0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #15 - : Μάιος 20, 2015, 11:35:28 πμ »
Το dakar ειναι RXV αλλα πρεπει να γινεις τσοντα για να το παρεις και μιση τσοντα για να το συντηρησεις. :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #16 - : Μάιος 20, 2015, 12:15:10 μμ »
To sxv-rxv νομιζω ειναι με ωρες αρα απαγορευτικο,και επισης δεν το λες κ "ευκολο"μηχανακι για να πας 100χλμ απο ασφαλτο για να μπεις χωμα,ο Κοσμας μπορει να μας διαφωτισει! :P

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #17 - : Μάιος 20, 2015, 12:37:18 μμ »
Πιστέυω ότι μετά την υπερβολή της περιόδου 1995-2008,η παγκόσμια η αγορά μοτοσυκλετών έχει αναδιπλωθεί και προσπαθεί να παράγει μηχανάκια οικονομικά και ικανά για όλα. Τι τα honda μ ε 500 και 700 κυβικά, τι τα yamaha τα ΜΤ, ακόμα και η σκληροπυρηνική Ducati, έβγαλε το scrambler σε εκδοχές που δεν θα ντραπούν και το λίγο χώμα.. Μην ξεχνάμε ότι η ελλάδα οργώθηκε με KLE 500, Transalp 650 και Africa 750...Πραγματικά αν δεν σκοπεύεις από Αθήνα να πας για εντουράδα στο δάσος της Δαδιάς στην Θράκη, δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες ιπποδυνάμεις...Και εκει που έχαναν τα παλιά εκείνα μηχανάκια, η συμπεριφορά στον ασφαλτόδρομο και σε ταχύτητες >140χλμ/ω, έχει εξαλειφθεί με τα νέα πλαίσια και ελαστικά...Και έχεις την Aprilia...με έτοιμο κινητήρα (αν τον βγάλουν με 80 άλογα στρόφαλο και πολύ ροπή χαμηλά, θα είναι αστέρι), με πλαίσιο όπου αν έχει ποιο λεπτούς σωλήνες το κομμάτι του χωροδικτυώματος, θα έχει την απαραίτητη ελαστικότητα για να μην κουράζει στο χώμα, έχεις και όχι ένα αλλά δύο ονόματα με ιστορία (Pegaso, Tuareg), και δεν κάνεις τίποτα...και βλέπεις την MV Agusta με έναν κινητήρα να έχει βγάλει 5 μηχανάκια..... :srry: :srry: :srry: :cry: :cry: :cry:
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #18 - : Μάιος 20, 2015, 01:52:04 μμ »
Πανέμορφος ο Πήγασος, σκέτη κούκλα είναι, όπως ακριβώς μας έχει συνηθίσει η μαμά. Θα μπορούσε να κόψει μεγάλο κομμάτι πίτας από το Transalp.
Τώρα... για V4 adv bike... Ποιος θα μπορέσει να το εκμεταλλευτεί; Ποια θα είναι τα όριά του; Και το 1290 160hp έχει, αλλά δεν νομίζω ότι είχαν και πολύ χώμα στο μυαλό τους οι Αυστριακοί στην σχεδίασή του. Ο ένας κυνηγάει τον άλλο, που ο άλλος κυνηγάει τον πρώτο, και ο πρώτος έχει αποφασίσει να πάει έναν δρόμο χωρίς λογική και ανάγκες αγοραστικού κοινού.
Υπήρχαν κάποτε τα 7.5άρια με ικανότητες για χώμα, στην συνέχεια βγήκαν τα 1000, τώρα η μόδα είναι τα 1200, όπου ανεβαίνοντας κυβικά ανεβαίνεις σε βάρος, άρα και περιορίζεις την χωμάτινη ικανότητα, και τώρα ανεβάζουν και άλογα. Σε 3-4 χρόνια δηλαδή, θα δούμε clipons & σλικαδούρες σε adventure bike.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2015, 01:58:55 μμ από VeTwinOs »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #19 - : Μάιος 20, 2015, 01:53:18 μμ »
To sxv-rxv νομιζω ειναι με ωρες αρα απαγορευτικο,και επισης δεν το λες κ "ευκολο"μηχανακι για να πας 100χλμ απο ασφαλτο για να μπεις χωμα,ο Κοσμας μπορει να μας διαφωτισει! :P


Θα σε διαφωτισω την Κυριακη. :P
 Το RXV εχει 3 με 5 ωρες αλλαγη λαδιων. Καλα παει στον δρομο, καλα θα παει και στο χωμα, αλλα αυτο που θες, ειναι αξιοπιστια με χαμηλη καταναλωση και οσο το δυνατον περισσοτερο καυσιμο. Με ενα ρεζερβουαρ 8 λιτρων (που αντε να τα σκασεις να παρεις το 12λιτρο) και με εναν κινητηρα αξιοπιστο μεν, αλλα για enduro χρηση και οχι εκδρομικο, δεν κανει για αυτο που λεμε.
Ο τελειος συμβιβασμος ειναι κατι σε στυλ 640 adventure ή στην χειροτερη σε BMW 800 gs.
Η aprilia εχει το R&D, εχει τα 2κυλινδρα μοτερ που πλεονεκτουν εναντι των μονοκυλινδρων, εχει τα γονιδια, αρα θεμα καποιων αποφασεων ειναι να βγαλει κατι. Ας καταργησει εντελως τα σκουτερ στην τελικη, αφου υπαρχει η Piaggio και ας στραφει στις μοτο  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #20 - : Μάιος 20, 2015, 01:59:54 μμ »
To sxv-rxv νομιζω ειναι με ωρες αρα απαγορευτικο,και επισης δεν το λες κ "ευκολο"μηχανακι για να πας 100χλμ απο ασφαλτο για να μπεις χωμα,ο Κοσμας μπορει να μας διαφωτισει! :P


Θα σε διαφωτισω την Κυριακη. :P
 Το RXV εχει 3 με 5 ωρες αλλαγη λαδιων. Καλα παει στον δρομο, καλα θα παει και στο χωμα, αλλα αυτο που θες, ειναι αξιοπιστια με χαμηλη καταναλωση και οσο το δυνατον περισσοτερο καυσιμο. Με ενα ρεζερβουαρ 8 λιτρων (που αντε να τα σκασεις να παρεις το 12λιτρο) και με εναν κινητηρα αξιοπιστο μεν, αλλα για enduro χρηση και οχι εκδρομικο, δεν κανει για αυτο που λεμε.
Ο τελειος συμβιβασμος ειναι κατι σε στυλ 640 adventure ή στην χειροτερη σε BMW 800 gs.
Η aprilia εχει το R&D, εχει τα 2κυλινδρα μοτερ που πλεονεκτουν εναντι των μονοκυλινδρων, εχει τα γονιδια, αρα θεμα καποιων αποφασεων ειναι να βγαλει κατι. Ας καταργησει εντελως τα σκουτερ στην τελικη, αφου υπαρχει η Piaggio και ας στραφει στις μοτο  ;)


+1000 Αφού τίθεται και θέμα κανιβαλισμού εντός ομίλου...
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #21 - : Μάιος 20, 2015, 02:31:10 μμ »
Και γω το capo  μονο με ενα 800ρι aprilia on off θα το αλλαζα με νεες τεχνολογιες πανω του και καλουδια!
Βλεπε triumph 800 xc  οπως λεει και ο Αργυρης.

Γι αυτο λοιπον μεχρι να βγαλει η aprilia και το group piaggio μαζι κατι τετοιο ,το capo θα το εχω κορονα στο κεφαλι μου.

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #22 - : Μάιος 20, 2015, 02:34:23 μμ »
 Καλά και σωστά όλα παίδες ,
αλλά όπως και να το κάνουμε ο άνθρωπος είναι ματαιόδοξο πλάσμα
και θέλει πρώτα να χορταίνει το μάτι του και μετά τα υπόλοιπα .  :ohyes:

 Με αυτή τη λογική , που ισχύει στους περισσότερους αν όχι σε όλους  ,
οι εταιρείες προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες .

 Και αν η aprilia βγάλει ένα στυλ adv bike ...
με το v4 θα καλύψει το κενό που άφησε στη κατηγορία
όταν παρουσίασε το 1200 capo .  :D


 
Εγώ πολύ θα ήθελα να το δω να υπάρχει πρώτα 
,
και κατόπιν να στέκεται επάξια δίπλα στα θηρία της ktm και της bmw ...
και ας μην εκμεταλευτώ ποτέ πλήρως ούτε το 20% των δυνατοτήτων του  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #23 - : Μάιος 20, 2015, 05:10:41 μμ »

 
Εγώ πολύ θα ήθελα να το δω να υπάρχει πρώτα 
,
και κατόπιν να στέκεται επάξια δίπλα στα θηρία της ktm και της bmw ...
και ας μην εκμεταλευτώ ποτέ πλήρως ούτε το 20% των δυνατοτήτων του  :ohyes:
+ΕΤV 1000 (με Oberon) :D :ohyes:
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #24 - : Μάιος 20, 2015, 06:15:32 μμ »
  λοιπον  γκρινιαρηδες   γιατι  δεν  στελνουμε  ενα  γραμμα στην  aprilia  που  να  τις  λεμε  τι  θελει  ο  καθενας  μας , να  μας  φτιαξει  αυτο 

που  εξυπηρετει  τον  καθενα  :P :tez:


δηλαδη  ενα  800αρι  για  τον   Αρη  και  τον  Αργυρη ,   :ohyes: ενα  τετρακυλινδρο  capo  για  τον  Γιωργο  με  μεγαλες  ροδες και  ενα  για  τον

 Γιαννη  με   oberon   :P   

 να  ειναι  και  βαρια  και  ελαφρια,  με  πολυ  και  λιγο  ιπποδυναμη,  να  μην  καινε  πολυ  βενζινη , να  περνανε  τα  KTM  τα  BMW τα DUCATI

   και  προπαντων  να  ειναι  φθηνα !!! :pray: :pray: :pray:        :D   εεε  τι  λετε ??? 




 
 

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #25 - : Μάιος 20, 2015, 08:23:02 μμ »
V4

όσο πιο πολύ το τριγυρνάω στο μυαλό μου ,
τόσο καλύτερα μου κάθεται  :kalo:

detuned στα 150 άλογα
και με χρονισμό να θυμίζει λειτουργία v2
καλή κατανάλωση , χάρτες
200+ mm αναρτήσεις
και ένα καντραν της προκοπής και όχι gameboy 30ετιας  :P
και τρέμεται βορειοΕυρωπαίοι  :hnt:

και να κάνει και έτσι να ψαρώνει ο κόσμος  :h22:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2015, 08:26:38 μμ από faraway »

*

Αποσυνδεδεμένος iosif9

  • *****
  • 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA TUONO R V2
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #26 - : Μάιος 20, 2015, 08:28:01 μμ »
ΜΠΑΙΝΩ ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ...!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #27 - : Μάιος 20, 2015, 08:38:32 μμ »
 ελα  εδω  σε  εχω   βαλτο  δυνατα  να  ακουσεις !!!   :P :P :P



  :tez: :tez: :tez:

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2015, 08:41:56 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος iosif9

  • *****
  • 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA TUONO R V2
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: aprilia v4 adventure bike
« Απάντηση #28 - : Μάιος 20, 2015, 08:48:04 μμ »
ελα  εδω  σε  εχω   βαλτο  δυνατα  να  ακουσεις !!!   :P :P :P



  :tez: :tez: :tez:

ρε βαλτοί είστε?

ΜΠΑΙΝΩ ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ...!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης