0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και που μπορώ να βρω το μανουαλ?
Εξαιρώ το γεγονός να έχει να καθαριστεί το φίλτρο για δεκάδες χιλιόμετρα και να λίμνασαν λάδια απο χρόνιες αναθυμιάσεις και προχωράω στην επόμενη σκέψη μου.Είναι πιθανόν να σου έβαλε λάδια (όσα λέει το μάνουαλ) αλλά χωρίς να αλλαξει το φίλτρο.Θα έπρεπε να είχε υπολογίσει την διαφορά στα λίτρα και να σου βάλει λιγότερα.Αν συνέβει κάτι τέτοιο έχεις όλα τα λάδια που πρέπει να πάρει η μηχανή + τα λάδια που έχουν κρατηθεί στο φίλτρο.Σε αυτήν την περίπτωση μάλλον κατα την λειτουργία της μοτοσυκλέτας (που φουσκώνουν τα λάδια ) δεν έχουν χώρο να κάνουν το γύρισμα και σου βγαίνουν απο πάνω σαν αναθυμιάσεις.(πιθανόν να βγαίνουν και απο την τάπα λαδιού...τσέκαρε αν έχεις και απο κει απώλεια)Απο την περιγραφή σου (που λες οτι τα βλέπεις μέχρι πάνω) κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν να έχει συμβεί.Λύση:Πάρε μια σύριγγα απο το φαρμακείο και άρχισε να αφαιρείς λάδια.Κάθε 100ml που θα αφαιρείς βάζε τον κινητήρα μπροστά και αφησε τα λάδια να γυρίσουν στο μοτέρ για 2-3 λεπτά.(φυσικά με κλειστή την τάπα λαδιου ε! )Αν χρειαστεί επανέλαβε την αφαίρεση όσες φορες χρειάζεται για να επανέλθουν στα φυσιολογικά τους επίπεδα.Υ.Γ Απο την περιγραφή του προβλήματος σου πιστεύω με 300-400ml αφαίρεση θα είσαι ΟΚ! Υ.Γ 2 Το οτι τα λάδια δεν έχουν αλλαχτεί προσφατα δεν έχει σημασία , μιας και είναι πιθανό το φουσκώμα (και οτι αυτό συνεπάγεται για τις ιδιότητες του λαδιού) να έγινε πρόσφατα είτε λόγο υπερθέρμανσης είτε λόγο απώλειας των ιδιοτήτων του λαδιου.
μια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :
Παράθεση από: giorgosgr στις Οκτώβριος 08, 2009, 07:00:40 μμμια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :Φίλε θα σε συμβούλευα να μην το πειράξεις εσύ το μηχανάκι αν δεν ξέρεις τι κάνεις!!! Αυτό γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα το χαλάσεις αντί να το φτιάξεις!Εδώ δεν ξέρεις καν τι έχεις.......ακου καρμπυρατερ... Βρες ενα μάστορα και πήγαινέ το...θα σου κοστίσει σίγουρα λιγότερα από τη ζημιά που πρόκειται να κάνεις!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι