Προς το παρών εμένα μια φορά μου έτυχε να το κάνει όπως προείπα οπότε θα το παρακολουθώ, κι αν δω ότι εξακολουθεί τοτε θα το γυρίσω σε κοντό φίλτρο και θα δω τι παίζει.


Αν πάλι εσένα δεν σου ανάβει λαμπάκι μην ασχοληθείς καν πιστεύω ;)
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 09:51:05 μμ
Τώρα είδα την απάντηση του Κοσμά, δεν ήξερα ότι δεν μπορείς να το δεις στο Tuono.


Επίσης μετά την μέτρηση που έκανε ο Amauri επαληθεύεται η καθυστέρηση των 5-6 δευτερολέπτων, εξού και η ένδειξη που ανάβει στο RSV.


Αλλά η απορία μου είναι η εξής: Γιατί το κάνει μόνο με ζεστό κινητήρα;  :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: aristuono στις Απρίλιος 11, 2015, 09:56:39 μμ
μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι


Αν ανάβει λαμπάκι όπως στην προκειμένη περίπτωση που τυχαίνει για 5-6 δυτερόλεπτα, ή κάνει περίεργους ήχους στο ξεκίνημα (χτύπημα βελόνας το περιέγραψα πριν εγώ), τότε κατά την άποψη μου υπάρχει πρόβλημα. Για τους θορύβους μπορεί να ευθύνεται και το ιξώσες του λαδιού, αλλά για το λαμπάκι πολύ πιθανόν το φίλτρο. Κ τα 5-6 δευτερόλεπτα είναι μεγάλος χρόνος. Προς το παρών εμένα μια φορά μου έτυχε να το κάνει όπως προείπα οπότε θα το παρακολουθώ, κι αν δω ότι εξακολουθεί τοτε θα το γυρίσω σε κοντό φίλτρο και θα δω τι παίζει.


Αν πάλι εσένα δεν σου ανάβει λαμπάκι μην ασχοληθείς καν πιστεύω ;)
θορυβο μονο μου κανει για 3-4 δευτερα μονο όταν εχω να το βαλω πανω από εβδομαδα εμπρος και μονο αν εχουν κανει αρκετα χιλιόμετρα τα λαδια.εξαλου όπως σου ειπα τα tuono δεν εχουν λαμπακι.αναβει το τριγωνο προσοχης όταν παρει εμπρος το μηχανακι και δεν σηκωσει πιεση αρα ειτε με κοντο ειτε με μακρυ το ιδιο είναι.αρα παντα υπαρχει η χρονικη καθυστερηση αν το βαλεις με το μυαλο σου αφου είναι ιδια τα μοτερ.αρα μηπως στα mille είναι ποιο ευαίσθητα τα λαμπάκια λεω εγω τωρα?γιατι κατι τετοιο μου ειπε ένας ιταλος αφου είναι ακριβως ιδιος και ο αισθητηρας?
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 10:08:37 μμ
Το έχεις δοκιμάσει και με κοντό και με μακρύ; Τα μοτέρ είναι ίδια αλλά τα όργανα διαφορετικά μεταξύ των 2.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: aristuono στις Απρίλιος 11, 2015, 10:22:35 μμ
Το έχεις δοκιμάσει και με κοντό και με μακρύ; Τα μοτέρ είναι ίδια αλλά τα όργανα διαφορετικά μεταξύ των 2.

ακριβως αυτό εννοω.μηπως το οργανο του mille είναι ποιο ευαισθητο από του tuono αφου του mille αναβει πριν παρει εμπρος και σβηνει όταν θα παρει.αρα ο χρονος του βαζω εμπρος μεχρι να σταθεροποιηση στροφες είναι περιπου στα 5-6 δευτερα.στο tuono ο χρονος είναι ιδιος αρα στο tuono θα αναψει αν μετα τα 5-6 δευτερα δεν εχει σωστη πιεση και στο mille θα παραμεινει αναμενο αρα για βαλτο με το μυαλο σου το ιδιο δεν είναι?οχι δεν το εχω δοκιμασει αλλα εχω μιλησει με ανθρώπους στην ιταλια και μου εχουν πει ότι τουλάχιστον στο tuono δεν αλλαζει τιποτα.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 10:38:01 μμ
Ε ναι προφανώς ίδιο πράγμα είναι, απλά ίσως μας μπερδεύουν οι ενδείξεις που είναι διαφορετικές στα όργανα
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: pierregrc στις Απρίλιος 11, 2015, 11:45:24 μμ
Τώρα είδα την απάντηση του Κοσμά, δεν ήξερα ότι δεν μπορείς να το δεις στο Tuono.


Επίσης μετά την μέτρηση που έκανε ο Amauri επαληθεύεται η καθυστέρηση των 5-6 δευτερολέπτων, εξού και η ένδειξη που ανάβει στο RSV.


Αλλά η απορία μου είναι η εξής: Γιατί το κάνει μόνο με ζεστό κινητήρα;  :thnk:
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 11, 2015, 11:50:12 μμ
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.


Μήπως το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο καθ' αυτό αλλά τα λάδια; Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε μέσα motorex 10W50...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: pierregrc στις Απρίλιος 12, 2015, 12:30:51 πμ
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.


Μήπως το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο καθ' αυτό αλλά τα λάδια; Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε μέσα motorex 10W50...
Δεν τα ξερω τα συγκεκριμενα λαδια για να εχω αποψη
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: pierregrc στις Απρίλιος 12, 2015, 12:31:03 πμ
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.


Μήπως το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο καθ' αυτό αλλά τα λάδια; Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε μέσα motorex 10W50...
Δεν τα ξερω τα συγκεκριμενα λαδια για να εχω αποψη
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bill στις Απρίλιος 12, 2015, 09:45:58 πμ
λοιπον να πω κι γω κατι μιας και ασχοληθηκα αρκετα με αυτο.


και τα tuono αλλα και τα mille περνανε την ενδηξη πιεσης λαδιου απ ευθειας στον εγκεφαλο, απο εκει μεσω can line δινουν ολες τις πληροφοριες στον εγεφαλο. η διαφορα τις καθυστερησης ειναι οτι το tuono εχει διαγνωση στο οργανο ενω το mille δεν εχει και ετσι ζητα λιγοτερες πληροφοριες. στο tuono οταν ξεκινησει ο κινητηρας ,η καθυστερηση στο να στο δειξει ειναι ,εκτος απο την φυσιολογικη που εχει το προγραμμα μεχρι να ξεπερασει ο κινητηρας το 0,3/0,5 bar που ειναι ο αισθητηρας πιεσης, και η πληροφορια για την τρεχουσα βλαβη. το tuono δεν δειχνει τριγωνο αλλα το λυχναρι του λαδιου σαν γραφημα σε ολη την οθονη και μαζι και το τριγωνο. στο mille ειναι απλα το τριγωνο που αφορα μονο μια απλη εντολη του εγκεφαλου στο οργανο για ολες τις παραμετρους που ελεγχει ο εγκεφαλος


το λαδι που κραταει ο κινητηρας μεσα που ειναι λιγοτερο απο λιτρο, δεν εχει καμια σχεση με την πιεση. το δοχειο λαδιου τροφοδοτει την τρομπα , στην συνεχεια περναει απο το φιλτρο και μετα στο κυκλωμα για να παει σε μπιελες εκκεντροφοριυς κτλ.


η καθυστερηση συμβαινει απο τον εγκλωβισμενο αερα μεσα στον μεγαλυτερο χωρο του φιλτρου. αυτο γινεται πιο εντονο με ζεστο κινητηρα λογο της θερμοκρασιας λαδιου που γινεται πιο ρευστο αλλα και των ανοχων του κινητηρα που γινοντε μεγαλυτερες και ειδικοτερα στην τρομπα λαδιου. το λαδι δεν επιστρεφει στο δοχειο αλλα μεσα στον κινητηρα μιας και οι 2 τρομπες ,πιεσης και επιστροφης, δουλευουν στον ιδιο αξονα χωρις τσιμουχες, γι αυτο και τα λαδια μετα απο μεγαλο διαστημα ακινησιας φευγουν απο το δοχειο και περνανε στο μοτερ.


μεγαλο ρολο επισης παιζει και η ποιοτητα του λαδιου, το πως συμπεριφερετε στης διακυμανσης της θεμοκρασιας αλλα και σε βαθος χιλιομετρων.


για μενα ειναι μια πατατα το μεγαλο φιλτρο μιας και το μονο που κανει ειναι να εχεις μια μεγαλυτερη επιφανεια διυθησης και τιποτα αλλο και αυτο σε ενα μεγαλο κοστος για φιλτρο. 
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: antoineBiscione στις Απρίλιος 12, 2015, 12:13:59 μμ
Όπως πάντα κατατοπιστικότατος ο Βασίλης.


Πάντως κάπου διάβασα χτες στα ξενόφωνα φόρουμ ότι η ROTAX είχε κάποια μακρυά φίλτρα σε στοκ τα οποία έπρεπε να διώξει κ' έτσι τα τοποθέτησε στα RSV κ'  Tuono των τελευταίων χρονιών κατασκευής...
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Anestis στις Απρίλιος 12, 2015, 12:21:39 μμ
 τωρα  εγω  στο    CAPO  τι  εχω ???  μακρυ η  κοντο ???  :a22

αν  καταλαβω  οτι  και  αυτο  ειναι  κοντο............ !!!  :psdof: :P :tez: :h22:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 12, 2015, 12:38:03 μμ
Πάντως κάπου διάβασα χτες στα ξενόφωνα φόρουμ ότι η ROTAX είχε κάποια μακρυά φίλτρα σε στοκ τα οποία έπρεπε να διώξει κ' έτσι τα τοποθέτησε στα RSV κ'  Tuono των τελευταίων χρονιών κατασκευής...


Δεν πρεπει να ισχυει. Η αλλαγη εγινε στα snowmobil της skidoo (ή καποιας αλλης, μου διαφευγει) και το υιοθετησαν σε ολους.



για μενα ειναι μια πατατα το μεγαλο φιλτρο μιας και το μονο που κανει ειναι να εχεις μια μεγαλυτερη επιφανεια διυθησης και τιποτα αλλο και αυτο σε ενα μεγαλο κοστος για φιλτρο. 


Για μενα ειναι πατατα το συστημα warning στα tuono. Δεν μπορω να φανταστω οχημα να μην εχει αναμμενο το λαμπακι λαδιου οταν το μοτερ ειναι σβηστο.
Μια ερωτηση (πριν παμε για την σουβλα): Υποτιθεται οτι οι κινητηρες εχουν μια ανεπιστροφη βαλβιδα για να μην επιστρεφουν τα λαδια στο κατω μερος των καρτερ (καπου εκει γυρω στο φιλτρο λαδιου, εσωτερικα του μοτερ). Το rotax δεν εχει?
Αντιλαμβανομαι οτι προφανως μετα απο μερικες μερες το λαδι θα την διαπερασει, αλλα μιλαω για ενα 24ωρο. Η απορια μου γεννηθηκε οταν θυμηθηκα το FCV piston στο XV μοτερ, το οποιο το βγαζεις ευκολα.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bill στις Απρίλιος 12, 2015, 01:54:02 μμ
σαφως και εχει κοσμα αλλα αν θα τα βαλεις με την σειρα εχουμε την εξης


δοχειο λαδιου /τρομπα λαδιου/ φιλτρο λαδιου/ πιεσοστατης και στο τελος οι διοδοι του κινητηρα. για την επιστροφη ειναι εσωτερικο συρματινο φιλτρο/τρομπα λαδιου/ψυγειο λαδιου και επιστροφη στο δοχειο.


ο πιεσσοστατης στα σε αυτα τα μοτερ απλα εμποδιζει το λαδι να κατεβει προς την τρομπα και να αδειασουν οι αγωγοι, το φιλτρο ομως μπορει να χαμηλωσει την σταθμη του
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 12, 2015, 04:42:00 μμ
Eαν θα ηταν κατω απο το φιλτρο το εμβολακι, υπαρχει κατι αρνητικο? Μου φαινεται στο XV ειναι κατω απο το φιλτρο.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bill στις Απρίλιος 12, 2015, 08:40:20 μμ
αρνητικο κανενα, καλυτερα θα ηταν, αν το ειχαν και τα rotax ετσι δεν θα χαμε θεμα
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: aristuono στις Απρίλιος 12, 2015, 08:50:12 μμ
αρα ρωταω εγω τωρα καλυτερα είναι το κοντο φιλτρο η απλα μονο λογω κοστους να φυγουμε από το μακρυ?
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 12, 2015, 09:04:05 μμ
Σαφεστατα το κοντο, μιας και "γεμιζει" πιο γρηγορα κατα το μιζαρισμα και το ξυπνημα του μοτερ.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: aristuono στις Απρίλιος 12, 2015, 09:22:37 μμ
ωραια ευχαριστω.ενα καπακι θελω λοιπον.
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: xristos69 στις Απρίλιος 12, 2015, 11:54:30 μμ
Εγω στο   capο εδώ και οκτώ χρόνια περίπου έχω το μακρύ, τι κάνω?? :thnk:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Anestis στις Απρίλιος 12, 2015, 11:58:21 μμ
Εγω στο   capο εδώ και οκτώ χρόνια περίπου έχω το μακρύ, τι κάνω?? :thnk:

να  το  κοντυνεις   :P :tez: :ohyes:   να  δεις  τι ωραια  που  ειναι  τα  κοντα !!!  :D :P :bye:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Πυξιδας στις Οκτώβριος 15, 2019, 09:16:36 μμ
ποτε αλλαξε το capo απο κοντο σε μακρυ φιλτρο?
μηχανακι abs με μαυρο πλαισιο-2007
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 11, 2020, 06:20:52 μμ
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ CAPONORD-RSV-TUONO ΜΕΓΑΛΟ
AP0956745

ο κωδικος του μεγαλου,η champion που μπηκα στον καταλογο της,ενα εχει για ολα τα μοτερ,μονο το κοντο
hilfofiltro απ την αλλη εχει
http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/HF564
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: zachs στις Μάιος 11, 2020, 07:03:13 μμ
Πάντως εμένα στο Rsvr λύθηκαν τα προβλήματα μόλις επέστεψα στο κοντό:

Έχω το εξής "θέμα",με τη σειρά που συμβαίνουν.

Γυρνάω τον διακόπτη,κάνει το τσεκ,τελειώνει το τσεκ,βάζω μπρος,δουλεύει κανονικά,για κάποια δευτερόλεπτα ανάβουν όλα μαζί τα:τρίγωνο,EFI,σήμα λαδιού.Έπειτα από δύο έως πέντε δευτερόλεπτα σβήνουν.Εξακολουθεί να δουλεύει κανονικά,κάνω βόλτα στην ορεινή Χαλκιδική :D

Έχω ελέγξει τα λάδια μετά από βόλτα με τον κινητήρα ζεστό,είναι στα 3/4 ανάμεσα σε min-max,λίγο πιο κάτω από το max.Μήπως απλά θέλει συμπλήρωμα στο λάδι; :thnk:

Υ.Γ.:Τελευταία αλλαγή λαδιών-φίλτρου πριν από τρεις χιλιάδες τον απρίλιο.

Δεν ξέρω από κινητό άλλο τρόπο,σόρι :bye:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bip-bip manos στις Μάιος 14, 2020, 06:54:53 μμ
Όλο αυτό ήταν μία βλακεία της εταιρείας για να αγοράσουμε και καπάκι του παίρνει το μακρύ φίλτρο και μακριά φίλτρα σε υψηλότερη τιμή από αυτά που φορούσαμε και άσχημα αποτελέσματα με συναγερμούς χαμηλής πίεσης λαδιού κατά το άναμμα της μηχανής
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bip-bip manos στις Μάιος 14, 2020, 06:55:46 μμ
Από τότε που επέστρεψα στο κοντό δεν έχει ξανά ανάψει ούτε μία φορά η ένδειξη χαμηλής πίεσης λαδιού
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάιος 14, 2020, 07:42:02 μμ
Από τότε που επέστρεψα στο κοντό δεν έχει ξανά ανάψει ούτε μία φορά η ένδειξη χαμηλής πίεσης λαδιού


Και σκεψου οτι στα tuono 2ης γενιας αργει να αναψει το λαμπακι χαμηλης πιεσης (τουλαχιστον αυτο βλεπαμε σε 2008 μοντελο). Στα rsv, με το ανοιγμα του διακοπτη, αναβει το λαμπακι το οποιο σβηνει οταν δει υψηλη πιεση  ;)


Ps. Μανο, μια που το ειχα βαλει στο rsv, μια που πατησα μιζα, και μια που το εβγαλα και εβαλα το παλιο παλι  :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Αποστολή από: unocapo στις Σεπτέμβριος 19, 2020, 01:36:31 πμ
Κάποια στιγμή, χρόνια πριν, είχα διαβάσει στο af1 σχετικά με το κοντό και μακρύ φίλτρο και τα λάδια και την στάθμη τους και δεν μπορώ να βρω το νήμα, τώρα που έχω μια σχετική συζήτηση. Οπότε ρωτάω εδώ και διαφωτίστε με. Ρωτάω για το Caponord.

Κατα την αλλαγή με νέα λάδια, όταν βάζουμε ποσότητες σύμφωνα με το manual και αλλάζουμε και φίλτρο:
-Που βρίσκεται η στάθμη στον δείκτη μεταξύ min και max με το κοντό φίλτρο; Είναι σωστή;
-Που βρίσκεται η στάθμη στον δείκτη μεταξύ min και max με το μακρύ φίλτρο; Είναι σωστή;
-Λόγω του ότι το ένα φίλτρο είναι μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερο λάδι ή όσο λέει στο manual εξ' άρχής με το κοντό, χωρίς να επηρεάζεται από τις διαστάσεις του νέου φίλτρου;
- Σε περίπτωση που τιγκάρουμε το λάδι στο max, τι συμβαίνει όταν "φουσκώσουν τα λάδια" κατα την λειτουργία και ειδικά σε υψηλές θερμοκρασίες; Πως επηρεάζει το αν έχουμε το κοντό ή το μακρύ φίλτρο σε αυτή την περίπτωση;
- Η optimal λειτουργία του κινητήρα έρχεται με την ποσότητα λαδιού που αναφέρει το manual; Και με ποιό φίλτρο; Το κοντό ή το μακρύ;
-Σε περίπτωση αλλαγής μόνο λαδιών, χωρίς αλλαγή φίλτρου, πόσο αφαιρούμε απο την ποσότητα που λέει το μάνουαλ αν έχουμε το κοντό φίλτρο και πόσο το μακρύ;

 :bye: