0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αφου καθεται στο μονο σταντ πως αδειαζει το φιλτρο αφου ειτε κρυο ειτε ζεστο από την βιδα του καρτερ στην αλλαγη βγαζω περιπου εναμιση κιλο λαδι?
Ναι ιδια ειναι, αλλα ειναι το λιγοτερο
Εν σχεση με το δυσευρετο κ το κοστος του καπακιου, το oring ειναι το τελευταιο που κοιτας
Τι να πουν και αυτοι με τα gsxr δηλαδη
δεν ξερω παιδια τι να πω παντως εγω εχω μιλησει με ιταλους για το ιδιο θεμα και δεν μου εχει πει κανενας ότι εχει συναντησει πρόβλημα.μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι.για tuono μιλαμε.και γιατι να αναψει αφου ετσι και αλλιως κραταει 1.5 με 2 λιτρα λαδι μεσα το καρτερ ζεστο κρυο.δεν μπορω να καταλαβω αυτό που λετε.οταν η απριλια το βγαζει ετσι και επέκτεινες και την εγγυηση στα 4 χρονια την συμφερνε να χτυπαγαν τα μοτερ?
μαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακι
Παράθεση από: aristuono στις Απρίλιος 11, 2015, 09:32:43 μμμαλιστα ο ενας εχει κανει και πανω από 60000 χλμ με το μακρυ φιλτρο χωρις να εχει αναψει ποτε λαμπακιΑν ανάβει λαμπάκι όπως στην προκειμένη περίπτωση που τυχαίνει για 5-6 δυτερόλεπτα, ή κάνει περίεργους ήχους στο ξεκίνημα (χτύπημα βελόνας το περιέγραψα πριν εγώ), τότε κατά την άποψη μου υπάρχει πρόβλημα. Για τους θορύβους μπορεί να ευθύνεται και το ιξώσες του λαδιού, αλλά για το λαμπάκι πολύ πιθανόν το φίλτρο. Κ τα 5-6 δευτερόλεπτα είναι μεγάλος χρόνος. Προς το παρών εμένα μια φορά μου έτυχε να το κάνει όπως προείπα οπότε θα το παρακολουθώ, κι αν δω ότι εξακολουθεί τοτε θα το γυρίσω σε κοντό φίλτρο και θα δω τι παίζει.Αν πάλι εσένα δεν σου ανάβει λαμπάκι μην ασχοληθείς καν πιστεύω
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι