0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλημερα παιδες,εχω παρατηρησει οτι η σταθμη του λαδιου στον κινητηρα δεν ειναι οπως οταν το παιρνω μετα απο αλλαγη,δηλαδη ενω στις πρωτες μερες ειναι χιλιοστα κατω απο το max μετα απο καιρο με το ζορι φτανει στο ενδιαμεσο... η διαρροη σχεδον αποκλειεται,μιας και η μηχανη μπαινει παντα στο ιδιο και πεντακαθαρο σημειο του γκαραζ και δεν εχω δει ΠΟΤΕ σταγονα απο κατω...βρε μπας και τα καει?αλλα και παλι δεν εχω δει καπνους και τετοια να βγαινουν ποτε...τι να ειναι ωρε παιδια?!?!?!?ευχαριστω εκ των προτερων
Παράθεση από: liver στις Νοέμβριος 16, 2008, 12:38:30 μμκαλημερα παιδες,εχω παρατηρησει οτι η σταθμη του λαδιου στον κινητηρα δεν ειναι οπως οταν το παιρνω μετα απο αλλαγη,δηλαδη ενω στις πρωτες μερες ειναι χιλιοστα κατω απο το max μετα απο καιρο με το ζορι φτανει στο ενδιαμεσο... η διαρροη σχεδον αποκλειεται,μιας και η μηχανη μπαινει παντα στο ιδιο και πεντακαθαρο σημειο του γκαραζ και δεν εχω δει ΠΟΤΕ σταγονα απο κατω...βρε μπας και τα καει?αλλα και παλι δεν εχω δει καπνους και τετοια να βγαινουν ποτε...τι να ειναι ωρε παιδια?!?!?!?ευχαριστω εκ των προτερων άντε πάλι σε πιάσαν τα ''υπαρξιακά'' σου... για το αν ''καει'' -που προσωπική μου γνώμη ειναι οτι τσιμπάει κανονικά''.... ας απαντήσουν καποιοι με περισσότερη βεβαιότητα..το μονο ειγουρο ειναι οτι ειναι φυσιολογικο οπότε μην τρελλαίνεσαι.... ακόμα και κατω από το min να ειναι κρυο όταν ζεσταθεί θα παει κατι παραπανω....γενικώς υπάρχουν πολλά περιθώρια,αλλά αυτό δε σημαινει ότι πρεπει να ''παιζουμε'' με τις αντοχές του γενικότερα....
Για αλλη μαρκα δεν το συστηνω για αλλο ιξωδες ουτε να το σκεφτεσαι και τελος ε ναι λοιπον καιει κατι λαδακια........
Συμφωνω απόλυτα με τα λεγόμενα του κ. Μοντερατορα και συμπληρωνω οτι, η στάθμη λαδιού "τσεκαρεται", με ζεστό κινητηρα μεν, αλλα αφου εχουμε αφησει σβηστό το Capo σε διπλό σταντ, για 15 με 20' περίπου, πριν! Οσο περνάει μη ωρα η σταθμη κατεβαινει! Μετα απο 1 με 2 ημερες ακινησίας, μπορει να χαθει και τελείως! Ειναι φυσιολογικό!
Mην ξεχνατε επισης οτι τα μεγαλα μονοκυλινδρα-δικυλινδρα εχουν απωλειες απο τις αναθυμιασεις του λαδιου στο φιλτροκουτι λογο μεγαλων αυξομειωσεων πιεσης στα καρτερ.Αν αυτες ειναι πολλες,μερικες φορες υγροποιουνται μεσα στοφιλτροκουτι και ειτε μαζευονται σε ειδικη "θηκη",ειτε σου κανουν τον χωρο χαλια....μαζι με το φιλτρο!!
Τελικα ολα καλα και στο ταξιδι -δοξα τω Θεο γιατι ειχα ενα αγχος-,εκανα αλλαγη και εβαλα ΜΟΤΟRΕΧ 15-50 formula,ειπα να τα δοκιμασω και αυτα για τι ακουω τα καλυτερα απο διαφορους χρηστες διαφορων μηχανων,θα δουμε τι λενε και αυτα...Eν τελει...μαζι με το συμπληρωμα ελαιου των 300ml που εβαλα στη Σαλονικη,το μοτερ "ξερασε" 4 και κατι λιτρα το πολυ,οποτε βγηκε το πορισμα: το capo τσιμπαει λαδακι κανονικα και του αρεσει κιολας!!!!!!!!!!! (απορω πως δεν το καταλαβα τοσο καιρο.... )και παλι ευχαριστω τους παντες για το support!!!!!!!!!
Αν και πάλι δεν βλέπεις λάδι και δεν έχεις και διαρροή τότε συμπλήρωσε λίγο 150ml και ξανα τσέκαρε.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι