0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:05:53 μμ »
Kαι για να το κάνω απόλυτα ξεκάθαρο !!!

Επαναλαμβάνω πως προσωπικά .....δεν υποστηρίζω κανεναν και τίποτα !!!

Το μόνο που που υποστηρίζω ειναι το  :abh: και την ικανοποίηση που μου δίνει η οδήγηση των μηχανών μου !!!

Τα έχω γράψει κατα καιρούς ...και το αναφέρω ακόμα μια φορά !!!!

Μια βόλτα σε άλλα φορουμς .....sites ...θα σας πείσει ...πως δεν εχουν τα ΑΠΡΙΛΙΑ μόνο προβληματα και ειλικρινά ...μηχανές των 18000 Εuros .....να είναι για πέταμα ...δεν έιναι οτι καλυτερο .

τουλάχιστον εμείς με 100 Ευράκια ...καθαρίζουμε ....

Οπως επίσης συμφωνώ με τον προλαλήσαντα που ανέφερε πως σε όλα τα μηχανάκια ....εχουν ψευτίσει τα υλικά!!!

Παγκοσμιοποίηση ΓΑΡ !!!  αν με έννοατε !!!!  ;) ;)


Η φωτιά ....Dear LIANA ...ήταν και στο δικό μου σπίτι και στα σπίτια άλλων !!!

Το ΑΒ και κάποιοι απο εδω μέσα ...έσβησαν τις φωτιές ...με την ενασχόληση τους με το αντικείμενο !!!!

ΕΓΩ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ !!!!! ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΟΛΩΝ !!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2008, 01:16:00 μμ από saddle69 »

*

kompimen

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:11:44 μμ »
Λιάνα είναι κίνηση που πρέπει να κάνεις εσύ που θίγεσαι , όχι εγώ !!

εγώ μπορώ να σου προσφέρω την αμέριστη συμπαράστασή μου και ότι βοήθεια χρειαστείς.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:32:25 μμ »
Πάντως ρε παιδιά γενικότερα η ποιότητα υλικών έχει πέσει, άσχετα με γιαπωνέζικα ευρωπαϊκά η οτιδήποτε. Τα μέταλλα παλιά ήταν  από ορυκτά και όχι από ανακυκλωμένα όπως είναι τα τελευταία χρόνια, επίσης ο έλεγχος πλέων είναι δειγματοληπτικός στο 10% της παραγωγής και όχι στο 75% όπως ήταν παλιά. το βαρος του μοτερ εχει πεσει στο 1/3,
οι παλιότεροι θα θυμούνται τα GSXR1100w που τα μοτέρ τους ήταν σαν αμαξιού. Τα πλαίσια πλέον ζυγίζουν 15 κιλά με ψαλίδι (tuono)
ότι και να λέμε ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει υπάρχουν ακόμα θέματα (θυμηθείτε λίγο κάτι K5-K6 που έκοβαν σκελετό στα καλά καθούμενα ) και μην μου πείτε ότι είναι γιαπωνέζικα γιατί και η ducati έχει κάνει ανακλήσεις (996)

για να κλείσω το spam, εγώ προσωπικά έχω καταλήξει ότι τα περισσότερα μηχανάκια δεν φτιάχνονται για να κρατήσουν πολλά χρόνια όπως παλιότερα αλλά για να έχουν επιδώσεις και γιαυτό και δεν δίνετε έμφαση στη ποιότητα κατασκευής

p.s.   ο όρος "αστοχία υλικού" γιατί πετάχτηκε τόσο απότομα τα τελευταία 7-8 χρόνια ?
p.s.2 Γιατί τα μηχανάκια έχουν φτηνίνει τόσο ? (ενδικτικα :gsxr1100 96' 5.000.000 δρχ/GSXR1000 k8 13.500 euro,
        CBR900 fireblade 4.600.000δρχ/ CBR1000 2008 13.500 euro)

Vasilis

Δεν νομίζω ότι η ποιότητα των υλικών έχει πέσει. Ίσα ίσα που η ποιότητα γενικότερα των μοτοσυκλετών είναι καλύτερη απ΄ότι 10-15-20 χρόνια πριν. Αυτό που θα έπρεπε να παραμένει υψηλη είναι η ποιότητα ελέγχου. Το πρόβλημα της LIANAS και των προβλημάτων που βγαίνουν σε καινούργια μηχανάκια έχει να κάνει κυρίως με αυτό.
Σε ότι αφορά το βάρος, είναι ευχής έργο που βαίνει μειούμενο. Όσο πιο ελαφριά είναι μια μοτοσυκλέτα τόσο ασφαλέστερη είναι. Δεν εννοώ φυσικά την μείωση σε εξαρτήματα σε βαθμό που μπορούν να σπάσουν χωρίς λόγο, αλλά τα μηχανάκια με 220-240 κιλά άδεια, μόνο προβλήματα δημιουργούσαν.
Το πλαίσιο και ψαλίδι του Tuono-Mille είναι 9.5 κιλά.
Τα πλαίσια των gixxer είχαν θέμα σχεδιασμού και όχι υλικού. Όλα όσα κόπηκαν, κόπηκαν στο ίδιο σημείο.
Το θέμα αξιοπιστία και αντοχή υλικού έχει ανέβει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια ιδίως για τα Ευρωπαϊκά. Αυτός ήταν και ο λόγος που αφανίστηκε η ευρωπαϊκή μοτοβιομηχανία κατα το 1970-1990.

Liana +1000 σε όσα είπες.

Το θέμα της μίζας το έχω ακούσει. Για κάποιο λόγο, κολλάει η μίζα ενώ δουλεύει το μοτέρ με αποτέλεσμα να καίγεται. Κάπου διάβασα/άκουσα ότι θα υπάρξει βελτιωμένο ανταλλακτικό χωρίς να θυμάμαι περισσότερα...

*

Αποσυνδεδεμένος ΚΡΗΤΙΚΟΣ

  • ***
  • 190
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:37:25 μμ »
Στο εγγλεζικο φορουμ υπαρχει αυτο...

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=151870

Επισης επειδη εχω διαβασει αρκετα για το θεμα υποτιθεται οτι η Aprilia εχει καταλαβει το προβλημα και αφένος τα καινουρια βγαινουν με διαφορετικη μιζα αφετερου εχει μεριμνησει ετσι ωστε να υπαρχει αμεση ανταποκριση και διαθεσιμοτητα σε ανταλλακτικο για τετοιες περιπτωσεις...Στο εξωτερικο τουλαχιστον....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2008, 01:40:31 μμ από ΚΡΗΤΙΚΟΣ »
I've got the medicine you need
I've got the power, I've got the speed
I'll find out how to stop your clock
We sure ain't talking Doctor Spock
Hear me talking, Doctor Rock.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:40:45 μμ »
Δεν νομίζω ότι η ποιότητα των υλικών έχει πέσει. Ίσα ίσα που η ποιότητα γενικότερα των μοτοσυκλετών είναι καλύτερη απ΄ότι 10-15-20 χρόνια πριν. Αυτό που θα έπρεπε να παραμένει υψηλη είναι η ποιότητα ελέγχου. Το πρόβλημα της LIANAS και των προβλημάτων που βγαίνουν σε καινούργια μηχανάκια έχει να κάνει κυρίως με αυτό.

Το θέμα φίλε Βυρωνα είναι τα ηλεκτρονικά !!! Που όλα πια ειναι απο Κίνα !!! Σε αυτό αναφερόμουν !!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:43:37 μμ »
Να μπω κι εγώ λίγο στην κουβέντα σας σαν «Νίκος».
Δεν θα μπω στα «τεχνικά» μια κι υπάρχουν πολλοί πιο καλύτεροι από μένα πάνω σε αυτά τα θέματα.

Συμφωνώ με όλα αυτά που λέτε όλοι, και με τις διαμαρτυρίες, και με τα παράπονα. Από φύση μου προσωπικά δεν είμαι του....«μηνύστε με μηνύστε με» γιατί πιστεύω πως σιγά σιγά βρίσκονται λύσεις για όλα τα πράγματα.
Τρανταχτό παράδειγμα είναι τον τελευταίο καιρό στους δρόμους, η Aprilia να καταλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό σε σχέση με πριν. Αυτό που έγινε κάτι σημαίνει, και δεν είναι ότι η Aprilia βελτίωσε μόνο το promotion της, αλλά άνοιξε και τα αυτιά της χωρίς να χρειαστεί να γκαρίζουμε με αγωγές κλπ.
Αυτά που λέτε περί αστοχία υλικών, η όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε, αν το λέγατε πριν από 3-4 χρόνια θα ήταν σαν να μιλάγατε στο ντουβάρι.
Έχουμε φτάσει, θέλω να πιστεύω, σε ένα επίπεδο που τώρα πια χωρίς πολλές «τυμπανοκρουσίες» τα προβλήματα αυτά, (που πάντα θα υπάρχουν προβλήματα) ακούγονται, διαβάζονται και πολλές φορές όταν είναι ανάγκη «διαβιβάζονται».

Συνεχίζοντας σαν «κολλημένο μέλος» (όπως λέει κι ο ζεππ) κι όχι σαν Νίκος, να πω επίσης ότι βρέθηκα κι εγώ πολλές φορές στην θέση να θέλω να πετάξω στην θάλασσα την μηχανή μου από το 2001 και ήταν μερικές φορές που όταν βρισκόμουν σε συνεργεία για κάποια πολύ συχνά προβλήματα ντρεπόμουν να πω την μάρκα της μηχανής μου.
Όταν με ρώταγε ο μηχανικός....
-«τι μηχανή?»....έλεγα....
-«αυτή εκεί!», κι έδειχνα έξω.
-«Καλά αυτή δε φτιάχνεται με τίποτα» έλεγε.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η διαδικασία ανεύρεσης του «δίκιου μου» όχι με… «μηνύστε με μηνύστε με», αλλά με την μέθοδο της συλλογής παντός είδους πληροφοριών γύρω από την Aprilia.
Εδώ κανονικά θα έπρεπε να ξαναγράψω την ιστορία του ΑΒ αλλά θα το αποφύγω γιατί έχω καταντήσει πλέον γραφικός.

Μετά από τόσο καιρό, κι έχοντας την τρίτη σε σειρά μηχανή Aprilia στην κατοχή μου, είναι περιττό να πω ότι δεν το έχω μετανιώσει καθόλου, όχι γιατί πιστεύω πως έχω στα χέρια μου ένα πληκτρολόγιο σαν εργαλείο και λύνω τα προβλήματα της μηχανής μου, αλλά δεν το έχω μετανιώσει που μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια γνώρισα εδώ μέσα πολύ αξιόλογα άτομα και χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό.
Όλα τα άλλα είναι απλά «παρελκόμενα».

Νίκος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 23, 2008, 10:46:24 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:46:14 μμ »

Το θέμα φίλε Βυρωνα είναι τα ηλεκτρονικά !!! Που όλα πια ειναι απο Κίνα !!! Σε αυτό αναφερόμουν !!!

Το θέμα Αλέξη δεν είναι η Κίνα ή το Βιετνάμ. Όλες οι βιομηχανίες έχουν μεταφέρει τα εργοστάσια τους έκεί. Οι κινέζοι δεν κάνουν ότι γουστάρουν. Κάποιος έχει σχεδιάσει ένα εξάρτημα και το κατασκευάζουν εκεί για λόγους κόστους.

Το quality control το καθορίζει η εταιρία. Όχι ο κινέζος.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:47:17 μμ »
Να μπω κι εγώ λίγο στην κουβέντα σας σαν «Νίκος».
Δεν θα μπω στα «τεχνικά» μια κι υπάρχουν πολλοί πιο καλύτεροι από μένα πάνω σε αυτά τα θέματα.

Συμφωνώ με όλα αυτά που λέτε όλοι, και με τις διαμαρτυρίες, και με τα παράπονα. Από φύση μου προσωπικά δεν είμαι του....«μηνύστε με μηνύστε με» γιατί πιστεύω πως σιγά σιγά βρίσκονται λύσεις για όλα τα πράγματα.
Τρανταχτό παράδειγμα είναι τον τελευταίο στους δρόμους η Aprilia να καταλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό  σε σχέση με πριν. Αυτό που έγινε κάτι σημαίνει, και δεν είναι ότι η Aprilia βελτίωσε μόνο το promotion της, αλλά άνοιξε και τα αυτιά της χωρίς να χρειαστεί να γκαρίζουμε με αγωγές κλπ.
Αυτά που λέτε περί αστοχία υλικών, η όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε, αν το λέγατε πριν από 3-4 χρόνια θα ήταν σαν να μιλάγατε στο ντουβάρι.
Έχουμε φτάσει, θέλω να πιστεύω, σε ένα επίπεδο που τώρα πια χωρίς πολλές «τυμπανοκρουσίες» τα προβλήματα αυτά, (που πάντα θα υπάρχουν προβλήματα) ακούγονται, διαβάζονται και πολλές φορές όταν είναι ανάγκη «διαβιβάζονται».

Συνεχίζοντας σαν «κολλημένο μέλος» (όπως λέει κι ο ζεππ) κι όχι σαν Νίκος, να πω επίσης ότι βρέθηκα κι εγώ πολλές φορές στην θέση να θέλω να πετάξω στην θάλασσα την μηχανή μου από το 2001 και ήταν μερικές φορές που όταν βρισκόμουν σε συνεργεία για κάποια πολύ συχνά προβλήματα ντρεπόμουν να πω την μάρκα της μηχανής μου.
Όταν με ρώταγε ο μηχανικός....
-«τι μηχανή?»....έλεγα....
-«αυτή εκεί!», κι έδειχνα έξω.
-«Καλά αυτή δε φτιάχνεται με τίποτα» έλεγε.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η διαδικασία ανεύρεσης του «δίκιου μου» όχι με… «μηνύστε με μηνύστε με», αλλά με την μέθοδο της συλλογής παντός είδους πληροφοριών γύρω από την Aprilia.
Εδώ κανονικά θα έπρεπε να ξαναγράψω την ιστορία του ΑΒ αλλά θα το αποφύγω γιατί έχω καταντήσει πλέον γραφικός.

Μετά από τόσο καιρό, κι έχοντας την τρίτη σε σειρά μηχανή Aprilia στην κατοχή μου, είναι περιττό να πω ότι δεν το έχω μετανιώσει καθόλου, όχι γιατί πιστεύω πως έχω στα χέρια μου ένα πληκτρολόγιο σαν εργαλείο και λύνω τα προβλήματα της μηχανής μου, αλλά δεν το έχω μετανιώσει που μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια γνώρισα εδώ μέσα πολύ αξιόλογα άτομα και χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό.
Όλα τα άλλα είναι απλά «παρελκόμενα».

Νίκος.

+10000000 απο άλλο ένα κολλημενο μέλος !!!

*

cyberpunk

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:51:46 μμ »
φίλε byron δε θα συμφωνήσω μαζί σου σε 2-3 πράγματα που είπες αλλά μάλλον το topic αυτό δεν είναι κατάλληλο για αυτή τη κουβέντα, και για να μην το χαλάσουμε και ξεφύγουμε ελπίζω να το συζητήσουμε σε άλλο topic η από κοντά

θα συμφωνήσω ότι έχει γίνει δουλεία στην αξιοπιστία του ευρωπαϊκού όμως


Vasilis

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:55:01 μμ »
Το quality control το καθορίζει η εταιρία. Όχι ο κινέζος.
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα με τον Βύρωνα, ο έλεγχος ποιότητας δεν πρέπει ποτέ να επισκιάζεται απλά και μόνο με το όμορφο ντιζαιν.

μάλλον το topic αυτό δεν είναι κατάλληλο για αυτή τη κουβέντα, και για να μην το χαλάσουμε και ξεφύγουμε ελπίζω να το συζητήσουμε σε άλλο topic η από κοντά

Vasilis

Γράφτε ότι θέλετε, το ποστ κάποια στιγμή θα διαχωριστεί :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 12, 2008, 01:56:22 μμ »

Το θέμα φίλε Βυρωνα είναι τα ηλεκτρονικά !!! Που όλα πια ειναι απο Κίνα !!! Σε αυτό αναφερόμουν !!!

Το θέμα Αλέξη δεν είναι η Κίνα ή το Βιετνάμ. Όλες οι βιομηχανίες έχουν μεταφέρει τα εργοστάσια τους έκεί. Οι κινέζοι δεν κάνουν ότι γουστάρουν. Κάποιος έχει σχεδιάσει ένα εξάρτημα και το κατασκευάζουν εκεί για λόγους κόστους.

Το quality control το καθορίζει η εταιρία. Όχι ο κινέζος.

Συμφωνώ ...αλλα η ανασχόληση μου με τo quality μου επιτρεπει να αναφέρω πως δεν ειναι τόσο απλο το θέμα!!!

Ηδη πολλες εταιρίες,  ειδικά πληροφορικής , με σκληρότατο Quality mgmt  αντιμετωπίζουν τρελά προβληματα με αστοχίες υλικού απο τις χώρες αυτές και παρόλο που οι διαδικασίες ...σκληραίνουν το θέμα παραμένει !!!


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 12, 2008, 02:36:30 μμ »
Συμφωνώ ...αλλα η ανασχόληση μου με τo quality μου επιτρεπει να αναφέρω πως δεν ειναι τόσο απλο το θέμα!!!
Ηδη πολλες εταιρίες,  ειδικά πληροφορικής , με σκληρότατο Quality mgmt  αντιμετωπίζουν τρελά προβληματα με αστοχίες υλικού απο τις χώρες αυτές και παρόλο που οι διαδικασίες ...σκληραίνουν το θέμα παραμένει !!!

Πιθανότατα να μην είναι τόσο απλό. Το πιθανότερο μάλιστα είναι ότι έχει να κάνει με το κόστος και όχι με την φυλή.

Το όλο σύστημα cost cutting-quality control είναι σε έναν φαύλο κύκλο. Αν πρέπει να χώσει Χ² ποσό για να έχει την ίδια ποιότητα στην κίνα που πηγαίνει γιατί πληρώνει 5€ τον αγράμματο εργάτη, γιατί να πάει εκεί; Δίνει Χ σκέτο και αναλαμβάνει ένα ποστοστό 10% υψηλότερο ποσοστό ελαττωματικών εξαρτημάτων.
Όχι όμως ότι δεν μπορεί να εφαρμόσει καλύτερο quality control..... ;)

Οι ιάπωνες πχ, πως λειτουργούν τα εργοστάσια τους εκεί, διατηρώντας την «ιαπωνική» ποιότητα; Το νέο CRV της Honda κατασκευάζεται εξ΄ολοκλήρου και μόνο στην Κίνα. Και δεν είναι το φτηνό αυτοκίνητο των 6-7.000€, αλλά η ναυαρχίδα της Honda στην κατηγορία των SUV.

Και σε τελική ανάλυση τι την νοιάζει την Λιάνα ή οποιονδήποτε το R&D της Piaggio και οι οικονομετρικές μελέτες τους. Αυτό που λέει η κοπέλα είναι ότι θέλει να τους το δώσει να το φάνε.
Και έχει δίκιο...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 12, 2008, 02:46:50 μμ »
Συμφωνώ ...αλλα η ανασχόληση μου με τo quality μου επιτρεπει να αναφέρω πως δεν ειναι τόσο απλο το θέμα!!!
Ηδη πολλες εταιρίες,  ειδικά πληροφορικής , με σκληρότατο Quality mgmt  αντιμετωπίζουν τρελά προβληματα με αστοχίες υλικού απο τις χώρες αυτές και παρόλο που οι διαδικασίες ...σκληραίνουν το θέμα παραμένει !!!

Πιθανότατα να μην είναι τόσο απλό. Το πιθανότερο μάλιστα είναι ότι έχει να κάνει με το κόστος και όχι με την φυλή.

Το όλο σύστημα cost cutting-quality control είναι σε έναν φαύλο κύκλο. Αν πρέπει να χώσει Χ² ποσό για να έχει την ίδια ποιότητα στην κίνα που πηγαίνει γιατί πληρώνει 5€ τον αγράμματο εργάτη, γιατί να πάει εκεί; Δίνει Χ σκέτο και αναλαμβάνει ένα ποστοστό 10% υψηλότερο ποσοστό ελαττωματικών εξαρτημάτων.
Όχι όμως ότι δεν μπορεί να εφαρμόσει καλύτερο quality control..... ;)

Οι ιάπωνες πχ, πως λειτουργούν τα εργοστάσια τους εκεί, διατηρώντας την «ιαπωνική» ποιότητα; Το νέο CRV της Honda κατασκευάζεται εξ΄ολοκλήρου και μόνο στην Κίνα. Και δεν είναι το φτηνό αυτοκίνητο των 6-7.000€, αλλά η ναυαρχίδα της Honda στην κατηγορία των SUV.

Και σε τελική ανάλυση τι την νοιάζει την Λιάνα ή οποιονδήποτε το R&D της Piaggio και οι οικονομετρικές μελέτες τους. Αυτό που λέει η κοπέλα είναι ότι θέλει να τους το δώσει να το φάνε.
Και έχει δίκιο...

Ακριβώς ...το θέμα είναι οτι οτι και διαδικασίες να έχεις οσο σκληρές ...αν ο αλλος που ειναι στην παραγωγή δεν είναι εκπαιδευμένος και συνειδητοποιημένος ....πρεπει να τον διπλο-τριπλο ελεγχεις .

αυτό προυποθέτει extra εκπαιδευμένο προσωπικό που δεν διατίθεται λόγω κόστους και cost reducing policies που εφαρμόζουν ολες οι εταιρίες !

Προσφάτως ....εχει τεθεί αυτο το ζήτημα σε παγκόσμιο συνέδριο quality-compliance και οσο και να βελτιώσεις τα μοντελα και τις διαδικασίες ...η μη εφαρμογή τους δημιουργεί προιόντα που ο ελλειπής ή αναποτελεσματικος ..τους έλεγχος ειναι αποδεκτός απο το management !!!!

δεν διαφώνισα με την Λιανα επι της ουσίας .....με τις μηνύσεις ...διαφωνώ !!!!




*

LIANA

Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 12, 2008, 02:51:11 μμ »
Λιάνα είναι κίνηση που πρέπει να κάνεις εσύ που θίγεσαι , όχι εγώ !!

εγώ μπορώ να σου προσφέρω την αμέριστη συμπαράστασή μου και ότι βοήθεια χρειαστείς.

εχω κάνει τις κινήσεις μου φίλε και σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση και την προσφορά βοήθειας. Ειμαι μεγάλο κορίτσι και μπορώ να προσέχω τον εαυτό μου και τα συμφέροντα μου.
Το θέμα ξεκίνησε με την μίζα που άφησε το φίλο. Τα δικά μου θέματα τα έχω προχωρήσει εγώ αυτόνομα και όταν θα έχω νεώτερα θα τα ανακοινώσω.

Δεν ζήτησα βοήθεια ούτε συμπαράσταση για κάτι. Να ξυπνήσω συνειδήσεις προσπάθησα και να δραστηροποιηθούμε λίγο περισσότερο όλοι μας. Αυτό μόνο. :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Aprilia και Quality Control
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 12, 2008, 02:52:00 μμ »

Προσφάτως ....εχει τεθεί αυτο το ζήτημα σε παγκόσμιο συνέδριο quality-compliance και οσο και να βελτιώσεις τα μοντελα και τις διαδικασίες ...η μη εφαρμογή τους δημιουργεί προιόντα που ο ελλειπής ή αναποτελεσματικος ..τους έλεγχος ειναι αποδεκτός απο το management !!!!


spam on

Την ιστορία με τις αναρτήσεις της showa στα sta Ducati την ξέρεις;

spam off

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης