0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχει απέναντι του το mt-09 τς yamaha Που είναι καλό μηχανάκι στο σύνολο κ με πολύ καλές επιδόσεις!!!
Λες στα γεράματα να κάνω αυτά που κοροϊδεύω;Ο Πέτρος capo μπαΣτάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: pierregrc στις Οκτώβριος 14, 2017, 11:20:41 πμΛες στα γεράματα να κάνω αυτά που κοροϊδεύω;Ο Πέτρος capo μπαΣτάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΡε εδώ ο Μάνος ψήνεται για γιαπαμάπα και εσύ που τουλάχιστον μένεις Ευρώπη το συζητάς; Εσύ κάνεις αλλαγή φύλλου και άλλοι αλλάζουν ολόκληρο δέντρο .....
Παράθεση από: bip-bip manos στις Οκτώβριος 14, 2017, 09:06:56 πμΈχει απέναντι του το mt-09 τς yamaha Που είναι καλό μηχανάκι στο σύνολο κ με πολύ καλές επιδόσεις!!!Ειναι πολυ ελαφρυ και γρηγορο το mt-09.Τιποτα περοσσοτερο.Χωλαινει απο ποιοτητα κατασκευης.Μετα τα 140χαω κοσκινιζει το τιμονι για το ντυμενο tracer αναφέρομαι.Καλα με 10.000€ τι περιμενεις.Εξαλλου εχουν και το σκανδαλο οι Ιαπωνες με τα μαιμου μεταλλα της Kobe οποτε μη φωναζουν οι jappanezoi για ποιοτητα κατασκευης.Συμφωνω με τον dennis αλλα το νεο capo πρεπει να γινει ελαφρυ για να εχει αξιωσεις αν βγει 12000€.Μην ξεχναμε οτι η Triumph εχει το Tiger 1050 Sport στα 14290€ και παιζει μονο του στα ορθια street.Ουτε το μικρο Multistrada μπορει να σταθει διπλα στο Tiger που έχει τα ιδια χρηματα.Αυτος που θελει να παρει DUCATI θα σκασει 14000€ και θα παρει το Multi.Το θεμα ειναι ποση μοτοσυκλετα παιρνεις με το κεφαλαιο που διαθετεις.Οπως το shiver 900 για τα 8290 ειναι value for money.Μακαρι να βγει το GT αλλιως θα κοιταξω κανα Capo 900.Ειδωμεν τι θα παρουσιασει η μαμα Aprilia στην EICMA
Πόσα κιλά λέτε να το βγάλει, γιατί λιγουρεύομαι για commuting το hyperstrada και λέω να ντύσω ένα dd900. Αλλά αν είναι το capo 20kg βαύτερο, κλαιν. Δεν αξίζει καν.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι