APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: hamourab στις Απρίλιος 23, 2007, 04:54:31 μμ

Τίτλος: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: hamourab στις Απρίλιος 23, 2007, 04:54:31 μμ
Επειδη βλεπω πολύ κοσμο μεσα αυτη τη στιγμη ειπα να ρωτησω
Τι προτεινετε για τον V2?
Ακουω διαφορα και μπερδευτηκα!
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: S-T στις Απρίλιος 23, 2007, 08:17:30 μμ
Εγω βαζω mobil 1 15W-50 και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος, σε εμας το λαδι εχει σημασια να δουλεψει με το σασμάν  ;)

Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: davide στις Απρίλιος 23, 2007, 08:47:32 μμ
Μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει:
τα 'Elf sport4 Campione 10w-60' (κατά την γνώμη μου τα καλύτερα, αλλά και τα ακριβότερα 19Ευρώ/λίτρο)*
τα 'BelRay Syntetic Superbike 10w-50' (δεν είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος 16Ευρώ/λίτρο)*
και τα 'Agip Racing 4T 10w-60' (τα θεωρώ πάρα πολύ καλά και είναι τα φτηνότερα από τα τρία 12Ευρώ/λίτρο)*

Αλλάζω λάδια περίπου κάθε 5.000χλμ ή κάθε 1.000χλμ πίστας. Για την χρήση που κάνω της μηχανής κατέληξα στο να βάζω τα Agip. ;)

*οι τιμές είναι αυτές που βρίσκω στην Φλωρεντία...
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: backys στις Απρίλιος 24, 2007, 09:03:32 πμ
Για δες και εδω:
http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1867.0
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: hamourab στις Απρίλιος 24, 2007, 05:17:40 μμ
Η ερωτηση της χρονιας κι οχι μονο αυτης!
Που να μην κοιταζα κιολας στα παλιοτερα, τι να πω μου ξεφυγε.  :blus:
Ο s-t ειπε τη μαγικη λεξη: σασμαν, ειχα σκοπο να δοκιμασω motul, το 5100 15w-50,
διαβασα στο apriliaforum οτι τα αγωνιστικα RSV του af1 racing (πλεονασμος) αυτο χρησιμοποιουν.
Στο δικο μας forum ομως καποιος είχε πει motul μακρια από αυτα τα μοτερ, παρα το οτι η συγκεκριμενη μαρκα φημιζεται για τη μαλακη λειτουργια που δινει στο σασμαν ,αρα για καποιον αλλο λογο το ειπε.  :thnk:
η αλλη επιλογη μου ειναι το 10w-60 agip racing, δοκιμασμενο στο ZZR με πολυ καλα αποτελεσματα στον κινητηρα, αλλά όχι στο κιβώτιο.
Davide συμφωνείς?
Παρεπιπτωντος , τι τίμες ειναι αυτες, ανοιξε το www.trade-wind.gr εκει να δεις ομαδικη παραγγελια που θα πεσει!
 :bye:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: davide στις Απρίλιος 24, 2007, 06:59:54 μμ
...η αλλη επιλογη μου ειναι το 10w-60 agip racing, δοκιμασμενο στο ZZR με πολυ καλα αποτελεσματα στον κινητηρα, αλλά όχι στο κιβώτιο.
Davide συμφωνείς?
Παρεπιπτωντος , τι τίμες ειναι αυτες, ανοιξε το www.trade-wind.gr εκει να δεις ομαδικη παραγγελια που θα πεσει!
 :bye:

Ούαου!!! Οι τιμές είναι καταπληκτικές και τα μεταφορικά είναι δωρεάν!!! ;)

Όσο για την λειτουργεία του 'Αgip racing 10w-60' εγώ την βρίσκω πολύ καλή και στο σασμάν του Falco... :bye:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: bill στις Απρίλιος 24, 2007, 07:28:57 μμ
δεν ειμαι κολλημενος ,γιατι ετσι θα πουνε καποιοι

θεωρω οτι ειναι μακραν καλυτερα τα προιοντα της fuchs και συγκεκριμενα τα silkolene.

και σε τιμη αλλα κυριως στο τι παιρνεις.

λογω δουλειας βλεπω το τι κανει το καθε λαδι.

μεχρι στιγμης ειναι παρα πολυ καλα και η γκαμα της ειναι εκπληκτικη.

κοιταξτε site.
 ειναι φοβερα οργανωμενοι

ριξτε μια ματια στην aprilia ποσα μοντελα εχει

http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?sid=182&bid=54&sc=1182&langid=1
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: davide στις Απρίλιος 24, 2007, 07:35:19 μμ
δεν ειμαι κολλημενος ,γιατι ετσι θα πουνε καποιοι

κοιταξτε site.
 ειναι φοβερα οργανωμενοι

ριξτε μια ματια στην aprilia ποσα μοντελα εχει

http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?sid=182&bid=54&sc=1182&langid=1

Δεν είσαι μόνο κολλημένος εσύ, αλλά και τα link που μας ποστάρεις!!!!!
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: 5os στις Απρίλιος 24, 2007, 07:45:15 μμ
Εγώ βάζω τα Agip 15w-50.
11,5 ευρώ/λίτρο κάνουν και είναι μια χαρά
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: bill στις Απρίλιος 24, 2007, 09:20:36 μμ
τι δι@ολο μονο σε μενα δουλευει
τεσπα

www.silkolene.com
και επιλεξτε κατω αριστερα στο τελος της σελιδας   "product chooser"

φοιβο με τι μετρο συγκρισης λες οτι τα agip ειναι μια χαρα?
εχω δει κατι ωραια κολληματακια σε εκκεντροφορους με συνθετικα agip που με πονεσε η καρδια.ολα τα λαδια για 2500 με 3500km μια χαρα ειναι εκτος απο καποια που ειναι πολυ χαλια απο την αρχη.

μην ξεχναμε οτι  το καλο λαδι φαινεται την στιγμη που ο κινητηρας θα κανει την υπερβαση απο τις καθημερινες συνθηκες λειτουργιας.

την δουλεια ενος καλου λαδιου την βλεπει ο μηχανικος στις ανοχες που αποκτα σιγα σιγα ο κινητηρας με την χρηση αλλα και στο ποσο θα αντεξει μεχρι να αρχισει να καιει λαδι.
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: 5os στις Απρίλιος 24, 2007, 10:01:52 μμ
Βασίλη το μόνο μέτρο σύγκρισης που μπορώ να έχω είναι ότι μέχρι τώρα ο κινητήρας δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Βέβαια για να λέμε και την αλήθεια τα αλλάζω σχετικά συχνά στα 3500-4000 χλμ. Αν νομίζεις ότι τα Agip έχουν πρόβλημα πές το να μην τα βάζουμε
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: S-T στις Απρίλιος 25, 2007, 08:37:04 πμ
Εγώ βάζω τα Agip 15w-50.
11,5 ευρώ/λίτρο κάνουν και είναι μια χαρά

Προφανός μιλάς για τα Ttec που συνηστα και η απρίλια για το μιλε ε?

Αυτα ειναι ημισυνθετικά απόσο ξέρω... οχι οτι πειράζει αυτο.... αλλα θα προτιμουσα κατι σε φουλ συνθετικό.

Τα Agip εβαζα και εγω μεχρι πριν ξαναερθουν στην Ελλάδα τα Mobil 1, παντος παιδια στα agip θα ελεγα να προτιμάτε τα full συνθετικά με 20-50 ιξώδες (ναι ναι υπάρχουν) και όχι 10-60... οσο ποιο μεγάλο το ευρος του ιξωδες τοσο ποιο πολλα τα πρόσθετα. Αλλωστε αν κατεβάσετε τα data sheet απο το site της agip θα δειτε οτι απο τα τρια φουλ συνθετικά που εχει για μηχανάκια (σειρα racing),  τα χαρακτηριστικά τους παρουσιάζουν καλύτερο το 10-40 μετα το 20-50 και τελευταιο το 10-60.  ;)
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: vageln στις Απρίλιος 25, 2007, 11:45:20 πμ
 πάντως εγώ βάζω τα Motul 5100 (αλλαγές κάθε 3500 χλμ) τα τελευταία 37000 χλμ  :) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος ......


--Νίκος
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: Venom στις Απρίλιος 25, 2007, 02:33:06 μμ

Έχετε ακούσει για ένα πρόσθετο λαδιού το MOTORKOTE, λένε οτί προστατεύει τον κινητήρα, δημιουργώντας ένα έχτρα φίλμ πάνω στα μεταλλικά μέρη, χωρίς να επηρεάζει το λάδι που βάζεις. Ισχύει αυτό, το έχει δοκιμάσει κανείς?
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: backys στις Απρίλιος 25, 2007, 02:42:00 μμ
Tο εχω βαλει μετα απο παροτρυνση του Davide.
Ειναι Ok δουλευει το μοτερ λιγο πιο αθορυβα αλλα μη περιμενεις και θαυματα.
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: mark στις Απρίλιος 25, 2007, 02:46:13 μμ
Εγώ χρησιμοποιώ τα SHELL Advance VSX 15W-50 (synthetic based motorcycle oil) που μου πρότεινε ο μηχανικός μου αφού και ο ίδιος αυτά χρησιμοποιεί στο tuono του.
Σαν μέτρο σύγκρισης με τα Valvoline που έβαλα μια φορά (και εννοείται δεν πρόκειτε να ξαναβάλω) είναι πολύ καλύτερα
Θα ήθελα βέβαια να χρησιμοποιήσω και τα silkolene που προτείνει ο bill αλλά δεν τα φέρνει κανένας στη Μυτιλήνη
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: hamourab στις Απρίλιος 27, 2007, 01:00:37 μμ
Ας με διορθώσει καποιος που ξερει πιο πολλα, εγω ξερω οτι ειναι προτιμοτερο να βαζεις ημισυνθετικο και να το αλλαζεις μετα απο πχ 3750χλμ παρα full synthetic και να το αφηνεις μεχρι τα 7500 χλμ του βιβλιου

πάντως εγώ βάζω τα Motul 5100 (αλλαγές κάθε 3500 χλμ) τα τελευταία 37000 χλμ  :) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος ......
--Νίκος
Νικο τι εννοεις "αρκετά ευχαριστημένος"?

Tο εχω βαλει μετα απο παροτρυνση του Davide.
Ειναι Ok δουλευει το μοτερ λιγο πιο αθορυβα αλλα μη περιμενεις και θαυματα.

Davide δε μας τα΄πες αυτα, γραψε δυο λογακια για το MOTORKOTE, τι ποσοτητα προσθετεις στα 4 lt, εντυπωσεις κτλ...
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: davide στις Απρίλιος 27, 2007, 02:22:57 μμ
όσον αφορά το MOTORKOTE 100 (αντιτριβικό), η εταιρία λέει τα εξής:

    * Μείωση τριβής, θορύβου και θερμοκρασίας.                                              ΙΣΧΥΕΙ

    * Μείωση φθοράς 44% & κατανάλωσης 11,7%.                                           ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

    * Μείωση κόστους συντήρησης – επισκευής.                                               ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

    * Μείωση ρύπων καυσαερίου.                                                                      ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ + ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

    * Προστασία του κινητήρα από τα οξέα των λιπαντικών.                            ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

    * Εύκολη εκκίνηση κινητήρα.                                                                      ΒΟΗΘΑΕΙ ΛΙΓΟ

    * Αύξηση ιπποδύναμης 18% και απόδοσης.                                                 ΚΑΛΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

    * Παράταση της ζωής του κινητήρα.                                                           ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

    * Εμποδίζει το κόλλημα ( μπλοκάρισμα ) των μεταλλικών εξαρτημάτων.    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ

Εγώ έβαλα 180ml MOTORKOTE και 3,800l 'περίπου' λάδι. Αυτό λέει η εταιρία, ότι το βάζεις μία φορά και σε προστατεύει για 2,500 ώρες λειτουργίας του μοτέρ ή 80,000χλμ.
Η γνώμη μου είναι ότι ένα αντιτριβικό δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Μπορεί όμως να βελτιώσει λίγο την κατάσταση. Η αλήθεια είναι ότι ακούγονται λιγότερο τα μεταλλικά μέρη του μοτέρ και ότι τις κρύες μέρες, αυτό ξεκινάει λίγο πιο εύκολα. Όσο για τις υπόλοιπες αρετές, που διαφημίζει ότι έχει...   ...θα δείξει!!!
Θεωρώ ότι αξίζει να το δοκιμάσει κανείς.

Για περισσότερες πληροφορίες, όσον αφορά την εταιρία και τα προϊόντα της... http://www.motorkote.gr/
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: Venom στις Απρίλιος 27, 2007, 08:50:00 μμ

Davide δε μας τα΄πες αυτα, γραψε δυο λογακια για το MOTORKOTE, τι ποσοτητα προσθετεις στα 4 lt, εντυπωσεις κτλ...
[/quote]

Εγώ που είχα ρωτήσει τον τύπο στο περίπτερο της MOTORKOTE στη έκθεση πριν λίγες μέρες, μου είχε πει οτί βάζεις 50ml ανά λίτρο.
Επίσης έχουν και ένα βελτιωτικό βενζίνης που ανεβάζει τα οκτάνια και διώχνει την υγρασία (καλό αν η βενζίνη που έβαλες στο ταξίδι σου είναι από πρατήριο του κ...ου και έχει νερο μέσα  ;)  )
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: davide στις Απρίλιος 27, 2007, 10:37:53 μμ
Εγώ που είχα ρωτήσει τον τύπο στο περίπτερο της MOTORKOTE στη έκθεση πριν λίγες μέρες, μου είχε πει οτί βάζεις 50ml ανά λίτρο.
Επίσης έχουν και ένα βελτιωτικό βενζίνης που ανεβάζει τα οκτάνια και διώχνει την υγρασία (καλό αν η βενζίνη που έβαλες στο ταξίδι σου είναι από πρατήριο του κ...ου και έχει νερο μέσα  ;)  )

Η MotorKote όπως λέει και στο site, προτείνει να βάλεις 40 με 50ml ανά λίτρο λαδιού. Άρα η ποσότητα που έβαλα είναι σωστή!
Τα βετιωτικά καυσίμου, σε καμοία περίπτωση δεν θα σε σώσουν από νοθευμένη βενζίνη!!! Το ότι θα σου ανεβάσουν το ποσοστό οκτανίων ισχύει. :bye:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: 5os στις Απρίλιος 28, 2007, 08:53:33 πμ
Φίλε davide πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις.
Και επιβεβαιώνουν τη γνώμη που είχα πάντα για τα βελτιωτικά πρόσθετα που πουλάνε στα βενζινάδικα είτε λέγονται mοtotrkote είτε ότιδήποτε άλλο, ότι δηλαδή δεν αξίζουν τα λεφτά τους.
Όσο για την υπόσχεση της αύξησης της ισχύος κατά 18% αυτό είναι τουλάχιστον γελοίο, σα να λέμε ότι βάζοντας το συγκεκριμένο προϊόν το tuono μου θα έπαιρνε 20 άλογα :tez:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: hamourab στις Απρίλιος 28, 2007, 09:17:11 πμ
Ευχαριστω για τις πληροφοριες, το tradewind δινει την συσκευασια 296ml στα 16 €, οποτε μαλλον θα το δοκιμασω!
Το site της MotorKote προτεινει την προσθεση καθε τεσσερις αλλαγες, (you only need to add MOTORKOTE once every 4th oil change), οποτε δεν ειναι και μεγαλο το εξοδο, ας πουμε +4 € επιπλεον στην αλλαγη.
Προτεινει ομως 2oz/qt. (Add 2 ounces of MOTORKOTE per quart of oil)
To oz ειναι το αμερικανικο fluid ounce και ισουται με 29.57 ml.
Το qt ειναι quart και ισουται με 946.35 ml.
Τα 3800 ml ειναι ακριβως 4 qt, θελουμε δηλαδη 8oz, δηλ. 237ml.
Στο λίτρο αναλογει 62,5 ml συμφωνα με το site παντα.
Ο τυπος που προτεινε 50 ml ποιος ηταν;
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: bill στις Απρίλιος 28, 2007, 09:21:05 πμ
παιδια το motorkote ειναι φοβερο  και το εχω δοκιμασει παμπολες φορες.το βελτιωτικο οκτανιων δεν ειναι κ τιποτα σπουδαιο.το αντιτριβικο ομως κανει δουλεια.

το 18% που λενε ενοουν εως και 18%.αυτο ισχυει αλλα οχι για ολους του κινητηρες.θα παρεις 18% απο κινητηρα που εχει αποθεματα πολλα και ειναι πολυκυλινδρος με πολλα κινουμενα μερη.οσο περισοτερα κινουμενα μερη εχει τοση μεγαλυτερη δυναμη θα ελευθερωσει.

να δωσω ενα παρομοιο παραδειγμα για τα αποθεματα δυναμης .στο μηχανακι βαζεις εξατμιση και παιρνεις λογικα 3 με 5 αλογα.
σε μια ferrari μια aftermarket εξατμιση δινει 40hp.

ΥΓ. παιδια η ποσοτητα για τα μηχανακια δεν ειναι 50ml για καθε λιτρο λαδιου οπως παιρνει ο κινητηρας  του αυτοκινητου αλλα 30ml ανα λιτρο γιατι υπαρχει φοβος λογο του εμβαπτιζομενου συμπλεκτη να πατιναρουν,και μετα δεν γινεται τιποτα.αλλαζεις λαδια ,δισκους μεταλλικους και φιμπερενιους για να σταματησει να πατιναρει.προσοχη λοιπον.
στα αυτοκινητα και σε μερικα μηχανακια το λαδι ειναι μονο για τον κινητηρα και δεν πηγαινει στο σασμαν.
εκτος και εαν εχετε ξηροκαμπανο μηχανακι η bmw
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: hamourab στις Απρίλιος 28, 2007, 09:43:07 πμ
Αρα σαν να μας λες "και πολυ εβαλε" ο Davide 180ml
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: costas στις Μάιος 11, 2007, 12:32:43 πμ
Αυτό το ΜΟΤΟRKOTE το έβαλα και εγώ πέρισυ. Μάλιστα για να με πείσει ο μηχανικός να το βάλω επειδή δεν ήθελα, έκανε μπροστά μου ένα τεστ με ένα ειδικό μηχάνημα που είχε, πρώτα με σκέτο το λάδι που θα έβαζα (AGIP), και μετά με την προσθήκη του ΜΟΤΟΡΚΟΤΕ, και έπαθα την ....πλάκα μου με το αποτέλεσμα που είδα. Φυσικά το έβαλα αμέσως. Ορατές και άμεσες διαφορές που είδα. Σημαντική μείωση μεταλλικών θορύβων στην μηχανή, ανεβάζει ποιό δύσκολα θερμοκρασία από ότι πρίν, παίρνει ποιό εύκολα μπρός ειδικά τον χειμώνα. Τώρα αύξηση ιπποδύναμης δεν διαπίστωσα.Τα υπόλοιπα θα τα δείξει ο χρόνος
Τίτλος: Το πρωτο service(1000χμλ)
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 16, 2007, 06:54:28 μμ
Ετοιμαζομαι για service 1000χλμ!Τι λαδι βαζετε εκτος απο shell? Ακουω και διαβαζω πολλα για καψιμο(λαδιου)!Εσεις τι λετε? :thnk:
Τίτλος: Απ: Το πρωτο service(1000χμλ)
Αποστολή από: davide στις Οκτώβριος 16, 2007, 07:19:09 μμ
Υπάρχει ένα πολύ καλό ποστ...
εδώ (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2766.msg246676#msg246676)
 :kalo:
Τίτλος: Απ: Το πρωτο service(1000χμλ)
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 16, 2007, 07:31:36 μμ
Για τα Ipone v2 τι ξερεις?
Τίτλος: Απ: Το πρωτο service(1000χμλ)
Αποστολή από: davide στις Οκτώβριος 16, 2007, 08:04:12 μμ
Για τα Ipone v2 τι ξερεις?

Δεν το γνωρίζω καθόλου το συγκεκριμένο λιπαντικό...
Σου συνιστώ να εμπιστευτείς τον Bill και να βάλεις Silkolene :kalo:

Μεταξύ αυτών που έχω δοκιμάσει εγώ:
Elf sport4 Campione 10w-60
BelRay Syntetic Superbike 10w-50
και τα Agip Racing 4T 10w-60

...προτιμώ το πρώτο :bye:
Τίτλος: Απ: Το πρωτο service(1000χμλ)
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 16, 2007, 08:12:16 μμ
Μπορεις να μου πεις ποια silkolene και ποσο παει το μαλλι?Thankx για το χρονο σου!
Τίτλος: Απ: Το πρωτο service(1000χμλ)
Αποστολή από: davide στις Οκτώβριος 16, 2007, 09:03:44 μμ
Μπορεις να μου πεις ποια silkolene και ποσο παει το μαλλι?Thankx για το χρονο σου!

έχεις π.μ.
Όσο για τον χρόνο μου, όλοι είμαστε εδώ για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον...
οπότε ρώτα ότι θες!!!
 :D :D :D
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: backys στις Οκτώβριος 16, 2007, 10:38:17 μμ
όσον αφορά το MOTORKOTE 100 (αντιτριβικό), η εταιρία λέει τα εξής:

    * Μείωση τριβής, θορύβου και θερμοκρασίας.                                              ΙΣΧΥΕΙ

    * Μείωση φθοράς 44% & κατανάλωσης 11,7%.                                           ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

    * Μείωση κόστους συντήρησης – επισκευής.                                               ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

    * Μείωση ρύπων καυσαερίου.                                                                      ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ + ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

    * Προστασία του κινητήρα από τα οξέα των λιπαντικών.                            ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ

    * Εύκολη εκκίνηση κινητήρα.                                                                      ΒΟΗΘΑΕΙ ΛΙΓΟ

    * Αύξηση ιπποδύναμης 18% και απόδοσης.                                                 ΚΑΛΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

    * Παράταση της ζωής του κινητήρα.                                                           ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

    * Εμποδίζει το κόλλημα ( μπλοκάρισμα ) των μεταλλικών εξαρτημάτων.    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ

Εγώ έβαλα 180ml MOTORKOTE και 3,800l 'περίπου' λάδι. Αυτό λέει η εταιρία, ότι το βάζεις μία φορά και σε προστατεύει για 2,500 ώρες λειτουργίας του μοτέρ ή 80,000χλμ.
Η γνώμη μου είναι ότι ένα αντιτριβικό δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Μπορεί όμως να βελτιώσει λίγο την κατάσταση. Η αλήθεια είναι ότι ακούγονται λιγότερο τα μεταλλικά μέρη του μοτέρ και ότι τις κρύες μέρες, αυτό ξεκινάει λίγο πιο εύκολα. Όσο για τις υπόλοιπες αρετές, που διαφημίζει ότι έχει...   ...θα δείξει!!!
Θεωρώ ότι αξίζει να το δοκιμάσει κανείς.

Για περισσότερες πληροφορίες, όσον αφορά την εταιρία και τα προϊόντα της... http://www.motorkote.gr/


+1000 το εβαλα και εγω .
Ισχυουν τα παραπανω αν και το μονο  που καταλαβα με την πρωτη ειναι οτι δεν ''βαραει '' ο κινητηρας οταν ειναι κρυο.
Αααααα Εβαλα ολο το μπουκαλακι απο περιεργεια 250ml :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 16, 2007, 10:51:24 μμ
Για τα Silkolene η τα shell εχεις να πεις κατι?Ο τυπος που πηρα το Tuono μου ειπε οτι βαζει Shell!Δεν ξερω !Shell!!!!!!!!!!!!!!!!Ζελατινα τι εκανες? :thnk:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: S-T στις Οκτώβριος 17, 2007, 10:56:33 πμ
Γιατι απορείς για τα shell? Ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ λάδια και να ξέρεις οτι δεν ειναι λιγες οι λαδοεταιρείες που αγοράζουν ετοιμο το λαδι απο τις μεγαλες, ΙΣΩΣ προσθέτουν το κατι τι τους και τα πουλάνε στην αγορά με δική τους συσκευασία.  ;)

Τωρα βεβαια η Ducati προτείνει shell... αλλα δεν νομίζω να εχει μεγάλη σχέση με τους σπασμένουν κινητηρες  :tez:


Για τα silkolene δεν εχω αποψη, απλα ξερω οτι τα χρησιμοποιεί ο bill στο συνεργείο και παράπονα δεν εχω ακούσει... τωρα βάζω Mobil 1, αλλα δεν ειμαι και ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος μετα την 2η αλλαγή , αν και νομιζω οτι ισως έχει σχεση με τον συμπλέκτη (καμια εξαεροσουλα) γιατι δεν μπορεί την 1η φορα να δουλευουν ρολοι και την 2η φορά, μετα απο αλλαγη υγρων συμπλεκτη κιόλας να δουλευουν χάλια... κατι παίζει :thnk:

Στο επόμενο σερβις κατα ενα μεγάλο ποσοστο θα δοκιμάσω τα silkolene.

Παντος η άποψή μου ειναι να προτιμάς πάντα Full συνθετικά λάδια και αν αλλάζεις μάρκα λαδιων παντα να αλλάζεις και το φίλτρο μαζί  ;)
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: Rigas στις Οκτώβριος 18, 2007, 04:13:30 μμ
τα καλητερα λαδια ειναι τα Amsoil και σε GSXR 1000 K4 με 182 αλογα ροδα με κιτ Υοshimura, δεν εχουν κανει κιχ για 38000 χλμ

Με μετρο συκρισης οτι το μοτερ απο 0χλμ εβαλε εμβολα Yoshimura και ολο το κιτ.

Ειναι απιθανα.

Ακομα και στο gixxer.com εχουν μεγαλη απηχηση.

Δεν ειναι τυχαιο οτι βαζουν τα τεστ στο Internet και κανεις δεν εχει πει κατι.....

(http://www.amsoil.com/StoreFront/images/mcv_qt_640phx.jpg)

Ακομα σε 2η και 3η επιλογη ειναι

Mobil 1
(http://store.leadingedgeairfoils.com/images/products/h4150.gif)

Motul 300V sport

(http://www.uzushio-racing.com/onlineshop/tuuhan/oil/300v.jpg)

Ειδικα τα Μοtul ειναι κατηγορια ester και οχι απλα λαδια με προσθετα που τα κανουν συνθετικα.

Γραφω απο προσωπικη αποψη για κινητηρα πιεσμενο και στο οριο.

Τίτλος: Απ: ΠΟΙΟ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ RΟΤΑΧ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ KAΛΥΤΕΡΟ;
Αποστολή από: April6226 στις Μάρτιος 28, 2008, 12:21:07 μμ
Στο εξουσιοδοτημένο μου βάζουν το DENICOL 15w-50 και κάνω αλλαγή κάθε 5.000 ΧΛΜ 15€ το λίτρο.
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: tserts στις Ιούνιος 04, 2008, 01:48:57 πμ
Σπρώξιμο στο νήμα να ανέβει...

Λοιπόν και εγώ motul 5100 βάζω στην τρανσαλπ και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά από όταν βρήκα το 4λιτρο στον Λαμπριανίδη με 26.50 ευρώ.

Το θέμα είναι ότι μόνο ένας από εσάς τα έχει χρησιμοποιήσει εκτενώς, και ρωτάω:

Για αλλαγή κάθε 4000 με 5000 χλμ πιστεύετε ότι θα υπάρχει πρόβλημα με τα συγκεκριμένα; Υπόψιν οδηγώ συντηρητικά αλλά εδώ και 2 μέρες που έχω την Ορνέλα με έχω πιάσει να οδηγώ κοντά στα κόκκινα ουκ ολίγες φορές...  :pray:

Επίσης για το φίλτρο έχετε κάτι να προτείνετε; Κάτι είχα ακούσει ότι πρέπει να έχει ασφάλεια ή κάτι τέτοιο.. Εγώ της champion βάζω και είναι ΟΚ, αλλά μήπως αλλάζει κάτι στο Κάπο;  :thnk:

Έχει κάποιος το service manual να μου το στέιλει; Θα τα αλλάξω μόνος τα λάδια, μην τρελαθούμε, έχω και διπλό σταντ και ένδειξη εξωτερική στάθμης... Τι μπορώ να κάνω λάθος;  ;)
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 04, 2008, 02:32:37 πμ
Λοιπόν και εγώ motul 5100 βάζω στην τρανσαλπ και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά από όταν βρήκα το 4λιτρο στον Λαμπριανίδη με 26.50 ευρώ.

Για αλλαγή κάθε 4000 με 5000 χλμ πιστεύετε ότι θα υπάρχει πρόβλημα με τα συγκεκριμένα;

Επίσης για το φίλτρο έχετε κάτι να προτείνετε; Κάτι είχα ακούσει ότι πρέπει να έχει ασφάλεια ή κάτι τέτοιο.. Εγώ της champion βάζω και είναι ΟΚ, αλλά μήπως αλλάζει κάτι στο Κάπο;  :thnk:

Δεν θα προτιμούσα ένα μη 100% συνθετικό λάδι, όπως το 5100 της Motul. Aν θες, ρίξε μία ματιά στο 7100 που είναι 100% συνθετικό και που είναι πλούσιο σε πρόσθετα. Eνημερωτικά, περιέχει ακρβώς τα ίδια πρόσθετα με το Silkolene!
 :bye:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: panosduc στις Ιούνιος 04, 2008, 06:44:50 πμ
εγω παντως πριν παω στον βιλλ εβαζα castrol full sinthetic.απο την στιγμη που εβαλα silkolene η διαφορα ειναι μεγαλη στο κιβωτιο.ειναι πολυ πιο μαλακο και αθορυβο.ασε που η ρευστοτητα ειναι μερα με την νυχτα.το castrol ειναι σαν νερο μπροστα του.
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: tserts στις Ιούνιος 04, 2008, 09:31:41 μμ
Μιλάμε για τα silkolene pro 4, 15w/50;

Ποιά είναι η καλύτερη τιμή που έχουμε βρει και που;

Όντως με αλλαγή φίλτρου θέλουμε 4,5 λίτρα;  :ohmy:

Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: panosduc στις Ιούνιος 04, 2008, 10:33:26 μμ
επειδη τα αλλαξα στο σερβις των 7500 δεν ρωτησα ακριβες τιμες κ.τ.λ.π.
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: harlek στις Ιούνιος 05, 2008, 10:48:52 πμ
Μια που λέτε για τα Silkolene, εγώ το βασικότερο που έχω παρατηρήσει είναι ότι, μέχρι και 7.500χλμ που τα έχω φτάσει, δεν έχω παρατηρήσει την παραμικρή "κάμψη" στη λειτουργία τους. Το κιβώτιο παραμένει μαλακό στα 7.500χλμ όπως την πρώτη μέρα. Οπως βεβαια και ο θορυβος του μοτερ. Αφού όταν τα αλλάζω, δεν βλέπω σχεδόν καμία διαφορά και χαλιέμαι!!  :)
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: kompimen στις Ιούνιος 05, 2008, 10:55:06 πμ
για πείτε και καμια γνώμη για τα 300v της motul!!!
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: cyberpunk στις Ιούνιος 05, 2008, 11:07:37 πμ
εγώ σήμερα πάω για το πρώτο service στο bill δε θα τον ρωτήσω καν, ας βάλει ότι θέλει, αυτός ξέρει μάλλον καλύτερα  ;)
αλώστε για τα silkolene δεν διάβασα άσχημη γνώμη από κανέναν
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: stako στις Ιούνιος 05, 2008, 12:27:07 μμ
εγώ σήμερα πάω για το πρώτο service στο bill δε θα τον ρωτήσω καν, ας βάλει ότι θέλει, αυτός ξέρει μάλλον καλύτερα  ;)
αλώστε για τα silkolene δεν διάβασα άσχημη γνώμη από κανέναν

Και καλά θα κάνεις, έτσι κι αλλιώς κι ο Bill Silkolene προτείνει και βάζει και μάλιστα το ίδιο φτηνά από την φτηνότερη τιμή που βρήκα όταν τα έψαχνα...
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 05, 2008, 12:55:01 μμ
Και καλά θα κάνεις, έτσι κι αλλιώς κι ο Bill Silkolene προτείνει και βάζει και μάλιστα το ίδιο φτηνά από την φτηνότερη τιμή που βρήκα όταν τα έψαχνα...

Τα δίνει φτηνότερη τιμή και από Ιταλία (που γενικά τα πάντα περί μηχανής είναι φτηνότερα). :kalo:
Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: tserts στις Ιούνιος 05, 2008, 12:59:33 μμ
Δυστυχώς λόγω βιασύνης (ΣΚ έχω εκδρομή) και εγγύτητας πήγα στον Αρμακόλα για αλλαγή (έβαλα και φίλτρο και ήθελε και ο-ring φίλτρου).

Λοιπόν, αυτός βάζει τα Kastrol ημι-συνθετικά, θα σας πω εντυπώσεις αφού τα δουλέψω 1-2 μέρες.

Τίτλος: Απ: Λάδια κινητήρα
Αποστολή από: kompimen στις Ιούνιος 05, 2008, 03:50:43 μμ
 :ohmy: :ohmy: :ohmy:

μόνο εγώ βάζω 300v??????

 :cry: :cry: :cry: :cry: