0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Aprilia MXV 450
« - : Νοέμβριος 02, 2008, 04:08:48 μμ »
Aprilia MXV 450

Η Aprilia αποφάσισε να κερδίσει και τις πίστες του cross, με το επαμαστατικότερο σχέδιο των τελευταίων χρόνων: MXV είναι η μηχανή που θα φέρει την off road φιλοσοφία της Aprilia στον πολύ ανταγωνιστικό κόσμο του cross.

Το Μοτέρ:
Το γνωστό 45.2 – ήδη με πάρα πολλές διακρίσεις και τίτλους στα πρωταθλήματα enduro και motard.
Η καινοτομία της MXV 450 βρίσκεται στο μοτέρ με την 'διπλή ψυχή'! Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο χρονισμούς, ώστε να μπορέσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του μοτέρ. Οι επιλογές θα είναι ανάμεσα στο χρονισμό τύπου “Big Bang”, που θα είναι ο στάνταρ, και του  “Screamer”.
 
Στην επιλογή “Big Bang” το δυνατό σημείο θα είναι η οδηγησιμότητά του. Με αυτήν την επιλογή, κατά την διάρκεια ενός πλήρους κύκλου του μοτέρ, οι εκρήξεις μεταξύ των κυλίνδρων γίνονται σε κοντινούς χρόνους. Αποτέλεσμα αυτού, είναι να διατηρείται  ένα πολύ καλό επίπεδο επιδόσεων (χαρακτηριστικό των δικύλινδρων μοτέρ), διευκολύνοντας την οδήγηση, χάρη στο καλύτερο 'τράβηγμα', πολύ χρήσιμο σε ολισθηρές πίστες.

Στην επιλογή “Screamer”, η οποία γίνεται με μία μικρή επέμβαση στο μοτέρ και μία αλλαγή στην χαρτογράφηση, κατά την διάρκεια ενός πλήρους κύκλου του μοτέρ, οι εκρήξεις μεταξύ των κυλίνδρων γίνονται κανονικά. Με την επιλογή “Screamer” αυξάνονται οι επιδόσεις, κάνοντας χαρούμενους τους πραγματικούς πιλότους.
 
Κατά τα άλλα οι εξελιγμένη ηλεκτρονική διαχείριση του μοτέρ, εισαγάγει πολλές καινοτομίες στον χώρο. Ο ψεκασμός της Dell’Orto με σώματα 38 mm διαχειρίζεται από έναν προγραμματιζόμενο εγκέφαλο, που δίνει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο χαρτογραφήσεις, με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι.
Μία χαρτογράφηση "full power" για τις πίστες με καλό γκριπ και μία χαρτογράφηση "soft" για μία πιο γλυκιά απόδοση στις ολισθηρές πίστες (ή στα ολισθηρά κομμάτια της πίστας). Αρκεί ένα κλικ για να έχεις την σωστή χαρτογράφηση στο σωστό σημείο.

Με το software και το καλώδιο, τα οποία θα δίνονται με την αγορά της μηχανής, θα μπορει κανείς να:
εισαγάγει στον εγκέφαλο τα update της χαρτογράφησης (με ένα απλό download από το site)
καλιμπράρει - “ fine linea” - του σένσορα θέσεις της πεταλούδας (TPS)
επεμβαίνει, στην καύση του κινητήρα και στο αβάνς, προκειμένου να ταιριάζει την μηχανή, στο δικό του στυλ οδήγησης.
Το μοτέρ είναι πανάλαφρο, χάρη στην επιλογή κατάλληλων υλικών. Τιτάνιο στις βαλβίδες, αλουμίνιο σιλίκιο στο κάρτερ, μαγνήσιο στα καπάκια, όλα μελετημένα για να δίνουν την μέγιστη ελαφροτητα πέρα από την αντοχή και την αξιοπιστία.
 
Ένα μοτέρ χωρίς συμβιβασμούς: όλες οι επιλογές των σχεδιαστών, έγιναν με γνώμονα τις επιδόσεις. Στο MXV 450 η εξάτμιση κάτω από την σέλα, με ένα νέο layout σωλήνων, μεγιστοποιεί τις επιδόσεις στην cross χρήση, δίνοντας περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσσαίες στροφές.
Η μετάδοση με τον 1ΕΕΚ και τις 4 βαλβίδες τιτανίου για κάθε κύλινδρο, επέτρεπαν την καλύτερη λύση μεταξύ συμπαγής κατασκευής, ελαφρότητας και επιδόσεων.
Το μοτέρ του MXV επιτρέπει μία πολύ εύκολη πρόσβαση στα μηχανικά μέρη (μπουζί, φίλτρα λαδιού, φίλτρο αέρα) και κυρίως επιτρέπει διαστήματα συντήρησης μεγαλύτερα από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Η λίπανση γίνεται με ξηρό κάρτερ και το δοχείο του λαδιού είναι πλέον μέσα στο ίδιο το κάρτερ, βοηθώντας την μείωση του βάρους (του δοχείου και των εξωτερικών σωληνώσεων).
Για τον ίδιο λόγο (της μείωσης του βάρους), το kick starter πήρε την θέση της μίζας.


Το Πλαίσιο:
Το περιμετρικό πλαίσιο έχει διαστάσεις ιδανικές για το cross και αναπτύχθηκε παράλληλα με το μοτέρ. Η δομή του δεν συγκρίνεται με τον υπόλοιπο offroad ανταγωνισμό. Ένα χωροδικτύωμα με ατσάλινους σωλήνες, που συνδέονται με τυπωμένες πλάκες αλουμινίου, δημιουργώντας μία ενιαία κατασκευή. Το μοτέρ συμβάλει το ίδιο στην ακαμψία της μηχανής, μιας και το ίδιο αποτελεί μέρος της κατασκευής.

Το ψαλίδι μελετήθηκε προκειμένου να γίνει όσο περισσότερο ελαφρύ και ελαστικό γίνεται. Κατασκευάστηκε με την τεχνολογία idroforming. Ένα προοδευτικό μοχλικό συνδέει το ψαλίδι με το πολυρυθμιζόμενο  αμορτισέρ της Sachs racing.

Το ανάποδο πιρούνι της Marzocchi των 50mm, έχει σχεδιαστεί ειδικά για το cross και προσφέρει όλες τις δυνατές ρυθμίσεις.

Όπως όλη η μηχανή, έτσι και το ντεπόζιτο επανασχεδιάστηκε προκειμένου την συγκέντρωση των μαζών άρα και την συγκέντρωση του κέντρου βάρους της μηχανής.

Η δίαιτα έδιωξε και την μπαταρία. Οπότε το ηλεκτικό σύστημα είναι τύπου batteryless. Όλο το ηλεκτρικό σύστημα συγκεντρώθηκε στο χώρο του νέου φιλτροκουτιού.
Η σέλα έχει ένα σκαλάκι που βοηθάει στην εύρεση και στην διατήρηση της σωστής θέσης οδήγησης.

Τα Φρένα:
Μέγιστη τεχνολογία και επίδοση υπάρχει και στα φρένα. Το MXV έχει πλευστές τρόμπες της Nissin που πιάνουν πάνω σε δίσκους Wave εξαιρετικά ελαφρωμένους (270mm μπροστά και 240mm πίσω).


www.aprilia.it
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2008, 10:51:47 μμ από Zeppelin »



*

davide

Απ: Aprilia MXV 450
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 02, 2008, 04:09:36 μμ »
Μου φαίνεται ή μήπως έχει ξεφύγει η Aprilia????
 :pray: :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia MXV 450
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 02, 2008, 04:12:19 μμ »
Μου φαίνεται ή μήπως έχει ξεφύγει η Aprilia????
 :pray: :pray: :pray:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Aprilia MXV 450
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 02, 2008, 06:31:48 μμ »
Βαρος??

Γραψε και την πηγη που το τσούρεψες  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2008, 06:37:42 μμ από backys »

*

davide

Απ: Aprilia MXV 450
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 02, 2008, 06:58:27 μμ »
πηγή:
www.aprilia.it
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia MXV 450
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 02, 2008, 10:27:18 μμ »
αλητεια μηχανακι
:rock: :rock: :rock:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Aprilia MXV 450
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 02, 2008, 10:52:28 μμ »

*

davide

Απ: Aprilia MXV 450
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 02, 2008, 10:55:37 μμ »
πηγή:
www.aprilia.it
 :bye:

Το μετέφρασες βρε θηρίο?  :ohmy:  :kalo: :kalo: :kalo:



Έκανα ότι μπορούσα (αφού στο ελληνικό site της Aprilia, δεν έχουν γράψει τίποτα)! ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης