0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
+04 ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΤΕΡ...ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΜΕ.....
« - : Φεβρουάριος 12, 2009, 03:14:36 μμ »
Επειδή μια ψυχή από νησί που το έχει σφεντονιάσει με ρώτησε αν γίνεται να βάλεις στο παλιό μοτέρ της Rotax V990R (1998-2003) τις κεφαλές από το νέο Mille είπα να το postάρω εδώ για να υπάρχει…

Ναι γίνεται! Αλλά δεν είναι απλό bolt on ταίριασμα…

ΕΞΑΤΜΙΣΗ:
Το πρώτο πρόβλημα που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι η εξάτμιση. Ενώ το παλιό μοτέρ είχε σύστημα 2σε1 το νέο μοτέρ έχει ολόσωμο σύστημα 2σε2. Το πρόβλημα υπάρχει στους λαιμούς της εξαγωγής οι οποίοι στο παλιό μοτέρ βιδώνουν στις κεφαλές με τρεις βίδες ενώ στο καινούργιο με τέσσερις όπως άλλωστε και στο Aprilia Mille SP!
Τι σημαίνει αυτό???
Ότι αν βάλεις τις νέες κεφαλές στο παλιό μοτέρ θα πρέπει να κάνεις πατέντα στο πλακάκι που βιδώνει στις κεφαλές και από τρεις βίδες να πιάνει με τέσσερις…οπότε χρειάζεται λίγο κόψε ράψε εκεί! Υπάρχει βέβαια και η επιλογή να βάλεις το σύστημα από το νέο μοντέλο αλλά το πακέτο είναι τεράστιο μιας και οι λαιμοί από το νέο μοντέλο είναι 50mm (μεγαλύτεροι από εκείνους του παλιού) και βρίσκουν. Ο εμπρός λαιμός βρίσκει στο ψυγείο λαδιού και ο πίσω στο μοχλικό!!! Αυτό όμως είναι το εύκολο κομμάτι της εξίσωσης…

ΚΕΦΑΛΕΣ:
Ο αισθητήρας του κεντροφόρου στα δυο μοτέρ είναι διαφορετικός! Δυστυχώς δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον νέο αισθητήρα στο παλιό μοτέρ γιατί τα σήματα που στέλνει είναι άλλα αντί άλλων οπότε είσαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσεις το παλιό αισθητήρα. Το πρόβλημα είναι ότι ο παλιός αισθητήρας βιδώνει πάνω από τον κεντροφόρο και το παλιό καπάκι της κεφαλής είχε ειδικό σχήμα για να μπει εκεί ο αισθητήρας. Οι νέες κεφαλές όμως δεν έχουν αυτή την εσοχή! Αλλά ακόμα και αν προσπαθήσεις να βάλεις τα παλιά καπάκια πάλι δε θα μπούνε!!!! Η αιτία βρίσκεται στις παλιές κεφαλές οι οποίες έχουν ειδικά σκαμμένη θέση για να μπει ο παλιός αισθητήρας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις τις νέες κεφαλές να τις πας στο τόρνο και να φας το σημείο που θα κουμπώσει ο νέος αισθητήρας. Μετά τόσο ο αισθητήρας όσο και τα ΠΑΛΙΑ ψευτοκαπάκα θα κουμπώσουν λουκούμι!

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ
Επειδή πλέον αντί για τέσσερα μπουζί (δυο ανά κύλινδρο) υπάρχουν 2 συνολικά οι τέσσερις πολλαπλασιαστές είναι too much. Συνδέεις λοιπόν τα κυρίως καλώδια από τους πολλαπλασιαστές που περισσεύουν στους υπόλοιπους και πρέπει να είσαι οκ με τα ηλεκτρικά! Το ποιο πιθανό είναι στο κοντέρ να αναγράφεται συνέχεια EFI και να βγάζει στο διαγνωστικό error 33 και 35 αλλά δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό…sorry!
  
Αυταααααααααααααααααα



*

davide

Απ: +04 ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΤΕΡ...ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΜΕ.....
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 12, 2009, 03:39:23 μμ »
...πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο, πιο εύκολο και μάλλον συνολικά πιο οικονομικό να βάλει κανείς ένα ολόκληρο RR στο παλιό mille.
Όσο για τα μπουζί δεν είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο απλή διαδικασία. ο Gabro που το έκανε, λέει ότι δεν είναι.
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: +04 ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΤΕΡ...ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΜΕ.....
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 12, 2009, 06:42:18 μμ »
Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο, πιο εύκολο και μάλλον συνολικά πιο οικονομικό να......αγοράσεις καινούργια μηχανή! :P

*

davide

Απ: +04 ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΤΕΡ...ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΜΕ.....
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 12, 2009, 06:56:21 μμ »
Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο, πιο εύκολο και μάλλον συνολικά πιο οικονομικό να......αγοράσεις καινούργια μηχανή! :P

 :h22: :h22: :h22:

*

zlionakis

Απ: +04 ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΤΕΡ...ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΜΕ.....
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 12, 2009, 09:08:13 μμ »
Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο, πιο εύκολο και μάλλον συνολικά πιο οικονομικό να......αγοράσεις καινούργια μηχανή! :P

+1000 :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: +04 ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΤΕΡ...ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΜΕ.....
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 12, 2009, 10:25:33 μμ »
Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο, πιο εύκολο και μάλλον συνολικά πιο οικονομικό να......αγοράσεις καινούργια μηχανή! :P

  :ohyes: :ohyes: :ohyes:

κατα τα αλλα μπραβο αργυρη!!

 :kalo: :kalo: :kalo:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: +04 ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΤΕΡ...ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΜΕ.....
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 13, 2009, 10:16:07 πμ »
αργυρη εχω ηδη ξεκινησει την μετατροπη κ τα προβληματα που λες οντως υπαρχουν...

λοιπον.. οι εξατμισεις θα μπουν απο το καινουριο μιας κ θελουμε να βγαλουμε 2 σε 2.με λιγο κοψιμο-ραψιμο για να δωσουμε τις καμπυλες οπου χρειαζεται

ο αισθητηρας του εκκεντροφορου δεν ειναι προβλημα.θα τοποθετησω ιδιου τυπου αισθητηρα αλλα με ιδια ωμικη αντισταση με του παλιου.με μοιρογνωμονιο στροφαλου θα μεταφερω το σιδερακι διαγερσης του εκκεντροφορου στις μοιρες που θελω,εξαλου τα γραναζια του εκκεντροφορου θα τα κανω μεταβλητα για να κανουμε ακριβη χρονισμο, οποτε μπορω να γυρισω το γραναζι περα απο τα στανταρ σημαδια ωστε να εκμεταλευτω κ την διαγερση κ του αισθητηρα,αλλα μην ξεχνας οτι ο αισθητηρας εκκεντροφορου απλα δηλωνει την θεση του εκκεντροφορου στον εγκεφαλο κ σε συνδιασμο με τον αισθητηρα του pick-up παιρνει ο κιντηρας πιο αμεσα προστα...χωρις αυτον τον αισθητηρα απλα θα θελει περισοτερες στροφες ο κινητηρας μεχρι να παρει μπροστα...περισοτερο χρονο πατημενη την μιζα..

οι πολλαπλασιαστες ειναι το ευκολο κομματι....μπορεις να κανεις 2 πραγματα
1ον να καταργησεις του 2 πολλαπλασιαστες κ στις φισες του να βαλεις απλα για γεφυρα μια αντισταση ιση με εκεινη του πολλαπλασιαστη ωστε να μην τον διαβαζει ο εγκεφαλος οτι λειπει
2ον μπορεις να χρησιμοποιησεις ενα πολυ καλο διακιδο μπουζι κ να βαλεις μια πιπα του μουζι ,ειδικης κατασκευης, η οποια να δεχεται 2 μπουζοκαλωδια....θα εχεις δυο πολλαπλασιαστες σε ενα μπουζι...

βεβαια σκεφτομαι να βαλω κ αγραφο εγκεφαλο η εγκεφαλο απο mille 04 -07.οποτε δεν θα ειναι προβλημα

ενοειται οτι θα μπουν κ σωματα ψεκασμου 57mm απο το καινουριο μοτερ...

θα δυναμομετρησω πριν κ μετα να εχουμε ενα μετρο συγκρισης

δεν τιθεται θεμα χρημματων μιας κ η εργασια σε μενα δεν στοιχιζει τιποτα κ τα πραγματα που θα χρειαστω τα εχω ηδη ολα

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης