0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
φίλε byron δε θα συμφωνήσω μαζί σου σε 2-3 πράγματα που είπες αλλά μάλλον το topic αυτό δεν είναι κατάλληλο για αυτή τη κουβέντα, και για να μην το χαλάσουμε και ξεφύγουμε ελπίζω να το συζητήσουμε σε άλλο topic η από κοντάθα συμφωνήσω ότι έχει γίνει δουλεία στην αξιοπιστία του ευρωπαϊκού όμωςVasilis
Παράθεση από: kompimen στις Ιούνιος 12, 2008, 01:11:44 μμΛιάνα είναι κίνηση που πρέπει να κάνεις εσύ που θίγεσαι , όχι εγώ !!εγώ μπορώ να σου προσφέρω την αμέριστη συμπαράστασή μου και ότι βοήθεια χρειαστείς.εχω κάνει τις κινήσεις μου φίλε και σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση και την προσφορά βοήθειας. Ειμαι μεγάλο κορίτσι και μπορώ να προσέχω τον εαυτό μου και τα συμφέροντα μου.Το θέμα ξεκίνησε με την μίζα που άφησε το φίλο. Τα δικά μου θέματα τα έχω προχωρήσει εγώ αυτόνομα και όταν θα έχω νεώτερα θα τα ανακοινώσω.Δεν ζήτησα βοήθεια ούτε συμπαράσταση για κάτι. Να ξυπνήσω συνειδήσεις προσπάθησα και να δραστηροποιηθούμε λίγο περισσότερο όλοι μας. Αυτό μόνο.
Λιάνα είναι κίνηση που πρέπει να κάνεις εσύ που θίγεσαι , όχι εγώ !!εγώ μπορώ να σου προσφέρω την αμέριστη συμπαράστασή μου και ότι βοήθεια χρειαστείς.
Την συμπαράσταση Λιάνα την έχεις ...και είναι κρίμα που δεν το αναφέρεις ....οσο για τις συνειδήσεις .....δεν νομίζω πως κοιμοντουσαν ποτέ !!!! και ουτε θα κοιμηθούν !!! ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ
έλεγα λοιπόν Βύρωνα ότι πιστεύω ότι η ποιότητα των υλικών δυστυχώς έχει πέσει και αυτό γιατί πλέον οι εταιρίες είναι αναγκασμένες μετά από το 2001 (νομίζω) να χρησιμοποιούν ανακυκλωμένα μέταλλα σε μέρη του μοτέρ (πχ block) αλλά αυτός είναι ένας λόγος και μάλλον όχι ο σημαντικότερος. Ο σημαντικότερος είναι το ότι η αγορά ζητούσε πάντα ελαφρύτερα και κυρίως μικρότερα/στενότερα μηχανάκια και φυσικά πιο γρήγορα, αυτό οδήγησε στο να γίνουν όλα τα supersport νικαζίλ ,να ελαφρωθεί υπερβολικά ο στρόφαλος να μειωθούν κατά πολύ τα αντίβαρα, να φέρουν το σασμάν όχι πίσω από το μοτέρ όπως ήταν παραδοσιακά αλλά σχεδόν πάνω από το στροφαλοθάλαμο ο οποίος πλέον φιλοξενεί και ένα κάρο αλλά πράγματα για να μικρύνουν το χώρο του μοτέρ. Τα μοτερ δε πιέστηκαν μόνο για να βγάλουν άλογα, αυτό δε θα ήταν πρόβλημα, αλώστε τα παλια 1100 εβγαζαν 150-160 hp χωρις προβληματα και τα μοτερ αυτα εβγαζαν 100k km και κυκλοφορούν ακόμα (βλέπε busha η XX που ποτέ κανείς δεν είπε για προβλήματα) .. αλλά πιέστηκαν στο να βγάλουν κιλά ανά ίππο και ευστροφία και εκεί είναι το θέμα και η αρχή του προβλήματος. οταν το σασμαν ενως παλιοτερου supersport ζιγιζε Χ κιλα και τορα ζιγιζει Χ/4 λογικό το βρίσκω να είναι πιο ευπαθές.Επίσης τα μηχανάκια είναι ΠΟΛΥ πολύπλοκα: ECU , injection αισθητήρες χάρτες κτλ κάναν τα μηχανάκια να έχουν πολλά points of failure και πολλά πράγματα μέχρι να καταλάβουμε ότι έχουν πρόβλημα έχουν δημιουργηθεί άλλα 5 (domino effect)
ΥΓ: Η ιστορία της showa/ducati είναι η εξής και είναι ενδεικτική της διαφοράς νοοτροπίας που υπάρχει μεταξύ ιαπωνίας-ιταλίας (ή τουλάχιστον υπήρχε)Όταν συμφώνησαν να παρέχουν αναρτήσεις στα duc, η ducati ζήτησε ένα ποσοστό 5% προβληματικών μπροστινών ως μάξιμουμ αποδεκτό ποσοστό ελλατώματος και ήταν κάθετοι σε αυτό.Οι ιάπωνες δεν μίλησαν. Παραξενεύτηκαν μεν αλλά δεν μίλησαν ώς συνήθως.Όταν έστειλαν την πρώτη αποστολή υπήρχε ένα μικρότερο κιβώτιο με αναρτήσεις που έγραφε απ΄έξω. «Εδώ βρίσκεται το 5% των ελλατωματικών που μας ζητήσατε»
Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει γιατί και πως οι Ιάπωνες έγιναν κολοσσοί, ας ρίξουν μια ματιά στο έργο του W.Edwards Deming με θέμα «Total Quality Control».Η θεωρία του περί ολικού ελέγχου ποιότητας χλευάστηκε στις ΗΠΑ, αλλά αγκαλιάστηκε απ΄του ιάπωνες. Τα αποτελέσματα τα γνωρίζουμε όλοι...Η θεωρία του δεν έχει εφαρμογή μόνο στην βιομηχανία. Απ΄το 90 και έπειτα οι Αμερικάνοι προσάρμοσαν το εκπεδευτικό του σύστημα πάνω στις θεωρίες του.... Ότι γίνεται και εδώ δλδ
Παράθεση από: LIANA στις Ιούνιος 13, 2008, 12:43:08 μμ Lina μια εγκυκλοπαιδική συζήτηση κάνουμε παρόμοια με χιλίάδες άλλες που γίνονται από κατόχους και αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών ανεξαρτήτου μάρκας και προέλευσης. Μακάρι να μην γινόταν αλλά έτσι είναι δυστυχώς....Ρίξτε μια ματιά στο vosa.gov.uk, και βρείτε 1 (μία) εταιρία χωρίς βλάβες. Στο moto.gr που είμαι mod, βλέπω ουκ ολίγες καταγγελίες για βλάβες. Πχ. SV650, BMW, BMW 2, BMW 3 , ενώ υπάρχουν και καταγγελίες που μετά από λίγες μέρες ο δημιουργός της συζήτησης ζητούσε να βγεί από τα φόρουμ, μιας και είχε βρει λύση, ή τον απείλησαν ή δεν ξέρω τι άλλο.Ως κάτοχος αρκετών Ιαπωνικών στο παρελθόν είχα αντιμετωπίσει ουκ ολίγα προβλήματα που συνήθως ήταν ηλεκτρικής φύσης. Με τα αυτοκίνητα το ίδιο. Το νυν αμάξι μου (Honda) έκαψε αισθητήρα λ, και ενώ ήταν γνωστό ότι υπάρχει πρόβλημα μιας και είχε βγεί βελτιωμένο ανταλλακτικό, πατούσαν στις 15 ημέρες που είχε λήξει η εγγύηση αγνοωντας τα μόλις 10.000 χλμ που είχα κάνει. Και ζητούσαν 450€ για τους 2 αισθητήρες. Μακάρι να δωθεί σύντομα λύση σε αυτές τις παιδικές ασθένειες, και να επανέλθει το χαμόγελο όταν κοιτάς την κουκλα σου .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι