0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

infernal

Aprilia RS/SX/RX, τα νέα 50άρια!
« - : Αύγουστος 15, 2007, 11:30:06 μμ »
Τρία ολοκαίνουργια 50άρια με επιδόσεις και προκλητική εμφάνιση, παρουσιάστηκαν από την Aprilia, την εβδομάδα που μας πέρασε, στην Βενετία. Καλύπτουν τις κυριότερες ανάγκες των «πιτσιρικάδων» σε χωμάτινη έκδοση, Supermoto και Sport, ενώ η ομοιότητά τους με τους μεγάλους αδερφούς είναι αξιοσημείωτη.

Όλα «κουβαλούν» τον ίδιο υγρόψυκτο, δίχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα των 50 κυβικών εκατοστών αλλά το κάθε ένα έχει φτιαχτεί για να επιτρέψει στις μικρότερες ηλικίες να ανακαλύψουν τον κόσμο της μοτοσικλέτας σε διαφορετικό μέρος και έδαφος.
Με τη πρώτη ματιά το RS 50 θα σας παραπέμψει στο RSV Mille ενώ τα SX 50 και RX 50 αντλούν την εμφάνισή τους από τα SXV/RXV.
Το Moto Τρίτη ταξίδεψε στην μαγευτική Βενετία για να γυρίσει με «μικρές» οδηγικές εμπειρίες.



*

infernal

Kid's Attack
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 15, 2007, 11:35:50 μμ »
Πίσω στα θρανία έστειλε τους σχεδιαστές της η Aprilia και σχεδίασαν τις μικρές λαχταριστές τους μοτοσικλέτες απευθυνόμενοι στους... “συμμαθητές” τους! Πανέμορφες και ιδιαίτερα προσεγμένες στην οδική τους συμπεριφορά, θα αποτελέσουν το καλύτερο σχολείο και εργαλείο επίθεσης των 16χρονων.
Η νέα γενιά είναι απαιτητική, βιάζεται να μεγαλώσει, ποθεί τις μεγάλες μοτοσικλέτες, ασχέτως αν η ανατομία τους και μόνο τις καθιστά απαγορευτικές. Η Aprilia όμως δε θα μπορούσε να αφήσει τους νεαρούς, δίτροχους fun παραπονεμένους. Οι σημαντικότερές της μοτοσικλέτες, Mille, SXV και RXV μπήκαν στο μικρό μπουκάλι που κάνει τη διαφορά στα ακριβά αρώματα και γεννήθηκαν τα RS, SX, RX /50. Η αλήθεια είναι πως θα χρειαστεί να προσεγγίσετε αρκετά κοντά και να ψηλαφίσετε τη λεπτομέρεια για να αντιληφθείτε ότι δεν πρόκειται για τα μεγάλα μοντέλα της εταιρίας. Προσεγμένα από την κορυφή μέχρι τα νύχια διεγείρουν ευχάριστα το βλέμμα και την επιθυμία να βρεθείς στη σέλα τους. Όταν αυτό γίνει, ένας καινούριος ορίζοντας ανοίγει, μιας και η αισθητική περνάει σε δεύτερη μοίρα και στην πρώτη θέση των εντυπώσεων αναρριχάται η ποιότητα κύλισης.

πηγή:mototriti
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 15, 2007, 11:39:46 μμ από infernal »

*

infernal

RX 50
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 15, 2007, 11:45:28 μμ »
Το καλύτερο χωμάτινο σχολείο
Φαίνεται μοναδικό το πώς μια μοτοσικλέτα 50 κ.εκ. μπορεί να προσφέρει τόσο πολύ διασκέδαση. Το RX 50 είναι ιδιαίτερα μελετημένο για να μπορεί να αντεπεξέλθει στις χωμάτινες προκλήσεις, ζητώντας από τον οδηγό του την ελάχιστη δυνατή εμπειρία. Αναρτήσεις με μεγάλη διαδρομή, άριστα φρένα και πραγματικά χωμάτινη θέση οδήγησης, τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη του. Εμφάνιση Προσοχή στη λεπτομέρεια Το RX 50, όπως και τα υπόλοιπα 50άρια της Aprilia, θα κλέψουν τις εντυπώσεις από την πρώτη οπτική επαφή. Ένα RXV με μονοκύλινδρο δίχρονο κινητήρα δεν είναι υπερβολικός χαρακτηρισμός. Το τιμόνι είναι Fat Bar, ενώ υπάρχει ψηφιακό όργανο στο ρόλο του καντράν, που μάλιστα διαθέτει και αναλογικό στροφόμετρο. Η σέλα, όπως κάθε χωμάτινη μοτοσικλέτα που τα τρακτερωτά της λάστιχα δεν παίζουν διακοσμητικό ρόλο, απέχει αρκετά από το έδαφος. Το ίδιο συμβαίνει και με την απόσταση του κάρτερ. Οι ζάντες διαθέτουν χοντρές ακτίνες, σημάδι της ιδιαίτερα μελετημένης κατασκευής. Τα πλαστικά διαθέτουν καλή εφαρμογή, ενώ και η ποιότητα βαφής είναι σε υψηλά επίπεδα.

Αναρτήσεις-φρένα
Περισσότερο ουσία Στο μοναδικό σημείο που η Aprilia έβαλε “νερό στο κρασί της” για χάρη της λειτουργικότητας, είναι η μπροστινή ανάρτηση του RX. Το συμβατικό πιρούνι της Marzocchi, ξενίζει στο μάτι, θα μπορούσε να είναι ανεστραμμένο, αλλά κατά τη διάρκεια της δοκιμής έδειξε την αποτελεσματικότητά του. Τα δύο δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, είναι 260 χιλ και 180 χιλ για εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το εμπρός φρένο ενεργοποιείται από δαγκάνα δύο παράλληλων εμβόλων και πίσω από δαγκάνα δύο αντικριστών εμβόλων.

Εμφάνιση
Προσοχή στη λεπτομέρεια. Το RX 50, όπως και τα υπόλοιπα 50άρια της Aprilia, θα κλέψουν τις εντυπώσεις από την πρώτη οπτική επαφή. Ένα RXV με μονοκύλινδρο δίχρονο κινητήρα δεν είναι υπερβολικός χαρακτηρισμός. Το τιμόνι είναι Fat Bar, ενώ υπάρχει ψηφιακό όργανο στο ρόλο του καντράν, που μάλιστα διαθέτει και αναλογικό στροφόμετρο. Η σέλα, όπως κάθε χωμάτινη μοτοσικλέτα που τα τρακτερωτά της λάστιχα δεν παίζουν διακοσμητικό ρόλο, απέχει αρκετά από το έδαφος. Το ίδιο συμβαίνει και με την απόσταση του κάρτερ. Οι ζάντες διαθέτουν χοντρές ακτίνες, σημάδι της ιδιαίτερα μελετημένης κατασκευής. Τα πλαστικά διαθέτουν καλή εφαρμογή, ενώ και η ποιότητα βαφής είναι σε υψηλά επίπεδα.

Πλαίσιο
Συμβατικές δοκιμασμένες συνταγές Το πλαίσιο του RX είναι κατασκευασμένο από ατσάλι. Περιμετρικό με δύο δοκούς που ενώνονται στο κάτω μέρος του με σωλήνες στρογγυλής διατομής. Εντυπωσιασμένοι από την ποιότητα των μικρών Aprilia περιμέναμε το πλαίσιο να είναι κατασκευασμένο από αλουμινίου, αλλά για άλλη μια φορά η λογική πρυτάνεψε υπέρ της λειτουργικότητας και του κόστους. Το ψαλίδι και αυτό με την σειρά του είναι ατσάλινο, αλλά με ποιοτικό τελικό φινίρισμα που θα ξεγελάσει.

Οδηγώντας
Ατελείωτη διασκέδαση! Ο κινητήρας θα τεθεί σε λειτουργία δίνοντας μια 'κλωτσιά' στην πανάλαφρη μανιβέλα. Ο τσιριχτός ήχος ανεβάζει τη διάθεση και η ευστροφία και στο RX, όπως και στο RS, είναι το στοιχείο που εντυπωσιάζει. Η θέση οδήγησης είναι στενή, επιτρέποντας τη μετακίνηση του σώματος πάνω στη σέλα. Το τιμόνι έχει ιδανικό ύψος, επιτρέποντας και την όρθια στάση του σώματος. Το τερέν της δοκιμής ήταν αμμώδες, κάτι όχι και τόσο φιλόξενο για το λιλιπούτειων κυβικών κινητήρα του RX. Στην πράξη όμως το μικρό enduro της Aprilia αντεπεξήλθε και με το παραπάνω. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις με τη φιλική τους συμπεριφορά θα δώσουν την απαραίτητη εμπιστοσύνη και γρήγορα ο οδηγός του θα αρχίζει να ανεβάζει ρυθμό. Το σκληρό αφρώδες της σέλας γίνεται σύμμαχος επιτρέποντας τις μετακινήσεις του σώματος για καλύτερο ζύγισμα της μοτοσικλέτας Οι αναρτήσεις λειτουργούν υποδειγματικά παρέχοντας και καλή αίσθηση. Κάθε φορά που ο εμπρός τροχός θα χάνει την πρόσφυσή του, ένα τσίμπημα στον πουπουλένιο συμπλέκτη είναι αρκετό για να επανακτήσει πρόσφυση. Αποκάλυψη ήταν και η συμπεριφορά του RX στον αέρα. Καλοζυγισμένο, δε θα απαιτήσει ιδιαίτερη τεχνική από τον οδηγό για τις μικρές του πτήσεις. Τα φρένα σε αυτές τις συνθήκες είναι σύμμαχος. Προοδευτικά και αποτελεσματικά θα ακινητοποιήσουν το RX πάντα ελεγχόμενα.

Διασκεδαστικό και φιλικό για τις πρώτες χωμάτινες απόπειρες.

Αποτελεσματικό σε χωμάτινες συνθήκες αποδείχθηκε το εμπρός φρένο του RX. 

πηγή:mototriti

*

infernal

RS 50
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 15, 2007, 11:51:30 μμ »
Βγαλμένο από τις πίστες Η street μοτοσικλέτα των 50 κυβικών της Aprilia μοιάζει να απέδρασε από κάποια πίστα. Μόνο τα φώτα και τα φλας φανερώνουν πως δεν πρόκειται για κάποια αγωνιστική κατασκευή. Ο όγκος της δεν προδίδει πως πίσω από τα καλοβαμμένα πλαστικά της κρύβεται ένα μοτεράκι 50 κ.εκ..

Εμφάνιση: Όπως Mille
Αιχμηρό και επιθετικό δείχνει το RS, είτε το κοιτάς, είτε βρεθείς πάνω στη σέλα του. Τα πλαστικά του διαθέτουν άριστη εφαρμογή και μνεία έχει δοθεί στον τομέα της βαφής τους. Οι χρωματικές του αποχρώσεις σε κόκκινο-μαύρο και λευκό- μαύρο με το έμβλημα της εταιρίας (λιοντάρι) σε εξέχουσα θέση πάνω τους. Τα διπλά φωτιστικά σώματα ταιριάζουν 'γάντι' με το αιχμηρό μούτρο. Τα φλας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι led με διάφανο κρύσταλλο. Τον πίνακα οργάνων θα τον ζήλευαν πολλά μοντέλα της αγοράς. Αναλογικό στροφόμετρο που συνοδεύεται από ψηφιακό πίνακα με ενδείξεις για την ταχύτητα, διαθέτει 2 trip και χρονόμετρο! Το τελικό της εξάτμισης φωλιάζει κάτω από την ουρά που διαθέτει under-tray! Οι ζάντες αποτελούν αντιγραφή των OZ, αλουμινίου και είναι βαμμένες μπλε ελεκτρίκ!

Αναρτήσεις - Φρένα
300 Χιλιοστά! Οι αναρτήσεις του RS δε θα μπορούσαν να μην ακολουθούν το γενικό σύνολο της ιταλικής, μικρής μοτοσικλέτας. Μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω μονό αμορτισέρ που δέχεται ρυθμίσεις ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το εμπρός φρένο είναι μία ακόμα αποκάλυψη. Ο θηριώδους διαμέτρου (για 50 κ.εκ μοτοσικλέτα) 300 χιλ δίσκος συνεργάζεται με διέμβολη δαγκάνα ακτινικά στηριγμένη! Πίσω υπάρχει δίσκος 188 χιλ. που ενεργοποιείται από δαγκάνα δύο αντικριστών εμβόλων. Τέλος, το κύκλωμα μεταφοράς των υγρών των φρένων είναι από σωληνάκια υψηλής πίεσης.

Πλαίσιο
Συμβατικές δοκιμασμένες συνταγές Το πλαίσιο του RX είναι κατασκευασμένο από ατσάλι. Περιμετρικό με δύο δοκούς που ενώνονται στο κάτω μέρος του με σωλήνες στρογγυλής διατομής. Εντυπωσιασμένοι από την ποιότητα των μικρών Aprilia περιμέναμε το πλαίσιο να είναι κατασκευασμένο από αλουμινίου, αλλά για άλλη μια φορά η λογική πρυτάνεψε υπέρ της λειτουργικότητας και του κόστους. Το ψαλίδι και αυτό με την σειρά του είναι ατσάλινο, αλλά με ποιοτικό τελικό φινίρισμα που θα ξεγελάσει.

Οδηγώντας
Ανεβαίνοντας πάνω στη σέλα του RS, το σώμα παίρνει μια άκρως αγωνιστική θέση. Η σέλα βρίσκεται ψηλά και τοποθετεί τον αναβάτη πάνω στη μοτοσικλέτα. Τα χέρια φορτίζουν αρκετά τα κλιπόνς, ενώ τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα πάνω και πίσω. Ο κινητήρας θα πάρει ζωή από το μαγικό κουμπάκι που θα κλείσει το ηλεκτρικό κύκλωμα της μίζας. Κάθε άνοιγμα του γκαζιού εκτινάσσει τη βελόνα του στροφόμετρου με τέτοια ευκολία, που αρχίζεις να αμφιβάλεις για την ύπαρξη στροφάλου. Το κιβώτιο διαθέτει κοντή κλιμάκωση και έτσι δίχως ιδιαίτερη προσπάθεια το RS κινείται στις υψηλές στροφές του κινητήρα, όπου και η καλή του περιοχή. Το κιβώτιο είναι μαλακό και δε θα διαμαρτυρηθεί στις “καρφωτές”. Οι αναρτήσεις δουλεύουν υποδειγματικά και ο πρώτος περιορισμός θα έρθει από τα ελαστικά, που λόγω του στενού τους προφίλ δεν επιτρέπουν ακραίες κλίσεις. Τα φρένα δουλεύουν ικανοποιητικά, αλλά όχι ακραία, γεγονός που θα φανεί χρήσιμο στους δρόμους της χώρας μας με την ελλιπή πρόσφυση.

Άριστη οδηγική συμπεριφορά και κορυφαία περιφερειακά συνθέτουν το νέο RS.

Πανέμορφο πάνελ. Διαθέτει και χρονόμετρο!


*

Antonis21

Απ: RS 50
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 16, 2007, 02:32:11 πμ »
Πολυ καλο!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Aprilia RS/SX/RX, τα νέα 50άρια!
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 16, 2007, 12:25:42 μμ »
Για άλλη μια φορά η προσοχή στη λεπτομέρεια με μαγεύει και...για άλλη μια φορά...

θέλω το Rs...... :blus: :blus:

*

eRaSer

Απ: RS 50
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 16, 2007, 01:50:31 μμ »
Ωραίος!!!!!! :kalo: :kalo: :kalo:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης