0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 04, 2009, 10:59:37 πμ »
Δυο πόστ πρίν από εκεί που αναφέρει για τα tolerances (0,25-->0,15)...Φυσικά και έχουν βελτιωθεί από τη στιγμή που είναι μικρότερες οι ανοχες(είναι πολύ πιό δύσκολο και με πολύ μεγαλύτερο κόστος να γίνει η παραγωγή τους).......απλά λέει ότι αυτό δεν είναι πάντα καλό, χωρίς όμως να το εξηγεί και σχολιάζει με αυτά που έγραψες χωρίς όμως να ξέρει οτι ευθύνεται αυτό για το πρόβλημα..

τώρα στην ουσία που είναι για την λειτουργία του φίλτρου όντως θέλει περισσότερη εξέταση το πράγμα γιατί δεν έχουν βγάλει και αυτοί ακόμα μία απόφαση σωστή και τεκμηριωμένη.....παρακολουθοώ με ενδιαφέρον την εξέλιξη...
 :bye: :bye: :bye:





*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 04, 2009, 11:14:22 πμ »
Δεν το βλεπω να λεει κατι οτι βελτιωθηκε............... :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 04, 2009, 11:27:08 πμ »
Λέει αυτό:

 "The bikes where this seems more common are late model with the newer crank and bearing clearances. Ironically the newer clearance number is MUCH tighter, but alas tighter is not always better."

αυτό ακριβώς εννοεί με το κόκκινο....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 04, 2009, 12:03:44 μμ »
Αυτό που λεει είναι ότι μειώθηκαν οι ανοχές (tolerance), με σκοπό να μειωθεί ο ήχος του μοτέρ από κάτω. Κατά τη γνώμη του ο μεταλλικός ήχος του κινητήρα προέρχεται κυρίως απ΄το πάνω μέρος και μόνο σε περίπτωση σοβαρής βλάβης βγάζει ήχο από κάτω.
Σε ότι αφορά την βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, ας είμαστε επιφυλακτικοί. Συνήθως οι μικρότερες ανοχές σημαίνουν και καλύτερη ποιότητα μετάλλων ή κατεργασίας, αλλά όπως λέει και ο Micha δεν είναι πάντα καλό, ιδίως αν δεν ξέρουμε πως το κατάφεραν αυτό. Ο ΚΖ ρώτησε ήδη αν έχουν αλλάξει οι τσιμούχες ή κάτι στο κομβίο.
Οι κωδικοί ανταλλακτικών παραμένουν οι ίδιοι, κάποια επίσημη οδηγία δεν τους έχει πάει (ή δεν το λένε) και το μόνο που μένει είναι η προφορική εξήγηση που έδωσαν για την μείωση του ήχου.   

Για το θέμα του φίλτρου, αν το διαβάσατε η γνώμη του Micha είναι πως έγινε για απλοποίηση της γραμμής παραγωγής του V990 απ΄την BRP που είναι ο μεγαλύτερος πελάτης του κινητήρα και όχι η aprilia. Η BRP είναι η Bombardier Recreational Products, μητρική εταιρία της Rotax αν θυμάμαι καλά και κατασκευαστής δεκάδων κινητήρων (από snowmobiles μέχρι αεροπλάνα. Τα πυροσβεστικά μας πχ της canadair είναι Bombardier ουσιαστικά).
Τα 6 sec που μέτρησε ο amauri σε σχέση με το 1 είναι τεράστια διαφορά.

Κοσμα τι εννοείς να παρακάμψει την βαλβίδα στο μικρό φίλτρο? Αν την παρακάμψει εντελώς όπως γίνεται όταν είναι κρύο, το λάδι δεν θα περνάει καθόλου μέσα απ΄το φίλτρο. Όχι?  :thnk:

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 04, 2009, 12:17:26 μμ »
Το aftermarket έτσι κι αλλιώς δεν την έχει τη βαλβίδα!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 04, 2009, 12:21:04 μμ »
Κοσμα τι εννοείς να παρακάμψει την βαλβίδα στο μικρό φίλτρο? Αν την παρακάμψει εντελώς όπως γίνεται όταν είναι κρύο, το λάδι δεν θα περνάει καθόλου μέσα απ΄το φίλτρο. Όχι?  :thnk:


Για εμενα, δεν εχει ξεκαθαριστει το τοπιο, και ουτε εχω την ακριβη γνωση για να το καταλαβω (δεν γνωριζω και το ακριβες κυκλωμα λιπανσης)........

Το κοντο φιλτρο εχει βαλβιδα παρακαμψης................Το μακρυ οχι.................Οι 2 εκδοχες που μπορω να σκεφτω, για το γεγονος οτι αργει να ανεβασει πιεση ειναι:

1.Εχει μεγαλωσει ο θαλαμος, και η τρομπα ειναι αργη στο να σηκωσει πιεση (μαλλον δεν εχει την δυνατοτητα να αντλησει γρηγορα το λαδι απο το δοχειο)
2.Με το μικρο φιλτρο, με καποιον τροπο (χωρις να εχει σηκωσει πιεση) ανοιγε η βαλβιδα παρακαμψης, ασχετως εαν ειχε γεμισει ο θαλαμος του φιλτρου, με αποτελεσμα να περναει αμεσα λαδι..........

Το 2ο το θεωρω λιγο "απιθανο" σεναριο, γιατι για να ανοιξει η βαλβιδα πρεπει η πιεση μεσα στον θαλαμο του φιλτρου, να ξεπερασει την πιεση που υπαρχει στο κυκλωμα λιπανσης, οταν το μοτερ δουλευει στον κοφτη............

Αλλα, απο την αλλη, ποιος ο λογος υπαρξης την βαλβιδας στο κοντο, και οχι στο μακρυ?

Η βαλβιδα παρακαμψης, ακουγεται καλο σεναριο, για την περιπτωση που το φιλτρο "φραξει".....................αλλα μου εγγυονται οτι δεν ανοιγει ή μενει μερικως ανοιχτη και σε αλλες περιπτωσεις?

Θελω να πω, μηπως το λαμπακι σβηνει αμεσως, επειδη αφιλτραριστο λαδι περναει στο κυκλωμα λιπανσης? Στο δικο μου, παροτι εχω αλλαξει στο μακρυ, δεν εχω διαπιστωσει ποτε να μενει το λαμπακι ανοιχτο παραπανω αποτι συνηθως............και σιγουρα οχι για 6sec..........Βεβαια, το δικο μου ειναι το rsv πρωτης φουρνιας, οπου υπαρχει περιπτωση ολα τα ηλεκτρικα να εχουν προβλημα :thnk:

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 04, 2009, 12:22:39 μμ »
Το aftermarket έτσι κι αλλιώς δεν την έχει τη βαλβίδα!!

Οι αμερικανοι ομως, εχουν ακομα κοντα φιλτρα σε στοκ, και ο Amauri δεν εχει διευκρινισει εαν χρησιμοποιει το μαμα με την βαλβιδα ή το hiflo χωρις :thnk: :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 04, 2009, 03:58:42 μμ »
Το aftermarket έτσι κι αλλιώς δεν την έχει τη βαλβίδα!!

To ΗΙFLO εχει βαλβιδα παρακαμψης..............το ανεφερε και ο amauri, αλλα και το επιβεβαιωσα με γνωστο μου μηχανικο που εβαλε ενα στο Casper  :kalo: :kalo: :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 04, 2009, 04:42:54 μμ »
Ηiflo μικρό δεν έχει πέσει στα χέρια μου...αλλά το Κ&N που είχα δει δεν είχε...

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #24 - : Οκτώβριος 04, 2009, 05:20:52 μμ »
εγω με το μακρυ δεν εχω δει ποτε το λαμπακι αναμμενο παραπανω απο το κανονικο....

ενα μικρο τσιμπημα λαδιου μονο... :thnk:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 08, 2009, 11:50:44 πμ »
ρε παιδες αυτο ειναι το κοντο φιλτρο 'η το μακρυ............ :thnk: :thnk:


SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 08, 2009, 01:15:24 μμ »
ρε παιδες αυτο ειναι το κοντο φιλτρο 'η το μακρυ............ :thnk: :thnk:



Αυτό είναι το μακρύ! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 08, 2009, 01:20:15 μμ »
αρα κ εγω υπαγομαι στην κατηγορια των προβληματικων ε?? :(

ρε πστ μου για αυτο μου αναβει το γ@μολαμπακι του λαδιου οταν το ξεκιναω? :psdof: :psdof: :psdof:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 08, 2009, 01:25:36 μμ »
αρα κ εγω υπαγομαι στην κατηγορια των προβληματικων ε?? :(

ρε πστ μου για αυτο μου αναβει το γ@μολαμπακι του λαδιου οταν το ξεκιναω? :psdof: :psdof: :psdof:

μην ακούς τι λένε..οι βλάβες αυτές δεν είναι αντιπροσωπευτικές του ποσοστού του συνόλου της παραγωγής....και μην αγχώνεσαι..

κάνε αυτά που πρέπει και αν είναι να σπάσει .....θα σπάσει!

δεν μπορείς έτσι κι αλλιώς να κάνεις τίποτα γι'αυτό... :bye: :bye: :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 08, 2009, 01:32:48 μμ »
ξερεις ποιο ειναι το προβλημα μου??

οτι δεν θελω να σπασει :cry: :cry:
ειναι ερωτας μεγαλος..... :ohyes: :D

τελοσπαντον ειδωμεν.............. :thnk:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης