0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το έχεις δοκιμάσει και με κοντό και με μακρύ; Τα μοτέρ είναι ίδια αλλά τα όργανα διαφορετικά μεταξύ των 2.
Τώρα είδα την απάντηση του Κοσμά, δεν ήξερα ότι δεν μπορείς να το δεις στο Tuono.Επίσης μετά την μέτρηση που έκανε ο Amauri επαληθεύεται η καθυστέρηση των 5-6 δευτερολέπτων, εξού και η ένδειξη που ανάβει στο RSV. Αλλά η απορία μου είναι η εξής: Γιατί το κάνει μόνο με ζεστό κινητήρα;
Το κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.
Παράθεση από: pierregrc στις Απρίλιος 11, 2015, 11:45:24 μμΤο κανει στο ζεστο κινητηρα γιατι κραταει ελαχιστα ποιο χαμηλο ρελαντι. Το παρατηρουσα και εγω οταν ειχα προβλημα με την πιεση του λαδιου.Μήπως το πρόβλημα δεν είναι το φίλτρο καθ' αυτό αλλά τα λάδια; Το μηχανάκι όταν το πήρα είχε μέσα motorex 10W50...
Πάντως κάπου διάβασα χτες στα ξενόφωνα φόρουμ ότι η ROTAX είχε κάποια μακρυά φίλτρα σε στοκ τα οποία έπρεπε να διώξει κ' έτσι τα τοποθέτησε στα RSV κ' Tuono των τελευταίων χρονιών κατασκευής...
για μενα ειναι μια πατατα το μεγαλο φιλτρο μιας και το μονο που κανει ειναι να εχεις μια μεγαλυτερη επιφανεια διυθησης και τιποτα αλλο και αυτο σε ενα μεγαλο κοστος για φιλτρο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι