0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #60 - : Απρίλιος 11, 2015, 10:08:37 μμ »
Το έχεις δοκιμάσει και με κοντό και με μακρύ; Τα μοτέρ είναι ίδια αλλά τα όργανα διαφορετικά μεταξύ των 2.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #61 - : Απρίλιος 11, 2015, 10:22:35 μμ »
Το έχεις δοκιμάσει και με κοντό και με μακρύ; Τα μοτέρ είναι ίδια αλλά τα όργανα διαφορετικά μεταξύ των 2.

ακριβως αυτό εννοω.μηπως το οργανο του mille είναι ποιο ευαισθητο από του tuono αφου του mille αναβει πριν παρει εμπρος και σβηνει όταν θα παρει.αρα ο χρονος του βαζω εμπρος μεχρι να σταθεροποιηση στροφες είναι περιπου στα 5-6 δευτερα.στο tuono ο χρονος είναι ιδιος αρα στο tuono θα αναψει αν μετα τα 5-6 δευτερα δεν εχει σωστη πιεση και στο mille θα παραμεινει αναμενο αρα για βαλτο με το μυαλο σου το ιδιο δεν είναι?οχι δεν το εχω δοκιμασει αλλα εχω μιλησει με ανθρώπους στην ιταλια και μου εχουν πει ότι τουλάχιστον στο tuono δεν αλλαζει τιποτα.

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #62 - : Απρίλιος 11, 2015, 10:38:01 μμ »
Ε ναι προφανώς ίδιο πράγμα είναι, απλά ίσως μας μπερδεύουν οι ενδείξεις που είναι διαφορετικές στα όργανα

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #63 - : Απρίλιος 11, 2015, 11:45:24 μμ »
Τώρα είδα την απάντηση του Κοσμά, δεν ήξερα ότι δεν μπορείς να το δεις στο Tuono.


Επίσης μετά την μέτρηση που έκανε ο Amauri επαληθεύεται η καθυστέρηση των 5-6 δευτερολέπτων, εξού και η ένδειξη που ανάβει στο RSV.


Αλλά η απορία μου είναι η εξής: Γιατί το κάνει μόνο με ζεστό κινητήρα;  :thnk:
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #64 - : Απρίλιος 11, 2015, 11:50:12 μμ »
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.


Μήπως το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο καθ' αυτό αλλά τα λάδια; Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε μέσα motorex 10W50...

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #65 - : Απρίλιος 12, 2015, 12:30:51 πμ »
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.


Μήπως το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο καθ' αυτό αλλά τα λάδια; Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε μέσα motorex 10W50...
Δεν τα ξερω τα συγκεκριμενα λαδια για να εχω αποψη

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #66 - : Απρίλιος 12, 2015, 12:31:03 πμ »
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.


Μήπως το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο καθ' αυτό αλλά τα λάδια; Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε μέσα motorex 10W50...
Δεν τα ξερω τα συγκεκριμενα λαδια για να εχω αποψη

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #67 - : Απρίλιος 12, 2015, 09:45:58 πμ »
λοιπον να πω κι γω κατι μιας και ασχοληθηκα αρκετα με αυτο.


και τα tuono αλλα και τα mille περνανε την ενδηξη πιεσης λαδιου απ ευθειας στον εγκεφαλο, απο εκει μεσω can line δινουν ολες τις πληροφοριες στον εγεφαλο. η διαφορα τις καθυστερησης ειναι οτι το tuono εχει διαγνωση στο οργανο ενω το mille δεν εχει και ετσι ζητα λιγοτερες πληροφοριες. στο tuono οταν ξεκινησει ο κινητηρας ,η καθυστερηση στο να στο δειξει ειναι ,εκτος απο την φυσιολογικη που εχει το προγραμμα μεχρι να ξεπερασει ο κινητηρας το 0,3/0,5 bar που ειναι ο αισθητηρας πιεσης, και η πληροφορια για την τρεχουσα βλαβη. το tuono δεν δειχνει τριγωνο αλλα το λυχναρι του λαδιου σαν γραφημα σε ολη την οθονη και μαζι και το τριγωνο. στο mille ειναι απλα το τριγωνο που αφορα μονο μια απλη εντολη του εγκεφαλου στο οργανο για ολες τις παραμετρους που ελεγχει ο εγκεφαλος


το λαδι που κραταει ο κινητηρας μεσα που ειναι λιγοτερο απο λιτρο, δεν εχει καμια σχεση με την πιεση. το δοχειο λαδιου τροφοδοτει την τρομπα , στην συνεχεια περναει απο το φιλτρο και μετα στο κυκλωμα για να παει σε μπιελες εκκεντροφοριυς κτλ.


η καθυστερηση συμβαινει απο τον εγκλωβισμενο αερα μεσα στον μεγαλυτερο χωρο του φιλτρου. αυτο γινεται πιο εντονο με ζεστο κινητηρα λογο της θερμοκρασιας λαδιου που γινεται πιο ρευστο αλλα και των ανοχων του κινητηρα που γινοντε μεγαλυτερες και ειδικοτερα στην τρομπα λαδιου. το λαδι δεν επιστρεφει στο δοχειο αλλα μεσα στον κινητηρα μιας και οι 2 τρομπες ,πιεσης και επιστροφης, δουλευουν στον ιδιο αξονα χωρις τσιμουχες, γι αυτο και τα λαδια μετα απο μεγαλο διαστημα ακινησιας φευγουν απο το δοχειο και περνανε στο μοτερ.


μεγαλο ρολο επισης παιζει και η ποιοτητα του λαδιου, το πως συμπεριφερετε στης διακυμανσης της θεμοκρασιας αλλα και σε βαθος χιλιομετρων.


για μενα ειναι μια πατατα το μεγαλο φιλτρο μιας και το μονο που κανει ειναι να εχεις μια μεγαλυτερη επιφανεια διυθησης και τιποτα αλλο και αυτο σε ενα μεγαλο κοστος για φιλτρο. 

*

antoineBiscione

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #68 - : Απρίλιος 12, 2015, 12:13:59 μμ »
Όπως πάντα κατατοπιστικότατος ο Βασίλης.


Πάντως κάπου διάβασα χτες στα ξενόφωνα φόρουμ ότι η ROTAX είχε κάποια μακρυά φίλτρα σε στοκ τα οποία έπρεπε να διώξει κ' έτσι τα τοποθέτησε στα RSV κ'  Tuono των τελευταίων χρονιών κατασκευής...

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #69 - : Απρίλιος 12, 2015, 12:21:39 μμ »
 τωρα  εγω  στο    CAPO  τι  εχω ???  μακρυ η  κοντο ???  :a22

αν  καταλαβω  οτι  και  αυτο  ειναι  κοντο............ !!!  :psdof: :P :tez: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #70 - : Απρίλιος 12, 2015, 12:38:03 μμ »
Πάντως κάπου διάβασα χτες στα ξενόφωνα φόρουμ ότι η ROTAX είχε κάποια μακρυά φίλτρα σε στοκ τα οποία έπρεπε να διώξει κ' έτσι τα τοποθέτησε στα RSV κ'  Tuono των τελευταίων χρονιών κατασκευής...


Δεν πρεπει να ισχυει. Η αλλαγη εγινε στα snowmobil της skidoo (ή καποιας αλλης, μου διαφευγει) και το υιοθετησαν σε ολους.



για μενα ειναι μια πατατα το μεγαλο φιλτρο μιας και το μονο που κανει ειναι να εχεις μια μεγαλυτερη επιφανεια διυθησης και τιποτα αλλο και αυτο σε ενα μεγαλο κοστος για φιλτρο. 


Για μενα ειναι πατατα το συστημα warning στα tuono. Δεν μπορω να φανταστω οχημα να μην εχει αναμμενο το λαμπακι λαδιου οταν το μοτερ ειναι σβηστο.
Μια ερωτηση (πριν παμε για την σουβλα): Υποτιθεται οτι οι κινητηρες εχουν μια ανεπιστροφη βαλβιδα για να μην επιστρεφουν τα λαδια στο κατω μερος των καρτερ (καπου εκει γυρω στο φιλτρο λαδιου, εσωτερικα του μοτερ). Το rotax δεν εχει?
Αντιλαμβανομαι οτι προφανως μετα απο μερικες μερες το λαδι θα την διαπερασει, αλλα μιλαω για ενα 24ωρο. Η απορια μου γεννηθηκε οταν θυμηθηκα το FCV piston στο XV μοτερ, το οποιο το βγαζεις ευκολα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #71 - : Απρίλιος 12, 2015, 01:54:02 μμ »
σαφως και εχει κοσμα αλλα αν θα τα βαλεις με την σειρα εχουμε την εξης


δοχειο λαδιου /τρομπα λαδιου/ φιλτρο λαδιου/ πιεσοστατης και στο τελος οι διοδοι του κινητηρα. για την επιστροφη ειναι εσωτερικο συρματινο φιλτρο/τρομπα λαδιου/ψυγειο λαδιου και επιστροφη στο δοχειο.


ο πιεσσοστατης στα σε αυτα τα μοτερ απλα εμποδιζει το λαδι να κατεβει προς την τρομπα και να αδειασουν οι αγωγοι, το φιλτρο ομως μπορει να χαμηλωσει την σταθμη του

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #72 - : Απρίλιος 12, 2015, 04:42:00 μμ »
Eαν θα ηταν κατω απο το φιλτρο το εμβολακι, υπαρχει κατι αρνητικο? Μου φαινεται στο XV ειναι κατω απο το φιλτρο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #73 - : Απρίλιος 12, 2015, 08:40:20 μμ »
αρνητικο κανενα, καλυτερα θα ηταν, αν το ειχαν και τα rotax ετσι δεν θα χαμε θεμα

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #74 - : Απρίλιος 12, 2015, 08:50:12 μμ »
αρα ρωταω εγω τωρα καλυτερα είναι το κοντο φιλτρο η απλα μονο λογω κοστους να φυγουμε από το μακρυ?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης