APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: gtse στις Σεπτέμβριος 17, 2009, 12:58:01 μμ
-
χτες το παρέλαβα το sportcity σε μπλε χρώμα και του έκανα μόνο 8 χιλ. αυτό που παρατήρησα είναι ότι είναι πολύ σκληρό αλλά αυτό φαντάζομαι ότι θα βελτιωθεί με την πάροδο των χιλιομέτρων. επίσης ότι είναι πανέμορφο και για λίγο δεν χωράει το fullface ανοιγόμενο κράνος που έχω.
ακόμα παρατήρησα έναν ήχο που έρχεται από πίσω και αριστερά και είναι σαν "κουδουνίστρα" να το πω αλλά δεν τον κάνει πάντα ας μου πει κάποιος που το έχει.
και θα ήθελα να μου πείτε για το στρώσιμο τι πρέπει να κάνω γιατί για 1000 χιλιόμετρα με 50 απλά θα πεθάνω.
περιμένω τις απαντήσεις σας.
σε όσα site στο internet είχα κοιτάξει έλεγαν ότι είναι injection ενώ στο manual λεει ότι είναι καρμπιρατερ τι ισχύει τελικά??????????????????
ευχαριστώ
-
φιλε καρμπιρατερ ειναι μεχρι 200cc ειναι καρμπιρατερ απο 250 και πανω ειναι injection φολα αλα τι να κανουμε!
-
δεν με απασχολεί ιδιαίτερα απλα με τσαντίζει η Aprilia που δεν το αναφέρει στο site απλά μιλάει γενικά και αόριστα για το injection.
-
Καρμπυρατερ ειναι. το εχω και εγω το παλιο. Παντως να ξερεις οτι εχω οδηγησει και 250 και 300, αλλα σαν το 200 δεν ειναι, παραειναι νευρικα, ενω το 200 ειναι πιο γραμμικο και αυτο σημαινει ξεκουραση. Βεβαια ειναι πιο αργο και με μια δαγκανα φρενων λιγοτερη μπροστα.
-
πάντως ρε παιδια είναι πολύ σκληρό φέρνει πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι είναι το μόνο πράγμα που με χαλάει λίγο κατά τα άλλα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου.
ααα και το άλλο που με χαλάει είναι ότι την πρώτη φορά που θα πάρει μπρος θέλει και γκάζι εάν ζεσταθεί δεν χρειάζεται το γκάζι
-
ναι οντοσ ειναι σκλιρω αλα μπενει σε κατι στροφιλικια ταπααα
-
Κοιταξε την πιεση στα ελαστικα μηπως ειναι πιο πολυ, παιζει πολυ μεγαλο ρολο.
-
να κάνω μια ερώτηση λίγο κουλή αλλά...
έχω κάνει 75 χιλιόμετρα και δείκτης της βενζίνας δεν έχει κουνηθεί καθόλου από το max μου φένετε λίγο περίεργο :thnk: :thnk: :thnk:
-
θα κανεις κι αλλα για να πεσει! νομιζω εκει κοντα στα 100 πεφτει!
-
θα κανεις κι αλλα για να πεσει! νομιζω εκει κοντα στα 100 πεφτει!
σε ευχαριστώ.
-
Εκει γύρω στα 90-100 αρχίζει και κατεβαίνει και γύρω στα 120 ανάβει λαμπάκι ρεζέρβας.
-
Εκει γύρω στα 90-100 αρχίζει και κατεβαίνει και γύρω στα 120 ανάβει λαμπάκι ρεζέρβας.
δηλαδή σε 7,5 λίτρα έχεις κάνει μόνο 120 χιλιόμετρα?
-
δηλαδή σε 7,5 λίτρα έχεις κάνει μόνο 120 χιλιόμετρα?
Όχι.
7,5-8,0 λίτρα παίρνει το ντεπόζιτο αν δεν κάνω λάθος. Στα 120 μου ανάβει, και περίπου στα 150-155 βάζω βενζίνη. Εχω κάνει μέχρι 165 χωρίς να βάλω, αλλά δεν το τραβάω τόσο πολύ. :bye:
-
Όχι.
7,5-8,0 λίτρα παίρνει το ντεπόζιτο αν δεν κάνω λάθος. Στα 120 μου ανάβει, και περίπου στα 150-155 βάζω βενζίνη. Εχω κάνει μέχρι 165 χωρίς να βάλω, αλλά δεν το τραβάω τόσο πολύ. :bye:
εάν θυμάμαι καλα 9 λίτρα τεπόζιτο έχει με 1,5 λίτρο ρεζερβα οπότε 7,5 λίτρα μεχρι να ανάψει το λαμπάκι.
νομίζω έτσι έλεγε το manual
-
εάν θυμάμαι καλα 9 λίτρα τεπόζιτο έχει με 1,5 λίτρο ρεζερβα οπότε 7,5 λίτρα μεχρι να ανάψει το λαμπάκι.
νομίζω έτσι έλεγε το manual
Σωστός...To Cube έχει 9lt ντεπόζιτο, ενω το παλαιότερο δικό μου 8.5. Ακυρο αυτό που έγραψα για τις δικές μου ενδείξεις. :bye:
-
έχω βαρεθεί να πηγαίνω με 60km και έχω κάνει μόνο 110km μέχρι τα 1000 θα γκανιαξω όπως λέμε και στου χουριό :tez: :tez:
πάντως με 60km μπαίνει παντού
-
Χούφτωστο χούφτωστο !!!
Ανοιξε το λίγο. Και στα 80-90 να το πας δεν παθαίνει τίποτα....
-
Χούφτωστο χούφτωστο !!!
Ανοιξε το λίγο. Και στα 80-90 να το πας δεν παθαίνει τίποτα....
καμιά συμβουλή για σωστό στρώσιμο;;;
-
καμιά συμβουλή για σωστό στρώσιμο;;;
βασικά τα σύγχρονα μοτέρ δεν θέλουν και τίποτα σπουδαίο. Ανοιγε το προοδευτικά μέχρι τα 2/3 του γκαζιού και απ΄τα 500 και μετά άρχισε να το ανοίγεις μέχρι τέρμα σε μικρές δόσεις.
Μην το ξεπατώσεις, αλλα και μην δίνεις και πολύ σημασία στα 1/3 του γκαζιού κλπ κλπ
-
σήμερα πήγα και το φούλαρα βενζίνη μου έκαψε 4,5l/100 και μου φαίνονται πολλά. αναλυτικά έκανα 187 και έκαψα 8,48ltr. πολλά δεν είναι για το στρώσιμο?
-
καλα ειναι!
-
δηλαδη μετα το στρώσιμο θα περναει τα 5l/100 ?????? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
-
δηλαδη μετα το στρώσιμο θα περναει τα 5l/100 ?????? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
εμένα πάντως το Derbi που έχει μοτέρ Piaggio 250i καίει 4 λίτρα στα 100 χλμ...
μια χαρά μου φαίνεται για 250άρι..! :kalo:
-
4lt/100km καιει και εμενα το παλιο 200αρι.
-
οπότε φανταζομαι οτι μόλις ανοίξει ο κινητήρας θα πεση λίγο η κατανάλωση. Αν και δεν με ενοχλει ιδιαιτερα απλα απο 2,5/100 στο παπι πηγα στα 4,5/100 και απλα μου φανηκε καπως
ευχαριστώ
-
ναι αλλά δεν είχες τις ίδιες επιταχύνσεις και ρεπρίζ...
-
4lt/100km καιει και εμενα το παλιο 200αρι.
ο κινητήρας ιδιος ειναι
-
απλα απο 2,5/100 στο παπι πηγα στα 4,5/100 και απλα μου φανηκε καπως
Eτσι είναι....ότι πάει καίει και ότι καίει πάει :h22: :h22:
ΥΓ: Περίμενε λίγο να ανοίξει το μηχανάκι. :bye:
-
απλα απο 2,5/100 στο παπι πηγα στα 4,5/100 και απλα μου φανηκε καπως
Eτσι είναι....ότι πάει καίει και ότι καίει πάει :h22: :h22:
ΥΓ: Περίμενε λίγο να ανοίξει το μηχανάκι. :bye:
απόλυτα σωστός. δεν με χαλάει απλα επειδη και απο φίλο που το έχει μου έλεγε οτι ειναι πολυ οικονομικο για αυτο και ρώτησα. δεν το συγκρινω με παπι προ θεου απλα τωρα καταλαβα οτι τα παπια τα παιρνεις μόνο γιατι δεν καινε και για τίποτα άλλο.
το sportcity είναι κορυφη
-
αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν είναι κρύο θέλει γκάζι για να πάρει μπροστά και πήγα και ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου είπαν οτι δεν έπρεπε να γίνετε αυτό και ίσως χρειαστεί να μου αλλάξουν μια "πλακέτα". απλα θα πρέπει να κάνω κάποια χιλιόμετρα ακόμα γιατί τους έχουν πει από την αντιπροσωπεία να μην αλλάζουν από τα πρώτα χιλιόμετρα.
-
αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν είναι κρύο θέλει γκάζι για να πάρει μπροστά και πήγα και ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου είπαν οτι δεν έπρεπε να γίνετε αυτό και ίσως χρειαστεί να μου αλλάξουν μια "πλακέτα". απλα θα πρέπει να κάνω κάποια χιλιόμετρα ακόμα γιατί τους έχουν πει από την αντιπροσωπεία να μην αλλάζουν από τα πρώτα χιλιόμετρα.
Φιλε, εγω το εχω 4 χρονια το σκουτερ κ παντα οταν ειναι κρυο παιρνει μπρος μονο με γκαζι. Δεν εχει να κανει με καποια βλαβη. Απλα ετσι ειναι κατασκευασμενη η μιζα.
Αν ημουν στη θεση σου, δεν θα πηγαινα σε κανενα συνεργειο να μου αλλαξει καμια "πλακετα".
-
Φιλε, εγω το εχω 4 χρονια το σκουτερ κ παντα οταν ειναι κρυο παιρνει μπρος μονο με γκαζι. Δεν εχει να κανει με καποια βλαβη. Απλα ετσι ειναι κατασκευασμενη η μιζα.
Αν ημουν στη θεση σου, δεν θα πηγαινα σε κανενα συνεργειο να μου αλλαξει καμια "πλακετα".
+1
Aπλα΄δεν ξέρω αν το Cube είναι καρμπυρατερ ή ψεκαστό όπως το 250... :thnk:
-
το 200 ειναι καρμπιρατέρ
-
το 200 ειναι καρμπιρατέρ
Τότε είναι όπως το δικο μας. Αρα δεν έχει "πλακέτα".....
gtse όλο το μυστικό είναι στην κατά 10' μοίρες περιστροφή του δεξιού σου καρπού. Ανοιξε λίγοοοο γκαζάκι και χειμώνα καλοκαίρι θα τσιμπάει με τη μία.
Και άσε τον έτσι....να αλλάξει ECU σε άλλο 200άρι. :bye:
-
να διορθώσω κάτι γιατί το μετέφερα λάθος δεν είπα πλακέτα αλλά αισθητήρας ο οποίος κολάει από όσο μου είπε.
χτες που γέμισα πάλι βενζίνα η κατανάλωση του ήταν 3,9l/100 (211χιλ. με 8,15l βενζίνης) όποτε μάλλον στο πρώτο γέμισμα δεν ήταν 100% βενζίνα :psdof: :psdof: γιατί ο τρόπος οδήγησης δεν άλλαξε λόγω στρωσίματος.
μια ερώτηση το πρώτο service είναι στα 1000 σωστά;
-
Ναι το πρωτο σερβις ειναι στα 1000.
Απαντησεις σε τετοιες παρομοιες ερωτησεις μπορεις να βρεις στο manual που εχεις παρει απο τον κατασκευαστη. Εκει παρεχει πολλες πληροφοριες, καθως κ ποτε πρεπει να γινονται τα σερβις κ τι να περιλαμβανεται σε αυτα.
Σχετικα με την καταναλωση, θα την δεις να ειναι λιγο πανω απο 4 λιτρα στα 100 χλμ.
Με την μιζα μην ασχολιθεις. Ειναι ετσι η μιζα απο πολυ παλια , απο τα 200αρια Beverly της Piaggio.
-
Ναι το πρωτο σερβις ειναι στα 1000.
Απαντησεις σε τετοιες παρομοιες ερωτησεις μπορεις να βρεις στο manual που εχεις παρει απο τον κατασκευαστη. Εκει παρεχει πολλες πληροφοριες, καθως κ ποτε πρεπει να γινονται τα σερβις κ τι να περιλαμβανεται σε αυτα.
Σχετικα με την καταναλωση, θα την δεις να ειναι λιγο πανω απο 4 λιτρα στα 100 χλμ.
Με την μιζα μην ασχολιθεις. Ειναι ετσι η μιζα απο πολυ παλια , απο τα 200αρια Beverly της Piaggio.
σε ευχαριστώ
το manual είχα σκοπο να διαβασω αλλα εχει αντιρίσεις η κόρι μου για αυτο το θελει να το ζωγραφίσει και όταν την καταφερνω για να κοιμηθει δεν εχω κουραγιο εγω μετα........αχ καταραμενα νιατα :tez: :tez: :tez:
-
σε ευχαριστώ
το manual είχα σκοπο να διαβασω αλλα εχει αντιρίσεις η κόρι μου για αυτο το θελει να το ζωγραφίσει και όταν την καταφερνω για να κοιμηθει δεν εχω κουραγιο εγω μετα........αχ καταραμενα νιατα :tez: :tez: :tez:
Χα χα χα! Συγνωμη δεν το ηξερα οτι ειχες εμποδια στη μελετη σου.
Να προτεινω την τουαλετα ως προς το ιδανικο μερος για τετοιες μελετες τοτε. :D
Σου εστειλα στο email σου το Service manual του Sportcity. Μονο που ειναι στα Αγγλικα, ελπιζω να μην ειναι προβλημα αυτο.
Τωρα αν το ζωγραφισει κ αυτο η κορη σου...παρε ενα πανι κ καθαρισε την οθονη :D
-
Χα χα χα! Συγνωμη δεν το ηξερα οτι ειχες εμποδια στη μελετη σου.
Να προτεινω την τουαλετα ως προς το ιδανικο μερος για τετοιες μελετες τοτε. :D
Σου εστειλα στο email σου το Service manual του Sportcity. Μονο που ειναι στα Αγγλικα, ελπιζω να μην ειναι προβλημα αυτο.
Τωρα αν το ζωγραφισει κ αυτο η κορη σου...παρε ενα πανι κ καθαρισε την οθονη :D
σε ευχαριστώ κατάφερα και το βρήκα και στα ελλήνικά οπότε στο έστειλα με email
-
Σε ευχαριστω αν κ το ειχα (στο σπιτι ομως). Εξαλλου μετα απο 4 χρονια δεν το πολυ χρειαζομαι :D
Το apriliabikers εχει πλεον πολυ υλικο για το Sportcity, οποτε μπορεις να κοιταξεις κ εκει για πολλα πραγματα.
:bye:
-
μια ερώτηση για την πίεση στα λάστιχα το manual λέει 2.0 bar(29psi) μπροστά και 2,3bar(33psi) πίσω πολύ δεν είναι;
-
Γιατι το λες αυτο;
Οχι, μια χαρα ειναι οι πιεσεις. Εγω βαζω κ λιγο περισσοτερο
:bye:
-
αισίως έχω φτάσει τα 800 χιλιόμετρα και μπορώ να πω οτι είμαι κατενθουσιασμένος με την επιλογή μου. αν και είμαι ακόμα στο στρώσιμο το scooterακι δείχνει ότι έχει αρκετή δύναμη , πλέον το έχω ανεβάσει λίγο από 60 που το πήγαινα σταδιακά το ανεβάζω περίπου στα 70 - 80, τα φρένα του είναι πολύ καλά με το πίσω ίσως χρειαζόταν να είναι ένα κλικ ποιο δυνατό και από κατανάλωση είναι πολύ καλό κυμαίνετε μεταξύ 3,7 με 4 λίτρα στα 100.
-
συμπλήρωσα τα χιλιόμετρα για το πρώτο service στα 1000 φαντάζομαι μόνο λάδια αλλάζουν σωστά?
μερικές φορές το πρωί όταν πάω να το βάλω μπροστά η μίζα κάνει πολύ θόρυβο σαν να είναι κολλημένη λέτε να υπάρχει πρόβλημα?
-
Νομιζω οτι στο πρωτο σερβις σου ρυθμιζουν κ βαλβιδες. Δεν ειμαι ομως σιγουρος, κοιτα στο μανουαλ που γραφει τι πρεπει να γινει στο πρωτο σερβις.
Για τη μιζα τα ειπαμε κ πιο πανω. Ειναι θορυβωδης κ θελει γκαζι για να ξεκινησει το μοτερ.
:bye:
-
το service έγινε και στοίχισε 50€ όλα καλά. Για τη μίζα είχατε δίκιο και απο εδω και περα θα δω και πως παει :tez: :tez:
το μόνο που παρατήρηση μετά το service είναι ότι μου φαίνεται ότι κάνει ένα συντονισμό εκεί γύρω στα 50 αλλά μόνο όταν είναι κρύο. θα το παρατηρήσω καλύτερα και θα δω τι θα κάνω
-
Χα χα χα! Συγνωμη δεν το ηξερα οτι ειχες εμποδια στη μελετη σου.
Να προτεινω την τουαλετα ως προς το ιδανικο μερος για τετοιες μελετες τοτε. :D
Σου εστειλα στο email σου το Service manual του Sportcity. Μονο που ειναι στα Αγγλικα, ελπιζω να μην ειναι προβλημα αυτο.
Τωρα αν το ζωγραφισει κ αυτο η κορη σου...παρε ενα πανι κ καθαρισε την οθονη :D
σε ευχαριστώ κατάφερα και το βρήκα και στα ελλήνικά οπότε στο έστειλα με email
Μπορω να εχω και εγω ενα email το service manual στα ελληνικα.
[email protected]
Thanks
-
Χα χα χα! Συγνωμη δεν το ηξερα οτι ειχες εμποδια στη μελετη σου.
Να προτεινω την τουαλετα ως προς το ιδανικο μερος για τετοιες μελετες τοτε. :D
Σου εστειλα στο email σου το Service manual του Sportcity. Μονο που ειναι στα Αγγλικα, ελπιζω να μην ειναι προβλημα αυτο.
Τωρα αν το ζωγραφισει κ αυτο η κορη σου...παρε ενα πανι κ καθαρισε την οθονη :D
σε ευχαριστώ κατάφερα και το βρήκα και στα ελλήνικά οπότε στο έστειλα με email
Μπορω να εχω και εγω ενα email το service manual στα ελληνικα.
[email protected]
Thanks
στο έστειλα
-
μια ερώτηση
κοιτάζοντας στο βιβλίο συντήρησης είδα ότι παίρνει λάδι 10W-40 ενώ στο service μου έβαλαν της AGIP 5w-40 λέτε να μου δημιουργήσει πρόβλημα?
πήγα στο παρακάτω συνεργείο το ξέρει κάποιος?
Δ.ΔΙΠΛΑΣ Ε.Ε- SUPER BIKE SERVICE
ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
ΧΡΥΣ.ΣΜΥΡΝΗΣ 59, 12131, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΤΗΛ. 210-5759272 , ΦΑΞ. 210-5759272 [email protected]
-
σήμερα μετά απο αρκετό καιρό βρήκα ελαφρώς ελεύθερη την εθνική στο ανέβασμα και το άνοιξα να δω τη κάνει έπιασε άνετα τα 120 κοντερατα δεν είχα άλλο για να δω τι μπορεί να κάνει. ήταν πάρα πολύ σταθερό και τα φρένα όταν χρειάστηκαν το σταμάτησαν άνετα.
με εντυπωσίασε ευχάριστα :a010 :a010 :a010 :a010.
:abh:
-
Επισης να πω οτι μετρημενο με gps στην Αττικη οδο μου εδειξε 140, ενω στο κοντερ ειχα δει λιγοτερα (136). Αρα το κοντερ δειχνει πραγματικα, ισως και λιγοτερα!
-
Επισης να πω οτι μετρημενο με gps στην Αττικη οδο μου εδειξε 140, ενω στο κοντερ ειχα δει λιγοτερα (136). Αρα το κοντερ δειχνει πραγματικα, ισως και λιγοτερα!
εγώ έχω το cube το οποιο δεν έχει ηλεκτρονικό κοντερ και μια φορα που το είχα δοκιμάσει όταν το έστρωνα με το gps έχανε 5 χιλιόμετρα τουλάχιστον έδειχνε 60 ενω πήγαινα το gps έδειχνε 54
-
ααα και το άλλο που με χαλάει είναι ότι την πρώτη φορά που θα πάρει μπρος θέλει και γκάζι εάν ζεσταθεί δεν χρειάζεται το γκάζι
Ετσι ειναι τα καρμπυρατερατα μηχανακια
-
πάντως ρε παιδια είναι πολύ σκληρό φέρνει πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι είναι το μόνο πράγμα που με χαλάει λίγο κατά τα άλλα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου.
Ειναι σκληρο γιατι ειναι Spor (city), για να ειναι πιο σταθερο στις στροφες
-
σήμερα πήγα να του βάλω βενζίνη και να ελέγξω την πίεση των ελαστικών και παρατήρησα ότι τα λάστιχα έχουν κάνει ρωγμές όπως κάνουν τα παλιά λάστιχα και παρατήρηση το DOT 1308 είναι σχεδόν 2 χρονών λάστιχα και εγώ το έχω 2 μήνες. ειναι δυνατών να είναι τόσο παλια λάστιχα? δηλαδή θα πρέπει να τα αλλάξω :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
φιλε αν εχεις τα μανισια αλλαξε τα εχουν δεν εχουν ρωγμες!
ειναι naylon αν θα τα παρατηρησεις το γραφει.βαλε τα michellin και θα ξυνεις γονατα! :kalo:
και ειναι rubber,οχι naylon :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
σήμερα πήγα να του βάλω βενζίνη και να ελέγξω την πίεση των ελαστικών και παρατήρησα ότι τα λάστιχα έχουν κάνει ρωγμές όπως κάνουν τα παλιά λάστιχα και παρατήρηση το DOT 1308 είναι σχεδόν 2 χρονών λάστιχα και εγώ το έχω 2 μήνες. ειναι δυνατών να είναι τόσο παλια λάστιχα? δηλαδή θα πρέπει να τα αλλάξω :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Κοίτα...η ημερ/νία παραγωγής Μαίου/08 δεν είναι και τόσοοοο παλιά. Τότε φτιάχτηκε το λάστιχο στο εργοστάσιο του και μεχρι να πάει στην aprilia και να μπει στην γραμμή παραγωγής κλπ κλπ και να έρθει στα χέρια σου περνάνε αρκετοί μήνες. Σαν ημερομηνία σου ξαναλέω δεν είναι παλιά. Το ίδιο συμβαίνει σε όλες τις μοτοσυκλέτες.
Το θέμα των ρωγμών που αναφέρεις είναι κάτι άλλο που πιθανόν να δείχνει αστοχία ελαστικού. Σε τέτοια περίπτωση έχω την εντύπωση ότι σε καλύπτει η εγγύηση. Δεν παίρνω όρκο αλλά αυτό έχω ακούσει μιας και μιλάμε για ελλατωματικό εξάρτημα και όχι φθορά.
Αν χρειαστεί να τα αλλάξεις βάλε Michelin. Είναι σίγουρα καλύτερα απ΄τα Maxxis.
To Nylon & Rubber που ανέφερε ο φίλος δεν το κατάλαβα αλλά δεν πειράζει.... :bye:
-
To Nylon & Rubber που ανέφερε ο φίλος δεν το κατάλαβα αλλά δεν πειράζει.... :bye:
[/quote]
φιλε byron ενοοω πως στο πλαι του ελαστικου το maxxis γραφει ΝΥLON.Δεν ειναι λαστιχο οπως τα michellin που αυτοπροσδιοριζονται σαν "rubber tyres".εδω μιλαμε για τα MAXXIS τα οποια ειναι διασταυρωση κινεζικου πλαστικου τραπεζομαντιλου με επισης κινεζικης παντοφλας με διχαλο απο τη λαικη!!Αυτα ειναι τα υλικα κατασκευης και οχι ΛΑΣΤΙΧΟ (RUBBER). :bye:
-
φιλε byron ενοοω πως στο πλαι του ελαστικου το maxxis γραφει ΝΥLON.Δεν ειναι λαστιχο οπως τα michellin που αυτοπροσδιοριζονται σαν "rubber tyres".εδω μιλαμε για τα MAXXIS τα οποια ειναι διασταυρωση κινεζικου πλαστικου τραπεζομαντιλου με επισης κινεζικης παντοφλας με διχαλο απο τη λαικη!!Αυτα ειναι τα υλικα κατασκευης και οχι ΛΑΣΤΙΧΟ (RUBBER). :bye:
Φίλε Οράτιε, το rubber ως όρος σημαίνει λάστιχο-καουτσούκ και απλά έχει καθιερωθεί ώς όρος των ελαστικών. Το nylon δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι κατασκευασμένο από nylon που είναι ένα συνθετικό πολυμερές και ακατάλληλο για ελαστικά μιας και είναι άκαμπτο.
Στα διαφορετικά στρώματα που χρησιμοποιούνται κάτω απ΄το rubber (το εξωτερικό τμήμα επαφής δηλαδή) μπαίνει πάρα πολύ συχνά ένα ή περισσότερα στρώματα nylon για αυξημένη ακαμψία, μαζί μέ άλλα φύλλα ενίσχυσης (ατσάλι κλπ).
Ενα λάστιχο από nylon θα είχε την ίδια πρόσφυση που έχει και μια πλαστική λεκάνη.
Πληροφορίες για το πως κατασκευάζονται τα λάστιχα και την τεχνολογία τους μπορείς να βρείς στο site κάθε κατασκευαστή. Μιας και μιλάμε για maxxis μπορείς να διαβάσεις σχετικά στη σελίδα τους. (http://www.maxxis.com/AutomobileLight-Truck/How-a-Tire-is-Made.aspx)
:bye:
-
Μπραβο η maxxis site!
Βυρωνα, ξερεις αν το ναυλον το βαζουν κ για να ανεβαζει γρηγοροτερα θερμοκρασια, ετσι ωστε να φτανειτο ελαστικο πιο γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας;
-
Μπραβο η maxxis site!
Βυρωνα, ξερεις αν το ναυλον το βαζουν κ για να ανεβαζει γρηγοροτερα θερμοκρασια, ετσι ωστε να φτανειτο ελαστικο πιο γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας;
Λεπτομέρειες για τους τρόπους κατασκευής δεν ξέρω, πέραν καποιων βασικών. :bye:
-
Παιδια τα MAXXIS που ειχα ηταν μια χαρα. Τα Michelin που εχω τωρα ειναι σαφως καλυτερα, διοτι το μπροστινο εχει καλυτερη χαραξη και εχει καλυτερη κατευθυντικοτητα. Και με τα δυο εχω γλιστρησει. Μονο καποιες φορες σε καποιες πολυ ειδικες συνθηκες ισως ειναι λιγο καλυτερα τα ΜΑΧΧΙS (π.χ. δρομος με λεπτο στρωμα απο χωμα και σουρσιμο), αλλα σε γενικες γραμμες τα Michelin ειναι πιο προβλεψιμα και πιο καλα τελικα.
(Σημ. Το μηχανακι που εχουμε ειναι απαικτο)
-
μετά από 1500χιλ. θα έλεγα οτι τα MAXXIS είναι καλα στο στεγνό αλλα στο βρεγμένο πολυ μέτρια
-
μετά από 1500χιλ. θα έλεγα οτι τα MAXXIS είναι καλα στο στεγνό αλλα στο βρεγμένο πολυ μέτρια
Μαζί σου. Και η δική μου εντύπωση μετά από 24.000 χλμ με τα Maxxis είναι ότι έιναι ένα μέτριο-καλούτσικο λάστιχο και το Michelin καλύτερο.
Για το βρεγμένο τι να λέμε......απορω ποιό λάστιχο μπορεί να κρατήσει στους βρεγμένους καθρέφτες. Με το Tuono στο βρεγμένο είμαι κότααααα με μεγάλο λειρί.... :srry:
-
Με το Tuono στο βρεγμένο είμαι κότααααα με μεγάλο λειρί.... :srry:
yeap.. :ohyes: but still in one piece..! ;) :bye: :bye:
-
χτες γυρίζοντας από τη δουλεία ήταν σχετικά άνετη η εθνική και αποφάσισα να τσεκάρω πόσα "κλέβει" το κοντέρ του sportcity cube 200 με το gps που έχω. Το αποτέλεσμα είναι μέχρι τα 60 δείχνει 5 παραπάνω και απο εκει και πάνω ανεβαίνει η διαφορά και στα 120 είχε 10 με 11 πάνω από εκει και πάνω δεν είδα γιατί ήταν αρκετά επικίνδυνο.
-
Αν ειναι σωστο το gps που εχω τοτε εδειξε ανωτατη 139 χιλιομετρα, ενω στο κοντερ εφτασε τα 136 περιπου. :ohyes: :kalo:
-
Αν ειναι σωστο το gps που εχω τοτε εδειξε ανωτατη 139 χιλιομετρα, ενω στο κοντερ εφτασε τα 136 περιπου. :ohyes: :kalo:
έχεις το παλιό sportcity με το ψηφιακό κοντέρ?
-
Αναλογικο ειναι και το παλιο. Ψηφιακα ειναι τα υπολοιπα. θερμοκρασια, χιλιομετρητης, ενδειξη βενζινης.
-
καλη χρονια σε ολους με υγεια και παντα ορθιοι
εδω και μερικές μερες μου παρουσιααζει το εξης σβηνει το μπροστα φως για καποια δευτερολεπτα και ανοιγει παλι μονο του ξερετε απο τη μπορει να είναι?
-
καλη χρονια μαγκες!
Εμενα εσβηνε η LCD οθονη και νεκρωνε το κοντερ καθε φορα που επεφτε πολυ νερο απο βροχη ή πλυσιμο και επανερχοταν μετα απο λιγες ωρες(+ διακοπες του μοτερ στις χαμηλες στροφες). Περιττο να πω οτι απο τοτε που το επαθα εκοψα τα πλυσιματα με λαστιχο.........
-
σκεφτομαι να βάλω μια ζελατίνα αλλά η γνήσια είναι πολύ μεγάλη μήπως γνωρίζετε κάποια άλλη που μπορώ να βάλω?
-
Βγάζει η Givi μια τεράστια, και η Puig (foto)
-
Βγάζει η Givi μια τεράστια, και η Puig (foto)
πολυ ωραια μήπως ξερεις κοστος και απο που μπορώ να την προμηθευτώ?
-
Βγάζει η Givi μια τεράστια, και η Puig (foto)
πολυ ωραια μήπως ξερεις κοστος και απο που μπορώ να την προμηθευτώ?
http://www.xikis.gr/html/index.aspx?orderID=3&subcategoryID=310&manufactureID=313
Πάρε κανένα τηλέφωνο. Εχει και τις givi.
-
Βυρωνα την εχεις βαλει στο δικο σου;
Θελει τιποτα πατεντες; Αν ειχες κ καμια φωτο απο το πλαι...
-
πήρα τηλέφωνο και μου είπαν 71€ δεν ρώτησα όμως εάν στην τιμή είναι και οι βάση μιλάω πάντα για puig
-
πολυ σωστος! πιστευω οτι οι ζελατινες σε αυτην την κατηγορια scooter ειναι must.
Εγω εβαλα τη σπορ(μικρη με το μαυρο περιβλημα γυρω απο το τζαμι) στο 250 i.e μου και αλλαξε εντελως η αισθηση μου στο τιμονι προς το καλυτερο........δυστυχως νομιζω οτι δε φοριεται αυτη στο cube παραμονο η μεγαλη......κοστος γυρω στα 100 εωροπουλα. Οντος η μεγαλη ζελατινα ειναι τεραστια για το sportcity, ειναι τοσο μεγαλη που φενετε οτι το μηχανακι ηρθε απο αλλον πλανητη, παραμορφωνει τελειως την σχεδιαση του scooter.
Επισης θεωρω απαραδεκτα τα μαμα grip.......απο την πρωτη στιγμη τα αλλαξα με του Scarabeo + αντιβαρα.
Τελος επιτακτικη ειναι η εγκατασταση πλαϊνου σταντ!
-
Βυρωνα την εχεις βαλει στο δικο σου;
Θελει τιποτα πατεντες; Αν ειχες κ καμια φωτο απο το πλαι...
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=137003
Το δικό μου είναι RR και δεν βάζω τέτοια πράγματα. :bye:
-
πολυ σωστος! πιστευω οτι οι ζελατινες σε αυτην την κατηγορια scooter ειναι must.
Εγω εβαλα τη σπορ(μικρη με το μαυρο περιβλημα γυρω απο το τζαμι) στο 250 i.e μου και αλλαξε εντελως η αισθηση μου στο τιμονι προς το καλυτερο........δυστυχως νομιζω οτι δε φοριεται αυτη στο cube παραμονο η μεγαλη......κοστος γυρω στα 100 εωροπουλα. Οντος η μεγαλη ζελατινα ειναι τεραστια για το sportcity, ειναι τοσο μεγαλη που φενετε οτι το μηχανακι ηρθε απο αλλον πλανητη, παραμορφωνει τελειως την σχεδιαση του scooter.
Επισης θεωρω απαραδεκτα τα μαμα grip.......απο την πρωτη στιγμη τα αλλαξα με του Scarabeo + αντιβαρα.
Τελος επιτακτικη ειναι η εγκατασταση πλαϊνου σταντ!
θα πάω από το μαγαζι μολις βρω χρονο να δω εαν κανει και να το βαλω. μολις έχω νεα θα ενημερωσω.
το πλαινο σταντ ποσο το εβαλες και που?
-
den eho vali giati den vazun stin periohi mu alla iparhi standar stin agora........
-
δυστυχώς είχα την πρώτη πτώση μου με το scooter ευτυχώς ανέπαφα για μένα εκτος ενός πονεμένου καρπού αλλα sto sportcity έσπασε το ένα απο τα δύο εμπρος φαναρια. ξέρετε πόσο στοιχίζει? αλλάζει μότο μπροστα τζαμι ή όλο μαζί?
-
δυστυχώς είχα την πρώτη πτώση μου με το scooter ευτυχώς ανέπαφα για μένα εκτος ενός πονεμένου καρπού αλλα sto sportcity έσπασε το ένα απο τα δύο εμπρος φαναρια. ξέρετε πόσο στοιχίζει? αλλάζει μότο μπροστα τζαμι ή όλο μαζί?
134 ευρω εχει προτεινομενη τιμη λιανικης. Μπορεις να βρεις και μεταχειρισμενο.
-
δυστυχώς είχα την πρώτη πτώση μου με το scooter ευτυχώς ανέπαφα για μένα εκτος ενός πονεμένου καρπού αλλα sto sportcity έσπασε το ένα απο τα δύο εμπρος φαναρια. ξέρετε πόσο στοιχίζει? αλλάζει μότο μπροστα τζαμι ή όλο μαζί?
134 ευρω εχει προτεινομενη τιμη λιανικης. Μπορεις να βρεις και μεταχειρισμενο.
αλλαζει όλο το φαναρι σωστα?
-
απο τη στιγμη που εισαι καλα, ολα καλα. Η scooterara με την αλλαγη φαναριου επισης!
-
δυστυχώς είχα την πρώτη πτώση μου με το scooter ευτυχώς ανέπαφα για μένα εκτος ενός πονεμένου καρπού αλλα sto sportcity έσπασε το ένα απο τα δύο εμπρος φαναρια. ξέρετε πόσο στοιχίζει? αλλάζει μότο μπροστα τζαμι ή όλο μαζί?
134 ευρω εχει προτεινομενη τιμη λιανικης. Μπορεις να βρεις και μεταχειρισμενο.
αλλαζει όλο το φαναρι σωστα?
Δεν το ξερω αυτο, στο συνεργειο θα σου πουν.
-
για ριξτε εδω μια ματια εχει ολες τισ πληροφοριες το πως να λυσουμε το sportcity
http://www.ultimateparts.net/shop/product.php?id=430
επίσης βρηκα και αυτο πλαινο σταντ που λεει οτι ειναι original
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=8057
στο ιταλικο site της aprilia έχει και πλαινο σταντ αλλα και μικρο windscreen κατι που δεν υπάρχει στο ελληνικο
http://www.accessories.aprilia.com/product.aspx?ct=4249&pr=1044
http://www.accessories.aprilia.com/product.aspx?ct=4249&pr=1045
-
με πήραν τηλέφωνο από εκεί που αγόρασα το scooter να πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service να μου αλλάξουν καποιο εξάρτημα γιατί υπάρχει κάποια ανάκληση τι ακριβώς δεν μου είπαν. μόλις το πάω θα ενημερώσω
-
με πήραν τηλέφωνο από εκεί που αγόρασα το scooter να πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service να μου αλλάξουν καποιο εξάρτημα γιατί υπάρχει κάποια ανάκληση τι ακριβώς δεν μου είπαν. μόλις το πάω θα ενημερώσω
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2999.0
:bye:
-
με πήραν τηλέφωνο από εκεί που αγόρασα το scooter να πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service να μου αλλάξουν καποιο εξάρτημα γιατί υπάρχει κάποια ανάκληση τι ακριβώς δεν μου είπαν. μόλις το πάω θα ενημερώσω
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2999.0
:bye:
για αυτό ακριβός είναι :kalo:
κάτι ακόμα είχα πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι και σε έντονες ανωμαλίες ακουγόταν ένα "γκουπ" σαν να κοπανάνε τα πλαστικά όπου στη συνέχεια έγινε μεταλλικός θόρυβος. το πήγα χτες συνεργείο και μου είπε ότι μάλλον είναι τα ρουλεμάν του τιμονιού και θα αλλαχτούν μέσα στην εγγύηση θα του το πάω να το δει αύριο.
είναι λογικό να γίνει αυτό σε μόλις 2.650 χιλιόμετρα?????? έχω απογοητευτεί :( :(
-
κάτι ακόμα είχα πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι και σε έντονες ανωμαλίες ακουγόταν ένα "γκουπ" σαν να κοπανάνε τα πλαστικά όπου στη συνέχεια έγινε μεταλλικός θόρυβος. το πήγα χτες συνεργείο και μου είπε ότι μάλλον είναι τα ρουλεμάν του τιμονιού και θα αλλαχτούν μέσα στην εγγύηση θα του το πάω να το δει αύριο.
είναι λογικό να γίνει αυτό σε μόλις 2.650 χιλιόμετρα?????? έχω απογοητευτεί :( :(
Οχι και μου κάνει εντύπωση. Απ΄τη στιγμή που θα σου τα αλλάξουν όμως μικρό το κακό.
-
απλά προς ενημέρωση το μπροστινό φανάρι έχει 130€
-
λοιπόν το πήρα χτες από το συνεργείο (άλλαξαν ρουλεμάν τιμονιού) οι έντονοι κραδασμοί εξαφανίστηκαν αλλά κάποιο μικρό τρέμουλο έμεινε στις ανωμαλίες του δρόμου το οποίο μάλλον ειναι φυσιολογικό αλλά επειδή το είχα αρκετό καιρό με τους κραδασμούς δεν μπορώ να θυμηθώ πως ήταν πριν :-? :-? :-?
κανείς με το 200αρί για να μου πει εάν έχει και αυτός κάποιο τρέμουλο στο τιμόνι όταν περνά από ανωμαλίες του δρόμου θα του ήμουν ευγνώμων
τελικά το μπροστινό φανάρι έχει 135€
-
λοιπόν το πήρα χτες από το συνεργείο (άλλαξαν ρουλεμάν τιμονιού) οι έντονοι κραδασμοί εξαφανίστηκαν αλλά κάποιο μικρό τρέμουλο έμεινε στις ανωμαλίες του δρόμου το οποίο μάλλον ειναι φυσιολογικό αλλά επειδή το είχα αρκετό καιρό με τους κραδασμούς δεν μπορώ να θυμηθώ πως ήταν πριν :-? :-? :-?
κανείς με το 200αρί για να μου πει εάν έχει και αυτός κάποιο τρέμουλο στο τιμόνι όταν περνά από ανωμαλίες του δρόμου θα του ήμουν ευγνώμων
τελικά το μπροστινό φανάρι έχει 135€
πέρασα από το συνεργείο πάλι και μου είπε οτί μάλλον είναι από το λάστιχο ή από στραβή ζάντα να πάω να τσεκάρω αυτό και εάν είναι οκ τότε να βάλουμε αντίβαρα στο τιμόνι και όλα θα είναι οκ. το έχει συναντήσει το ίδιο και σε άλλο sportcity και με τα αντίβαρα όλα έστρωσαν. πάω για ζυγοστάθμιση και μετά βλέποντας και κάνοντας.
-
Πηρα προσφατα ενα 200αρι του '05.
Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα, να ρωτησω τους αλλους κατοχους κατι?
Το μπροστινο φρενο ειναι ανυπαρκτο? Μπορει να γινει κατι? (σωληνακια υψηλης π.χ.).
Γιατι (στα περισσοτερα σκουτερ που εχω οδηγησει εγω τουλαχιστον) δουλευει καλυτερα το πισω, λογω βαρους απο τον κινητηρα??
Τα φωτα σας παρακαλω...
:bye:
p.s. Να ευχαριστησω τον Byron και το φορουμ για την ενημερωση οσον αφορα μια ανακληση για το σωληνακι του μπροστινου φρενου που μπλεκεται καμια φορα στο φτερο (αν δεν το διαβαζα εδω σιγα μην επαιρνα γραμμη). :prm
-
Στο δικο μου φρεναρει καλα (νομιζω). Βεβαια με το 1000αρι που βλεπω οτι εχεις φανταζομαι δεν θα υπαρχει συγκριση ;).
Κοιταξε το και σε μαστορα και επιπλεον αυτο που μαλλον μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις και τον δευτερο δισκο μπροστα απο το 250αρι και υψηλης βεβαια.
-
χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους πάντα όρθιοι.
επανέρχομαι για το τρέμουλο που έχω. πήγα χτες σε βουλκανιζατέρ και μου είπαν ότι είναι στραβός ο σκελετός του πίσω ελαστικού και μεταφέρει τους κραδασμούς μπροστά. το σκούτερ είναι 5 μηνών και έχει κάνει 3200χιλ. γνωρίζει κάποιος εάν μπορώ να κυνηγήσω κάτι από αντιπροσωπεία ???
-
χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους πάντα όρθιοι.
επανέρχομαι για το τρέμουλο που έχω. πήγα χτες σε βουλκανιζατέρ και μου είπαν ότι είναι στραβός ο σκελετός του πίσω ελαστικού και μεταφέρει τους κραδασμούς μπροστά. το σκούτερ είναι 5 μηνών και έχει κάνει 3200χιλ. γνωρίζει κάποιος εάν μπορώ να κυνηγήσω κάτι από αντιπροσωπεία ???
τέλος καλό όλα καλά. μόλις γύρισα από τον Αρμακόλα και τελικά το πρόβλημα ήταν ......................................... στο μηχάνημα που κοίταζα τα λάστιχα στο βενζινάδικο :cry: :cry: :psdof: :psdof: . Για την ακρίβεια τσέκαρα τα λάστιχα το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά και όλα οκ το τρέμουλο καλά κρατούσε πήγα στον Αρμακόλα το οδήγησαν παρατήρησαν ο τρέμουλο και τσέκαραν τα λάστιχα ................10psi διαφορά τρελάθηκα, ντροπιάστηκα :blus: :blus: :blus: οδήγησα το σκούτερ το τρέμουλο έλειπε ... τι κρίμα..... :kalo: :kalo: :kalo:πάντως μου είπαν ότι τα λάστιχα είναι χάλια και ότι με την αλλαγή τους θα ησυχάσω από τέτοια φαινόμενα και επίσης μου πρότειναν να βάλω και αντίβαρα στο τιμόνι το οποίο θα το κάνω αργότερα τώρα το χαίρομαι χωρίς.
-
επιτέλους αλλάχτηκαν τα λάστιχα με michelin pilot sport και οι κραδασμοί στο τιμόνι εξαφανίστηκαν..........
μέσα σε 15 χιλ. που έκανα πίστευα ότι άλλαξα scooter περνάει πλέον πάνω από τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων και δεν κοπανάει όπως πριν νόμιζα ότι άλλαξα αναρτήσεις. όσο αφορά κρατήματα θα επανέλθω όταν κάνω κάποια χιλιόμετρα.
-
αντε να το χαρεις τωρα φιλε :kalo:
φιλικα
Γιωργος
-
μετά από 500χιλ. εχω να πω οτι τα Michelin είναι πολύ καλα λάστιχα και το scooter έχει βελτιωθεί κατα πολύ
-
ρε παιδιά σκέφτομαι να κάνω ένα ταξίδι με το sportcity 200 αλλά κολλάω λίγο με την απόσταση είναι 180χιλ και όλα εθνική τη λέτε θα τα καταφέρει ο scooteros ? να το επιχειρήσω? εντάξει δεν θα το πάω σερί αλλά μήπως είναι πολλά για το scooter?
-
ρε παιδιά σκέφτομαι να κάνω ένα ταξίδι με το sportcity 200 αλλά κολλάω λίγο με την απόσταση είναι 180χιλ και όλα εθνική τη λέτε θα τα καταφέρει ο scooteros ? να το επιχειρήσω? εντάξει δεν θα το πάω σερί αλλά μήπως είναι πολλά για το scooter?
Ο αναβατης αν αντεχει, τοτε παει κ το μηχανακι :bye:
-
ρε παιδιά σκέφτομαι να κάνω ένα ταξίδι με το sportcity 200 αλλά κολλάω λίγο με την απόσταση είναι 180χιλ και όλα εθνική τη λέτε θα τα καταφέρει ο scooteros ? να το επιχειρήσω? εντάξει δεν θα το πάω σερί αλλά μήπως είναι πολλά για το scooter?
Ο αναβατης αν αντεχει, τοτε παει κ το μηχανακι :bye:
βασικά ο αναβάτης βαριέτε τα μέσα μαζικής μεταφοράς και έφτασα να σκέφτομαι να πάω καμένα βούρλα με το σκούτερ :tez: :tez:
-
εγω χθες εκανα 200κμ με το σπορτσιτι 200..Κορινθ0 - Αλεποχώρι - Κορινθο και βολτες στο αλεποχωρι..σερι ολα...
και σημερα εκανα Κορινθο - Αθήνα και βολτες.. 120κμ συνολο...
Δεν μασανε..!
-
εγω φιλε πριν κανα μηνα εκανα αθηνα -πατρα με 1 σταση ενος τεταρτου. απλα μη το πηγαινεις ολη την ωρα τερμα γκαζι, να το αφηνεις να παιρνει και καμια ανασα.. με λιγη υπομονη (λογω γκαζιου) μια χαρα το κανεις το ταξιδι.
-
τώρα τελευταία με το που το σβήνω κάνει ένα μικρό σκάσιμο η εξάτμιση μήπως ξέρετε από τη μπορεί να είναι?
-
και ακόμα έχει αυξηθεί και η κατανάλωση κάτω από 4,2 στα 100 δεν πέφτει με τίποτα
-
Μήπως επειδή το έχεις μάθει, το πας πιο γρήγορα χωρίς να το καταλαβαίνεις???? :P
Κι όμως συμβαίνουν αυτά... :ohyes:
-
το πήγα όσο ποιο σιγά μπορούσα και πέτυχα το 4,2 αλλιώς είμαι τουλάχιστον 4,5 l/100km ούτε 600αρι να είχα
-
Καλησπέρα παιδιά, έχω την ερώτηση για την βαλβίδα εξαερισμού που είναι πάνω από το θερμοστάτη.για ποιο λόγο είναι τόσο μεγάλη.μου στάζει νερό από αυτί, και την κατάργησα και έβαλα ποιο κοντή. Θα υπάρχει πρόβλημα? ευχαριστώ εκ των προτέρων