0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου και για το info.Άντε να δούμε θα έρθει το ανταλλακτικό σε 2 μέρες ή να αγοράσω σάκο του μποξ για να κατευνάσω τα νεύρα μου...
Σε καταλαβαίνω περισσότερο από όσο φαντάζεσαι!! Στα πρώτα 20 χλμ.!!! έμεινα επειδή τα πηνία τα οποία είναι made in China!!! δεν λειτούργησαν ποτέ!!! Στα 1.100 ξαναέμεινα γιατί μια φίσα είχε υγρασία!! και όλα αυτά σε ολοκαίνουριο μηχανάκι όπως το δικό σου! Γενικώς από τότε που το απέκτησα τα νεύρα μου έχουν μάλλον αυξηθεί...Πληροφοριακά τα πηνία δεν έχουν έρθει ακόμα και έχουν περάσει 3 μήνες!!! Εφτιαξαν αυτά που φόραγε και έτσι κυκλοφορώ. Εύχομαι η μίζα να έρθει άμεσα. Αλλά επειδή με τις ευχές δεν γίνεται τίποτα και μια που ο φίλος μου ο Αλέξης (saddle) με προέτρεψε να απαντήσω, ας απαντήσω λοιπόν. Καταλαβαίνω τον έρωτα πολλών παιδιών προς τα συγκεκριμένα μηχανάκια. Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε κανένα φαν γκρουπ, ούτε ιταλών, ούτε γιαπωνέζων, ούτε γερμανικών ούτε τίποτα και θα έλεγα ότι είμαι ερωτευμένη με την ξενοιασιά. Ανήκω στην κατηγορία του μέσου αναβάτη, δηλαδή χρησιμοποιώ την μηχανή για την δουλειά μου, για τις βόλτες μου και για κανά ταξίδι γιατί απλά μου αρέσει το δίτροχο και επειδή έτσι γουστάρω να κάνω.Δέχομαι ότι οι μηχανές είναι πολυ καλές, αλλά θεωρώ απαράδεκτο καινούρια μηχανάκια να μένουν στο δρόμο! Οταν κάτι βγαίνει στην αγορά προς πώληση πρέπει να είναι καρατσεκαρισμένο και καραελεγμένο! Ειδικά ένα καινούριο μοντέλο που η Απρίλια προσπαθεί να προωθήσει.Οταν όμως ξεκινάς με προβλήματα είναι σαφές ότι κάτι πάει στραβά!! Και αυτό δεν είναι ότι πλύναμε τα μηχανάκια και βράχηκαν!!! Μην τρελλαθούμε. Κάτι πάει στραβά με την εταιρεία η οποία προφανώς δίνει περισσότερο βάρος στο σχεδιασμό και στις επιδόσεις και καλά κάνει, αλλά με τα ηλεκτρικά έχει μεγάλο πρόβλημα και θα πρέπει να το κοιτάξει επειγόντως.Δεν ξέρω γιατί και δεν θα λύσω εγώ το πρόβλημα της Απρίλια αν αυτό γίνεται από χρήση φτηνών υλικών ή μια γενικότερη αδιαφορία της εταιρείας ωστε οι μηχανές που βγάζει στο δρόμο να είναι άρτιες μέχρι την τελευταία βίδα.Εγω μιλάω από την μεριά του καταναλωτή να το μόνο που θέλω είναι μην έχω συνεχή προβλήματα και μια διαρκή ανασφάλεια αν θα πάρει μπρος και για πόσο και πότε θα μείνει.Με την ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεκίνησαν αυτό το σιτε και οι οποίοι έζησαν πολύ πιο δύσκολες στιγμές από εμάς όταν ξεκίνησαν, μια που τότε δεν υπήρχε καν αντιπροσωπεία Απρίλια στην Ελλάδα και χάρη στους οποίους έχουμε όλοι εμείς σημείο αναφοράς και θετική στάση και βοήθεια απέναντι στα προβλήματα μας. Αλλά δεν αρκεί.Αυτό που προτείνω είναι να σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένο τις "παιδικές αρρώστιες" και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να μας πάρουν σοβαρά και ως καταναλωτές και ως κατόχους Απρίλια. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν τα διάφορα προβλήματα μας δεν μένουν σε μας και στους φίλους μας αλλά προωθούνται στην μαμά εταιρεία στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Ισως έτσι με μια συντονισμένη προσπάθεια κάτι να αλλάξει... Η ανοχή είναι συνέναιση. Και η σιωπή συγκατάβαση. Και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω μάθει να σιωπώ.Τα στραβά πρέπει να αλλάζουν.Με ενδιαφέρει να αλλάξει η δεδομένη κατάσταση καιι πιστεύω ότι αν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων παλέψει προς αυτή την κατεύθυνση κάτι μπορεί να γίνει. Η ισχύς εν τη ενώσει. Αυτά τα ολίγα από εμένα
Παράθεση από: LIANA στις Ιούνιος 12, 2008, 10:11:39 πμΣε καταλαβαίνω περισσότερο από όσο φαντάζεσαι!! Στα πρώτα 20 χλμ.!!! έμεινα επειδή τα πηνία τα οποία είναι made in China!!! δεν λειτούργησαν ποτέ!!! Στα 1.100 ξαναέμεινα γιατί μια φίσα είχε υγρασία!! και όλα αυτά σε ολοκαίνουριο μηχανάκι όπως το δικό σου! Γενικώς από τότε που το απέκτησα τα νεύρα μου έχουν μάλλον αυξηθεί...Πληροφοριακά τα πηνία δεν έχουν έρθει ακόμα και έχουν περάσει 3 μήνες!!! Εφτιαξαν αυτά που φόραγε και έτσι κυκλοφορώ. Εύχομαι η μίζα να έρθει άμεσα. Αλλά επειδή με τις ευχές δεν γίνεται τίποτα και μια που ο φίλος μου ο Αλέξης (saddle) με προέτρεψε να απαντήσω, ας απαντήσω λοιπόν. Καταλαβαίνω τον έρωτα πολλών παιδιών προς τα συγκεκριμένα μηχανάκια. Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε κανένα φαν γκρουπ, ούτε ιταλών, ούτε γιαπωνέζων, ούτε γερμανικών ούτε τίποτα και θα έλεγα ότι είμαι ερωτευμένη με την ξενοιασιά. Ανήκω στην κατηγορία του μέσου αναβάτη, δηλαδή χρησιμοποιώ την μηχανή για την δουλειά μου, για τις βόλτες μου και για κανά ταξίδι γιατί απλά μου αρέσει το δίτροχο και επειδή έτσι γουστάρω να κάνω.Δέχομαι ότι οι μηχανές είναι πολυ καλές, αλλά θεωρώ απαράδεκτο καινούρια μηχανάκια να μένουν στο δρόμο! Οταν κάτι βγαίνει στην αγορά προς πώληση πρέπει να είναι καρατσεκαρισμένο και καραελεγμένο! Ειδικά ένα καινούριο μοντέλο που η Απρίλια προσπαθεί να προωθήσει.Οταν όμως ξεκινάς με προβλήματα είναι σαφές ότι κάτι πάει στραβά!! Και αυτό δεν είναι ότι πλύναμε τα μηχανάκια και βράχηκαν!!! Μην τρελλαθούμε. Κάτι πάει στραβά με την εταιρεία η οποία προφανώς δίνει περισσότερο βάρος στο σχεδιασμό και στις επιδόσεις και καλά κάνει, αλλά με τα ηλεκτρικά έχει μεγάλο πρόβλημα και θα πρέπει να το κοιτάξει επειγόντως.Δεν ξέρω γιατί και δεν θα λύσω εγώ το πρόβλημα της Απρίλια αν αυτό γίνεται από χρήση φτηνών υλικών ή μια γενικότερη αδιαφορία της εταιρείας ωστε οι μηχανές που βγάζει στο δρόμο να είναι άρτιες μέχρι την τελευταία βίδα.Εγω μιλάω από την μεριά του καταναλωτή να το μόνο που θέλω είναι μην έχω συνεχή προβλήματα και μια διαρκή ανασφάλεια αν θα πάρει μπρος και για πόσο και πότε θα μείνει.Με την ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεκίνησαν αυτό το σιτε και οι οποίοι έζησαν πολύ πιο δύσκολες στιγμές από εμάς όταν ξεκίνησαν, μια που τότε δεν υπήρχε καν αντιπροσωπεία Απρίλια στην Ελλάδα και χάρη στους οποίους έχουμε όλοι εμείς σημείο αναφοράς και θετική στάση και βοήθεια απέναντι στα προβλήματα μας. Αλλά δεν αρκεί.Αυτό που προτείνω είναι να σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένο τις "παιδικές αρρώστιες" και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να μας πάρουν σοβαρά και ως καταναλωτές και ως κατόχους Απρίλια. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν τα διάφορα προβλήματα μας δεν μένουν σε μας και στους φίλους μας αλλά προωθούνται στην μαμά εταιρεία στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Ισως έτσι με μια συντονισμένη προσπάθεια κάτι να αλλάξει... Η ανοχή είναι συνέναιση. Και η σιωπή συγκατάβαση. Και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχω μάθει να σιωπώ.Τα στραβά πρέπει να αλλάζουν.Με ενδιαφέρει να αλλάξει η δεδομένη κατάσταση καιι πιστεύω ότι αν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων παλέψει προς αυτή την κατεύθυνση κάτι μπορεί να γίνει. Η ισχύς εν τη ενώσει. Αυτά τα ολίγα από εμένα
Αντε να απαντήσω και γω ..!!!Και οι παλιότεροι και εγώ ..τα έχουμε πεί στο παρελθόν και όποτε χρειάστηκε κάναμε και κριτική και πολλα άλλα στην μαμά εταιρία !!!συμφωνώ με οσα αναφέρει η φίλτατη Λιάνα !!! Και υποστηρίζω όχι ως καταναλωτής ...αλλα σαν φίλος των ιταλικών και ειδικά της Απρίλια , πως η βελτίωση των υλικών και του σερβις της Απριλια είναι μονόδρομος !!!! Και επειδη συν Αθηνα και χείρα κίνει !!! Προσωπικά νομίζω πως το ΑΒ είναι και θα έιναι υπέρ καθε κίνησης βελτίωσης της αγαπημένης μας φίρμας !!!!
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούνιος 12, 2008, 10:58:27 πμΑντε να απαντήσω και γω ..!!!Και οι παλιότεροι και εγώ ..τα έχουμε πεί στο παρελθόν και όποτε χρειάστηκε κάναμε και κριτική και πολλα άλλα στην μαμά εταιρία !!!συμφωνώ με οσα αναφέρει η φίλτατη Λιάνα !!! Και υποστηρίζω όχι ως καταναλωτής ...αλλα σαν φίλος των ιταλικών και ειδικά της Απρίλια , πως η βελτίωση των υλικών και του σερβις της Απριλια είναι μονόδρομος !!!! Και επειδη συν Αθηνα και χείρα κίνει !!! Προσωπικά νομίζω πως το ΑΒ είναι και θα έιναι υπέρ καθε κίνησης βελτίωσης της αγαπημένης μας φίρμας !!!!Αλέξη δεν καταλαβαίνω αυτό περί μονόδρομου...τι ακριβώς εννοείς? Εξήγησε το σε παρακαλώ Μονόδρομος ....σημαίνει κίνηση σε μια κατεύθυνση...και η κατευθυνση αυτή ειναι η βελτίωση υλικών και υπηρεσίων . Τα πράγματα έχουν αλλάξει απο άλλες εποχές που η αντιπροσωπεία ηταν ανύπαρκτη. Πολλοι απο μας θυμόμαστε τις παλαι ποτέ κακές εποχές. Βέβαια δεν είναι τέλειο τίποτα ουτε αλλαξαν όλα 100% αλλα γίνονται κινήσεις συνεχώς και στα ανταλλακτικά και σε όλα . Και αυτό είναι θετικό και το αναφέρω. Και τονίζω πως ουτε μετοχές έχω στην ΑΠΡΙΛΙΑ ουτε καμμιά επαγγελματική σχέση και ουτε θέλω να έχω.Ως κάτοχος 2 Απριλια και έχοντας περάσει απο πολλα στάδια αγανάκτησης και απογοήτευσης. Ενα έχω να πώ ....Τα μηχανάκια μου με ικανοποιούν και δεν τα αλλάζω με τίποτα. Καποια χαζοπροβλήματα δεν ειναι ικανά να με πτοήσουν να παψω να απολαμβάνω την ικανοποίηση που πέρνω απο την οδήγηση των συγκεκριμένων μηχανων .Το θέμα είναι πως πολλα άλλαξαν και αλλάζουν και σαφώς υποστηρίζω τις αλλαγές προς το καλύτερο. Πιστεύω πως με κινήσεις που έχει κανει ο καθένας μας ατομικά αλλα και το ΑΒ εχει βοηθήσει στην αλλαγή αυτή . Οσο για την κριτική που λες, εγώ φίλε δεν μιλάω για κριτική αλλά για δράση. Οι Ελληνες είμαστε πρώτοι στην κριτική αλλά πάσχουμε από κοινωνική δράση και συνείδηση. Συμφωνώ και κάνω αυτα που πρέπει χρονια τώρα. Εσύ τι νομίζεις? αν η Απρίλια και η κάθε Απρίλια λάβει 100 ή 200 αγωγές δεν θα δώσει περισσότερη βάση στην ποιότητα κατασκευής της? Εγώ νομίζω ότι κάτι θα αλλάξει...100-200 αγωγές να τις κάνουμε ...δεν διαφωνώ ...αλλα οι αγωγές γίνονται απο αυτούς που τα μηχανάκια τους ειναι καινούργια και σε εγγυηση . Οχι απο αυτους που πηραν ενα μηχανάκι πριν 4-5-6 χρόνια . Ποιος νομικός ...θα υποστήριζε πως θα κερδίσει κατι τετοιο που αφορα μεταχειρισμένα???? Ενας νομικός ...θα μας έλυνε την απορία !!! Απο την άλλη ....βέβαια κανοντας και λίγο τον συνήγορο του Διαβόλου .....προσωπικά ο Μπολασίκης τότε που το μηχανάκι ηταν σε εγγυηση μου άλλαξε κατευθείαν την καμμένη τρόμπα βενζίνης , και ο Ψωμόπουλος το σταντ στον πήγασο που ήταν σε ανάκληση και απο ότι εχω δεί τόσο καιρό εδω μέσα δεν νομίζω πως πλήρωσε ποτέ κανείς κάτι απο μηχανάκι που ήταν σε εγγύηση και αυτό ειναι υπέρ της αντιπροσωπείας . Οσο για το ΑΒ, όλοι εμείς είμαστε το ΑΒ φίλε... ΛΕΣ ???
Άσχετα με την πλάκα εσύ τι είδους δράση προτείνεις???γιατί και εγώ πολλές φορές θέλω να κάνω κάτι (για διάφορα θεματα το μηχανάκι μια χαρά είναι) αλλά δε βρίσκω τι μπορώ να κάνω.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι