0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Απ: Από που κι ως που ¨Aprilia¨;
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 13, 2007, 11:48:01 πμ »

Άλλωστε το όνομα Πήγασος το χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες για διάφορα προιόντα.

Σαν όνομα εταιρίας υπάρχει αυτό που έβαλες και μια επίσης ασήμαντη εταιρία απ΄την Taiwan που έχει το όνομα Pegasus και βγάζει ένα 125cc scooter.

Σε ότι αφορά την εταιρία «μας», η ιστορία είναι η εξής:
O cavalier Alberto Baggio (σιδεράς πριν τον πόλεμο) ξεκίνησε την κατασκευή ποδηλάτων το 1946. Την δεκαετία του 50 υιοθέτησε το όνομα aprilia για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω.
Σοφή κίνηση καθώς η καλή ποιότητα των ποδηλάτων (καποια είχαν και μοτερ), οδήγησαν την εταιρία σε ανοδική τροχιά, ενώ το όνομα aprilia είχε γίνει γνωστό σε όλη την Ιταλία.
Στο εργοστάσιο του Noale μεταφέρθηκαν το 1963 και κάπου εκεί εμφανίζεται δυναμικά ο γυιός του, Ivano.
Ουσιαστικά η στροφή της aprilia προς τις μοτοσυκλέττες οφείλεται στον Ivano, ταλαντούχο μηχανικό που το όνειρο του ήταν να κατασκευάσει μοτοσυκλέτες.

Δεν μπόρεσα να βρώ πια ήταν το 1ο μηχανάκι της aprilia. Σε κάποιες πηγές αναφέρεται πως ήταν το μοτοποδήλατο Daniella (το όνομα της αδελφής του Ivano) και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή το 1964. Πιθανόν να είναι έτσι και να ξαναβγήκε σε κανονική παραγωγή το 1968.
Είδα πάντως κάποιες αναφορές πως το 1ο μηχανάκι της aprilia ήταν το scarabeo το 1967 το οποίο ήταν επίσης μοτοποδήλατο. Χρησιμοποιούσε μοτέρ 50cc της Minarelli και είχε και 2 ταχύτητες. (άτσα.....  ;))

Η 1η μοτοσυκλέττα ήταν πάντως το scarabeo cross.
Λόγω του ότι το όνομα scarabeo ήταν γραμμένο φαρδύ πλατύ στο ντεπόζιτο, έγινε περισσότερο γνωστό με αυτό το όνομα, παρά με το aprilia, ενώ ακολούθησε το street colibri.
Προμηθευτές της aprilia σε μοτερ ήταν οι Sachs και Hiro δίχρονα 125 μοτέρ  για τα trials & moto-cross ενώ υπήρχαν και 49cc μοτεράκια.
Κάποιες βελτιωμένα μηχανάκια (factory ας πούμε  :dry:) είχαν 6τάχυτο μοτέρ της Minarelli ενώ δεν έλειψαν και τα μηχανάκια με μοτέρ της Franco-Morini.... (της τρελλής ο χαμός γινόταν από τότε με τα ανταλλακτικά  :h22: :h22: )
 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 13, 2007, 11:49:38 πμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 13, 2007, 12:26:58 μμ »
Στη φωτογραφια με το colibri ειναι ο Ιvano στα νιατα του !!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

Κοιτα χοανη και εξατμισονι χωρις σιλανσιε το τερας !!!! :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 13, 2007, 01:00:11 μμ »
Kαι επειδή η ιστορία του clopy-right χάλασε λίγο τον ρομαντισμό των aprilia-νων  :h22: να αναφέρω ότι τα δάνεια επιτυχημένων ονομάτων ήταν συνηθισμένη υπόθεση τις δεκαετίες που ακολούθησαν τον Β΄ΠΠ. Εκατοντάδες μικοι κατασκευαστές έκαναν το ίδιο, προσπαθώντας να πουλήσουν τα προϊόντα τους.
Η περίπτωαη του Baggio ήταν απ΄τις πιο αθώες, καθώς χρησιμοποίησε το όνομα ενός μοντέλου αυτοκινήτου. Υπήρχαν δεκάδες  περιπτώσεις κραυγαλέας αντιγραφής επιτυχημένων μοντέλων χωρίς φυσικά να ζητηθεί καμμιά άδεια ή να πληρωθούν δικαιώματα.
Απ΄τις πιο εντυπωσιακές που έχω διαβάσει είναι οι ακόλουθες.

Το 1953 παρουσιάστηκε στο σαλόνι μοτοσυκλετας του Μιλάνο, ένα μοντέλο μοτοσυκλέττας με το όνομα Ferrari στο ντεπόζιτο και στο μοτέρ. Ήταν βαμμένο και στο κόκκινο της scuderia και το λογότυπο Ferrari ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό της διάσημης εταιρίας. Ο Enzo Ferrari έπαθε μια «ταπηροκρανίαση» μεν αλλά δεν έκανε τίποτα περισσότερο.
Στο σαλόνι το μηχανάκι απέσπασε ουκ ολίγες παραγγελίες, καθώς όλοι πίστεψαν ότι το μηχανάκι ήταν προϊόν του εργοστασίου. Δυστυχώς για αυτούς όταν το παρέλαβαν (με διαφορετικό logo στο ντεπόζιτο) κατάλαβαν ότι η εταιρία κατασκευής ήταν των αδελφών Fratelli Ferrari  :ohmy:, ενώ το 2χρονο μοτεράκι ήταν μια αντιγραφάρα του μοτέρ της Parilla. (o ένας απ΄τους δύο είχε δουλέψει στο εργοστάσιο της Parilla).
(Τα Fratelli-Ferrari είναι πλέον παράκριβα και πολύ σπάνια btw)

H 2η κραυγαλεα περίπτωση αφορά τα BMW. Αντιγράφηκαν και από Σοβιετικούς, αλλά τα πιο πιστά αντίγραφα (και πανάκριβα όσα έχουν παραμείνει) είναι.................Made in Japan !!! :ohmy:
Τα Marusho-Lilac είχαν αντιγράψει το μοτέρ, αλλά η DSC και η BIM το αντέγραψαν όλο.!!!
   

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 13, 2007, 01:02:54 μμ »
Κοιτα χοανη και εξατμισονι χωρις σιλανσιε το τερας !!!! :P

Ο πρόγονος του Tuono είναι..... :h22: :h22:
Μοτέρ του Franco Morini 50cc, 5 ταχύτητες, 19mm Dellorto και στη χοάνη είχε σίτα για να μην τραβάει μύγες μέσα  :P :P

*

davide

Απ: Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 13, 2007, 01:24:08 μμ »
Κοιτα χοανη και εξατμισονι χωρις σιλανσιε το τερας !!!! :P

Έχει σιλανσιέ, απλά σε εμποδίζει το ποδάρι του Beggio, στο να το δεις σωστά! Βέβαια οι προνοητικοί κάγκουρες της Aprilia, φρόντιζαν να το αφαιρούν (το κρατούσε μόνο ένα 13άρι μπουλόνι)!!!
 :P
Σου ξέφυγε το ψευτοαεριζόμενο ταμπούρο με τους δύο έκκεντρους μηχανισμούς!!!
 :D

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 13, 2007, 02:11:17 μμ »
Έχει σιλανσιέ, απλά σε εμποδίζει το ποδάρι του Beggio, στο να το δεις σωστά!

Μια καλύτερη φωτό του Colibri στην 1η  :ohyes:, διαφήμιση της εταιρίας στον τύπο  :bye:

*

davide

Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 13, 2007, 02:30:40 μμ »
Δεν μπόρεσα να βρώ πια ήταν το 1ο μηχανάκι της aprilia. Σε κάποιες πηγές αναφέρεται πως ήταν το μοτοποδήλατο Daniella (το όνομα της αδελφής του Ivano) και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή το 1964. Πιθανόν να είναι έτσι και να ξαναβγήκε σε κανονική παραγωγή το 1968.
Είδα πάντως κάποιες αναφορές πως το 1ο μηχανάκι της aprilia ήταν το scarabeo το 1967 το οποίο ήταν επίσης μοτοποδήλατο. Χρησιμοποιούσε μοτέρ 50cc της Minarelli και είχε και 2 ταχύτητες. (άτσα.....  ;))

H σειρά παραγωγής έχει ως εξής:

Το πρώτο μηχανάκι της εταιρίας ήταν το Α1 (έτος κατασκευής το 1962). Δυστηχώς δεν υπάρχει ούτε μία φωτό του. Κατασκευαζόταν από τρεις εργάτες και η παραγωγή του ήταν περιορισμένη στα δύο κομμάτια την ημέρα!

Μετά ακολουθούν το Amico (1966), το Daniela (1968), το αναδιπλούμενο JohnJohn (1969) και το Colibri (1969).

Ύστερα έχουμε το Scarabeo 50cc (1970) με μοτέρ Franco Morini, συμβατικές ψύκτρες στην κεφαλή, καρμπιρατέρ Dellorto 19mm, φίλτρο F20, ελεύθερη εξάτμιση και μεταλλική προστατευτική γρίλια στο φανάρι!! Το μοτέρ ήταν η έκδοση Turbo Star 49cc, με 4άρι ή 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων και απέδιδε 6ίππους στις 8,500 στροφές!!!
Το πλαίσιό του ήταν από ατσάλινους σωλήνες, το μπροστινό πιρούνι ήταν υδραυλικό (σαν extra τοποθετούταν πιρούνι της Ceriani), πίσω έχουμε κινούμενο ψαλίδι, με δύο αμορτισέρ. Τα φρένα του μπροστά και πίσω ήταν ταμπούρα και το ντεπόζιτό του ήταν πολυεστερικό. Οι τροχοί είχαν διαστάσεις 2,50χ19 (μπροστά) και 3,00χ17 (πίσω).

Oι πληροφορίες και οι φωτογραφίες είναι μέσα από το βιβλίο της ιστορίας της Aprilia έκδοση του περιοδικού Motociclismo.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 13, 2007, 02:44:16 μμ από davide »

*

davide

Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 13, 2007, 02:32:39 μμ »
Ορίστε και μία φωτό από το εργοστάσιο της Aprilia στην πλατεία του Noale.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 13, 2007, 02:57:32 μμ »
H σειρά παραγωγής έχει ως εξής:

Σιγά σιγά Davide θα την βρούμε την άκρη..... :srry:
Υπάρχει ένα μπλέξιμο σε όσα αναφέρουν οι διαφορες πηγές, το οποίο γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν διαβάσουμε την ίδια την aprilia που αναφέρει στο επίσημο site πως η έναρξη παραγωγής έγινε το 1968 !!!
Στο μουσείο της aprilia όμως, εμφανίζουν δύο μοντέλα που είχαν προηγηθεί και η σειρά τους είναι η εξής:
1960-> Sport Uomo  :dry:
1962 -> A4
1968 -> Daniela
1969 -> Amico
1970 -> Scarabeo & Collibri

Σε κάποιες πηγές αναφέρουν και το μοντέλο Packi, που δεν το έχω δει πουθενά.... :thnk:

Τεσπά. Νομίζω πως αυτά που βρήκαμε είναι αρκετά.

 :chrs: :chrs:

*

davide

Απ: Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 13, 2007, 04:08:56 μμ »
Σιγά σιγά Davide θα την βρούμε την άκρη..... :srry:

H σειρά είναι έτσι όπως την έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Η πηγή είναι πολύ έγκυρη. Είναι από συνέντευξη στον ίδιο τον Beggio. :kalo:

Υπάρχει ένα μπλέξιμο σε όσα αναφέρουν οι διαφορες πηγές, το οποίο γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν διαβάσουμε την ίδια την aprilia που αναφέρει στο επίσημο site πως η έναρξη παραγωγής έγινε το 1968 !!!

To μπλέξιμο αυτό με τις χρονολογίες (1-2 χρόνια πάνω κάτω) συμβαίνει κυρίως, διότι η Aprilia είχε παραγωγή σε τοπικό επίπεδο (στο Noale μόνο) αρχικά και μετά σε εθνικό επίπεδο. Οπότε ο καθένας αναφέρεται σε ότι να'ναι!!!

Στο μουσείο της aprilia όμως, εμφανίζουν δύο μοντέλα που είχαν προηγηθεί και η σειρά τους είναι η εξής:
1960-> Sport Uomo  :dry:
1962 -> A4
1968 -> Daniela
1969 -> Amico
1970 -> Scarabeo & Collibri

Σε κάποιες πηγές αναφέρουν και το μοντέλο Packi, που δεν το έχω δει πουθενά.... :thnk:

Άλλη μία πονεμένη ιστορία το μουσείο της Aprilia... εκεί έχουν μπλέξει, πρωτότυπα, μηχανές παραγωγής, ειδικές εκδόσεις κτλ. Μηχανάκια σαν το SportUomo, το Α4, το Α5, το Α7, το Paki και άλλα, αποτελούν πρωτότυπα της εταιρίας ή μηχανάκια που δεν βγήκαν στην μαζική παραγωγή.

Έτσι όπως πάει το πράγμα, σε λίγο θα γνωρίζουμε περισσότερα από τους ίδιους!!! :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 13, 2007, 06:02:15 μμ »

Έχει σιλανσιέ, απλά σε εμποδίζει το ποδάρι του Beggio, στο να το δεις σωστά! Βέβαια οι προνοητικοί κάγκουρες της Aprilia, φρόντιζαν να το αφαιρούν (το κρατούσε μόνο ένα 13άρι μπουλόνι)!!!
 :P


ΑYTO TO --ΠΕΡΙΠΟΥ TIPOTA-- EINAI ΣΙΛΑΝΣΙΕ????!!!!!!!!!!!

Μμμμμμμ τετοιο θελω για το factory :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 :bye: :bye: :bye:

*

davide

Απ: Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 13, 2007, 06:04:48 μμ »
ΑYTO TO --ΠΕΡΙΠΟΥ TIPOTA-- EINAI ΣΙΛΑΝΣΙΕ????!!!!!!!!!!!
Μμμμμμμ τετοιο θελω για το factory :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 :bye: :bye: :bye:

Οι γειτονιά θα το θέλει?!
 :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 21, 2007, 05:03:36 μμ »
Ναι σωστά. :ohyes:
Άλλωστε το όνομα Πήγασος το χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες για διάφορα προιόντα. Ακόμα και μίξερ έχει "πήγασο", αυτόματους πωλητές, γλάστρες, λεοφορεία, αυτοκίνητα, ΑΥΤΟ!
Και άλλα πολλά!

Έχω αρχίσει και εκτιμώ περισσότερο το όνομα pegaso από τότε που το πήρα. Τώρα και μετά από το... αυτό.

*

davide

Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 21, 2007, 05:12:42 μμ »
Έχω αρχίσει και εκτιμώ περισσότερο το όνομα pegaso από τότε που το πήρα. Τώρα και μετά από το... αυτό.

Λόγο του μίξερ, ε?!!! :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Από που κι ως που "Aprilia"?
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 21, 2007, 05:33:19 μμ »
Έχω αρχίσει και εκτιμώ περισσότερο το όνομα pegaso από τότε που το πήρα. Τώρα και μετά από το... αυτό.

Λόγο του μίξερ, ε?!!! :P :P :P

Ζήλια... :funofu:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης