APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Makridos9 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 08:56:44 πμ

Τίτλος: More power
Αποστολή από: Makridos9 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 08:56:44 πμ
Καλημέρα στη παρέα! Θέλω να ανεβασω το touonaki μου άλογα .. Τι προτείνεται.. ?? Εκτός απο φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση..
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: lospsi στις Φεβρουάριος 03, 2018, 09:28:23 πμ
καλημέρα
μετά από αυτά που έγραψες, φλασάρισμα εγκέφαλου, εκκεντροφόροι και πιο μετά, υπερκυβισμός, είτε 1060, είτε 1102.
κανά 250αρι το φλασάρισμα, κάνα 150αρι οι εκκεντροφόροι (αν βρεις, βάζεις 2 εισαγωγής στην θέση των εξαγωγης) συν εργασία. Για κυβικά πας πάνω από χιλιάρικο, εκτός και αν βρεις κιτ μτχ.
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4596&sku=AF1-1060bigbore&description=Aprilia+1060cc+%2B3mm+Big-Bore+Piston+Kit
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?223734-The-1102&highlight=1102

έχει και 1127, αν είσαι τολμηρός και γαλαντόμος :tez: :D ;)
http://spoonvalleyracing.se/aprilia-rsv1127-sbk.html
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 03, 2018, 10:15:10 πμ
Ποιό μοντέλο είναι? Πόσα άλογα είναι τώρα και πόσα θα ήθελες να πάει?
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: Makridos9 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 12:20:31 μμ
Ευχαριστώ για τιην γρήγορη απάντηση παιδιά!! Λέω για ενκεντροφορους ..γτ υπέρ κυβισμός παει λίγο ακριβά... 04 μοντελο θέλω να φτάσω τα 145  δεν έχω κανει δυναμομετρηση αλλά γύρο στα 127 δεν θα είναι?
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 02:05:23 μμ
Πρώτης γενιάς με 57άρια σώματα, εξατμίσεις 2 σε 2, εκκεντροφόρους εισαγωγής σε εξαγωγής και χρονισμό εκκεντροφόρων βγάζει 120 τροχό.

Αν κάνεις ροϊκή ίσως ανέβεις λίγο ακόμη ή καλύτερα αν βάλεις κεφαλές από δεύτερης γενιάς ίσως φτάσεις 128 τροχό.

Και τα δεύτερης γενιάς ακόμη και με τις περισσότερες αλλαγές που έχουν κάνει χωρίς υπερκυβισμό δεν φτάνουν πολύ πάνω από 130.

Το κιτ υπερκυβισμού στα 1102 με εξηντάρια σώματα, κεφαλές από δεύτερης γενιάς και άλλο εγκέφαλο λένε πως βγάζει 154 .....
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 03, 2018, 02:42:55 μμ
Αυτο το μοντέλο κατά μέσο όρο στον τροχό έβγαζε 115-118 στην εργοστασιακή του μορφή.

Για τα 146 που λες θέλεις:
ολόσωμη εξατμιση
57αρια σωματα
Επαναπρογραμματισμό ECU ή τσιπ
Ανοιχτό φιλτροκούτι με την ελεύθερη εισαγωγή απο τα παλιά mille
Τα κοντά χωνιά απο το mille
Μαλλον δουλεια στις κεφαλές ή αλλαγές με τις καινούργιες

Αυτά και βλεπουμε αν θα δεις πανω απο 140 τροχο
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 03, 2018, 02:43:50 μμ
Ξεχασα και αλλους εκκετροφορους με διαφορετικό χρονισμό  :P
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: Makridos9 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 03:02:50 μμ
Και αν δω τα 140.. λες ε... α χα χααχαχ μαλλον περασα τ αλογα σστραγάλια
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: Makridos9 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 03:04:41 μμ
Κατσε παιδιά 122 βγάζει απ το εργοστάσιο ετσι ξερω εγω
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: zachs στις Φεβρουάριος 03, 2018, 04:10:43 μμ
Στα 105-110 βγάζουν από το εργοστάσιο,ενώ τα δεύτερης γενιάς τουόνο και μίλλε στα 116-118 μετά βίας πάντα μαμά! :bye:
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 03, 2018, 06:39:40 μμ
Μια δυναμομετρηση θα μας ενημερωσει
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: shiverfactory στις Φεβρουάριος 03, 2018, 06:47:46 μμ
Μια δυναμομετρηση θα μας ενημερωσει
Αυτό περιμένουμε αλλά ακόμη δεν έχεις γυρίσει το κλειδί στο ON :tez:
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 03, 2018, 07:06:36 μμ
Και εγω αυτό περιμένω αλλά ρεαλιστικά μιλώντας δε νομίζω να δω πολύ παραπάνω από 150 άλογα τροχό σε Dynojet 250i....το νούμερο κλειδί στην δικιά μου εξίσωση δεν είναι η ιποδύναμη που κατά τη γνώμη μου έχει ένα σχετικά χαμηλό ταβάνι αλλά το βάρος!  :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: shiverfactory στις Φεβρουάριος 03, 2018, 07:46:57 μμ
Και εγω αυτό περιμένω αλλά ρεαλιστικά μιλώντας δε νομίζω να δω πολύ παραπάνω από 150 άλογα τροχό σε Dynojet 250i....το νούμερο κλειδί στην δικιά μου εξίσωση δεν είναι η ιποδύναμη που κατά τη γνώμη μου έχει ένα σχετικά χαμηλό ταβάνι αλλά το βάρος!  :thnk: :thnk: :thnk:
Μπορεί να μην ακούγονται πολλά τα 150 αλλά αν αναλογιστούμε το βάρος ανά ίππο τότε είμαστε στο ανώτατο επίπεδο... σε αυτό αν βάλουμε και την δομή του πλαισίου_ψαλιδιού_αναρτηση τότε είμαστε σε άλλο επίπεδο!!! Τίποτα δεν είναι τυχαίο :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: Makridos9 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 08:01:30 μμ
 :pray: :pray: αρα ας θεσουμε στοχο τα 150.. ποια θα ειναι η καλυτερη επιλογη για να τα φτασει τα 150 μουλαρια και χωρις να παει το bujet στο θεο ... ??  :thnk:
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: shiverfactory στις Φεβρουάριος 03, 2018, 08:09:13 μμ
:pray: :pray: αρα ας θεσουμε στοχο τα 150.. ποια θα ειναι η καλυτερη επιλογη για να τα φτασει τα 150 μουλαρια και χωρις να παει το bujet στο θεο ... ??  :thnk:
Δεν γίνεται αυτό χωρίς χρήμα!!!
Εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τους υπόλοιπους ξεκινά με ότι έχουν πει!!
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 08:39:52 μμ
Το πρώτο 1000άρι με 250 άλογα ......


ΥΓ. Πρόσφατη δυναμομέτρηση από τό 1ης γενιάς με τις μόντες που έγραψα πιο πάνω.
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 03, 2018, 09:04:16 μμ
ολα τα παραπανω συν κυβικα. Δε μιλαμε για λιγοτερο απο €3000++
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 10:23:31 μμ
Οικονομικά ίσως μπορείς να δοκιμάσεις να φορέσεις δύο πενταβάλβιδους κυλίνδρους από Πήγασο  :P   

Πως και αν γίνεται μόνο κάποιος Πηγασάκος και λίγοι άλλοι εδώ μέσα μπορούν να μας πούν  ;)
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: shiverfactory στις Φεβρουάριος 03, 2018, 10:28:55 μμ
Πρώτης γενιάς με 57άρια σώματα, εξατμίσεις 2 σε 2, εκκεντροφόρους εισαγωγής σε εξαγωγής και χρονισμό εκκεντροφόρων βγάζει 120 τροχό.

Αν κάνεις ροϊκή ίσως ανέβεις λίγο ακόμη ή καλύτερα αν βάλεις κεφαλές από δεύτερης γενιάς ίσως φτάσεις 128 τροχό.

Και τα δεύτερης γενιάς ακόμη και με τις περισσότερες αλλαγές που έχουν κάνει χωρίς υπερκυβισμό δεν φτάνουν πολύ πάνω από 130.

Το κιτ υπερκυβισμού στα 1102 με εξηντάρια σώματα, κεφαλές από δεύτερης γενιάς και άλλο εγκέφαλο λένε πως βγάζει 154 .....
Πολύ καλή η δυναμομετρηση με σωστές καμπύλες :kalo:
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 03, 2018, 10:31:50 μμ
Πρώτης γενιάς με 57άρια σώματα, εξατμίσεις 2 σε 2, εκκεντροφόρους εισαγωγής σε εξαγωγής και χρονισμό εκκεντροφόρων βγάζει 120 τροχό.

Αν κάνεις ροϊκή ίσως ανέβεις λίγο ακόμη ή καλύτερα αν βάλεις κεφαλές από δεύτερης γενιάς ίσως φτάσεις 128 τροχό.

Και τα δεύτερης γενιάς ακόμη και με τις περισσότερες αλλαγές που έχουν κάνει χωρίς υπερκυβισμό δεν φτάνουν πολύ πάνω από 130.

Το κιτ υπερκυβισμού στα 1102 με εξηντάρια σώματα, κεφαλές από δεύτερης γενιάς και άλλο εγκέφαλο λένε πως βγάζει 154 .....
Πολύ καλή η δυναμομετρηση με σωστές καμπύλες :kalo:

Με απλό τσιπάκι Gabro, όχι ειδικό πρόγραμμα στο δυναμόμετρο.
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: zachs στις Φεβρουάριος 03, 2018, 10:50:04 μμ
Φλασάρισμα ποιός κάνει;Έχουμε τηλέφωνο ή πμ;Έχει κάνει κάποιος από δω;Αξίζει;
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: fotis kefalonia στις Φεβρουάριος 04, 2018, 06:33:43 μμ
Φλασάρισμα ποιός κάνει;Έχουμε τηλέφωνο ή πμ;Έχει κάνει κάποιος από δω;Αξίζει;
Εγώ έχω βάλει 2σε2 acrapovic 57αρια σώματα εισαγωγή από mille.. και πρόγραμμα στον Σάμιο. Είμαι πολύ ευχαριστιμενος..α και γραναζωματα 16-43

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 04, 2018, 07:11:43 μμ
Φλασάρισμα ποιός κάνει;Έχουμε τηλέφωνο ή πμ;Έχει κάνει κάποιος από δω;Αξίζει;

Έχεις ΠΜ
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: bip-bip manos στις Φεβρουάριος 04, 2018, 11:29:51 μμ
Φλασάρισμα ποιός κάνει;Έχουμε τηλέφωνο ή πμ;Έχει κάνει κάποιος από δω;Αξίζει;
Εγώ έχω βάλει 2σε2 acrapovic 57αρια σώματα εισαγωγή από mille.. και πρόγραμμα στον Σάμιο. Είμαι πολύ ευχαριστιμενος..α και γραναζωματα 16-43

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φώτη βάλε για δοκιμή 15 μπροστά κ τα ξαναλέμε!!  :kalo:
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 05, 2018, 11:17:23 πμ
Φλασάρισμα ποιός κάνει;Έχουμε τηλέφωνο ή πμ;Έχει κάνει κάποιος από δω;Αξίζει;
Εγώ έχω βάλει 2σε2 acrapovic 57αρια σώματα εισαγωγή από mille.. και πρόγραμμα στον Σάμιο. Είμαι πολύ ευχαριστιμενος..α και γραναζωματα 16-43

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημέρα Φώτη,

Το έχεις δυναμομετρήσει?
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: fotis kefalonia στις Φεβρουάριος 05, 2018, 03:29:45 μμ
Φλασάρισμα ποιός κάνει;Έχουμε τηλέφωνο ή πμ;Έχει κάνει κάποιος από δω;Αξίζει;
Εγώ έχω βάλει 2σε2 acrapovic 57αρια σώματα εισαγωγή από mille.. και πρόγραμμα στον Σάμιο. Είμαι πολύ ευχαριστιμενος..α και γραναζωματα 16-43

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημέρα Φώτη,

Το έχεις δυναμομετρήσει?
Όχι Αργύρη όταν βάλαμε τα 57αρια με τον Μάκη..ο Σάμιος δεν είχε δυναμομετρο..Οπότε η ρύθμιση έγινε εναν εναν κιλινδρο στον δρόμο...

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: fotis kefalonia στις Φεβρουάριος 05, 2018, 03:32:02 μμ
Φλασάρισμα ποιός κάνει;Έχουμε τηλέφωνο ή πμ;Έχει κάνει κάποιος από δω;Αξίζει;
Εγώ έχω βάλει 2σε2 acrapovic 57αρια σώματα εισαγωγή από mille.. και πρόγραμμα στον Σάμιο. Είμαι πολύ ευχαριστιμενος..α και γραναζωματα 16-43

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φώτη βάλε για δοκιμή 15 μπροστά κ τα ξαναλέμε!!  :kalo:
Είχα βάλει 15 με τις brembo ζάντες...με τις Oz ξαναεβαλα 16...έχει αισθητή διαφορά

Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 10, 2018, 01:12:16 μμ
Η Buell 1190 βγάζει 185 ρόδα με κινητήρα 106Χ67,5 (ίδια διαδρομή με το δικό μας)

Μια λύση ....... https://www.ebay.co.uk/itm/2015-ducati-1191-1299s-panigale-cylinder-barrels-OEM/322401432127?hash=item4b109f723f:g:N9gAAOSwImRYh9fL

Τα φοράς αφού βγάλεις το αλουμινένιο χιτώνιο .......
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 10, 2018, 01:13:39 μμ
Η Buell 1190 βγάζει 185 ρόδα με κινητήρα 106Χ67,5 (ίδια διαδρομή με το δικό μας)

Μια λύση ....... https://www.ebay.co.uk/itm/2015-ducati-1191-1299s-panigale-cylinder-barrels-OEM/322401432127?hash=item4b109f723f:g:N9gAAOSwImRYh9fL

Τα φοράς αφού βγάλεις το αλουμινένιο χιτώνιο .......

Και κάνεις κάτι τέτοιο ...

Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 10, 2018, 01:19:51 μμ
Μετά φοράς πιστόνια από κατέμι ή ντουκολάξ, μπιελίτσες από σουμπαρού/μπεμπέ ή ότι ταιριάξεις και τάχεις τα αλόγατα.

Αν το δούμε αλλιώς πιστεύω ότι θα βγάλεις πολύ περισσότερα από το να ξοδέψεις χιλιάρικα σε εξατμίσεις.
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 10, 2018, 03:40:08 μμ
ΠΡΟΣΟΧΗ το Buell εχει μεγαλυτερη περιεχομενη γωνια απο τις 60 μοιρες που εχει ο κινητηρας της Rotax
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 10, 2018, 06:30:44 μμ
ΠΡΟΣΟΧΗ το Buell εχει μεγαλυτερη περιεχομενη γωνια απο τις 60 μοιρες που εχει ο κινητηρας της Rotax

Πόσο σημαντικό είναι αυτό;
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 10, 2018, 06:35:39 μμ
Αλλάζουν πολλα πράγματα αλλα νομιζω οτι στα 106mm το πιστόνι θα βρίσκει κάτω στο κατέβασμα του.
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 10, 2018, 06:54:47 μμ
Έτσι νόμιζα κι εγώ αλλά πιστεύω μπορείς να παίξεις με πιστόνια που έχουν κοντύτερες φούστες ή ακόμη και με μακρύτερες μπιέλες αν διαλέξεις πιστόνια με μικρότερο compression.

Περιμένω κι εγώ να δω αν χωράνε τα 108 χιλ. με 3.5 χιλ. κοντύτερα πιστόνια και 3.5 χιλ χαμηλότερα από τα μαμά

Αν βρίσκουν θα δούμε τι άλλο μπορούμε να σκαρφιστούμε

Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 10, 2018, 07:18:57 μμ
Αν βαλεις μακρύτερες μπιέλες θα βρει πανω
Τίτλος: Απ: More power
Αποστολή από: ifylios72 στις Φεβρουάριος 10, 2018, 11:02:57 μμ
Αν βαλεις μακρύτερες μπιέλες θα βρει πανω

 :hha% :hha%

Ναι, γι'αυτό είπα αν βάλεις πιστόνι με μικρότερο compression.

Για παράδειγμα το μαμά πιστόνι έχει compression 19.7χιλ. Αυτό που έχω με comp. 16χιλ μου αφήνει περιθώριο να βάλω μπιέλα 3.7χιλ μακρύτερη (από 136.4 σε 140 χιλ).

Η φούστα πάλι στο μαμά από τις μετρήσεις μου είναι 5.4 εκατ, Στο δικό μου είναι 3.6 εκατ. Ελπίζω αυτή η διαφορά των περίπου δύο εκατοστών+ να είναι αρκετή ώστε να μην βρίσκουν μεταξύ τους τα πιστόνια στο κάτω μέρος.

Θα ξέρουμε σύντομα ακριβώς. Εγώ πιστεύω αλλού είναι τα σοβαρά προβλήματα, όχι στο ταίριασμα των πιστονιών και της μπιέλας.