Καλά έχω μείνει άφωνος...
Ο τύπος του μπουζί τελικά είναι CPR6EA-9
Η αλήθεια είναι πάντως ότι εχτές μόλις πέρασα το μπουζί και έβαλα μπροστα τον κινητήρα παρατήρησα τα εξής :
1.Ο κινητήρας πήρε πολύ πιο εύκολα μπροστά.
2.Το ρελαντί του δούλευε σε περισσότερες στροφές για αρκετή ώρα και μετά "χαμήλωσε" , ενώ μέχρι τώρα έπρεπε να το μαρσάρω για να μη σβήσει.
3.Μπορεί και να είναι η ιδέα μου αλλά άλλαξε λίγο ο θόρυβος του κινητήρα.
Να σημειώσω ότι εχτές δεν μετακίνησα το μηχανάκι.Απλά το άφησα στο γκαράζ να δουλεύει για 'κανα δεκάλεπτο και το έσβησα.Σήμερα το περπάτηα λίγο (σπίτι - μαγαζί) και είναι Ο.Κ.
Τη ρύθμιση στο καρμπυρατέρ... του χρόνου.
Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον bill που γιορτάζει αύριο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!
