0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως ρε παιδιά γενικότερα η ποιότητα υλικών έχει πέσει, άσχετα με γιαπωνέζικα ευρωπαϊκά η οτιδήποτε. Τα μέταλλα παλιά ήταν από ορυκτά και όχι από ανακυκλωμένα όπως είναι τα τελευταία χρόνια, επίσης ο έλεγχος πλέων είναι δειγματοληπτικός στο 10% της παραγωγής και όχι στο 75% όπως ήταν παλιά. το βαρος του μοτερ εχει πεσει στο 1/3,οι παλιότεροι θα θυμούνται τα GSXR1100w που τα μοτέρ τους ήταν σαν αμαξιού. Τα πλαίσια πλέον ζυγίζουν 15 κιλά με ψαλίδι (tuono) ότι και να λέμε ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει υπάρχουν ακόμα θέματα (θυμηθείτε λίγο κάτι K5-K6 που έκοβαν σκελετό στα καλά καθούμενα ) και μην μου πείτε ότι είναι γιαπωνέζικα γιατί και η ducati έχει κάνει ανακλήσεις (996) για να κλείσω το spam, εγώ προσωπικά έχω καταλήξει ότι τα περισσότερα μηχανάκια δεν φτιάχνονται για να κρατήσουν πολλά χρόνια όπως παλιότερα αλλά για να έχουν επιδώσεις και γιαυτό και δεν δίνετε έμφαση στη ποιότητα κατασκευής p.s. ο όρος "αστοχία υλικού" γιατί πετάχτηκε τόσο απότομα τα τελευταία 7-8 χρόνια ? p.s.2 Γιατί τα μηχανάκια έχουν φτηνίνει τόσο ? (ενδικτικα :gsxr1100 96' 5.000.000 δρχ/GSXR1000 k8 13.500 euro, CBR900 fireblade 4.600.000δρχ/ CBR1000 2008 13.500 euro) Vasilis
Δεν νομίζω ότι η ποιότητα των υλικών έχει πέσει. Ίσα ίσα που η ποιότητα γενικότερα των μοτοσυκλετών είναι καλύτερη απ΄ότι 10-15-20 χρόνια πριν. Αυτό που θα έπρεπε να παραμένει υψηλη είναι η ποιότητα ελέγχου. Το πρόβλημα της LIANAS και των προβλημάτων που βγαίνουν σε καινούργια μηχανάκια έχει να κάνει κυρίως με αυτό.
Το θέμα φίλε Βυρωνα είναι τα ηλεκτρονικά !!! Που όλα πια ειναι απο Κίνα !!! Σε αυτό αναφερόμουν !!!
Να μπω κι εγώ λίγο στην κουβέντα σας σαν «Νίκος».Δεν θα μπω στα «τεχνικά» μια κι υπάρχουν πολλοί πιο καλύτεροι από μένα πάνω σε αυτά τα θέματα.Συμφωνώ με όλα αυτά που λέτε όλοι, και με τις διαμαρτυρίες, και με τα παράπονα. Από φύση μου προσωπικά δεν είμαι του....«μηνύστε με μηνύστε με» γιατί πιστεύω πως σιγά σιγά βρίσκονται λύσεις για όλα τα πράγματα.Τρανταχτό παράδειγμα είναι τον τελευταίο στους δρόμους η Aprilia να καταλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό σε σχέση με πριν. Αυτό που έγινε κάτι σημαίνει, και δεν είναι ότι η Aprilia βελτίωσε μόνο το promotion της, αλλά άνοιξε και τα αυτιά της χωρίς να χρειαστεί να γκαρίζουμε με αγωγές κλπ.Αυτά που λέτε περί αστοχία υλικών, η όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε, αν το λέγατε πριν από 3-4 χρόνια θα ήταν σαν να μιλάγατε στο ντουβάρι.Έχουμε φτάσει, θέλω να πιστεύω, σε ένα επίπεδο που τώρα πια χωρίς πολλές «τυμπανοκρουσίες» τα προβλήματα αυτά, (που πάντα θα υπάρχουν προβλήματα) ακούγονται, διαβάζονται και πολλές φορές όταν είναι ανάγκη «διαβιβάζονται».Συνεχίζοντας σαν «κολλημένο μέλος» (όπως λέει κι ο ζεππ) κι όχι σαν Νίκος, να πω επίσης ότι βρέθηκα κι εγώ πολλές φορές στην θέση να θέλω να πετάξω στην θάλασσα την μηχανή μου από το 2001 και ήταν μερικές φορές που όταν βρισκόμουν σε συνεργεία για κάποια πολύ συχνά προβλήματα ντρεπόμουν να πω την μάρκα της μηχανής μου.Όταν με ρώταγε ο μηχανικός....-«τι μηχανή?»....έλεγα....-«αυτή εκεί!», κι έδειχνα έξω.-«Καλά αυτή δε φτιάχνεται με τίποτα» έλεγε.Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η διαδικασία ανεύρεσης του «δίκιου μου» όχι με… «μηνύστε με μηνύστε με», αλλά με την μέθοδο της συλλογής παντός είδους πληροφοριών γύρω από την Aprilia.Εδώ κανονικά θα έπρεπε να ξαναγράψω την ιστορία του ΑΒ αλλά θα το αποφύγω γιατί έχω καταντήσει πλέον γραφικός.Μετά από τόσο καιρό, κι έχοντας την τρίτη σε σειρά μηχανή Aprilia στην κατοχή μου, είναι περιττό να πω ότι δεν το έχω μετανιώσει καθόλου, όχι γιατί πιστεύω πως έχω στα χέρια μου ένα πληκτρολόγιο σαν εργαλείο και λύνω τα προβλήματα της μηχανής μου, αλλά δεν το έχω μετανιώσει που μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια γνώρισα εδώ μέσα πολύ αξιόλογα άτομα και χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό.Όλα τα άλλα είναι απλά «παρελκόμενα».Νίκος.
Το quality control το καθορίζει η εταιρία. Όχι ο κινέζος.
μάλλον το topic αυτό δεν είναι κατάλληλο για αυτή τη κουβέντα, και για να μην το χαλάσουμε και ξεφύγουμε ελπίζω να το συζητήσουμε σε άλλο topic η από κοντάVasilis
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούνιος 12, 2008, 01:40:45 μμΤο θέμα φίλε Βυρωνα είναι τα ηλεκτρονικά !!! Που όλα πια ειναι απο Κίνα !!! Σε αυτό αναφερόμουν !!! Το θέμα Αλέξη δεν είναι η Κίνα ή το Βιετνάμ. Όλες οι βιομηχανίες έχουν μεταφέρει τα εργοστάσια τους έκεί. Οι κινέζοι δεν κάνουν ότι γουστάρουν. Κάποιος έχει σχεδιάσει ένα εξάρτημα και το κατασκευάζουν εκεί για λόγους κόστους. Το quality control το καθορίζει η εταιρία. Όχι ο κινέζος.
Συμφωνώ ...αλλα η ανασχόληση μου με τo quality μου επιτρεπει να αναφέρω πως δεν ειναι τόσο απλο το θέμα!!! Ηδη πολλες εταιρίες, ειδικά πληροφορικής , με σκληρότατο Quality mgmt αντιμετωπίζουν τρελά προβληματα με αστοχίες υλικού απο τις χώρες αυτές και παρόλο που οι διαδικασίες ...σκληραίνουν το θέμα παραμένει !!!
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούνιος 12, 2008, 01:56:22 μμΣυμφωνώ ...αλλα η ανασχόληση μου με τo quality μου επιτρεπει να αναφέρω πως δεν ειναι τόσο απλο το θέμα!!! Ηδη πολλες εταιρίες, ειδικά πληροφορικής , με σκληρότατο Quality mgmt αντιμετωπίζουν τρελά προβληματα με αστοχίες υλικού απο τις χώρες αυτές και παρόλο που οι διαδικασίες ...σκληραίνουν το θέμα παραμένει !!! Πιθανότατα να μην είναι τόσο απλό. Το πιθανότερο μάλιστα είναι ότι έχει να κάνει με το κόστος και όχι με την φυλή. Το όλο σύστημα cost cutting-quality control είναι σε έναν φαύλο κύκλο. Αν πρέπει να χώσει Χ² ποσό για να έχει την ίδια ποιότητα στην κίνα που πηγαίνει γιατί πληρώνει 5€ τον αγράμματο εργάτη, γιατί να πάει εκεί; Δίνει Χ σκέτο και αναλαμβάνει ένα ποστοστό 10% υψηλότερο ποσοστό ελαττωματικών εξαρτημάτων.Όχι όμως ότι δεν μπορεί να εφαρμόσει καλύτερο quality control..... Οι ιάπωνες πχ, πως λειτουργούν τα εργοστάσια τους εκεί, διατηρώντας την «ιαπωνική» ποιότητα; Το νέο CRV της Honda κατασκευάζεται εξ΄ολοκλήρου και μόνο στην Κίνα. Και δεν είναι το φτηνό αυτοκίνητο των 6-7.000€, αλλά η ναυαρχίδα της Honda στην κατηγορία των SUV.Και σε τελική ανάλυση τι την νοιάζει την Λιάνα ή οποιονδήποτε το R&D της Piaggio και οι οικονομετρικές μελέτες τους. Αυτό που λέει η κοπέλα είναι ότι θέλει να τους το δώσει να το φάνε. Και έχει δίκιο...
Λιάνα είναι κίνηση που πρέπει να κάνεις εσύ που θίγεσαι , όχι εγώ !!εγώ μπορώ να σου προσφέρω την αμέριστη συμπαράστασή μου και ότι βοήθεια χρειαστείς.
Προσφάτως ....εχει τεθεί αυτο το ζήτημα σε παγκόσμιο συνέδριο quality-compliance και οσο και να βελτιώσεις τα μοντελα και τις διαδικασίες ...η μη εφαρμογή τους δημιουργεί προιόντα που ο ελλειπής ή αναποτελεσματικος ..τους έλεγχος ειναι αποδεκτός απο το management !!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι