APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => V60 Rotax μοτέρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: The Liver Killer στις Νοέμβριος 16, 2008, 12:38:30 μμ

Τίτλος: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: The Liver Killer στις Νοέμβριος 16, 2008, 12:38:30 μμ
καλημερα παιδες,
εχω παρατηρησει οτι η σταθμη του λαδιου στον κινητηρα δεν ειναι οπως οταν το παιρνω μετα απο αλλαγη,δηλαδη ενω στις πρωτες μερες ειναι χιλιοστα κατω απο το max μετα απο καιρο με το ζορι φτανει στο ενδιαμεσο...

 η διαρροη σχεδον αποκλειεται,μιας και η μηχανη μπαινει παντα στο ιδιο και πεντακαθαρο σημειο του γκαραζ και δεν εχω δει ΠΟΤΕ σταγονα απο κατω...

βρε μπας και τα καει?
αλλα και παλι δεν εχω δει καπνους και τετοια να βγαινουν ποτε...

τι να ειναι ωρε παιδια?!?!?!?

ευχαριστω εκ των προτερων :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 16, 2008, 12:42:40 μμ
καλημερα παιδες,
εχω παρατηρησει οτι η σταθμη του λαδιου στον κινητηρα δεν ειναι οπως οταν το παιρνω μετα απο αλλαγη,δηλαδη ενω στις πρωτες μερες ειναι χιλιοστα κατω απο το max μετα απο καιρο με το ζορι φτανει στο ενδιαμεσο...

 η διαρροη σχεδον αποκλειεται,μιας και η μηχανη μπαινει παντα στο ιδιο και πεντακαθαρο σημειο του γκαραζ και δεν εχω δει ΠΟΤΕ σταγονα απο κατω...

βρε μπας και τα καει?
αλλα και παλι δεν εχω δει καπνους και τετοια να βγαινουν ποτε...

τι να ειναι ωρε παιδια?!?!?!?

ευχαριστω εκ των προτερων :bye: :bye:

άντε πάλι σε πιάσαν τα ''υπαρξιακά'' σου... :pray: :pray: :pray:

για το αν ''καει'' -που προσωπική μου γνώμη ειναι οτι τσιμπάει κανονικά''....  ας απαντήσουν καποιοι με περισσότερη βεβαιότητα..

το μονο ειγουρο ειναι οτι ειναι φυσιολογικο οπότε μην τρελλαίνεσαι.... ακόμα και κατω από το min  να ειναι κρυο όταν ζεσταθεί θα παει κατι παραπανω....

γενικώς υπάρχουν πολλά περιθώρια,

αλλά αυτό δε σημαινει ότι πρεπει να ''παιζουμε'' με τις αντοχές του γενικότερα.... :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: The Liver Killer στις Νοέμβριος 16, 2008, 12:57:51 μμ
καλημερα παιδες,
εχω παρατηρησει οτι η σταθμη του λαδιου στον κινητηρα δεν ειναι οπως οταν το παιρνω μετα απο αλλαγη,δηλαδη ενω στις πρωτες μερες ειναι χιλιοστα κατω απο το max μετα απο καιρο με το ζορι φτανει στο ενδιαμεσο...

 η διαρροη σχεδον αποκλειεται,μιας και η μηχανη μπαινει παντα στο ιδιο και πεντακαθαρο σημειο του γκαραζ και δεν εχω δει ΠΟΤΕ σταγονα απο κατω...

βρε μπας και τα καει?
αλλα και παλι δεν εχω δει καπνους και τετοια να βγαινουν ποτε...

τι να ειναι ωρε παιδια?!?!?!?

ευχαριστω εκ των προτερων :bye: :bye:

άντε πάλι σε πιάσαν τα ''υπαρξιακά'' σου... :pray: :pray: :pray:

για το αν ''καει'' -που προσωπική μου γνώμη ειναι οτι τσιμπάει κανονικά''....  ας απαντήσουν καποιοι με περισσότερη βεβαιότητα..

το μονο ειγουρο ειναι οτι ειναι φυσιολογικο οπότε μην τρελλαίνεσαι.... ακόμα και κατω από το min  να ειναι κρυο όταν ζεσταθεί θα παει κατι παραπανω....

γενικώς υπάρχουν πολλά περιθώρια,

αλλά αυτό δε σημαινει ότι πρεπει να ''παιζουμε'' με τις αντοχές του γενικότερα.... :bye: :bye: :bye:

ποια υπαρξιακα ωρε σπουργιτομηχανοβιε?!?!? :P :P

εδω λεμε οτι κατεβαινει η σταθμη αρκετα!

εγω λεω να συμπληρωσω λιγακι μιας και ταξιδευω σημερα...παιζει προβλημα αν βαλω αλλη μαρκα η αν προσθεσω ας πουμε καποιο αλλο νουμερο?
δηλαδη 10-40 η 10=50 αν δεν βρω 15-50!?!?!?!?!?!?
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: Haritos στις Νοέμβριος 16, 2008, 01:06:22 μμ
Για αλλη μαρκα δεν το συστηνω για αλλο ιξωδες ουτε να το σκεφτεσαι και τελος ε ναι λοιπον καιει κατι λαδακια........ :bye:
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 16, 2008, 01:08:03 μμ
Για αλλη μαρκα δεν το συστηνω για αλλο ιξωδες ουτε να το σκεφτεσαι και τελος ε ναι λοιπον καιει κατι λαδακια........ :bye:


 :w3% :w3% :w3% :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 16, 2008, 06:20:08 μμ
καλημερα παιδες,
εχω παρατηρησει οτι η σταθμη του λαδιου στον κινητηρα δεν ειναι οπως οταν το παιρνω μετα απο αλλαγη,δηλαδη ενω στις πρωτες μερες ειναι χιλιοστα κατω απο το max μετα απο καιρο με το ζορι φτανει στο ενδιαμεσο...
 η διαρροη σχεδον αποκλειεται,μιας και η μηχανη μπαινει παντα στο ιδιο και πεντακαθαρο σημειο του γκαραζ και δεν εχω δει ΠΟΤΕ σταγονα απο κατω...
βρε μπας και τα καει?
αλλα και παλι δεν εχω δει καπνους και τετοια να βγαινουν ποτε...
τι να ειναι ωρε παιδια?!?!?!?
ευχαριστω εκ των προτερων :bye: :bye:

Συνήθως όταν είναι μετά απο διαδρομή και το έχεις στο μονο στάντ είναι καπως έτσι (πάνω φωτό)
Αν το αφήσεις μετά απο λίγο κατεβαίνει καπως έτσι (κάτω φωτό)

Εχω δει και μετά από ώρες ακινησίας να μην φαίνεται καθόλου(Δεν έχω φωτό)
Βασικά την στάθμη του λαδιού την τσεκάρεις μόνο με ζεστό κινητήρα και πρέπει να είναι το πολύ μέχρι το ΜΑΧ στο διπλό στάντ.
Αν και πάλι δεν βλέπεις λάδι και δεν έχεις και διαρροή τότε συμπλήρωσε λίγο 150ml και ξανα τσέκαρε. :bye:
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: CHRIS στις Νοέμβριος 16, 2008, 06:29:26 μμ
Συμφωνω απόλυτα με τα λεγόμενα του κ. Μοντερατορα και συμπληρωνω οτι, η στάθμη λαδιού "τσεκαρεται", με ζεστό κινητηρα μεν, αλλα αφου εχουμε αφησει σβηστό το Capo σε διπλό σταντ, για 15 με 20' περίπου, πριν! Οσο περνάει μη ωρα η σταθμη κατεβαινει! Μετα απο 1 με 2 ημερες ακινησίας, μπορει να χαθει και τελείως! Ειναι φυσιολογικό! :ohyes:
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: bros400pgm στις Νοέμβριος 16, 2008, 06:34:53 μμ
Συμφωνω απόλυτα με τα λεγόμενα του κ. Μοντερατορα και συμπληρωνω οτι, η στάθμη λαδιού "τσεκαρεται", με ζεστό κινητηρα μεν, αλλα αφου εχουμε αφησει σβηστό το Capo σε διπλό σταντ, για 15 με 20' περίπου, πριν! Οσο περνάει μη ωρα η σταθμη κατεβαινει! Μετα απο 1 με 2 ημερες ακινησίας, μπορει να χαθει και τελείως! Ειναι φυσιολογικό! :ohyes:

Ti στο καλο ρε? Καθε μοτερ εχει τα δικα του check λαδιου?

Για το δικο μου μοτερ λενε μετα απο καθε βολτα να τσεκαρετε, και αμεσως. Και να μην ειναι σβηστο, δεν πειραζει, αρκει να ειναι στο ρελαντι.........
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: Haritos στις Νοέμβριος 16, 2008, 07:02:17 μμ
Το μανιουαλ για το τσεκαρισμα του λαδιου: λεει αφηνουμε το μηχανακι  να ανεβασει θερμοκρασια μεχρι να αναψει το βεντιλατερ (96βαθμους) και σβηνουμε το μοτερ μολις το βεντιλατερ σβησει (94βαθμους)  αμεσως λοιπον τσεκαρουμε λάδια τα οποια θα πρεπει να ειναι κοντα στο max αλλα οτιδηποτε μεταξυ min και max ειναι καλο.....:bye:

ΥΓ αυτο δεν εχει ισχυει για οσους εχουν το προγραμμα του futura......
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: v997 στις Νοέμβριος 16, 2008, 07:12:33 μμ
Mην ξεχνατε επισης οτι τα μεγαλα μονοκυλινδρα-δικυλινδρα εχουν απωλειες
απο τις αναθυμιασεις του λαδιου στο φιλτροκουτι λογο μεγαλων αυξομειωσεων
πιεσης στα καρτερ.Αν αυτες ειναι πολλες,μερικες φορες υγροποιουνται μεσα στο
φιλτροκουτι και ειτε μαζευονται σε ειδικη "θηκη",ειτε σου κανουν τον χωρο
χαλια....μαζι με το φιλτρο!!

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 16, 2008, 07:26:39 μμ
Mην ξεχνατε επισης οτι τα μεγαλα μονοκυλινδρα-δικυλινδρα εχουν απωλειες
απο τις αναθυμιασεις του λαδιου στο φιλτροκουτι λογο μεγαλων αυξομειωσεων
πιεσης στα καρτερ.Αν αυτες ειναι πολλες,μερικες φορες υγροποιουνται μεσα στο
φιλτροκουτι και ειτε μαζευονται σε ειδικη "θηκη",ειτε σου κανουν τον χωρο
χαλια....μαζι με το φιλτρο!!

 :bye: :bye:
Και αυτό παίζει. :ohyes:
Οπότε Άρη άνοιξε να δεις και το φιλτροκούτι αν τα λάδια που ψάχνεις την έκαναν προς τα εκεί.
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: The Liver Killer στις Νοέμβριος 16, 2008, 07:59:03 μμ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ για την αμεση υποστηριξη!!!!!!! :kalo: :kalo: :kalo:

τελικα συμπληρωσα 300ml 15-40...δυστυχως δεν βρηκα αλλα κυριακατικα,
αυριο παω για αλλαγη,ελπιζω να μην εχει γινει καμμια μ@λ@κια που εβαλα αλλο ιξωδες,
αν και απ`οτι ξερω το 15-40 με το 15-50 ειναι περιπου ιδια....
στην αναγκη...τι να κανω...τα εβαλα.......
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: anatil στις Νοέμβριος 16, 2008, 08:40:13 μμ
Με τον καιρό,το χτύπημα και τη θερμοκρασία (όταν δηλαδή το λάδι πλησιάζει στα χιλιομετρικά όρια αλλάγής του) αλλάζουν οι χημικές του ιδιότητες και μπορεί να 'εξαφανίζεται-καίγεται ' πιο εύκολα.

Το αναφέρει κάπου και ο Μπιλ στο θέμα 'ποιά λάδια για Κάπο  :thnk:ή κάπως έτσι !).
Εκεί υποστηρίζει γιατί προτιμά τα σιλκολέν έναντι των άλλων.Γιατί -λέει- φαίνονται να κρατούν λιιιιίγο περισσότερο.

Προσωπικά θεωρώ τα σιλκολέν άριστα λαδάκια.Φέτος όμως -και με 6700 κλμ από την προηγούμενη αλλάγη - διαπίστωσα ότι ΄έχασα' περίπου 1 λίτρο και μάλιστα στα τελευταία χλμ.Αρχικά νόμιζα οτι ήταν λιγότερο,όταν όμως άρχισα να συμπληρώνω το ήπιε όλο το λιτράκι.

Από τότε έκανα άλλα 2000 κλμ το καλοκαίρι -περίμενα και το παλικάρι να γυρίσει από διακοπές...- και δεν έκαψε σταγόνα...

Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι οτι με το φρέσκο λαδάκι επανήλθαν οι ιδιότητες στο σύνολο των περίπου 4 λίτρων λαδίου (3+ παλιά και 1 λίτρο φρέσκο).
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: The Liver Killer στις Νοέμβριος 19, 2008, 08:39:14 μμ
Τελικα ολα καλα και στο ταξιδι -δοξα τω Θεο γιατι ειχα ενα αγχος-,εκανα αλλαγη και εβαλα ΜΟΤΟRΕΧ 15-50 formula,ειπα να τα δοκιμασω και αυτα για τι ακουω τα καλυτερα απο διαφορους χρηστες διαφορων μηχανων,θα δουμε τι λενε και αυτα...

Eν τελει...
μαζι με το συμπληρωμα ελαιου των 300ml που εβαλα στη Σαλονικη,το μοτερ "ξερασε" 4 και κατι λιτρα το πολυ,οποτε βγηκε το πορισμα: το capo τσιμπαει λαδακι κανονικα και του αρεσει κιολας!!!!!!!!!!! (απορω πως δεν το καταλαβα τοσο καιρο.... :thnk:)

και παλι ευχαριστω τους παντες για το support!!!!!!!!! :D
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 19, 2008, 10:15:40 μμ
Τελικα ολα καλα και στο ταξιδι -δοξα τω Θεο γιατι ειχα ενα αγχος-,εκανα αλλαγη και εβαλα ΜΟΤΟRΕΧ 15-50 formula,ειπα να τα δοκιμασω και αυτα για τι ακουω τα καλυτερα απο διαφορους χρηστες διαφορων μηχανων,θα δουμε τι λενε και αυτα...

Eν τελει...
μαζι με το συμπληρωμα ελαιου των 300ml που εβαλα στη Σαλονικη,το μοτερ "ξερασε" 4 και κατι λιτρα το πολυ,οποτε βγηκε το πορισμα: το capo τσιμπαει λαδακι κανονικα και του αρεσει κιολας!!!!!!!!!!! (απορω πως δεν το καταλαβα τοσο καιρο.... :thnk:)

και παλι ευχαριστω τους παντες για το support!!!!!!!!! :D
Ξέρασε?
Δεν είπαμε να βαλεις 150ml?
Αν και πάλι δεν βλέπεις λάδι και δεν έχεις και διαρροή τότε συμπλήρωσε λίγο 150ml και ξανα τσέκαρε. :bye:
Έβαλες παραπάνω μάλλον.
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 20, 2008, 12:33:19 πμ
..μακρυά προβλέπεται αυτή η συζήτηση... ενδιαφερουσα δε.... :dry: :hammer :hammer
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: The Liver Killer στις Νοέμβριος 20, 2008, 08:27:23 μμ
Τελικα ολα καλα και στο ταξιδι -δοξα τω Θεο γιατι ειχα ενα αγχος-,εκανα αλλαγη και εβαλα ΜΟΤΟRΕΧ 15-50 formula,ειπα να τα δοκιμασω και αυτα για τι ακουω τα καλυτερα απο διαφορους χρηστες διαφορων μηχανων,θα δουμε τι λενε και αυτα...

Eν τελει...
μαζι με το συμπληρωμα ελαιου των 300ml που εβαλα στη Σαλονικη,το μοτερ "ξερασε" 4 και κατι λιτρα το πολυ,οποτε βγηκε το πορισμα: το capo τσιμπαει λαδακι κανονικα και του αρεσει κιολας!!!!!!!!!!! (απορω πως δεν το καταλαβα τοσο καιρο.... :thnk:)

και παλι ευχαριστω τους παντες για το support!!!!!!!!! :D
Ξέρασε?
Δεν είπαμε να βαλεις 150ml?
Αν και πάλι δεν βλέπεις λάδι και δεν έχεις και διαρροή τότε συμπλήρωσε λίγο 150ml και ξανα τσέκαρε. :bye:
Έβαλες παραπάνω μάλλον.

παιδια...παρεξηγησις...
οταν λεω "ξερασε" εννοω οτι τοσα εβγαλε κατα την αλλαγη... :blus:

με την συμπληρωση των 300ml,ηρθε σχεδον στα ισα του στον δεικτη λαδιου,
αλλα κατα την αλλαγη εβγαλε μονο 4 λιτρα και κατι,και μιλαω για αλλαγη ΚΑΝΟΝΙΚΗ,δηλαδη ΚΑΙ αφαιρεση της 10ρας του καρτερ,ΚΑΙ αφαιρεση του φιλτρου μαζι με το λαδι που συνεπαγεται,αλλα ΚΑΙ αφαιρεση της 6αρας αλενοβιδας δεξια και κατω απο το φιλτρο λαδιου,
δηλαδη καλυτερη αποστραγγιση δε γινεται....

τονιζω την διαδικασια της αλλαγης γιατι μερικοι αναβατες (και φιλοι μου) κατοχοι capo,αλλαζουν ΜΟΝΟ τα λαδια που βγαινουν απο το ξηρο καρτερ,μην γνωριζοντας καν την υπαρξη των υπολοιπων "εξοδων" λαδιου απο το μοτερ.

η απολυτη αποστραγγιση-αλλαγη λαδιων μαζι με φιλτρο,συνεπαγεται με οχι λιγοτερα ουτε και περισσοτερα απο 4,7 λιτρα λαδι.,<-απο το manual του capo,τσεκαρετε το μερικοι-μερικοι!!!!!!!!!! :bye: :bye: :P :P
Τίτλος: Απ: Σταθμη λαδιου στο Capo...τι παιζει?!?!?!?!?!?!?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 21, 2008, 01:31:58 πμ
αλλαγή με φίλτρο 4500...

αλλαγή χωρίς φίλτρο 4300...

η αλλαγη΄που λες... εντελως όλα τα ζουμιά απ`όξω συνισταται καθε 15,000 κλμ... εαν θεωρήσουμε ότι καθε 7500 αλλάζουμε τα λάδια

ή αλλιώς αλλαγή - παρά - αλλαγή...


όχι βεβαια ότι το να αλλάζεις τελειως ειναι κακό..όπως λες... (και έτσι θα κάνω)...

τα παραπάνω Liver βάσει service manual....


υ.γ.

ευχαριστώ πάντως... :ohyes: :bye: :bye: