0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
To sxv-rxv νομιζω ειναι με ωρες αρα απαγορευτικο,και επισης δεν το λες κ "ευκολο"μηχανακι για να πας 100χλμ απο ασφαλτο για να μπεις χωμα,ο Κοσμας μπορει να μας διαφωτισει!
Παράθεση από: sinister στις Μάιος 20, 2015, 12:15:10 μμTo sxv-rxv νομιζω ειναι με ωρες αρα απαγορευτικο,και επισης δεν το λες κ "ευκολο"μηχανακι για να πας 100χλμ απο ασφαλτο για να μπεις χωμα,ο Κοσμας μπορει να μας διαφωτισει! Θα σε διαφωτισω την Κυριακη. Το RXV εχει 3 με 5 ωρες αλλαγη λαδιων. Καλα παει στον δρομο, καλα θα παει και στο χωμα, αλλα αυτο που θες, ειναι αξιοπιστια με χαμηλη καταναλωση και οσο το δυνατον περισσοτερο καυσιμο. Με ενα ρεζερβουαρ 8 λιτρων (που αντε να τα σκασεις να παρεις το 12λιτρο) και με εναν κινητηρα αξιοπιστο μεν, αλλα για enduro χρηση και οχι εκδρομικο, δεν κανει για αυτο που λεμε.Ο τελειος συμβιβασμος ειναι κατι σε στυλ 640 adventure ή στην χειροτερη σε BMW 800 gs.Η aprilia εχει το R&D, εχει τα 2κυλινδρα μοτερ που πλεονεκτουν εναντι των μονοκυλινδρων, εχει τα γονιδια, αρα θεμα καποιων αποφασεων ειναι να βγαλει κατι. Ας καταργησει εντελως τα σκουτερ στην τελικη, αφου υπαρχει η Piaggio και ας στραφει στις μοτο
Εγώ πολύ θα ήθελα να το δω να υπάρχει πρώτα ,και κατόπιν να στέκεται επάξια δίπλα στα θηρία της ktm και της bmw ...και ας μην εκμεταλευτώ ποτέ πλήρως ούτε το 20% των δυνατοτήτων του
ελα εδω σε εχω βαλτο δυνατα να ακουσεις !!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι