APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: giorgosgr στις Οκτώβριος 07, 2009, 08:30:24 μμ
-
Καλησπέρα σήμερα έτυχε να ανοίξω το φιλτροκουτι και είδα ότι ήτανε λάδια μέσα πολλά είναι πρόβλημα αυτό φταίει κάτι ???
-
Ποσα λάδια δηλαδη ???? :thnk:
-
φαντάσου ότι το άνοιξα επειδή είδα λάδια στους αεραγωγούς
-
και εμενα μου βγαζει λαδια στο φιλτροκουτι απο τις αναθυμιασεις ειναι αν θυμαμαι καλα
-
δηλαδή είναι κάτι το φυσιολογικό?
-
φαντάσου ότι το άνοιξα επειδή είδα λάδια στους αεραγωγούς
ποιους αεραγωγους?
στο ram air εννοεις? :thnk: :thnk: :thnk:
-
πιστεύω ότι κάνει το ίδιο αεραγωγούς/ram air
-
δε μου ακουγεται καθολου λογικο αυτο.
λογικο ειναι να βλεπεις λιγα λαδια στις ανθυμιασεις που εχει μεσα το φιλτροκουτι.(κατι σφουγγαρακια)
-
Το να βγάζει λίγο λαδάκι από τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι είναι λογικό. Το να γεμίζει λάδι όχι. Δες μήπως έχεις περισσότερο λάδι στο μοτέρ απ'ότι πρέπει.
-
Ποιός μέτρησε και έβαλε λάδια στο μοτέρ σου και πως?
-
ο μηχανικός άλλα βλέπω από την τάπα του ντεπόζιτου του λαδιού και είναι μέχρι πάνω και το παράξενο είναι ότι δεν τα έχω αλλάξει πρόσφατα.Παίζει μήπως κανένα μανουαλ να τα αλλάξω μόνος ι είναι πολύ δύσκολο? που να ξέρω και τη μου γίνεται στο μηχανική.
-
Αφου ζεστανεις την μηχανη,καλο ειναι να κανεις και καμια βολτα,σταματα και τσεκαρε την ενδειξη του λαδιου.
Θα πρεπει να ειναι λιγο κατω απο το max.
Λαδια στο φιλτροκουτι εχει και εμενα αλλα οχι και να βγαινει απο το ram air.
Εχε επισης κατα νου οτι οταν αλλαζουμε λαδια σταματαμε στο τριτο μπουκαλι,βαζουμε μπροστα την μοτοσυκλετα να δουλεψει μερικα λεπτα και τσεκαρουμε ενδειξη.
Εγω αυτο κανω και ποτε δεν εχω ξεπερασει την ενδειξη max παντα βαζω ελαχιστα πιο κατω.
-
Εξαιρώ το γεγονός να έχει να καθαριστεί το φίλτρο για δεκάδες χιλιόμετρα και να λίμνασαν λάδια απο χρόνιες αναθυμιάσεις και προχωράω στην επόμενη σκέψη μου.
Είναι πιθανόν να σου έβαλε λάδια (όσα λέει το μάνουαλ) αλλά χωρίς να αλλαξει το φίλτρο.
Θα έπρεπε να είχε υπολογίσει την διαφορά στα λίτρα και να σου βάλει λιγότερα.
Αν συνέβει κάτι τέτοιο έχεις όλα τα λάδια που πρέπει να πάρει η μηχανή + τα λάδια που έχουν κρατηθεί στο φίλτρο.
Σε αυτήν την περίπτωση μάλλον κατα την λειτουργία της μοτοσυκλέτας (που φουσκώνουν τα λάδια ) δεν έχουν χώρο να κάνουν το γύρισμα και σου βγαίνουν απο πάνω σαν αναθυμιάσεις.(πιθανόν να βγαίνουν και απο την τάπα λαδιού...τσέκαρε αν έχεις και απο κει απώλεια)
Απο την περιγραφή σου (που λες οτι τα βλέπεις μέχρι πάνω) κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν να έχει συμβεί.
Λύση:
Πάρε μια σύριγγα απο το φαρμακείο και άρχισε να αφαιρείς λάδια.
Κάθε 100ml που θα αφαιρείς βάζε τον κινητήρα μπροστά και αφησε τα λάδια να γυρίσουν στο μοτέρ για 2-3 λεπτά.(φυσικά με κλειστή την τάπα λαδιου ε! :D )
Αν χρειαστεί επανέλαβε την αφαίρεση όσες φορες χρειάζεται για να επανέλθουν στα φυσιολογικά τους επίπεδα.
Υ.Γ Απο την περιγραφή του προβλήματος σου πιστεύω με 300-400ml αφαίρεση θα είσαι ΟΚ! :kalo:
Υ.Γ 2 Το οτι τα λάδια δεν έχουν αλλαχτεί προσφατα δεν έχει σημασία , μιας και είναι πιθανό το φουσκώμα (και οτι αυτό συνεπάγεται για τις ιδιότητες του λαδιού) να έγινε πρόσφατα είτε λόγο υπερθέρμανσης είτε λόγο απώλειας των ιδιοτήτων του λαδιου.
-
το θέμα είναι ότι είναι ώρα του να του αλλάξω τα λάδια και λεω μήπως είναι ευκαιρία τώρα με αυτό θα τα καταφέρω να τα αλλάξω μόνος μου?
-
Η αλλαγή λαδιών είναι μια σχετικά εύκολη διαδικασία που μπορεί να την κάνει ο οποιοσδήποτε.
Το μόνο απαραίτητο (αν δεν το έχεις ξαναεπιχειρήσει ) είναι να έχεις το μάνουαλ και να κάνεις επακριβώς οτι λέει.
Παρόλα αυτά αν δεν προμηθεύεσαι λάδια χονδρική δεν θα γλυτώσεις ιδιαίτερα χρήματα γιατί έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι μηχανικοί χρεώνουν μόνο τα λάδια και όχι την εργασία.
Είναι όμως μια καλή ευκαιρία να ασχοληθείς με την μηχανή σου και να έχεις και την ικανοποίηση οτι το κάνεις μόνος σου! ;)
-
και που μπορώ να βρω το μανουαλ? :P
-
και που μπορώ να βρω το μανουαλ? :P
Εδω (http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Tuono%201000) ας πουμε
:bye: :bye: :bye:
-
Εξαιρώ το γεγονός να έχει να καθαριστεί το φίλτρο για δεκάδες χιλιόμετρα και να λίμνασαν λάδια απο χρόνιες αναθυμιάσεις και προχωράω στην επόμενη σκέψη μου.
Είναι πιθανόν να σου έβαλε λάδια (όσα λέει το μάνουαλ) αλλά χωρίς να αλλαξει το φίλτρο.
Θα έπρεπε να είχε υπολογίσει την διαφορά στα λίτρα και να σου βάλει λιγότερα.
Αν συνέβει κάτι τέτοιο έχεις όλα τα λάδια που πρέπει να πάρει η μηχανή + τα λάδια που έχουν κρατηθεί στο φίλτρο.
Σε αυτήν την περίπτωση μάλλον κατα την λειτουργία της μοτοσυκλέτας (που φουσκώνουν τα λάδια ) δεν έχουν χώρο να κάνουν το γύρισμα και σου βγαίνουν απο πάνω σαν αναθυμιάσεις.(πιθανόν να βγαίνουν και απο την τάπα λαδιού...τσέκαρε αν έχεις και απο κει απώλεια)
Απο την περιγραφή σου (που λες οτι τα βλέπεις μέχρι πάνω) κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν να έχει συμβεί.
Λύση:
Πάρε μια σύριγγα απο το φαρμακείο και άρχισε να αφαιρείς λάδια.
Κάθε 100ml που θα αφαιρείς βάζε τον κινητήρα μπροστά και αφησε τα λάδια να γυρίσουν στο μοτέρ για 2-3 λεπτά.(φυσικά με κλειστή την τάπα λαδιου ε! :D )
Αν χρειαστεί επανέλαβε την αφαίρεση όσες φορες χρειάζεται για να επανέλθουν στα φυσιολογικά τους επίπεδα.
Υ.Γ Απο την περιγραφή του προβλήματος σου πιστεύω με 300-400ml αφαίρεση θα είσαι ΟΚ! :kalo:
Υ.Γ 2 Το οτι τα λάδια δεν έχουν αλλαχτεί προσφατα δεν έχει σημασία , μιας και είναι πιθανό το φουσκώμα (και οτι αυτό συνεπάγεται για τις ιδιότητες του λαδιού) να έγινε πρόσφατα είτε λόγο υπερθέρμανσης είτε λόγο απώλειας των ιδιοτήτων του λαδιου.
+ 1000
και οσον αφορα το βούλωμα εμενα ειχε βουλώσει το σωληνάκι και ειχε κατι λίγα...λίγα ομως...
κατα τα αλλα ο,τι σου ειπαν τα παιδια... :bye:
-
μια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?
αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :
-
χμμ.. τώρα κατάλαβα τη είναι αυτά είναι βύσμα για να ξεσυνδεσεις το λάστιχο και το φίλτρο της βενζίνας που είναι :/
-
Αυτα που φαινονται στην φωτο δεν ειναι καρμπυρατερ αλλα σωματα ψεκασμου.
Το σωληνακι που εχεις κυκλωσει, φευγει απο τον ρυθμιστη πιεσης.Ειναι ουσιαστικα επιστροφη βενζινης μεσα στο ρεζερβουαρ.
Τα ψεκαστα μηχανακια χρησημοποιουν εμβαπτιζομενη τρομπα βενζινης και το φιλτρο της ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ, ειτε ενσωματωμενο στην τρομπα ειτε ξεχωριστο ωστε να αλλαζεται.......αλλα μεσα στο ρεζερβουαρ επαναλαμβανω.
-
και για να αλλάξω το φίλτρο θέλει διαδικασία μετά η άπλα ξεβιδώνω άλλα ζω το φίλτρο και βιδώνω πάλι?
ααα και το είπα καρμπιρατέρ γιατί δεν ήξερα πως να το πω :P
{μήπως μπορεί να μου προτείνει κάποιος από εσάς που ξέρετε περισσότερα μάρκα λαδιών και ποσά λίτρα να πάρω και μήπως έχει κάνεις το μανουαλ σε ελληνικά? }
-
Eχω το manual του tuono για 2006 και μετα, στα ελληνικα...δεν ξερω αν κανει και για σενα...αν σε ενδιαφερει πες μου να στο στειλω με mail ή οπως αλλιως θες, ειναι γυρω στα 7.0 MB!
:bye:
-
τελικά τα λάδια 15/50 αλλά συνθετικά η όχι? κανείς να προτείνει κάτι?
-
μια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?
αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :
Φίλε θα σε συμβούλευα να μην το πειράξεις εσύ το μηχανάκι αν δεν ξέρεις τι κάνεις!!!
Αυτό γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα το χαλάσεις αντί να το φτιάξεις!
Εδώ δεν ξέρεις καν τι έχεις.......ακου καρμπυρατερ... :hysterl :hysterl :hysterl
Βρες ενα μάστορα και πήγαινέ το...θα σου κοστίσει σίγουρα λιγότερα από τη ζημιά που πρόκειται να κάνεις!
-
μια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?
αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :
Φίλε θα σε συμβούλευα να μην το πειράξεις εσύ το μηχανάκι αν δεν ξέρεις τι κάνεις!!!
Αυτό γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα το χαλάσεις αντί να το φτιάξεις!
Εδώ δεν ξέρεις καν τι έχεις.......ακου καρμπυρατερ... :hysterl :hysterl :hysterl
Βρες ενα μάστορα και πήγαινέ το...θα σου κοστίσει σίγουρα λιγότερα από τη ζημιά που πρόκειται να κάνεις!
καλύτερα σε μαστορα... :ohyes: