0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nectons

Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« - : Φεβρουάριος 22, 2016, 09:28:29 μμ »
Καταρχάς να χαιρετήσω το όμορφο φόρουμ σας παιδιά. Κατά δεύτερον κατευθείαν στο ψητό και να ρωτήσω κάποια σημαντικά θέματα που με απασχολούν στην απόκτηση του Aprilia Scarabeo 200 ie.

Ενώ είμαι παιδί του internet και ενώ έχω διαβάσει αρκετά σε διάφορα φόρουμ εξωτερικού πάραυτα έχω κάποιες σημαντικές απορίες για το συγκεκριμένο σκούτερ.

Που και που κατά καιρούς διαβάζω/ακούω από φίλους/μηχανικούς σε συνεργεία κλπ, ότι τα καινούρια Scarabeo φτιάχνονται στην Κίνα και έχουν διάφορα προβλήματα μηχανικά. Σήμερα συγκεκριμένα άκουσα ότι έχει λέει θέμα με την μίζα του στην εκίννηση σαν να ακούγεται άσχημα ένας ήχος λες και είναι λέει μπιέλα.

Φυσικά ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει και ότι του κατέβει αλλά από την άλλη οι ανυσηχίες υπάρχουν και επειδή μου αρέσει ιδιαίτερα να μαθαίνω ειδικά σε κάτι που πρόκειται να αποκτήσω και να συμβιώσω μαζί του όπως μια μοτοσυκλέτα θα ήθελα πολύ να ακούσω απόψεις από ειδικούς και μη έχοντας το η όχι η από κάποια παιδιά που έχουν δουλέψει σε συνεργείο το συγκεκριμένο μοντέλο.

Ξεκινώ λοιπόν από τα βασικά. Υπάρχουν 2 μοντέλα/προελεύσεις αυτού του σκούτερ? Ένα που κατασκευάζεται από την Aprilia και ένα που κατασκευάζεται στην Κίνα? Εδώ να τονίσω ότι δεν μου καίγετε καρφί που κατασκευάζετε και να προσθέσω ότι έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε κινέζικα προιόντα αρκεί να τηρούν προδιαγραφές κατασκευαστή.

Βλέπω λοιπόν στην ιστοσελίδα της Aprilia ότι το 125άρι μοντέλο πωλείται 3+ χιλιάδες ευρώ και το 200άρι 2500 ευρώ. Πως στα κομμάτια γίνεται αυτό? Πρόκειται για τυπογραφικό λάθος?

Να μην κουράσω τόσο με το πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ και να τελειώσω έτσι απότομα έστω περιμένοντας κάποιες απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις μου και καλοδεχούμενες να είναι οι οποισδήποτε απόψεις/φήμες/γνώμες/πληροφορίες έχει ο καθένας να δώσει.

Να προσθέσω ότι έχω ήδη δώσει προκαταβολή σε εξουσιοδοτημένο έμπορο στην Νίκαια και αύριο πρώτα ο Θεός θα το παραλάβω. Το πήρα με την επέκταση εγγύσης 2+2 χρόνια και όσο νάναι ακόμη και λίγα που είναι για τέτοιων χαρακτηρρηστικών όχημα πονάνε τα ρημάδια τα λεφτά και δεν το παίρνω μόνον για μετακίνηση/διασκέδαση αλλά περισσότερο για δουλειά αφού με αυτό θα κάνω ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα ημερησίως μέσα στην πόλη. 

Σας ευχαριστώ πολύ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 22, 2016, 09:33:08 μμ από nectons »



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 11:33:27 μμ »


Βλέπω λοιπόν στην ιστοσελίδα της Aprilia ότι το 125άρι μοντέλο πωλείται 3+ χιλιάδες ευρώ και το 200άρι 2500 ευρώ. Πως στα κομμάτια γίνεται αυτό? Πρόκειται για τυπογραφικό λάθος?


Ντοινγκ!!!!! Μήπως είναι περσινό μοντέλο;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 23, 2016, 07:11:19 πμ »
Εινσι καιρο αυτη η προσφορα εχω ρωτησει και γω

*

nectons

Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 28, 2016, 08:25:12 μμ »
Να συνεχίσω το θέμα προσθέτοντας ότι το παρέλαβα πριν μερικές μέρες και έχω κάνει περίπου τα 400 χιλιόμετρα ως τώρα... Πρώτες εντυπώσεις.. (κάτοχος μοτοσυκλετών σκούτερ εντούρο σουπερμπαικς από τα 15 μου, FJ1200a, aprilia tuareg 650, bmw f650, bmw 1150, hayabusa 1300, yamaha szr 660, xt600 xt660 κλπ κλπ.. από σκούτερ piagio skipper 180 (με αυτό γκρεμοτσακίστικα και άσχημα κιόλας 2 μήνες νοσοκομείο :P) αλλά και πολλά ενδοιάμεσα για να έχετε μια εικόνα της εμπειρίας μου).

Ήσυχο... πολυτελές και άνετο όσο δεν παίρνει.. Δεν ξαπλώνεις πάνω του όπως τα mega sccoters αλλά ίσως λόγο πατώματος και μεγάλων τροχών και γενικά καλού στησίματος σου γεννάει ερώτημα... οδηγάω τώρα 200άρι σκούτερ? Αλήθεια?

Πολιτισμένος κινητήρας δίχως κομπιάσματα, ξεσπάσματα κλπ... Πανεύκολος στο υποτειπώδες στρώσιμο αφού δεν χρειάζετε να ανοίξεις ΚΑΘΟΛΟΥ το γκάζι (μερικά χιλιοστά περιστροφής ως το πολύ 2cm και επιταχύνει πολύ δυνατά, ομαλά δίχως να καταλαβαίνει ανηφόρα, δικάβαλο, τρικάβαλο (πηγαινορφαίρνω τις κόρες μου σχολείο) ,. Σου δίνει την εντύπωση ότι αν ανοίξεις το γκάζι θα εκτοξεφθεί.. είδωμεν μετά τα πρώτα 1000 και θα ενημερώσω.

Όργανα προστασία από αέρα ευκολία στην χρήση και γενικά μανούβρες στην κίνηση είναι μανούλι... δίχως να χρειάζεται να ανοίξεις το γκάζι ιδιαίτερα και με ελάχιστο κόψιμο ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι απόλαυση... Εϊχα και ένα 300άρι piaggio από φίλο για ένα διάστημα αλλά την αίσθηση του scarabeo δεν την είχα με εκείνο παρόλο που είχε περισσότερα γκάζια αφού το σκαραμπέο στρώνεται και δεν το ανοίγω ακόμη.. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ λοιπόν σε ευελιξία, φρεναρίσματα και επιταγχύνσεις προς το παρόν. Αυτό ίσως να οφείλετε (προσωπική μου άποψη) στο ότι είναι ελαφρύτερο, διαφορετική γεωμετρία (προφανώς), και αρκετή δύναμη για τα κυβικά του.

Κατανάλωση... λογικά δεν είναι ακόμη η κατάλληλη στιγμή για να κριθεί από τα πρώτα 300 χιλιόμετρα.. αλλά περίπου τα 6 λίτρα για 150 χιλιόμετρα είναι μάλλον καλά με την χαρτογράφηση μισά μισά eco/sport.

Ακούω κάποιους τριγμούς στην εκίννηση.. τους μισούς τους εξάλειψα με ταινία διπλής όψης αφού στην πινακίδα μου έχει βάλει ο έμπορος το πλαστικό του περίβλημα και συντονίζει στο άνοιγμα γκαζιού... Μερικά κομματάκια διπλής όψης και εξαφανίστηκαν το 70% των περίεργων ήχων.

Απομένουν κάποιοι μεταλικοί που ίσως να είναι κάπου στην μετάδοση, η κάτι που είναι χαλαρό στο κεντρικό σταντ η στην εξάτμιση η στο τέλος της γραφής ίσως να είναι και πλασίμπο.

Στο πρώτο σέρβις των 1000 θα ενημερώσω τι ακριβώς ήταν και αυτά.

Οι ερωτήσεις που έκανα στο ξεκίνησμα του θέματος αναμένω κάποιον Χριστιανό από εδώ μέσα να μου δώσει τα φόντα του..


Συνεχίζεται...

*

ΔΙΟΝΥΣΗΣ

Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #4 - : Μάιος 04, 2016, 02:19:47 μμ »
Επειδή πρόκειται να αγοράσω και εγώ αυτές τις μέρες το εν λόγω scooter θα με βοηθούσες πολύ αν συνέχιζες τις εντυπώσεις σου όπως και γιατί είναι πιο φτηνό απο το 125αρι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #5 - : Μάιος 04, 2016, 02:45:32 μμ »
...........................................................................
Οι ερωτήσεις που έκανα στο ξεκίνησμα του θέματος αναμένω κάποιον Χριστιανό από εδώ μέσα να μου δώσει τα φόντα του..


Συνεχίζεται...
Άντε τώρα να βρεθεί γνώστης σκαραβαίων, και μάλιστα διεθνολόγος, να σε διαφωτίσει για το ποιος φτιάχνει τι, που το φτιάχνει και γιατί.
Πάνε πάρε ένα μεταχειρισμένο ETV 1000 που είμαστε δύναμη εδώ περά να μπορέσουμε να σε διαφωτίσουμε στα πάντα :ohyes: :ohyes:

*

nectons

Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #6 - : Μάιος 04, 2016, 03:13:16 μμ »
Αλήθεια τώρα? Και τι συνολικό κόστος προς απόδοση σε χρήση 4 ετών (τόση είναι η εγγύηση του scarabeo και κάπου εκεί το αντικαθιστάς με κάποιο καινούριο) το συγκεκριμένο μηχανάκι φίλε μου? Και γιατί να προτιμήσω αυτό που προτείνεις και όχι ένα hayabusa του 2005?

Πολύ στενόμυαλη απάντηση έγραψες στο θέμα. Δεν με ενοχλεί που είσαι εκτός θέματος (αυτό είναι υπευθυνότητα των διαχειριστών της σελίδας) αλλά όσο νάνε η απάντηση είχε πολύ μεγάλο κοτσάνι για να διαφωτίσει τις ερωτήσεις μου.

:)

*

nectons

Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #7 - : Μάιος 04, 2016, 03:27:56 μμ »
Επειδή πρόκειται να αγοράσω και εγώ αυτές τις μέρες το εν λόγω scooter θα με βοηθούσες πολύ αν συνέχιζες τις εντυπώσεις σου όπως και γιατί είναι πιο φτηνό απο το 125αρι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Φυσικά και όποτε βρίσκω χρόνο η όποτε έρχετε ενημέρωση στο μέιλ μου θα απαντώ σε οποιαδήποτε απορία..

Οι πρώτες μου θετικές αξιολογήσεις είναι η αντιμετώπιση των Κυρίων που αγόρασα το μηχανάκι. Παράδειγμα... Χάνει κάπως (μερικές μοίρες) το κεντρικό στάντ... και επειδή μου τη δίνει πολύ και μου αρέσει η τελειότητα το ανέφερα απλά δίχως καμία ιδιαίτερη απαίτηση και τα παιδιά με αντιμετώπισαν ΠΟΛΥ όμορφα... Το πέρασαν στην εγγύηση και σφεράτα είρθε καινούριο κεντρικό σταντ για να το βάλουμε στις επόμενες μέρες.

Οι τριγμοί εξαφανίστηκαν εντωμεταξύ με αφαίρεση του πλαισίου της πινακίδας και με λίγη ταινία διπλής όψης που έβαλα από κάτω από την πινακίδα.. ΕΝΤΕΛΩΣ. Και η πλάκα είναι ότι δεν το έχει το πρόβλημα μόνον το δικό μου μηχανάκι αφού πλέον δίνω σημασία στα φανάρια σε οποιοδήποτε καινούριο μηχανάκι βλέπω και παρατηρώ ότι στην εκκίνηση με τους κραδασμούς τον τριγμό τον έχουν ΟΛΟΙ όσοι έχουν πλαίσιο πινακίδας.. τραγικό αλλά ισχύει.

Όντως οι επιδόσεις πέφτουν αισθητά όταν το μηχανάκι ζεσταθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σε πολύ έντονο σταμάτα ξεκίνα σε πυκνή κίνηση στην Αθήνα αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου διότι ακόμη και έτσι σχεδόν τίποτε δεν με ακολουθεί όταν ανέβει αρκετά η αδρεναλίνη :)

Όσο το μηχανάκι είναι κρύο ακούγετε έντονος μεταλλικός θόρυβος ιδιαίτερα στην εκίννηση (προφανώς πρέπει να είναι στην καμπάνα της μετάδοσης από τα λίγα που κατέχω)  ωσότου κυκλοφορήσει καλά το λαδάκι μέσα στην μετάδοση. Φυσικά μετά από 2-3 λεπτά ζέσταμα και με ήρεμο γκάζι ο θόρυβος στρώνει και σχεδόν εξαφανίζεται μετά από λίγη ώρα.

Σε κατηφορική κλήση στην κατεχάκη είδα 150 κοντερίσια και περίπου 140-145 στο Galaxy S7 μου... Σε ανηφορική κλήση συγγρού με 2 άτομα (100 το καθένα) και τέρμα γκάζι περίπου στα 2/3 του τελειώματος βλέπω περίπου 125-130 στο κοντέρ και 120-125 στο galaxy s7 μου.. Περίπου σε όλο το φάσμα των στροφών το μηχανάκι "κλέβει" περίπου στα 5 με 6 χιλιόμετρα.. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ κατά την γνώμη μου.

Η κατανάλωση προς το παρόν είναι κατά την γνώμη μου πολύ χαμηλή... Βγάζω με τέρμα γκάζια και εντός πόλης με πολλά σταμάτα ξεκίνα (η ποιο αισχρή περίπτωση δηλαδή κατανάλωσης) περίπου στα 160 χιλιόμετρα με 7,5-8 λίτρα βενζίνης.. Με ήρεμη οδήγηση και μεγάλες αποστάσεις κατάφερα και είδα περίπου στα 210 χιλιόμετρα με 7.5 λίτρα.. αστέρι το σκαραμπέο...

Οτιδήποτε μου κατέβει καινούριο σας το αναφέρω..


Ευχαριστώ

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #8 - : Μάιος 04, 2016, 05:03:47 μμ »
Αλήθεια τώρα? Και τι συνολικό κόστος προς απόδοση σε χρήση 4 ετών (τόση είναι η εγγύηση του scarabeo και κάπου εκεί το αντικαθιστάς με κάποιο καινούριο) το συγκεκριμένο μηχανάκι φίλε μου? Και γιατί να προτιμήσω αυτό που προτείνεις και όχι ένα hayabusa του 2005?

Πολύ στενόμυαλη απάντηση έγραψες στο θέμα. Δεν με ενοχλεί που είσαι εκτός θέματος (αυτό είναι υπευθυνότητα των διαχειριστών της σελίδας) αλλά όσο νάνε η απάντηση είχε πολύ μεγάλο κοτσάνι για να διαφωτίσει τις ερωτήσεις μου.

:)
Οκ! Δεν το έπιασες και το παρεξηγησες, και δυστυχώς δεν μπορώ να εξασφαλίσω με το γραπτό λόγο ότι αν προσπαθήσω να σου εξηγήσω δεν θα τα κάνω χειρότερα, οπότε και σταματώ εδω.
Έτσι και αλλιώς το φταίξιμο με βαρύνει 100% αφού χωρίς να γνωριζόμαστε σε προσωπικό επίπεδο και να έχουμε ένα κοινό σημείο επαφής για να μη παρεξηγούμαστε πετάχτηκα αυθορμήτως για σχολιασμό στο θέμα σου. Οπόταν και ζητώ συγγνώμη δεν θα επαναληφθεί στο μέλλον

*

nectons

Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #9 - : Μάιος 04, 2016, 06:12:47 μμ »
Αλήθεια τώρα? Και τι συνολικό κόστος προς απόδοση σε χρήση 4 ετών (τόση είναι η εγγύηση του scarabeo και κάπου εκεί το αντικαθιστάς με κάποιο καινούριο) το συγκεκριμένο μηχανάκι φίλε μου? Και γιατί να προτιμήσω αυτό που προτείνεις και όχι ένα hayabusa του 2005?

Πολύ στενόμυαλη απάντηση έγραψες στο θέμα. Δεν με ενοχλεί που είσαι εκτός θέματος (αυτό είναι υπευθυνότητα των διαχειριστών της σελίδας) αλλά όσο νάνε η απάντηση είχε πολύ μεγάλο κοτσάνι για να διαφωτίσει τις ερωτήσεις μου.

:)
Οκ! Δεν το έπιασες και το παρεξηγησες, και δυστυχώς δεν μπορώ να εξασφαλίσω με το γραπτό λόγο ότι αν προσπαθήσω να σου εξηγήσω δεν θα τα κάνω χειρότερα, οπότε και σταματώ εδω.
Έτσι και αλλιώς το φταίξιμο με βαρύνει 100% αφού χωρίς να γνωριζόμαστε σε προσωπικό επίπεδο και να έχουμε ένα κοινό σημείο επαφής για να μη παρεξηγούμαστε πετάχτηκα αυθορμήτως για σχολιασμό στο θέμα σου. Οπόταν και ζητώ συγγνώμη δεν θα επαναληφθεί στο μέλλον

Και από εμένα συγνώμη που βιαστηκα να κρίνω. Εύκολα αποκτάμε κοινό σημείο επαφής και θα εκτιμούσα κάποια ανάλυση αν έχεις το χρόνο και την όρεξη και εννοείται ότι μετά από την τωρινη απάντηση σου δε θα βιάζομαι πλέον να κρίνω λανθασμένα μελλοντικά.


*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #10 - : Μάιος 04, 2016, 07:17:54 μμ »
Χιουμοριστικό ήταν το σχόλιο με την έννοια ότι δεν έχω παρατηρήσει στο φόρουμ να υπάρχει ζωντανή κοινότητα κατόχων σκουτερ, σίγουρα κάποιοι μεμονωμένοι θα υπάρχουν, και από αυτούς τους μεμονωμένους θα πρέπει να πετυχεις και αυτόν που θα είναι άρτια κατατοπισμένος πάνω και στα θέματα εξωτερικής πολίτικης για το αν φτιάχνονται στην κινά κτλπ.
Όπως το διάβασα στο αρχικό σου ποστ το βρήκα εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί κάποιος να απαντήσει και για να μη δημιουργηθεί η εντύπωση ότι σε γράφουμε και δεν απατάει κανεις είπα να κάνω λίγο χιούμορ (ευτυχώς δεν έγραψα και το…… πάνε παίξε κανένα λοτο καλύτερα που μου είχε έρθει αυθορμήτως σαν σκέψη γιατί θα με παρεξηγούσες χειρότερα ενώ ουσιαστικά θα ήθελα να τονίσω τον βαθμό δυσκολίας των πληροφοριών και όχι να σε προγκίξω)
Και θεώρησα ότι για να κλίσω την παρένθεση χιουμοριστικά πάντα να προτείνω αυτό……. το πάνε πάρε ένα ETV 1000.......... σε αυτό υπάρχει μεγάλη και ζωντανή παρουσία στο φόρουμ και οποιαδήποτε πληροφορία είναι σχετικά εύκολη και άμεση.
Τέλος πάντων όπως είπα δεν έπρεπε να πεταχτώ σαν την τσ@τσ@να μες τη μέση χωρίς να σε ξέρω και να είμαι σίγουρος ότι μπορείς να μεταφράσεις σωστά τα γραφόμενα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2016, 07:21:11 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #11 - : Μάιος 05, 2016, 10:22:55 πμ »
Η διαφορά στην τιμή έχει να κάνει με την χώρα κατασκευής. Εάν πάρεις την μεγάλη εγγυηση πιθανόν να είναι καλύτερη επιλογή το μεγάλο. Το έχω σκεφτεί αρκετά συχνά και για μένα αλλά συχνά λοξοκοιτώ προς τα sym. Η αλήθεια είναι οτι τα vespaκια δεν κάνουν αισθητή την παρουσία τους χωρίς να έχουμε καταλάβει οι υπόλοιποι το γιατί.
Εάν επιλέξεις scarabeo να ξέρεις ότι επιλεγεις μία πολυθρόνα με ρόδες οπότε καλά και ξεκούραστα χιλιομετρα και σε περιμένουμε στον επόμενο καφέ μας

*

ΔΙΟΝΥΣΗΣ

Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #12 - : Μάιος 05, 2016, 12:54:06 μμ »
Nα'στε καλά παιδιά για τις απαντήσεις σας.
Επειδή έχει ένας φίλος ένα Atlantic 300αρι του 2013 με 15000 χλμ και μου το δίνει μαζί με βαλιτσάκι και 2 κράνη στα 2000 ευρώ και είμαι σε δίλημμα.Εσείς τι θα επιλέγατε;

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #13 - : Μάιος 05, 2016, 01:44:42 μμ »
Το atlantic πόσο έχει αρχική τιμή; Δες στο car να δεις την τιμή και να μην υπολογίζεις τα κράνη στην τιμή εκτός και εάν είναι κράνη των 600 ευρώ. Η τιμή δείχνει σωστή και το atlantic καλύτερο μηχανάκι. Εαν είναι και φίλος τότε συμφέρει.

*

ΔΙΟΝΥΣΗΣ

Απ: Aprilia Scarabeo 200 ie σημαντικές ερωτήσεις
« Απάντηση #14 - : Μάιος 05, 2016, 08:00:18 μμ »
Το Atlantic έχει καταργηθεί νομίζω.Στο επίσημο site της εταιρείας τουλάχιστον δεν υπάρχει.Έχουν μείνει κάποια stock σε μερικά μαγαζιά που τα πουλάνε καινούργια γύρω στα 3900,όσο περίπου το είχε πάρει και ο φίλος το 2013.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης