0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Mic

  • ***
  • 116
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Aprilia Hellas_Customer Support.
« - : Ιανουάριος 30, 2008, 03:58:11 μμ »
Λοιπόν.

Επειδή τους τα έχουμε ψάλλει (δικαίως) κατ'εξακολούθηση στο παρελθόν θα πρέπει να αναφέρονται και τα θετικά στοιχεία και τα βήματα προόδου από την στιγμή που αποφασίστηκε από την Aprilia (Piaggio) η ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό της μέσω της  Aprilia Hellas.

Πριν μιάμιση εβδομάδα περίπου έστειλα ένα email στην Aprilia Hellas ρωτώντας σχετικά για την ενεργοποίηση των 2 πρόσθετων χρόνων και ότι δεν έλαβα ποτέ το έπίσημο γράμμα απο την Ιταλία με τον κωδικό ενεργοποίησης.
Την επόμενη μέρα χτύπησε το κινητό μου και ήταν μια γλυκήτατη κοπελιά από την Aprilia Hellas πληροφορώντας με ότι επικοινώνησε με Ιταλία για το θέμα μου και ο λόγος που δεν έλαβα την σχετική επιστολή ήταν η λάθος διευθυνση που είχε δωθεί απο τον εμπορο που αγόρασα την μηχανή με αποτέλεσμα η επιστολή να επιστραφεί στο εργοστάσιο.Μου το προώθησε και γραπτώς με email.
Επίσης με ενημέρωσε ότι η εγγύηση μου εχει ενεργοποιηθεί και ότι τα σωστά στοιχεία μου θα προωθηθούν στο εργοστάσιο για να μου σταλεί πάλι η επιστολή.
Προχθές έφτασε η επιστολή από το εργοστασια με όλα τα σχετικά και το βιβλιαράκι για τα 2 επιπλέον χρόνια εγγύησης.

Μπράβο λοιπόν στην ελληνική αντιπροσωπεία για την άμεση εξυπηρέτησή της.Είναι και αυτό μια ένδειξη για την γενικότερη βελτίωση του προιόνος Aprilia στην Ελλάδα.

Και εις ανώτερα....με κάποιο Hellas Aprila Weekend....εκεί κάπου στας Σέρρας. (λέω εγώ τώρα) :kalo:



*

dreamwalker

Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 30, 2008, 05:06:11 μμ »
Και εις ανώτερα....με κάποιο Hellas Aprila Weekend....εκεί κάπου στας Σέρρας. (λέω εγώ τώρα) :kalo:

ακούς patman?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 30, 2008, 06:06:19 μμ »
:thup1: :thup1:

*

Kavaliwtis

Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 30, 2008, 06:26:48 μμ »
Φτασαμε να τους εξυμνουμε για τα αυτονοητα (και δεν αναφερομαι μονο στην απριλια)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 30, 2008, 09:12:09 μμ »
Οι μικρές ''αυτονόητες'' λεπτομέρειες κανουν τη διαφορά... :ohyes:

Το να ΄΄υπάρχει ενδιαφέρον'' απο πλευράς εταιρείας εστω για μικροπράγματα και δε σε ''γράφουν''..

Ας πούμε στο συγκεκριμένο γεγονός τι έγινε..? Απλά ενδιαφέρθηκε καποιος και απάντησε στον πελάτη....

Ενώ, στην αντίθετη περιπτωση...-που εχει συμβει σε όλους μας- ο ''πελάτης'' τα έπαιρνε στο κράνος γιατί δεν του απαντούσανε καν....

εν ολίγοις,  :brv: και θελω να πιστεύω ότι τα θετικά σχόλια που ακούγονται τον τελευταίο καιρό θα συνεχίσουν...

εξ` άλλου και οι δυο πλευρές ευχαριστημένες μένουν... :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 30, 2008, 09:41:13 μμ »
Λοιπόν.

Επειδή τους τα έχουμε ψάλλει (δικαίως) κατ'εξακολούθηση στο παρελθόν θα πρέπει να αναφέρονται και τα θετικά στοιχεία και τα βήματα προόδου από την στιγμή που αποφασίστηκε από την Aprilia (Piaggio) η ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό της μέσω της  Aprilia Hellas.

Πριν μιάμιση εβδομάδα περίπου έστειλα ένα email στην Aprilia Hellas ρωτώντας σχετικά για την ενεργοποίηση των 2 πρόσθετων χρόνων και ότι δεν έλαβα ποτέ το έπίσημο γράμμα απο την Ιταλία με τον κωδικό ενεργοποίησης.
Την επόμενη μέρα χτύπησε το κινητό μου και ήταν μια γλυκήτατη κοπελιά από την Aprilia Hellas πληροφορώντας με ότι επικοινώνησε με Ιταλία για το θέμα μου και ο λόγος που δεν έλαβα την σχετική επιστολή ήταν η λάθος διευθυνση που είχε δωθεί απο τον εμπορο που αγόρασα την μηχανή με αποτέλεσμα η επιστολή να επιστραφεί στο εργοστάσιο.Μου το προώθησε και γραπτώς με email.
Επίσης με ενημέρωσε ότι η εγγύηση μου εχει ενεργοποιηθεί και ότι τα σωστά στοιχεία μου θα προωθηθούν στο εργοστάσιο για να μου σταλεί πάλι η επιστολή.
Προχθές έφτασε η επιστολή από το εργοστασια με όλα τα σχετικά και το βιβλιαράκι για τα 2 επιπλέον χρόνια εγγύησης.

Μπράβο λοιπόν στην ελληνική αντιπροσωπεία για την άμεση εξυπηρέτησή της.Είναι και αυτό μια ένδειξη για την γενικότερη βελτίωση του προιόνος Aprilia στην Ελλάδα.

Και εις ανώτερα....με κάποιο Hellas Aprila Weekend....εκεί κάπου στας Σέρρας. (λέω εγώ τώρα) :kalo:

ενδιαφερον......εγω δεν εχω παρει ουτε επιστολη ουτε ειχα σκοπο να ενεργοποιησω τη δευτερη διετια. Μονο αν μου συνεβαινε κατι θα ετρεχα....ελληναρας ε????....Πατακια σουρχομαι....
θενκς φιλε Μιχαλη...μου εριξες μια καλη σφαλιαρα να ξυπνησω.....
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Noela

Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 30, 2008, 11:15:18 μμ »
Εγώ έχω την εντύπωση ότι στα παλιότερα (05) έχουν αυτόματα ένα χρόνο παραπάνω (3 δηλαδή) εγγύηση. Έπρεπε να κάνω κάτι; Μήπως είμαι   :a013 ?

Μιχάλη  :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2008, 11:17:05 μμ από Noela »

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 31, 2008, 01:30:22 πμ »
οσο παει και βελτιωνεται η κατασταση......
πολυ καλο αυτο μακαρι και η συνεχεια να ειναι παρόμοια!!!
 :kalo:

*

patman46

Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 31, 2008, 09:25:22 πμ »
καλημέρα
ακούω ακούω
έρχονται και καλύτερα...  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 31, 2008, 10:15:54 πμ »
καλημέρα
ακούω ακούω
έρχονται και καλύτερα...  :ohyes:

εσυ να ακους αλλα να κανεις κιολας....εκτος κι αν σε ολα αυτα εχεις βαλει το χερακι σου......οργιο..... ε οργιο....
ριξε ενα π.μ. τωρα που να σε παρω τηλεφωνο....φιλακια Πατα(ΤΑ)κια.... :D
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος tgeros

  • *****
  • 571
  • Φύλο: Άντρας
  • panagiotis
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 2003
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 31, 2008, 01:36:15 μμ »
Πολύ καλό αυτό για την εταιρεία που έχουμε αγοράσει της μηχανές μας  να φτιάξει την φήμη που είχε έως τώρα
Τα αυτιά πιστεύουν πιο δύσκολα από τα μάτια.
Ηρόδοτος

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 31, 2008, 03:28:52 μμ »
καλημέρα
ακούω ακούω
έρχονται και καλύτερα...  :ohyes:


''καλύτερα''..??

ε..αμα ειναι να ''τσιμπήσουμε''.. :them3: :them3: :them1: πάντα ωσαν  :spourgit :bird: :spourgit και εγώ μεσα μη με ξεχάσετε... :P :D

*

Αποσυνδεδεμένος Mic

  • ***
  • 116
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 31, 2008, 07:26:14 μμ »
καλημέρα
ακούω ακούω
έρχονται και καλύτερα...  :ohyes:

Αντε αγόρι μου.Τέτοια να ακούμε να γουστάρουμε!! :D


*

hpap76

Απ: Aprilia Hellas_Customer Support.
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 31, 2008, 08:59:41 μμ »
Μάλλον θα κάνω και εγώ το ίδιο γιατί δεν έχω πάρει τίποτα :blus:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης