0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ninjalex

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #30 - : Νοέμβριος 08, 2009, 09:41:57 μμ »
με μπερδεψατε.... :thnk:....τελικα τι ειναι καλυτερο?...το μακρυ η το κοντο???.....εγω εχω κοντο και μετα απο το τελευταιο service που το εκανα μονος μου και μια χαλκιδικη πανω-κατω.....μου αναβει το λαμπακι του λαδιου αν δεν παρει εγκαιρα μπροστα (δηλαδη αν γυρισεις το διακοπτη και περιμενεις 10 sec) και αν αναψει και το βαλεις μετα εμπρος δεν σβηνει ποτε.....στην αρχη νομιζα οτι ηταν το κοντερ και εχω αναρτησει και σχετικο Post αλλα μετα απο αυτα που ακουω μαλλον κατι πεζει η με το φιλτρο η με τι βαλβιδα....Υ.Γ. : μαζι με το λαμπακι του λαδιου μου αναβει και το service (με γραμματα) που εχει και το τριγωνακι με το θαυμαστικο διπλα!!!!.....καμια ιδεα????..... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #31 - : Νοέμβριος 08, 2009, 09:58:43 μμ »
Αυτό που λέει ο Αλέξανδρος είναι αυτό ακριβώς το πρόβλημα που "και καλά" παρουσιάζεται με το μακρύ φίλτρο!!!

Να που όμως γίνεται και με το κοντό (και μιλάω για την ένδειξη της λυχνίας του λαδιού για μικρό χρονικό διάστημα αφού τεθεί σε λειτουργία το μοτέρ)!!!!

Άβυσσος η ψυχή των μηχανικών και των σχεδιαστών της Rotax αφού τελικά δεν υπάρχει καμία τεκμηριωμένη άποψη για το ποιο φίλτρο είναι καλύτερο...

Ακόμη και οι guru υποθέσεις κάνουν!!! Οι μηχανικοί της Rotax είχαν τον εν λόγω κινητήρα να δουλεύει με αυτό το φίλτρο για 9 χρόνια....Άλλαξαν στο μακρύ φίλτρο για το μισό του 2008 και μετά ξαναγύρισαν στο κοντό....

Το θέμα είναι οτι κανείς δεν γνωρίζει αν είχε πραγματικά να κάνει με την λίπανση του κινητήρα ή ήταν ένα marketing trick ή ακόμα και όπως ακούγεται αλλαγή προμηθευτή φίλτρου από την ίδια τη Rotax...




*

ninjalex

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #32 - : Νοέμβριος 08, 2009, 10:11:36 μμ »
οχι εμενα αναβει αν δεν βαλω γρηγορα εμπρος τον κινητηρα απο την στιγμη που θα γυρισω τον διακοπτη,,,και οταν αναψει μετα δεν σβηνει ποτε.....καποιος μου ειπε για προβλημα στη βαλβιδα,εγω απο την αλλη σκεφτομαι μεχρι και την τρομπα οτι εχει προβλημα,αλλα αν ηταν τρομπα δεν θα ειχε ηδη κολλησει??? :thnk:...
αααααααα........και δεν ξερω τι κανει σε σας αλλα η δεξια εξατμιση οταν το σβηνω μυριζει κατι απροσδιοριστο και βγαζει περισσοτερη ζεστη απο την αριστερη (Ισως να ειναι και κατι ασχετο αυτο η να το κανει σε ολους)

*

mamaou

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #33 - : Νοέμβριος 09, 2009, 03:14:03 μμ »
αυτο με την εξατμιση το κανει και σε μενα αλεξ αλλα δεν νομιζω να ειναι κατι....βγαζει και εμενα πιο πολυ ζεστη η δεξια... :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 09, 2009, 06:05:12 μμ »
λοιπον  εκανα ενα ποστ στο αμερικανικο κ μου απαντησε ο Micah ως εξης:

Measure hot (post hour long ride) idle oil pressure and cold pressure at start up. If it is below about 10psig whilst hot, I would try the shorter filter and see what happens, ride and re-measure. Cold idle oil pressure with short filter is about 70psi, hot idle normally in excess of 20 psi.

οποτε θα δοκιμασω αυτα που μου εγραψε κ θα επανελθω με μετρησεις  ;)

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #35 - : Νοέμβριος 09, 2009, 06:25:08 μμ »
Το προβλημα αυτο, φαινεται εντονοτερα στα rsv-r............και εξηγω γιατι:

Οταν γυρισεις τον διακοπτη στα rsvr, η ενδειξη λαδιου και το προειδοποιητικο τριγωνο ειναι ανοιχτα

Οταν το μοτερ παρει μπροστα, τοτε, εχοντος καλων των πραγματων, μετα απο 1sec θα σβησουν.........

Mε το μακρυ φιλτρο λοιπον, διαπιστωθηκε οτι οι 2 αυτες ενδειξεις αργουν να σβησουν οταν το εκκινας απο ζεστο, περιπου 5-6sec.....

Για δικους μου καθαρα λογους, και επειδη θεωρω οτι οταν αναβει το λαμπακι χαμηλης πιεσης, κατι συμβαινει στο κυκλωμα, θα ξαναγυρισω στο κοντο φιλτρο...........Στις σερρες, μετρησα τουλαχιστον 3 εκκινησεις που τα λαμπακια εσβησαν μετα απο 5sec και ΟΛΕΣ τις υπολοιπες φορες, παρεμεναν αναμενα για ΣΙΓΟΥΡΑ παραπανω χρονο αποτι με το κοντο φιλτρο (1-2sec).........
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

ninjalex

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #36 - : Νοέμβριος 09, 2009, 07:00:49 μμ »
αυτο με την εξατμιση το κανει και σε μενα αλεξ αλλα δεν νομιζω να ειναι κατι....βγαζει και εμενα πιο πολυ ζεστη η δεξια... :thnk:
thanks ρε boy που ασχοληθηκες!!!τωρα σαν να ησυχασα   :pray:....αληθεια εχεις παρατηρησει αν μυριζει και καπως???... :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #37 - : Απρίλιος 10, 2015, 10:56:25 μμ »
παιδια καλησπέρα να κανω ένα σπαμ.εμενα δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι λαδιου.μονο όταν εχω πολύ παρα πολύ καιρο να το βαλω εμπρος ακουγονται για 2-3 δευτερόλεπτα οι τεντοτηρες και αυτό είναι ολο.
tuono 2008.

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #38 - : Απρίλιος 11, 2015, 10:49:22 πμ »
παιδια καλησπέρα να κανω ένα σπαμ.εμενα δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι λαδιου.μονο όταν εχω πολύ παρα πολύ καιρο να το βαλω εμπρος ακουγονται για 2-3 δευτερόλεπτα οι τεντοτηρες και αυτό είναι ολο.
tuono 2008.
Εαν αναβει οταν γυρνας το κλειδι και σβηνει αμεσως με το που περνει μπροστα εισαι ευτιχισμενος. Εαν δεν ξερεις ουτε τι χρωμα εχει τοτε θα χρειαστης η λαμπακι η αισθητηρα

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #39 - : Απρίλιος 11, 2015, 12:11:54 μμ »
Εν τέλει υπάρχει κανένας που άνοιξε τον Rotax μετά από χρόνια χρήση του με το μακρύ φίλτρο; Κακά τα ψέμματα εκεί είναι που φαίνονται οι φθορές.


 Αυτό που πρόσεξα τώρα ενάμισυ μήνα που έχω το rsv είναι ότι με χαμηλή θερμοκρασία στην ατμοσφαιρα ο κινητήρας μόλις πάρει μπρος κάνει ένα ήχο σαν να χτυπάει κάποια βελόνα. Αν η ατμοσφαιρική θερμοκρασία ειναι "καλή" (15-20 βαθμούς κελσίου) δεν χτυπάει.


Όταν ο κινητήρας είναι ζεστός το λαμπάκι δεν μένει αναμμένο, πρόσεξα ομως στην τελευταία βόλτα με γρήγορη οδήγηση σε στροφιλίκια στα βουνά με ψηλές στροφές στον κινητήρα κυρίως με 2α, οτι με το που έβαλα μπροστά μετά απο λίγη ώρα τον κινητήρα (αφού ήταν ζεστός) ότι το λαμπάκι έμεινε αναμμένο για 5-6 δευτερόλεπτα. Πρώτη φορά το έκανε. Καμμιά ιδέα κανείς;  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #40 - : Απρίλιος 11, 2015, 01:31:11 μμ »
Ειχα το ιδιο προβλημα στην πιστα, οταν ειχα αλλαξει σε μακρυ φιλτρο. Το γυρισα στο κοντο αλλα δεν το εψαξα περισσοτερο τεχνικα.


Εαν αναβει οταν γυρνας το κλειδι και σβηνει αμεσως με το που περνει μπροστα εισαι ευτιχισμενος. Εαν δεν ξερεις ουτε τι χρωμα εχει τοτε θα χρειαστης η λαμπακι η αισθητηρα


Ετσι ειναι μονο στο rsv. Στο tuono αναβει μονο εαν διαγνωσει χαμηλη πιεση εφοσον ομως εχει παρει μπροστα το μοτερ.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #41 - : Απρίλιος 11, 2015, 01:49:59 μμ »
Ειχα το ιδιο προβλημα στην πιστα, οταν ειχα αλλαξει σε μακρυ φιλτρο. Το γυρισα στο κοντο αλλα δεν το εψαξα περισσοτερο τεχνικα.


Γυρνώντας πάλι σε κόντο το έλυσες; Παράξενο βέβαια αλλά απ' ότι φαίνεται έχει να κάνει και με το πόσο έχει πιεστεί ο κινητήρας. Δεν βγάζω άκρη...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #42 - : Απρίλιος 11, 2015, 02:23:29 μμ »
Νομιζω οτι η απαντηση δοθηκε απο τον amauri (δες 1ο ποστ στο θεμα) ο οποιος μετρησε οτι θελει 6sec για να ανεβασει 45psi το κυκλωμα λιπανσης (προφανως το 45psi ειναι η πιεση λειτουργιας με ζεστο μοτερ).
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #43 - : Απρίλιος 11, 2015, 02:27:08 μμ »
Thanks Κοσμά, θα κοιτάξω να βρω το πόστ που λες να δω κι εγώ τι παίζει. Να 'σαι καλά ;)

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #44 - : Απρίλιος 11, 2015, 02:47:49 μμ »
παιδια καλησπέρα να κανω ένα σπαμ.εμενα δεν μου εχει αναψει ποτε λαμπακι λαδιου.μονο όταν εχω πολύ παρα πολύ καιρο να το βαλω εμπρος ακουγονται για 2-3 δευτερόλεπτα οι τεντοτηρες και αυτό είναι ολο.
tuono 2008.
Εαν αναβει οταν γυρνας το κλειδι και σβηνει αμεσως με το που περνει μπροστα εισαι ευτιχισμενος. Εαν δεν ξερεις ουτε τι χρωμα εχει τοτε θα χρειαστης η λαμπακι η αισθητηρα
φιλε μου στο tuono αναβει μονο ένα τριγωνακι  (προσοχη δηλαδή)σε ολη την οθονη όταν παρει εμπρος το μοτερ και καταλαβει χαμηλη πιεση λαδιου.δεν εχει ουτε λαμπάκια ουτε τιποτα.μαλιστα εχει αναψει μια φορα όταν εκανα αλλαγη λαδιων και ηταν τελειως κρυο ειχε να παρει εμπρος 2 εβδομάδες σχεδόν και εμεινε αναμενο ουτε 2 δευτερα.αλλα τα ειχα αδεισει τελειως τα λαδια από μεσα και αλλαγη φιλτρου.πρεπει εν το μεταξυ να περιμενεις να φυγει και η ενδειξη που σου λεει δωσε κωδικο.παντως και την αυτοδιαγνωση που κανω δεν μου δειχνει ότι εχει αναψει ποτε το λαμπακι.γιατι το δειχνει.και αφου καθεται στο μονο σταντ πως αδειαζει το φιλτρο αφου ειτε κρυο ειτε ζεστο από την βιδα του καρτερ στην αλλαγη βγαζω περιπου εναμιση κιλο λαδι?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης