0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και κανένα Pegaso μικρό μια χαρά θα ήταν, θα πούλαγε πολύ καλά..
Ευρώπη για 8 το κόβω. Μην κοιτάτε αμερικανικές τιμές. Κάτω από 7 σχεδόν αδύνατο.Στα θέμα ηλεκτρονικά και στο Tuono δεν δίνει την IMU και το shifter στη βασική έκδοση αλλά με 300€ τα παίρνεις οπότε δεν είναι απαγορευτικό.
Πολύ ωραιο,αν ειναι εξυπνοι και τιμολογιακα και βγει κατω απο το rc (εχει φτασει τα 7800 το rc390) ή κοντα τουλαχιστον θα τα βρει μπαστουνια η κτμ. Αν ανεβει πανω απο τα 8κ τοτε πλησιαζει επικινδυνα τα 660 που ειναι τα διπλα άλογα κ μπορεις να τα κανεις 35kw για να εισαι νομιμος νεος οδηγος.Αυτο που δεν μου άρεσε ειναι οτι ενω η απριλια μας εχει συνηθίσει να εχει ολα τα ηλεκτρονικα στα μηχανακια της,βλεπω options για δυνατοτητα αγορας του quick shifter κ οχι στανταρ.Θεωρω αυτο που κανει η κτμ που δινεις ενα σκασμο λεφτα και ζηταει 1000+ ευρω για να σου ενεργοποιησουν απλα κωδικους ειναι για να το πω ευγενικα κοροιδια.Επισης ελπιζω να εφτιαξαν το μονοσελο και να μπορεις να το αλλαζεις με σελα απλα με το κλειδι σου κ οχι να πρεπει να λυσεις την ουρα για να βαλεις ενα δικαβαλο
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι