αργυρη εχω ηδη ξεκινησει την μετατροπη κ τα προβληματα που λες οντως υπαρχουν...
λοιπον.. οι εξατμισεις θα μπουν απο το καινουριο μιας κ θελουμε να βγαλουμε 2 σε 2.με λιγο κοψιμο-ραψιμο για να δωσουμε τις καμπυλες οπου χρειαζεται
ο αισθητηρας του εκκεντροφορου δεν ειναι προβλημα.θα τοποθετησω ιδιου τυπου αισθητηρα αλλα με ιδια ωμικη αντισταση με του παλιου.με μοιρογνωμονιο στροφαλου θα μεταφερω το σιδερακι διαγερσης του εκκεντροφορου στις μοιρες που θελω,εξαλου τα γραναζια του εκκεντροφορου θα τα κανω μεταβλητα για να κανουμε ακριβη χρονισμο, οποτε μπορω να γυρισω το γραναζι περα απο τα στανταρ σημαδια ωστε να εκμεταλευτω κ την διαγερση κ του αισθητηρα,αλλα μην ξεχνας οτι ο αισθητηρας εκκεντροφορου απλα δηλωνει την θεση του εκκεντροφορου στον εγκεφαλο κ σε συνδιασμο με τον αισθητηρα του pick-up παιρνει ο κιντηρας πιο αμεσα προστα...χωρις αυτον τον αισθητηρα απλα θα θελει περισοτερες στροφες ο κινητηρας μεχρι να παρει μπροστα...περισοτερο χρονο πατημενη την μιζα..
οι πολλαπλασιαστες ειναι το ευκολο κομματι....μπορεις να κανεις 2 πραγματα
1ον να καταργησεις του 2 πολλαπλασιαστες κ στις φισες του να βαλεις απλα για γεφυρα μια αντισταση ιση με εκεινη του πολλαπλασιαστη ωστε να μην τον διαβαζει ο εγκεφαλος οτι λειπει
2ον μπορεις να χρησιμοποιησεις ενα πολυ καλο διακιδο μπουζι κ να βαλεις μια πιπα του μουζι ,ειδικης κατασκευης, η οποια να δεχεται 2 μπουζοκαλωδια....θα εχεις δυο πολλαπλασιαστες σε ενα μπουζι...
βεβαια σκεφτομαι να βαλω κ αγραφο εγκεφαλο η εγκεφαλο απο mille 04 -07.οποτε δεν θα ειναι προβλημα
ενοειται οτι θα μπουν κ σωματα ψεκασμου 57mm απο το καινουριο μοτερ...
θα δυναμομετρησω πριν κ μετα να εχουμε ενα μετρο συγκρισης
δεν τιθεται θεμα χρημματων μιας κ η εργασια σε μενα δεν στοιχιζει τιποτα κ τα πραγματα που θα χρειαστω τα εχω ηδη ολα