0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τσεκαρισμα του φιλτρου,αν χρειαζετε καθαρισμα μετα απο 3000 χιλιομετρα περιπου[φοραω ενα ελευθερο απο AF1].
Γεια Byron,Exω κλειστο φ.κουτι,απλως το φιλτρο ειναι ελευθερας Evoluzione.Επισης,εχω παρακαμσει τις αναθυμιασεις προς το φ.κουτι και τις στελνω στην αλυσιδα.Η σκονη ερχοταν κατω απο τα χοανακια,ελαφρωςλαδωμενη,οπως ειναι και η περιοχη κατω και γυρω απο τα σωματα ψεκ.χωρις να μπορω να διακρινω απο που.
στελνοντας τα λαδια στην εισαγωγη του αερα, αυτα βοηθουν στην λιπανση/ψυξη του πιστονιου στις υψηλες στροφες.
Ενας αλλος λογος, ο οποιος εχει να κανει με μια θεωρια που εχω/εχω ακουσει/εχω συνδυασει ειναι οτι, στελνοντας τα λαδια στην εισαγωγη του αερα, αυτα βοηθουν στην λιπανση/ψυξη του πιστονιου στις υψηλες στροφες.
Aρα να συμπερανω,οτι πραγματικα δεν 'χρειαζονται' οι αναθυμιασεις στο φ.κουτι?Θα παρακαλουσα,οποιον ξερει,ας αναφερθει στα αρχικα ερωτηματα μου σχετικα με μια τρυπουλα που βρισκετεστην επιφανεια του πισω σωματος ψεκ.στο πισω μερος του,και επικοινωνει με το φ.κουτι.Και αν οι πεταλουδεςαλλαζουν φισιολογικα χρωμα απο χρυσαφι σε ΄΄μπρονζε''.Προσπαθησα να τις καθαρισω με wd40 αλλα μικροτο αποτελεσμα.
οι πεταλουδες ειναι μπρουτζινες κ το χρωμα τους ειναι το χρυσαφι του μπρουτζου!μαυριλες κοιταξε να μην εχουν κ οσο για το χρωμα τους θα πρεπει να το βαλεις σε μηχανημα που γυαλιζουν ασημικα κ μπιζου για να γινουν λαμπερο χρυσο!
η τρυπα στο πισω σωμα του κυλινδρου ειναι αυτο που προανεφερε ο βυρων!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι