0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

motorman

Σκονη στο φιλτροκουτι
« - : Μάιος 01, 2010, 11:18:45 μμ »
Τσεκαρισμα του φιλτρου,αν χρειαζετε καθαρισμα μετα απο 3000 χιλιομετρα περιπου[φοραω ενα ελευθερο απο AF1].
Βγαζω το καπακι,και βρισκω μεσα λαδωμενη σκονη στο πισω μερος του φιλτροκουτιου και στις χοανες.
Οι πεταλουδες εχουν παρει ενα μπορντω χρωμα,και τρομαζω,κατι συμβαινει.
Βγαζω και το κατω μερος του φιλτροκουτιου,λυνω τις χοανες και βλεπω οτι μπαζει απο κατω τους. :psdof:
Η στεγανοποιηση γινετε με κατι σαν γρασο και δυο τσιμουχες γυρω απο την βαση των χοανων.
Καθαριζω τα παντα,[ευτυχως οι αυλοι ειναι καθαροι και οπως ειδα το πισω μερος των βαλβιδων εισαγωγεις ειναι επισης καθαρο].
Τωρα το ζητουμενο ειναι πως να το στεγνοποιησω.
Σκεφτηκα να μην ξαναβαλω γρασο,γιατι μαλον δεν ειναι το ιδανικοτερο,και εβαλα φλατζοκολα Permatex για κεφαλαρια.
Προσοχη θελει μια τρυπουλα που υπαρχει στο πισω μερος του πισω σωματος ψεκασμου και επικοινωνει με το φιλτροκουτι,να μην
βουλωσει.Τι ακριβως κανει αυτη η τρυπα δεν ξερω[αν γνωριζει κανεις,παρακαλω ας το αναφερει]
Συμπερασμα,κοιταζουμε συχνα το φιλτροκουτι μας γιατι.... :cry
Να αναφερω ακομη οτι η περιοχη κατω απο το κουτι και γυρω απο τα σωματα, ηταν αρκετα λαδωμενη.Απο που αραγε???



*

sakis_mar

Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #1 - : Μάιος 01, 2010, 11:31:48 μμ »
Καλησπερα, γενικα ξερεις απο αυτα τα πραγματα ή το πειραξες με την λογικη? Δεν νομιζω "να πηγαινει με την λογικη" αυτο το μηχανακι τοπ τεχνολογιας. Α

Απο την μια στην αρχη νομιζω πως ηξερες τι εκανες, απο την αλλη το αντιθετο.

Καλο ειναι να απαντησει καποιος που ξερει 100%


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #2 - : Μάιος 02, 2010, 08:04:16 πμ »
Τσεκαρισμα του φιλτρου,αν χρειαζετε καθαρισμα μετα απο 3000 χιλιομετρα περιπου[φοραω ενα ελευθερο απο AF1].


Τι φοράς από AF1? Φίλτρο αέρα, ή έχεις καταργήσει το πάνω μέρος απ΄το φιλτροκούτι με ανοιχτό airbox ring τύπου Evo, Renegade κλπ?
Τα λάδια συνήθως προέρχονται απ΄τις αναθυμιάσεις λαδιού που καταλήγουν στο φιλτροκούτι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2010, 08:06:29 πμ από Byron »

*

motorman

Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #3 - : Μάιος 02, 2010, 11:26:21 πμ »
 

 

Τι φοράς από AF1? Φίλτρο αέρα, ή έχεις καταργήσει το πάνω μέρος απ΄το φιλτροκούτι με ανοιχτό airbox ring τύπου Evo, Renegade κλπ?
Τα λάδια συνήθως προέρχονται απ΄τις αναθυμιάσεις λαδιού που καταλήγουν στο φιλτροκούτι.
[/quote]

Γεια Byron,Exω κλειστο φ.κουτι,απλως το φιλτρο ειναι ελευθερας Evoluzione.Επισης,εχω παρακαμσει τις αναθυμιασεις προς το φ.κουτι και τις στελνω στην αλυσιδα.Η σκονη ερχοταν κατω απο τα χοανακια,ελαφρως
λαδωμενη,οπως ειναι και η περιοχη κατω και γυρω απο τα σωματα ψεκ.χωρις να μπορω να διακρινω απο που.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #4 - : Μάιος 02, 2010, 04:19:36 μμ »

Γεια Byron,Exω κλειστο φ.κουτι,απλως το φιλτρο ειναι ελευθερας Evoluzione.Επισης,εχω παρακαμσει τις αναθυμιασεις προς το φ.κουτι και τις στελνω στην αλυσιδα.Η σκονη ερχοταν κατω απο τα χοανακια,ελαφρως
λαδωμενη,οπως ειναι και η περιοχη κατω και γυρω απο τα σωματα ψεκ.χωρις να μπορω να διακρινω απο που.

Χωρίς να μπορώ να ξέρω σίγουρα, αλλά κάνοντας μια λογική υπόθεση

-Το φίλτρο που έχεις βάλει μάλλον δεν κρατάει τίποτα (πιθανόν μόνο κουνούπια). Καλύτερα το μαμά, καθώς τα ΟΕΜ συνήθως κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους. Εγώ φοράω ένα Κ&Ν και δεν υπάρχει ίχνος σκόνης παρόλο που έχω ανοιχτό φιλτροκούτι (ironbite)

- Βάλε τα σωληνάκια των αναθυμιάσεων στη θέση τους μιας και τα λάδια που ανεβαίνουν στο φιλτροκούτι δεν επαρκούν για λίπανση της αλυσίδας.
Η ιδέα είναι παλιά, απ΄όταν τα μοτέρ ξέρναγαν λάδια απ΄όποια τρύπα είχαν. Τα εγγλέζικα μηχανάκια του 60 μάλιστα το είχαν από κατασκευής το σύστημα.  :h22: :h22:

Αν συνεχίσει τις λαδωμένες σκόνες το ψάχνεις περισσότερο, αλλά έχω την εντύπωση πως ο συνδυασμός που χρησιμοποιείς φταίει.  :bye:

*

motorman

Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #5 - : Μάιος 02, 2010, 06:39:00 μμ »
 
 

Χωρίς να μπορώ να ξέρω σίγουρα, αλλά κάνοντας μια λογική υπόθεση

-Το φίλτρο που έχεις βάλει μάλλον δεν κρατάει τίποτα (πιθανόν μόνο κουνούπια). Καλύτερα το μαμά, καθώς τα ΟΕΜ συνήθως κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους. Εγώ φοράω ένα Κ&Ν και δεν υπάρχει ίχνος σκόνης παρόλο που έχω ανοιχτό φιλτροκούτι (ironbite)

- Βάλε τα σωληνάκια των αναθυμιάσεων στη θέση τους μιας και τα λάδια που ανεβαίνουν στο φιλτροκούτι δεν επαρκούν για λίπανση της αλυσίδας.
Η ιδέα είναι παλιά, απ΄όταν τα μοτέρ ξέρναγαν λάδια απ΄όποια τρύπα είχαν. Τα εγγλέζικα μηχανάκια του 60 μάλιστα το είχαν από κατασκευής το σύστημα.  :h22: :h22:

Αν συνεχίσει τις λαδωμένες σκόνες το ψάχνεις περισσότερο, αλλά έχω την εντύπωση πως ο συνδυασμός που χρησιμοποιείς φταίει.  :bye:
[/quote]

Eυχαριστω για τις συμβουλες,Byron.To evoluzione δειχνει πραγματικα πολυ ελευθερο,αλλα προς το παρον και
εφοσον εχω στεγανοποιηση το φ.κουτι με φλατζοκολα οπως προειπα,θα κανω λιγα χιλιομετρα ετσι και θα ξανατσεκαρω για να σιγουρευτω απο που μπαζει,Οσο για τις αναθυμιασεις ,τις στελνω στην αλυσιδα,μονο και μονο για τις στειλω καπου και σιγουρα δεν επαρκουν για την λιπανση της ,οπως ειπες.Απλως δεν θελω να
καιγονται στο χωρο καυσης και επισης οπως διαβασα εναποθετουν λαδιλα στο πισω μερος των βαλβιδων εισαγ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #6 - : Μάιος 02, 2010, 06:54:48 μμ »
Ενας λογος που η εξαερωση του καρτερ παει στο φιλτροκουτι, ειναι γιατι απαγορευεται να διαφευγουν τα λαδια στο οδοστρωμα. Εξαλου το φιλτροκουτι, εχει και σωληνακι ταπωμενο για να πηγαινουν εκει τα λαδια και να αδειαζουμε σε καθε σερβις.

Ενας αλλος λογος, ο οποιος εχει να κανει με μια θεωρια που εχω/εχω ακουσει/εχω συνδυασει ειναι οτι, στελνοντας τα λαδια στην εισαγωγη του αερα, αυτα βοηθουν στην λιπανση/ψυξη του πιστονιου στις υψηλες στροφες.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

sakis_mar

Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #7 - : Μάιος 02, 2010, 07:22:16 μμ »
Παράθεση
στελνοντας τα λαδια στην εισαγωγη του αερα, αυτα βοηθουν στην λιπανση/ψυξη του πιστονιου στις υψηλες στροφες.

Κατι τετοιο δεν θα δυσκολευε την ροη αερα? Δεν θα καθονταν σιγα σιγα τα λαδια στα τοιχοματα?

Αντε που ειναι ο bill να τοποθετηθει και αυτος επι του θεματος......?

*

zlionakis

Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #8 - : Μάιος 02, 2010, 07:25:56 μμ »
Ενας αλλος λογος, ο οποιος εχει να κανει με μια θεωρια που εχω/εχω ακουσει/εχω συνδυασει ειναι οτι, στελνοντας τα λαδια στην εισαγωγη του αερα, αυτα βοηθουν στην λιπανση/ψυξη του πιστονιου στις υψηλες στροφες.

τα περισσότερα χωμάτινα μηχανάκια στέλνουν τις αναθυμιάσεις (μαζί με τα λάδια τους) κατευθείαν στο εμπρός μέρος του ψαλιδιού όπου πάνε και όλες οι υπερχειλίσεις.. (με μια από τις εξαιρέσεις τα EXC 450-530 που τις στέλνουν κατευθείαν στο καρμπιρατέρ! Αλλά μην ξεχνάμε οτι τα τελευταία και βγάζουν πινακίδα αλλά και υπακούν στα καινούρια euro μέτρα...

Η κατηγορία όλη παρόλα αυτά των μονοκύλινδρων έχει πολύ μεγάλο όριο μέγιστων στροφών στις μέρες μας....

Αμφιβάλλω οτι το λάδι που προέρχεται από τις αναθυμιάσεις του μοτέρ (που καταρχήν δεν είναι στάνταρντ η ποσότητά του)  μπορεί να λιπάνει το πιστόνι την ώρα που ο θάλαμος καύσης φλέγεται με 800 βαθμούς C ανάλογα με το μοτέρ........ Η λίπανση γίνεται στο κάτω μέρος και στα τοιχώματά που περιβάλλουν τον θάλαμο είτε με νερό είτε μα λάδι...

*

zlionakis

Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #9 - : Μάιος 02, 2010, 07:28:46 μμ »
Επιπρόσθετα να σημειώσω το οτι βρίσκονται στο φιλτροκούτι οι αναθυμιάσεις βοηθάει και στο να μένει "καθαρότερο" το μοτερ αλλά και να μην τρέχουν τα λάδια στο δρόμο όπως αναφέρθηκε παραπάνω..

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #10 - : Μάιος 02, 2010, 11:32:24 μμ »
Ενας αλλος λογος, ο οποιος εχει να κανει με μια θεωρια που εχω/εχω ακουσει/εχω συνδυασει ειναι οτι, στελνοντας τα λαδια στην εισαγωγη του αερα, αυτα βοηθουν στην λιπανση/ψυξη του πιστονιου στις υψηλες στροφες.

Συμφωνώ με τον Zac. εκτός αυτού έχω δει ουκ ολίγα αγωνιστικά που συγκεντρώνουν τις αναθυμιάσεις σε ξεχωριστό δοχείο.

*

motorman

Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #11 - : Μάιος 03, 2010, 05:58:48 μμ »
 

Συμφωνώ με τον Zac. εκτός αυτού έχω δει ουκ ολίγα αγωνιστικά που συγκεντρώνουν τις αναθυμιάσεις σε ξεχωριστό δοχείο.
[/quote]

Aρα να συμπερανω,οτι πραγματικα δεν 'χρειαζονται' οι αναθυμιασεις στο φ.κουτι?
Θα παρακαλουσα,οποιον ξερει,ας αναφερθει στα αρχικα ερωτηματα μου σχετικα με μια τρυπουλα που βρισκετε
στην επιφανεια του πισω σωματος ψεκ.στο πισω μερος του,και επικοινωνει με το φ.κουτι.Και αν οι πεταλουδες
αλλαζουν φισιολογικα χρωμα απο χρυσαφι σε ΄΄μπρονζε''.Προσπαθησα να τις καθαρισω με wd40 αλλα μικρο
το αποτελεσμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #12 - : Μάιος 03, 2010, 06:27:45 μμ »
 
Aρα να συμπερανω,οτι πραγματικα δεν 'χρειαζονται' οι αναθυμιασεις στο φ.κουτι?
Θα παρακαλουσα,οποιον ξερει,ας αναφερθει στα αρχικα ερωτηματα μου σχετικα με μια τρυπουλα που βρισκετε
στην επιφανεια του πισω σωματος ψεκ.στο πισω μερος του,και επικοινωνει με το φ.κουτι.Και αν οι πεταλουδες
αλλαζουν φισιολογικα χρωμα απο χρυσαφι σε ΄΄μπρονζε''.Προσπαθησα να τις καθαρισω με wd40 αλλα μικρο
το αποτελεσμα.

Για τις αναθυμιάσεις κρίνε κατά το δοκούν.
Η τρύπα στο πίσω μπεκ, εξισώνει την υποπίεση στον συμπλέκτη μετα το 70% της διαδρομής του γκαζιού. Ετσι μου είπαν τουλάχιστον.
Το χρώμα....τι να σου πω. Μπρούτζινο δεν είναι από μαμά?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +384
Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #13 - : Μάιος 04, 2010, 03:06:55 πμ »
η σκονη στο φιλτροκουτι ειναι καθαρα απο αδυναμια φιλτραρισματος του φιλτρου!
ειναι ενα μειονεκτημα που εχουν τα ελευθερα φιλτρα απο μεταξι σε σχεση με τα original απο διηθητικο χαρτι!

το φιλτροκουτι ,στο σημειο που βιδωνουν οι χωανες ,μετα απο αρκετα χιλιομετρα λειτουργειας κ εναλλαγης θερμοκρασιων (κρυο-ζεστη) αλλα κ απο τα βαλε-βγαλε, αρχιζουν κ πετσικαρουν κ χανουν την εφαρμογη τους. στο σημειο που εφαπτοντε με τα σωματα υπαρχουν λαστιχενια o-ring !

οι αναθυμιασεις ενος κινητηρα, εκτος απο την αναπνοη του κινητηρα απο την διαρκης μεταβολη του εσωτερικου του ογκου λογω της κινησης των εμβολων, στην ουσια ειναι λαδι που εξατμιζεται! οπως ολα τα υγρα ,ετσι κ το λαδι εχει σημειο εξατμισης.
συνηθως προερχεται απο την ψυξη του κατω μερος του πιστονιου με λαδι που ψεκαζει ενα μπεκ στην βαση του κυλινδρου, απο το σημειο της κεφαλης που βρησκεται κοντα στην θυριδα εξαγωγης και τελος απο την διαφυγη των αεριων της εκτονωσης απο τα ελατηρια του κυλινδρου !
ο πιο συχνος λογος παραγωγης αναθυμιασεων ενος κινητηρα ειναι η ελειψη ικανοτητας του λαδιου στην αντοχη των θερμοκρασιων...

οι αναθυμιασεις των λαδιων ειναι ακρως καρκινογονες κ βλαβερες μιας κ ειναι σκετοι υδρογονανθρακες!
ο λογος που οδηγουντε στο φιλτροκουτι ειναι γιατι οταν καιγοντε βγαινουν στην ατμοσφαιρα σε πολυ λιγοτερο δηλητηριωδη μορφη!οταν δεν εχουμε θεμα με εγκρισεις κ κτεο τοτε ειναι καλο να οδηγουντε εξω!
ο καλυτερος κ πιο σωστος τροπος ειναι να υοθετησουμε το συστημα που χρησιμοποιουν οι τουρμο κινητηρες μιας κ εκει εχουμε αρκετες αναθυμιασεις περνωντας το λαδι απο το σωμα της τουρμπινας με πυρομενο σαλιγκαρι εξαγωγης.
τοποθετουμε ενα μικρο δοχειο λαδιου στον σωληνα των αναθυμιασεων με αποτελεσμα το λαδι να υγροποιητε στο μικρο δοχειο κ να επιστρεφει ξανα στο καρτερ, να μην χανεται στην ατμοσφαιρα ουτε να υγροποιητε στο φιλτροκουτι.
κοινη ονομασια oil separator !

δεν μπορουν οι αναθυμιασεις να λιπανουν τα εμβολα! οι επικαθησεις των βαλβιδων στο εσωτερικο τους προερχεται απο την ψυχρολουσια της βενζινης πανω στην καυτη βαλβιδα, με λιγα λογια ειναι καταλοιπα του καυσιμου!

οι πεταλουδες ειναι μπρουτζινες κ το χρωμα τους ειναι το χρυσαφι του μπρουτζου!μαυριλες κοιταξε να μην εχουν κ οσο για το χρωμα τους θα πρεπει να το βαλεις σε μηχανημα που γυαλιζουν ασημικα κ μπιζου για να γινουν λαμπερο χρυσο!

η τρυπα στο πισω σωμα του κυλινδρου ειναι αυτο που προανεφερε ο βυρων!
μετα απο ενα ποσοστο ανοιγματος του γκαζιου ,εξισοροπει την πιεση στο συστημα του συμπλεκτη ppc αναμεσα στα δυο σημεια προ κ μετα της πεταλουδας

ακομα κ τελειως να καταργησεις οποιο σωληνακι στο φιλτροκουτι, θα συνεχισεις να βλεπεις υγρασια, βεβαια σε πολυ περισοτερα χιλιομετρα κ ωρες λειτουργειας κ προερχεται απο το φτυσιμο της βενζινης προς τα πισω απο την αδρανεια κ αντηχηση του αερα αλλα κ απο την διαρκης διακυμανση της ταχυτητας κ της ροης του μιγματος απο το ανοιξε κλεισε της πεταλουδας γκαζιου


ελπιζω να βοηθησα  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σκονη στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #14 - : Μάιος 04, 2010, 07:08:56 πμ »

οι πεταλουδες ειναι μπρουτζινες κ το χρωμα τους ειναι το χρυσαφι του μπρουτζου!μαυριλες κοιταξε να μην εχουν κ οσο για το χρωμα τους θα πρεπει να το βαλεις σε μηχανημα που γυαλιζουν ασημικα κ μπιζου για να γινουν λαμπερο χρυσο!


Ορμάτε στους μπακιρτζήδες  :h22: :h22: :h22:



η τρυπα στο πισω σωμα του κυλινδρου ειναι αυτο που προανεφερε ο βυρων!

Ε χχμμμμ....αυτό που μου είπες σε 2 γραμμές έγραψα, για να μαθαίνουμε. Το σεμινάριο που ακολούθησε είναι απείρως χρησιμότερο.  :chrs:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης