0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

LIANA

Aprilia και Quality Control
« - : Ιούνιος 12, 2008, 10:11:39 πμ »
Ευχαριστώ για τις ευχές σου και για το info.
Άντε να δούμε θα έρθει το ανταλλακτικό σε 2 μέρες ή να αγοράσω σάκο του μποξ για να κατευνάσω τα νεύρα μου...



Σε καταλαβαίνω περισσότερο από όσο φαντάζεσαι!!  :ohyes: Στα πρώτα 20 χλμ.!!! έμεινα επειδή τα πηνία τα οποία είναι made in China!!! δεν λειτούργησαν ποτέ!!! Στα 1.100 ξαναέμεινα γιατί μια φίσα είχε υγρασία!! και όλα αυτά σε ολοκαίνουριο μηχανάκι όπως το δικό σου! Γενικώς από τότε που το απέκτησα τα νεύρα μου έχουν μάλλον αυξηθεί...Πληροφοριακά τα πηνία δεν έχουν έρθει ακόμα και έχουν περάσει 3 μήνες!!! Εφτιαξαν αυτά που φόραγε και έτσι κυκλοφορώ.
Εύχομαι η μίζα να έρθει άμεσα. Αλλά επειδή με τις ευχές δεν γίνεται τίποτα και μια που ο φίλος μου ο Αλέξης (saddle) με προέτρεψε να απαντήσω, ας απαντήσω λοιπόν. 

Καταλαβαίνω τον έρωτα πολλών παιδιών προς τα συγκεκριμένα μηχανάκια. Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε κανένα φαν γκρουπ, ούτε ιταλών, ούτε γιαπωνέζων, ούτε γερμανικών ούτε τίποτα και θα έλεγα ότι είμαι ερωτευμένη με την ξενοιασιά. :ohyes:

Ανήκω στην κατηγορία του μέσου αναβάτη, δηλαδή χρησιμοποιώ την μηχανή για την δουλειά μου, για τις βόλτες μου και για κανά ταξίδι γιατί απλά μου αρέσει το δίτροχο και επειδή έτσι γουστάρω να κάνω.

Δέχομαι ότι οι μηχανές είναι πολυ καλές, αλλά θεωρώ απαράδεκτο καινούρια μηχανάκια να μένουν στο δρόμο! Οταν κάτι βγαίνει στην αγορά προς πώληση πρέπει να είναι καρατσεκαρισμένο και καραελεγμένο! Ειδικά ένα καινούριο μοντέλο που η Απρίλια προσπαθεί να προωθήσει.

Οταν όμως ξεκινάς με προβλήματα είναι σαφές ότι κάτι πάει στραβά!! Και αυτό δεν είναι ότι πλύναμε τα μηχανάκια και βράχηκαν!!! Μην τρελλαθούμε. Κάτι πάει στραβά με την εταιρεία η οποία προφανώς δίνει περισσότερο βάρος στο σχεδιασμό και στις επιδόσεις και καλά κάνει, αλλά με τα ηλεκτρικά έχει μεγάλο πρόβλημα και θα πρέπει να το κοιτάξει επειγόντως.

Δεν ξέρω γιατί και δεν θα λύσω εγώ το πρόβλημα της Απρίλια αν αυτό γίνεται από χρήση φτηνών υλικών ή μια γενικότερη αδιαφορία της εταιρείας ωστε οι μηχανές που βγάζει στο δρόμο να είναι άρτιες μέχρι την τελευταία βίδα.

Εγω μιλάω από την μεριά του καταναλωτή να το μόνο που θέλω είναι μην έχω συνεχή προβλήματα και μια διαρκή ανασφάλεια αν θα πάρει μπρος και για πόσο και πότε θα μείνει.

Με την ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεκίνησαν αυτό το σιτε και οι οποίοι έζησαν πολύ πιο δύσκολες στιγμές από εμάς όταν ξεκίνησαν, μια που τότε δεν υπήρχε καν αντιπροσωπεία Απρίλια στην Ελλάδα και χάρη στους οποίους έχουμε όλοι εμείς σημείο αναφοράς και θετική στάση και βοήθεια απέναντι στα προβλήματα μας. Αλλά δεν αρκεί.

Αυτό που προτείνω είναι να σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένο τις "παιδικές αρρώστιες" και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να μας πάρουν σοβαρά και ως καταναλωτές και ως κατόχους Απρίλια. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν τα διάφορα προβλήματα μας δεν μένουν σε μας και στους φίλους μας αλλά προωθούνται στην μαμά εταιρεία στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Ισως έτσι με μια συντονισμένη προσπάθεια κάτι να αλλάξει...

Η ανοχή είναι συνέναιση. Και η σιωπή συγκατάβαση. Και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω μάθει να σιωπώ.Τα στραβά πρέπει να αλλάζουν.

Με ενδιαφέρει να αλλάξει η δεδομένη κατάσταση καιι πιστεύω ότι αν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων παλέψει προς αυτή την κατεύθυνση κάτι μπορεί να γίνει. Η ισχύς εν τη ενώσει.  :ohyes:

Αυτά τα ολίγα από εμένα



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 12, 2008, 10:20:19 πμ »
Σε καταλαβαίνω περισσότερο από όσο φαντάζεσαι!!  :ohyes: Στα πρώτα 20 χλμ.!!! έμεινα επειδή τα πηνία τα οποία είναι made in China!!! δεν λειτούργησαν ποτέ!!! Στα 1.100 ξαναέμεινα γιατί μια φίσα είχε υγρασία!! και όλα αυτά σε ολοκαίνουριο μηχανάκι όπως το δικό σου! Γενικώς από τότε που το απέκτησα τα νεύρα μου έχουν μάλλον αυξηθεί...Πληροφοριακά τα πηνία δεν έχουν έρθει ακόμα και έχουν περάσει 3 μήνες!!! Εφτιαξαν αυτά που φόραγε και έτσι κυκλοφορώ.
Εύχομαι η μίζα να έρθει άμεσα. Αλλά επειδή με τις ευχές δεν γίνεται τίποτα και μια που ο φίλος μου ο Αλέξης (saddle) με προέτρεψε να απαντήσω, ας απαντήσω λοιπόν. 

Καταλαβαίνω τον έρωτα πολλών παιδιών προς τα συγκεκριμένα μηχανάκια. Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε κανένα φαν γκρουπ, ούτε ιταλών, ούτε γιαπωνέζων, ούτε γερμανικών ούτε τίποτα και θα έλεγα ότι είμαι ερωτευμένη με την ξενοιασιά. :ohyes:

Ανήκω στην κατηγορία του μέσου αναβάτη, δηλαδή χρησιμοποιώ την μηχανή για την δουλειά μου, για τις βόλτες μου και για κανά ταξίδι γιατί απλά μου αρέσει το δίτροχο και επειδή έτσι γουστάρω να κάνω.

Δέχομαι ότι οι μηχανές είναι πολυ καλές, αλλά θεωρώ απαράδεκτο καινούρια μηχανάκια να μένουν στο δρόμο! Οταν κάτι βγαίνει στην αγορά προς πώληση πρέπει να είναι καρατσεκαρισμένο και καραελεγμένο! Ειδικά ένα καινούριο μοντέλο που η Απρίλια προσπαθεί να προωθήσει.

Οταν όμως ξεκινάς με προβλήματα είναι σαφές ότι κάτι πάει στραβά!! Και αυτό δεν είναι ότι πλύναμε τα μηχανάκια και βράχηκαν!!! Μην τρελλαθούμε. Κάτι πάει στραβά με την εταιρεία η οποία προφανώς δίνει περισσότερο βάρος στο σχεδιασμό και στις επιδόσεις και καλά κάνει, αλλά με τα ηλεκτρικά έχει μεγάλο πρόβλημα και θα πρέπει να το κοιτάξει επειγόντως.

Δεν ξέρω γιατί και δεν θα λύσω εγώ το πρόβλημα της Απρίλια αν αυτό γίνεται από χρήση φτηνών υλικών ή μια γενικότερη αδιαφορία της εταιρείας ωστε οι μηχανές που βγάζει στο δρόμο να είναι άρτιες μέχρι την τελευταία βίδα.

Εγω μιλάω από την μεριά του καταναλωτή να το μόνο που θέλω είναι μην έχω συνεχή προβλήματα και μια διαρκή ανασφάλεια αν θα πάρει μπρος και για πόσο και πότε θα μείνει.

Με την ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεκίνησαν αυτό το σιτε και οι οποίοι έζησαν πολύ πιο δύσκολες στιγμές από εμάς όταν ξεκίνησαν, μια που τότε δεν υπήρχε καν αντιπροσωπεία Απρίλια στην Ελλάδα και χάρη στους οποίους έχουμε όλοι εμείς σημείο αναφοράς και θετική στάση και βοήθεια απέναντι στα προβλήματα μας. Αλλά δεν αρκεί.

Αυτό που προτείνω είναι να σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένο τις "παιδικές αρρώστιες" και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να μας πάρουν σοβαρά και ως καταναλωτές και ως κατόχους Απρίλια. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν τα διάφορα προβλήματα μας δεν μένουν σε μας και στους φίλους μας αλλά προωθούνται στην μαμά εταιρεία στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Ισως έτσι με μια συντονισμένη προσπάθεια κάτι να αλλάξει...

Η ανοχή είναι συνέναιση. Και η σιωπή συγκατάβαση. Και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω μάθει να σιωπώ.Τα στραβά πρέπει να αλλάζουν.

Με ενδιαφέρει να αλλάξει η δεδομένη κατάσταση καιι πιστεύω ότι αν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων παλέψει προς αυτή την κατεύθυνση κάτι μπορεί να γίνει. Η ισχύς εν τη ενώσει.  :ohyes:

Αυτά τα ολίγα από εμένα
:prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm
 :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2008, 10:22:05 πμ από powerphot »

*

kompimen

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 12, 2008, 10:23:00 πμ »
Λιάνα τα λόγια σου δεν ήταν ολίγα αλλά είναι σωστά!!

 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 12, 2008, 10:26:29 πμ »
Σε καταλαβαίνω περισσότερο από όσο φαντάζεσαι!!  :ohyes: Στα πρώτα 20 χλμ.!!! έμεινα επειδή τα πηνία τα οποία είναι made in China!!! δεν λειτούργησαν ποτέ!!! Στα 1.100 ξαναέμεινα γιατί μια φίσα είχε υγρασία!! και όλα αυτά σε ολοκαίνουριο μηχανάκι όπως το δικό σου! Γενικώς από τότε που το απέκτησα τα νεύρα μου έχουν μάλλον αυξηθεί...Πληροφοριακά τα πηνία δεν έχουν έρθει ακόμα και έχουν περάσει 3 μήνες!!! Εφτιαξαν αυτά που φόραγε και έτσι κυκλοφορώ.
Εύχομαι η μίζα να έρθει άμεσα. Αλλά επειδή με τις ευχές δεν γίνεται τίποτα και μια που ο φίλος μου ο Αλέξης (saddle) με προέτρεψε να απαντήσω, ας απαντήσω λοιπόν. 

Καταλαβαίνω τον έρωτα πολλών παιδιών προς τα συγκεκριμένα μηχανάκια. Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε κανένα φαν γκρουπ, ούτε ιταλών, ούτε γιαπωνέζων, ούτε γερμανικών ούτε τίποτα και θα έλεγα ότι είμαι ερωτευμένη με την ξενοιασιά. :ohyes:

Ανήκω στην κατηγορία του μέσου αναβάτη, δηλαδή χρησιμοποιώ την μηχανή για την δουλειά μου, για τις βόλτες μου και για κανά ταξίδι γιατί απλά μου αρέσει το δίτροχο και επειδή έτσι γουστάρω να κάνω.

Δέχομαι ότι οι μηχανές είναι πολυ καλές, αλλά θεωρώ απαράδεκτο καινούρια μηχανάκια να μένουν στο δρόμο! Οταν κάτι βγαίνει στην αγορά προς πώληση πρέπει να είναι καρατσεκαρισμένο και καραελεγμένο! Ειδικά ένα καινούριο μοντέλο που η Απρίλια προσπαθεί να προωθήσει.

Οταν όμως ξεκινάς με προβλήματα είναι σαφές ότι κάτι πάει στραβά!! Και αυτό δεν είναι ότι πλύναμε τα μηχανάκια και βράχηκαν!!! Μην τρελλαθούμε. Κάτι πάει στραβά με την εταιρεία η οποία προφανώς δίνει περισσότερο βάρος στο σχεδιασμό και στις επιδόσεις και καλά κάνει, αλλά με τα ηλεκτρικά έχει μεγάλο πρόβλημα και θα πρέπει να το κοιτάξει επειγόντως.

Δεν ξέρω γιατί και δεν θα λύσω εγώ το πρόβλημα της Απρίλια αν αυτό γίνεται από χρήση φτηνών υλικών ή μια γενικότερη αδιαφορία της εταιρείας ωστε οι μηχανές που βγάζει στο δρόμο να είναι άρτιες μέχρι την τελευταία βίδα.

Εγω μιλάω από την μεριά του καταναλωτή να το μόνο που θέλω είναι μην έχω συνεχή προβλήματα και μια διαρκή ανασφάλεια αν θα πάρει μπρος και για πόσο και πότε θα μείνει.

Με την ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεκίνησαν αυτό το σιτε και οι οποίοι έζησαν πολύ πιο δύσκολες στιγμές από εμάς όταν ξεκίνησαν, μια που τότε δεν υπήρχε καν αντιπροσωπεία Απρίλια στην Ελλάδα και χάρη στους οποίους έχουμε όλοι εμείς σημείο αναφοράς και θετική στάση και βοήθεια απέναντι στα προβλήματα μας. Αλλά δεν αρκεί.

Αυτό που προτείνω είναι να σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένο τις "παιδικές αρρώστιες" και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να μας πάρουν σοβαρά και ως καταναλωτές και ως κατόχους Απρίλια. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν τα διάφορα προβλήματα μας δεν μένουν σε μας και στους φίλους μας αλλά προωθούνται στην μαμά εταιρεία στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Ισως έτσι με μια συντονισμένη προσπάθεια κάτι να αλλάξει...

Η ανοχή είναι συνέναιση. Και η σιωπή συγκατάβαση. Και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω μάθει να σιωπώ.Τα στραβά πρέπει να αλλάζουν.

Με ενδιαφέρει να αλλάξει η δεδομένη κατάσταση καιι πιστεύω ότι αν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων παλέψει προς αυτή την κατεύθυνση κάτι μπορεί να γίνει. Η ισχύς εν τη ενώσει.  :ohyes:

Αυτά τα ολίγα από εμένα
:prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm
 :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow:
+1000!

 :ohyes: :ohyes: :ohyes:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

LIANA

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 12, 2008, 10:30:47 πμ »
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Νίκο!!! Είναι τιμή να έρχεται αυτό από εσένα ειλικρινά!!!  :ohyes: :ohyes:  : :bye: :bye:
  

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 12, 2008, 10:58:27 πμ »
Αντε να απαντήσω και γω ..!!!

Και οι παλιότεροι και εγώ ..τα έχουμε πεί στο παρελθόν και όποτε χρειάστηκε κάναμε και κριτική και πολλα άλλα στην μαμά εταιρία !!!

συμφωνώ με οσα αναφέρει η φίλτατη Λιάνα !!!

Και υποστηρίζω όχι ως καταναλωτής ...αλλα σαν φίλος των ιταλικών και ειδικά της Απρίλια , πως η βελτίωση των υλικών και του σερβις της Απριλια είναι μονόδρομος !!!!

Και επειδη συν Αθηνα και χείρα κίνει !!! Προσωπικά νομίζω πως το ΑΒ είναι και θα έιναι υπέρ καθε κίνησης βελτίωσης της αγαπημένης μας φίρμας !!!!


*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 12, 2008, 11:03:08 πμ »
λιάνα πραγματικά δε νομίζω πως θα μπορούσες να θέσεις πιο σωστά, περιεκτικά και εμπεριστατωμένα τα όσα (μάλλον) όφειλες να γράψεις για την εμπειρία σου!

Όταν μπήκα στο φόρουμ μου είπανε να χρησιμοποιήσω σωστά τη δύναμη του, η οποία για μένα αποδεικνύεται καθημερινά πως τελικά υπάρχει κ αυτό δε μπορεί παρα να με χαροποιεί..
Ο λόγος είναι απλός: βρίσκεις συμπαράσταση γενικώς κ ειδικώς (εκτός απο περιπτώσεις άστοχες τις οποίες δεν αξίζει κανείς ούτε να σκεφτεί κ δε μιλάω για τους moderators - μη παρεξηγηθώ  :) )...απο εκεί και πέρα αυτή τη δύναμη του φόρουμ μπορούν να σου "μεταφέρουν" ιεραρχικά κάποιο (μικρό ή μεγάλο) μέρος των μελών εδώ μέσα..
Κ λέω ιεραρχικά ξέροντας πολύ καλά τι λέω κ πιστεύω πως θα το καταλάβετε  ;)..


τα παρακάτω λόγια σου είναι σοφά:

Δεν ξέρω γιατί και δεν θα λύσω εγώ το πρόβλημα της Απρίλια αν αυτό γίνεται από χρήση φτηνών υλικών ή μια γενικότερη αδιαφορία της εταιρείας ωστε οι μηχανές που βγάζει στο δρόμο να είναι άρτιες μέχρι την τελευταία βίδα.
Εγω μιλάω από την μεριά του καταναλωτή να το μόνο που θέλω είναι μην έχω συνεχή προβλήματα και μια διαρκή ανασφάλεια αν θα πάρει μπρος και για πόσο και πότε θα μείνει.
Με την ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεκίνησαν αυτό το σιτε και οι οποίοι έζησαν πολύ πιο δύσκολες στιγμές από εμάς όταν ξεκίνησαν, μια που τότε δεν υπήρχε καν αντιπροσωπεία Απρίλια στην Ελλάδα και χάρη στους οποίους έχουμε όλοι εμείς σημείο αναφοράς και θετική στάση και βοήθεια απέναντι στα προβλήματα μας. Αλλά δεν αρκεί.
Αυτό που προτείνω είναι να σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένο τις "παιδικές αρρώστιες" και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να μας πάρουν σοβαρά και ως καταναλωτές και ως κατόχους Απρίλια. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν τα διάφορα προβλήματα μας δεν μένουν σε μας και στους φίλους μας αλλά προωθούνται στην μαμά εταιρεία στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Ισως έτσι με μια συντονισμένη προσπάθεια κάτι να αλλάξει...

Η ανοχή είναι συνέναιση. Και η σιωπή συγκατάβαση. Και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω μάθει να σιωπώ.Τα στραβά πρέπει να αλλάζουν.

Με ενδιαφέρει να αλλάξει η δεδομένη κατάσταση καιι πιστεύω ότι αν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων παλέψει προς αυτή την κατεύθυνση κάτι μπορεί να γίνει. Η ισχύς εν τη ενώσει.
 

Και κλείνω λέγοντας μόνο το εξής: Αστοχία υλικού υπάρχει σε πολλές εταιρείες είναι γνωστό, το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για αυτό κ για την εταιρεία που μας ενδιαφέρει.
Πολύ απλά : Η ισχύς βρίσκεται όντως στην ένωση ;)
life begins at the end of your comfort zone

*

kompimen

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 12, 2008, 11:03:59 πμ »
Από εδώ θα ξεκινήσει το νέο κιλελέρ!! :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

 :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22

 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1 :gra1

*

Αποσυνδεδεμένος SILVERHAZE

  • ***
  • 133
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 12, 2008, 11:33:42 πμ »
 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
PISS JAPAN :-D

*

cyberpunk

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 12, 2008, 12:04:27 μμ »
Πάντως ρε παιδιά γενικότερα η ποιότητα υλικών έχει πέσει, άσχετα με γιαπωνέζικα ευρωπαϊκά η οτιδήποτε. Τα μέταλλα παλιά ήταν  από ορυκτά και όχι από ανακυκλωμένα όπως είναι τα τελευταία χρόνια, επίσης ο έλεγχος πλέων είναι δειγματοληπτικός στο 10% της παραγωγής και όχι στο 75% όπως ήταν παλιά. το βαρος του μοτερ εχει πεσει στο 1/3,
οι παλιότεροι θα θυμούνται τα GSXR1100w που τα μοτέρ τους ήταν σαν αμαξιού. Τα πλαίσια πλέον ζυγίζουν 15 κιλά με ψαλίδι (tuono)
ότι και να λέμε ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει υπάρχουν ακόμα θέματα (θυμηθείτε λίγο κάτι K5-K6 που έκοβαν σκελετό στα καλά καθούμενα ) και μην μου πείτε ότι είναι γιαπωνέζικα γιατί και η ducati έχει κάνει ανακλήσεις (996)

για να κλείσω το spam, εγώ προσωπικά έχω καταλήξει ότι τα περισσότερα μηχανάκια δεν φτιάχνονται για να κρατήσουν πολλά χρόνια όπως παλιότερα αλλά για να έχουν επιδώσεις και γιαυτό και δεν δίνετε έμφαση στη ποιότητα κατασκευής


p.s.   ο όρος "αστοχία υλικού" γιατί πετάχτηκε τόσο απότομα τα τελευταία 7-8 χρόνια ?
p.s.2 Γιατί τα μηχανάκια έχουν φτηνίνει τόσο ? (ενδικτικα :gsxr1100 96' 5.000.000 δρχ/GSXR1000 k8 13.500 euro,
        CBR900 fireblade 4.600.000δρχ/ CBR1000 2008 13.500 euro)


Vasilis



*

LIANA

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 12, 2008, 12:13:30 μμ »
Αντε να απαντήσω και γω ..!!!

Και οι παλιότεροι και εγώ ..τα έχουμε πεί στο παρελθόν και όποτε χρειάστηκε κάναμε και κριτική και πολλα άλλα στην μαμά εταιρία !!!

συμφωνώ με οσα αναφέρει η φίλτατη Λιάνα !!!

Και υποστηρίζω όχι ως καταναλωτής ...αλλα σαν φίλος των ιταλικών και ειδικά της Απρίλια , πως η βελτίωση των υλικών και του σερβις της Απριλια είναι μονόδρομος !!!!

Και επειδη συν Αθηνα και χείρα κίνει !!! Προσωπικά νομίζω πως το ΑΒ είναι και θα έιναι υπέρ καθε κίνησης βελτίωσης της αγαπημένης μας φίρμας !!!!



Αλέξη δεν καταλαβαίνω αυτό περί μονόδρομου...τι ακριβώς εννοείς? Εξήγησε το σε παρακαλώ

Οσο για την κριτική που λες, εγώ φίλε δεν μιλάω για κριτική αλλά για δράση. Οι Ελληνες είμαστε πρώτοι στην κριτική αλλά πάσχουμε από κοινωνική δράση και συνείδηση.
Εσύ τι νομίζεις? αν η Απρίλια και η κάθε Απρίλια λάβει 100 ή 200 αγωγές δεν θα δώσει περισσότερη βάση στην ποιότητα κατασκευής της? Εγώ νομίζω ότι κάτι θα αλλάξει...

Οσο για το ΑΒ, όλοι εμείς είμαστε το ΑΒ φίλε...

*

kompimen

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 12, 2008, 12:23:10 μμ »
Άσχετα με την πλάκα εσύ τι είδους δράση προτείνεις???

γιατί και εγώ πολλές φορές θέλω να κάνω κάτι (για διάφορα θεματα το μηχανάκι  :pray: μια χαρά είναι) αλλά δε βρίσκω τι μπορώ να κάνω.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 12, 2008, 12:37:52 μμ »
Αντε να απαντήσω και γω ..!!!

Και οι παλιότεροι και εγώ ..τα έχουμε πεί στο παρελθόν και όποτε χρειάστηκε κάναμε και κριτική και πολλα άλλα στην μαμά εταιρία !!!

συμφωνώ με οσα αναφέρει η φίλτατη Λιάνα !!!

Και υποστηρίζω όχι ως καταναλωτής ...αλλα σαν φίλος των ιταλικών και ειδικά της Απρίλια , πως η βελτίωση των υλικών και του σερβις της Απριλια είναι μονόδρομος !!!!

Και επειδη συν Αθηνα και χείρα κίνει !!! Προσωπικά νομίζω πως το ΑΒ είναι και θα έιναι υπέρ καθε κίνησης βελτίωσης της αγαπημένης μας φίρμας !!!!



Αλέξη δεν καταλαβαίνω αυτό περί μονόδρομου...τι ακριβώς εννοείς? Εξήγησε το σε παρακαλώ

Μονόδρομος ....σημαίνει κίνηση σε μια κατεύθυνση...και η κατευθυνση αυτή ειναι η βελτίωση υλικών και υπηρεσίων . Τα πράγματα έχουν αλλάξει απο άλλες εποχές που η αντιπροσωπεία ηταν ανύπαρκτη.
Πολλοι απο μας θυμόμαστε τις παλαι ποτέ κακές εποχές. Βέβαια δεν είναι τέλειο τίποτα ουτε αλλαξαν όλα 100% αλλα γίνονται κινήσεις συνεχώς και στα ανταλλακτικά και σε όλα . Και αυτό είναι θετικό και το αναφέρω.
Και τονίζω πως ουτε μετοχές έχω στην ΑΠΡΙΛΙΑ ουτε καμμιά επαγγελματική σχέση και ουτε θέλω να έχω.
Ως κάτοχος 2 Απριλια και έχοντας περάσει απο πολλα στάδια αγανάκτησης και απογοήτευσης. Ενα έχω να πώ ....Τα μηχανάκια μου με ικανοποιούν και δεν τα αλλάζω με τίποτα. Καποια χαζοπροβλήματα δεν ειναι ικανά να με πτοήσουν να παψω να απολαμβάνω την ικανοποίηση που πέρνω απο την οδήγηση των συγκεκριμένων μηχανων .

Το θέμα είναι πως πολλα άλλαξαν και αλλάζουν και σαφώς υποστηρίζω τις αλλαγές προς το καλύτερο. Πιστεύω πως με κινήσεις που έχει κανει ο καθένας μας ατομικά αλλα και το ΑΒ εχει βοηθήσει στην αλλαγή αυτή .


Οσο για την κριτική που λες, εγώ φίλε δεν μιλάω για κριτική αλλά για δράση. Οι Ελληνες είμαστε πρώτοι στην κριτική αλλά πάσχουμε από κοινωνική δράση και συνείδηση.
Συμφωνώ και κάνω αυτα που πρέπει χρονια τώρα.

Εσύ τι νομίζεις? αν η Απρίλια και η κάθε Απρίλια λάβει 100 ή 200 αγωγές δεν θα δώσει περισσότερη βάση στην ποιότητα κατασκευής της? Εγώ νομίζω ότι κάτι θα αλλάξει...


100-200 αγωγές να τις κάνουμε ...δεν διαφωνώ ...αλλα οι αγωγές γίνονται απο αυτούς που τα μηχανάκια τους ειναι καινούργια και σε εγγυηση . Οχι απο αυτους που πηραν ενα μηχανάκι πριν 4-5-6  χρόνια . Ποιος νομικός ...θα υποστήριζε πως θα κερδίσει κατι τετοιο που αφορα μεταχειρισμένα????  Ενας νομικός ...θα μας έλυνε την απορία !!!
Απο την άλλη ....βέβαια κανοντας και λίγο τον συνήγορο του Διαβόλου .....προσωπικά ο Μπολασίκης τότε που το μηχανάκι ηταν σε εγγυηση μου άλλαξε κατευθείαν την καμμένη τρόμπα βενζίνης , και ο Ψωμόπουλος το σταντ στον πήγασο που ήταν σε ανάκληση και απο ότι εχω δεί τόσο καιρό εδω μέσα δεν νομίζω πως πλήρωσε ποτέ κανείς κάτι απο μηχανάκι που ήταν σε εγγύηση και αυτό ειναι υπέρ της αντιπροσωπείας .


Οσο για το ΑΒ, όλοι εμείς είμαστε το ΑΒ φίλε...  ΛΕΣ ???    :thnk: :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2008, 12:39:28 μμ από saddle69 »

*

cyberpunk

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 12, 2008, 12:41:12 μμ »
Liana μπορω να σου πω με σιγουριά και από πρώτο χέρι οτι 100-200 αγωγές δέχεται ο Σαρακάκης το 6μηνο περίπου,
και τι είναι ο Σαρακάκης στη τελική ? ένας αντιπρόσωπος σε μια από τις 100 χώρες που εξάγει η honda

όσο για τις αγωγές και μιλώντας με παράδειγμα το Σαρακακη που ξέρω τι γίνεται έχει από πίσω του περίπου 20-30 δικηγόρους που απλά αναλαμβάνουν να κλείσουν τις ιστορίες με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος σε χρήμα και marketing    .

*

LIANA

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:02:43 μμ »
Άσχετα με την πλάκα εσύ τι είδους δράση προτείνεις???

γιατί και εγώ πολλές φορές θέλω να κάνω κάτι (για διάφορα θεματα το μηχανάκι  :pray: μια χαρά είναι) αλλά δε βρίσκω τι μπορώ να κάνω.

Υπάρχει το ινστιτούτο καταναλωτή, υπάρχουν τα νόμιμα μέσα που μας δίνει ο νόμος οι αγωγές που μπορεί να αργούν να εκδικαστούν αλλά όταν γίνεται αυτό δικαιώνεσαι συνήθως και γενικότερα κάθε δράση είναι καλύτερη από την απραξία, είναι ανάλογα με την περίπτωση.

Δεν είμαι νομικός ούτε εκπροσωπώ κανέναν , την ταπεινή μου γνώμη εκφράζω με τις λίγες γνώσεις που έχω. Ο ψάχνων βρίσκει φίλε αυτό ξέρω.

Καθώς επίσης πως όταν καίγεται το σπίτι του διπλανού σου μην μένεις αμέτοχος και λες ευτυχώς δεν είναι το δικό μου. Ειναι της γειτονιάς και  σε αφορά έστω και αισθητικά..
Αλλά δυστυχώς εμείς κοιτάμε μόνο το σπίτι μας. Η φωτιά όμως μπορεί να φτάσει και στο δικό σου...και τότε θα είναι αργά

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης