sorry gia greeklish
metafrasi mesw babelfish gia tous mi agglomatheis
Gia tous ipoloipous
http://www.gizmag.com/go/3629/
Υποστηρίξτε μια οδηγώντας θέση Φόρμουλα 1, τρεις ρόδες, ένα υψηλής ισχύος 550cc που η β-δίδυμη μηχανή που σχεδιάστηκε για το μοτοκρός, έβαλε μια πρόσθετη ηλεκτρική μηχανή σε κάθε ρόδα, και ένα έξυπνο σύστημα κλίσης. Ο φινλανδικός σπουδαστής Heikki Naulapaa σχεδίασε αυτό το όχημα ως κύριο πρόγραμμα στο βαθμό σχεδίου του στο βασιλικό κολλέγιο των τεχνών στο Λονδίνο. Τον προσγειώθηκε μια εργασία ονείρου στο τμήμα σχεδίου σε Aprilia και ίσως, ίσως ακριβώς, η τολμηρή επιχείρηση να χτίσει αυτήν την μηχανή ενθουσιασμού. Με τα specs όπως αυτό και ένα χαμηλό αεροδυναμικό σχεδιάγραμμα, το υβρίδιο θα ταιρίαζε με οποιοδήποτε 1000cc superbike στην απόδοση και θα φυσούσε ένα Ferrari στα ζιζάνια. "Ο μαγνήτης ήταν περισσότερο μια μελέτη έννοιας, αλλά θα μπορούσε να παραχθεί. Υπάρχουν μερικές τεχνικές πτυχές που μπορεί να πρέπει να αλλαχτούν προκειμένου να κρατήσουν το κόστος παραγωγής χαμηλά, αλλά δεν θα δημιουργούσαν σημαντικά προβλήματα στην παραγωγή, "εν λόγω Naulapaa. "Θα δούμε τι συμβαίνει." Το πρόγραμμα βαθμού του Naulapaa σε RCA άρχισε από την ερευνητική διατριβή του κατά τη διάρκεια του 2002. Στη διατριβή του εξέτασε "γιατί οι άνθρωποι οδηγούν τις μοτοσικλέτεσ". Ως αποτέλεσμα των πολυάριθμων συνεντεύξεων με τους αναβάτες στην προετοιμασία της διατριβής, δημιούργησε ένα όχημα βασισμένο συνολικά στην αίσθηση οδήγησης. "θέλησα να δημιουργήσω ένα όχημα, το οποίο προσφέρει ένα νέο είδος συναισθηματικής εμπειρίας οδηγώντας," εν λόγω Naulapaa, προσθέτοντας, "εγώ ανάμιξε τα χαρακτηριστικά κλίσης της μοτοσικλέτας με μια οδηγώντας θέση Φόρμουλα 1 και το συναίσθημα ενός μικρού αθλητικού αυτοκινήτου που αισθάνεται και που είναι μισό-μέσα στο όχημα." "Ότι το κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα της έννοιας. Ο αναβάτης κάθεται πολύ, πολύ χαμηλός προκειμένου να ενισχυθεί η αίσθηση της ταχύτητας και των πενταλιών και handlebar της εργασίας όπως αθλητικά αυτοκίνητα. Το πιό μοναδικό πράγμα είναι ότι τα πόδια σας είναι τοποθετημένα πραγματικά υψηλά και η θέση διατάξεων θέσεων είναι παρόμοια με ένα αυτοκίνητο Φόρμουλα 1, αλλά το όχημα κλίνει συγχρόνως. Είναι όπως τη μεγάλη ταχύτητα επιπλέοντας ακριβώς το ζεύγος εκατοστόμετρο από το έδαφος!" "Designwise, οι επιρροές μου προήλθε περισσότερο από τη βιομηχανία αεροπλάνων, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τη σύγχρονη τέχνη από τις μοτοσικλέτες. Θέλησα να δημιουργήσω μια φρέσκια έννοια με μια ισχυρή σύνδεση μοτοσικλετών, αλλά με τη διαφορετικούς γλώσσα και τον προσδιορισμό μορφής." Η πηγή κύριας ενέργειας για το μαγνήτη, που ονομάζεται μετά από τις καινοτόμες βοηθητικές ηλεκτρικές μηχανές της σε κάθε ρόδα, είναι μια μεγαλύτερη έκδοση 550cc του μοτοκρός 4,5 Aprilia και supermotard της μηχανής. "Η τρυπημένη έξω μηχανή 4,5 είναι ιδανική, επειδή έχει τα μέρη της δύναμης, αλλά είναι ελαφρύ και μικρό," εν λόγω Naulapaa. Συμπληρώνοντας την οκτώ-βαλβίδα, το horespower 85 του β-διδύμου 77° 14,000rpm είναι οι ηλεκτρικές μηχανές μέσα σε κάθε ρόδα. Αυτό προσφέρει την πρόσθετη δύναμη για την επιτάχυνση, που δημιουργεί μια μηχανή με την απόδοση μιας μοτοσικλέτας 1000cc λόγω στην πρόσθετη ροπή και το χαμηλό αεροδυναμικό σχεδιάγραμμα του μαγνήτη. "Ο αναβάτης μπορεί επίσης να σβήσει τη μηχανή καύσεως και να γλιστρήσει σιωπηλά μέσω του τοπίου," είπε. Ο γέρνοντας μηχανισμός του Naulapaa εμπνεύστηκε από τη ζωή-αεριωθούμενη έννοια της Mercedes του 1997. "Οι απορροφητές κλονισμού βρίσκονται διαφορετικά στη ζωή-αεριωθούμενη έννοια vehciles, αλλά το βασικό τεχνικό σχεδιάγραμμα είναι πολύ παρόμοιο με τη Mercedes, επειδή ήταν το καταλληλότερο για το σκοπό μου." Το επίσημο υβρίδιο διάβασης περιοχών παίρνει τις φωτογραφίες, Specs, τις τιμές & περισσότερων σε κάθε υβριδική αβούρτσιστη ροπή μηχανών fordvehicles.com διάβασης, σερβο, BLDC, 10 - 800mm μας έρχονται σε επαφή με για τις αγγελίες αναγκών
www.alliedmotion.com μηχανών συνήθειας από Google Τώρα λειτουργώντας στο στούντιο σχεδίου Aprilia σε Noale, μια μικρή πόλη 25km από τη Βενετία, σφαίρα- Naulapaa έχει βρεθεί σε ένα από τα πιό συναρπαστικά περιβάλλοντα σχεδίου πιθανός για έναν ενθουσιώδη μοτοσικλετών και έναν προηγούμενο ανταγωνιστή. Το Aprilia είναι αρμόδιο για μερικά πολύ καινοτόμα σχέδια τα τελευταία χρόνια, ο ειδικότερα της επιχείρησης τελικά ανεπιτυχούς αλλά το πολύ ισχυρό ποδήλατο MotoGP, ηλεκτρικός-βοηθά το ποδήλατο, το πολύ επιτυχές ανοικτό αυτοκίνητο Mille 1000cc, και το β-δίδυμο δίχρονο ανοικτό αυτοκίνητο RS250. Με την απόδοση για να ταιριάξει με μια μοτοσικλέτα supersport 1000cc όπως το Aprilia Mille, και τη δυνατότητα να φερθεί ένα καθησμα συνεπιβάτη μοτοσηκλέτας επίσης, ο μαγνήτης θα μπορούσε να αναμένεται για να συλλέξει μια πιστή ακολουθία, ίσως επισύροντας την προσοχή όχι ακόμη και στην αυξάνομαι-ταινία των θιασωτών Aprilia.