0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

giorgosgr

Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 08, 2009, 01:46:12 πμ »
και που μπορώ να βρω το μανουαλ?  :P

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 08, 2009, 01:49:37 πμ »
και που μπορώ να βρω το μανουαλ?  :P

Εδω ας πουμε
 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 08, 2009, 02:45:41 πμ »
Εξαιρώ το γεγονός να έχει να καθαριστεί το φίλτρο για δεκάδες χιλιόμετρα και να λίμνασαν λάδια απο χρόνιες αναθυμιάσεις και προχωράω στην επόμενη σκέψη μου.
Είναι πιθανόν να σου έβαλε λάδια (όσα λέει το μάνουαλ) αλλά χωρίς να αλλαξει το φίλτρο.
Θα έπρεπε να είχε υπολογίσει την διαφορά στα λίτρα και να σου βάλει λιγότερα.
Αν συνέβει κάτι τέτοιο έχεις όλα τα λάδια που πρέπει να πάρει η μηχανή + τα λάδια που έχουν κρατηθεί στο φίλτρο.
Σε αυτήν την περίπτωση μάλλον κατα την λειτουργία της μοτοσυκλέτας (που φουσκώνουν τα λάδια ) δεν έχουν χώρο να κάνουν το γύρισμα και σου βγαίνουν απο πάνω σαν αναθυμιάσεις.(πιθανόν να βγαίνουν και απο την τάπα λαδιού...τσέκαρε αν έχεις και απο κει απώλεια)
Απο την περιγραφή σου (που λες οτι τα βλέπεις μέχρι πάνω) κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν να έχει συμβεί.
Λύση:
Πάρε μια σύριγγα απο το φαρμακείο και άρχισε να αφαιρείς λάδια.
Κάθε 100ml που θα αφαιρείς βάζε τον κινητήρα μπροστά και αφησε τα λάδια να γυρίσουν στο μοτέρ για 2-3 λεπτά.(φυσικά με κλειστή την τάπα λαδιου ε! :D )
Αν χρειαστεί επανέλαβε την αφαίρεση όσες φορες χρειάζεται για να επανέλθουν στα φυσιολογικά τους επίπεδα.

Υ.Γ Απο την περιγραφή του προβλήματος σου πιστεύω με 300-400ml αφαίρεση θα είσαι ΟΚ! :kalo:

Υ.Γ 2 Το οτι τα λάδια δεν έχουν αλλαχτεί προσφατα δεν έχει σημασία , μιας και είναι πιθανό το φουσκώμα (και οτι αυτό συνεπάγεται για τις ιδιότητες του λαδιού) να έγινε πρόσφατα είτε λόγο υπερθέρμανσης είτε λόγο απώλειας των ιδιοτήτων του λαδιου.

+ 1000
και οσον αφορα το βούλωμα εμενα ειχε βουλώσει το σωληνάκι και ειχε κατι λίγα...λίγα ομως...

κατα τα αλλα ο,τι σου ειπαν τα παιδια... :bye:

*

giorgosgr

Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 08, 2009, 07:00:40 μμ »
μια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?

αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2009, 07:29:31 μμ από giorgosgr »

*

giorgosgr

Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 08, 2009, 07:49:25 μμ »
χμμ.. τώρα κατάλαβα τη είναι αυτά είναι βύσμα για να ξεσυνδεσεις το λάστιχο και το φίλτρο της βενζίνας που είναι :/

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 09, 2009, 12:27:26 μμ »
Αυτα που φαινονται στην φωτο δεν ειναι καρμπυρατερ αλλα σωματα ψεκασμου.

Το σωληνακι που εχεις κυκλωσει, φευγει απο τον ρυθμιστη πιεσης.Ειναι ουσιαστικα επιστροφη βενζινης μεσα στο ρεζερβουαρ.

Τα ψεκαστα μηχανακια χρησημοποιουν εμβαπτιζομενη τρομπα βενζινης και το φιλτρο της ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ, ειτε ενσωματωμενο στην τρομπα ειτε ξεχωριστο ωστε να αλλαζεται.......αλλα μεσα στο ρεζερβουαρ επαναλαμβανω.

*

giorgosgr

Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 09, 2009, 06:58:47 μμ »
και για να αλλάξω το φίλτρο θέλει διαδικασία μετά η άπλα ξεβιδώνω άλλα ζω το φίλτρο και βιδώνω πάλι?



ααα και το είπα καρμπιρατέρ γιατί δεν ήξερα πως να το πω :P





{μήπως μπορεί να μου προτείνει κάποιος από εσάς που ξέρετε περισσότερα μάρκα λαδιών και ποσά λίτρα να πάρω και μήπως έχει κάνεις το μανουαλ σε ελληνικά? }
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2009, 07:49:18 μμ από giorgosgr »

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 09, 2009, 10:09:36 μμ »
Eχω το manual του tuono για 2006 και μετα, στα ελληνικα...δεν ξερω αν κανει και για σενα...αν σε ενδιαφερει πες μου να στο στειλω με mail ή οπως αλλιως θες, ειναι γυρω στα 7.0 MB!
 :bye:

*

giorgosgr

Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 12, 2009, 11:02:26 μμ »
τελικά τα λάδια 15/50 αλλά συνθετικά η όχι? κανείς να προτείνει κάτι?

*

zlionakis

Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #24 - : Οκτώβριος 12, 2009, 11:18:51 μμ »
μια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?

αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :


Φίλε θα σε συμβούλευα να μην το πειράξεις εσύ το μηχανάκι αν δεν ξέρεις τι κάνεις!!!

Αυτό γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα το χαλάσεις αντί να το φτιάξεις!

Εδώ δεν ξέρεις καν τι έχεις.......ακου καρμπυρατερ... :hysterl :hysterl :hysterl

Βρες ενα μάστορα και πήγαινέ το...θα σου κοστίσει σίγουρα λιγότερα από τη ζημιά που πρόκειται να κάνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Λάδια στο φίλτρο
« Απάντηση #25 - : Οκτώβριος 13, 2009, 09:14:21 μμ »
μια άλλη ερώτηση τώρα το ρεζερβουάρ από κάτω βγάζει 2 σωληνάκια το ένα πάει κατευθείαν στο καρμπιρατέρ και το άλλο έχει σαν φιλτρακι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι μήπως έχει κάνεις ιδέα? σε περίπτωση που τα λύσω αυτά για να το καθαρίσω επειδή είναι μέσα στα λάδια και αυτά θα έχω κανένα πρόβλημα μετά παίρνει το μηχανάκι μπροστά ι θέλει κάποια άλλη διαδικασία?

αυτό εδώ είναι έμενα είναι κάπως αλλιώς βεβαία :


Φίλε θα σε συμβούλευα να μην το πειράξεις εσύ το μηχανάκι αν δεν ξέρεις τι κάνεις!!!

Αυτό γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα το χαλάσεις αντί να το φτιάξεις!

Εδώ δεν ξέρεις καν τι έχεις.......ακου καρμπυρατερ... :hysterl :hysterl :hysterl

Βρες ενα μάστορα και πήγαινέ το...θα σου κοστίσει σίγουρα λιγότερα από τη ζημιά που πρόκειται να κάνεις!

καλύτερα σε μαστορα... :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης