0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #45 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 09:22:10 πμ »
Εαν η τιμη βγει εκει ψηλα τοτε φασκελοκουκουλωστα......  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #46 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 09:23:43 πμ »
Μονοκύλινδρο με target group 18-24 κάγκουρες , λογικό
και το dorso 900 εκεί είναι επίσης για το ίδιο target group


Τα υπόλοιπα πάνε να χτυπήσουν target group ,
μπυροκοιλιάς 32-48 , με πρώτη κρίση ηλικίας ,
παντρεμένοι με 2 παιδιά παντοφλομάχοι , adventΟυραδες με 1500χλμ το χρόνο .



*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #47 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 09:24:40 πμ »
Ρε μλκς αλήθεια ...




αυτό το μπρδλ που καβαλάτε ,  του 2001 ξέρετε πόσο έκανε καινούργιο ή να πηδηχτώ από το παράθυρο ,
που θέλετε και φθηνό tuareg ?  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1246
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +200
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #48 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 09:27:49 πμ »
Πολύ δυσκολα θα σταθει ενα μοτερ 660cc σε εναν ανταγωνισμο που ολοι παιζουν στα 900cc.Το tiger ανεβηκε 100cc.Το Multi ειναι στα 939cc οποτε ακλαφτο θα πάει και ας εχει ολα τα καλουδια απο περιφερειακα.Και το Capo 1200 δεν πουλησε οχι λογω Euro 4 αλλα πολυ αδυναμο κοτερ σε πολυ βαρια μοτοσυκλετα.Οταν η KTM σε αυτα τα κυβικα σου εχει 125Hp και 220 Kg γεματο το Capo με τα 248 kg γεμάτο παει στα αζητητα και ας εχει το καλυτερο πλαισιο της κατηγοριας τις καλυτερες ημιενεργητικες αναρτησεις που δουλεψαν αψογα με.τη μια ενω το skyhook τις Multistrada 1200 δουλεψαν αψογα στην 3η εκδοση.Θα μπορουσε η Aprilia να βαλει το V4 μοτερ με 150 αλογα σε ενα Capo και να παρει ολη την πιτα της αγορας με φινετσα aprilia και τα καλυτερα περιφερειακα της αγοράς.Δυστηχώς η Piaggio νοιαζεται μονο να πουλήσει Medley
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #49 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 09:32:48 πμ »
Ρε μλκς αλήθεια ...




αυτό το μπρδλ που καβαλάτε ,  του 2001 ξέρετε πόσο έκανε καινούργιο ή να πηδηχτώ από το παράθυρο ,
που θέλετε και φθηνό tuareg ?  :tez:
11900 :D :D
αυτο με το v4 ειναι πολυ καλη ιδεα
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #50 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 10:05:58 πμ »
Άντε ρε κουλομαρίες που θέλετε και v4 ....  :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #51 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 10:07:16 πμ »
...η KTM σε αυτα τα κυβικα σου εχει 125Hp και 220 Kg


Ποιο ktm είναι αυτό ?  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #52 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 10:23:55 πμ »
...η KTM σε αυτα τα κυβικα σου εχει 125Hp και 220 Kg


Ποιο ktm είναι αυτό ?  :thnk:
το 1090 λεει
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +171
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #53 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 05:56:29 μμ »
Εμένα πάντως δεν θα με χαλάγε καθόλου ένα capo στα 660. Με μία τιμούλα γύρω στα 8500-9000 θα έσπαγε ταμεία.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι για τέτοια μηχανάκια ψάχνονται.  Δηλαδή να εξασφαλίζουν καθημερινή μετακίνηση, άνετο ταξιδάκι όποτε χρειαστει και σχετική οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση.  Επιθυμητή βέβαια είναι και η  φινέτσα, που στην aprilia είναι δεδομένη. Αντε να δούμε τι θα δούμε...
 
   

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #54 - : Φεβρουάριος 21, 2020, 07:32:32 μμ »
Capo στα 660 δεν λέει, τι capo θα είναι αυτό που θα σέρνετε στην άσφαλτο σαν την κάμπια και θα είναι έτοιμο να σκάσει στα 160 για να κάνει ταξίδι στα 120-130. Και θα θέλει σπρώξιμο στην ανηφόρα για να ξεκινήσει με μπαγκάζια και 2 άτομα.
Ένα Capo θέλει 2 κυλίνδρους 800 κυβικά και καμία 80αρια άλογα για να μπορεί να κινηθεί σε αποδεκτά όρια, αλλιώς ο πήγασος είναι καλύτερος

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +171
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #55 - : Φεβρουάριος 22, 2020, 02:24:41 πμ »
Kάτι τέτοιο είχα κι εγώ κατα νου.  Παίρνεις το capo 1200 όπως είναι, του βάζεις ένα  700αρι μοτεράκι δικύλινδρο με καμιά 70-75 αλόγατα, κάνεις κι ένα μικρό facelift και είσαι άρχοντας.
Ας μην έβαζε φωτιά στην άσφαλτο. Μια χαρά θα ήταν.   Κορόιδα ήταν οι Ιάπωνες που έπαιζαν μπάλα σε αυτήν την κατηγορία τόσα χρόνια και μάζευαν όλο το χαρτί? 

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #56 - : Φεβρουάριος 22, 2020, 10:18:51 πμ »
Πάντως 'οτι και να βγάλει η aprilia η κατηγορία γεμίζει και οι επιλογές είναι πολλές :


  • ktm 790 adv & r
  • Triumph tiger 900
  • Aprilia Tuareg 660 (??)
  • bmw gs 800
  • Yamaha tenere 700
  • Honda africa 1100 ( η μονη που χρειαζεται 1100 cc για να βγάλει τα αλογα που βγαζουν οι υπολοιποι με 800 )
  • suzuki v strom 1000
Έχουμε γυρίσει στο 2004 και η μάχη φουντώνει [size=78%] !!  [/size] :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος alfisti3

  • **
  • 71
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #57 - : Φεβρουάριος 22, 2020, 10:34:56 πμ »
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/apokleistikes-plirofories-gia-aprilia-tuareg-660

Έχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #58 - : Φεβρουάριος 22, 2020, 11:58:34 πμ »
Ρε μλκς αλήθεια ...




αυτό το μπρδλ που καβαλάτε ,  του 2001 ξέρετε πόσο έκανε καινούργιο ή να πηδηχτώ από το παράθυρο ,
που θέλετε και φθηνό tuareg ?  :tez:


12.500 ευρω τον Μαιο του 2006   ;)


Ειναι πολλα τα 14.000 ευρω για 600 - 700 κυβικα, αυτα θα τα εδινα ανετα για 1000αρι και πανω

Απο οτι φαινεται μιλαμε για ψιλο γυμνο σε σχεση με το Caponord

Αλλα κατσε να το δουμε πρωτα και μετα τα λεμε  :ohyes:



Πάντως 'οτι και να βγάλει η aprilia η κατηγορία γεμίζει και οι επιλογές είναι πολλές :


  • ktm 790 adv & r
  • Triumph tiger 900
  • Aprilia Tuareg 660 (??)
  • bmw gs 800
  • Yamaha tenere 700
  • Honda africa 1100 ( η μονη που χρειαζεται 1100 cc για να βγάλει τα αλογα που βγαζουν οι υπολοιποι με 800 )
  • suzuki v strom 1000
Έχουμε γυρίσει στο 2004 και η μάχη φουντώνει [size=78%] !!  [/size] :kalo:

Για να δουμε και την Benelli στα 800 :)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2720
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1879
Απ: Tuareg-660
« Απάντηση #59 - : Φεβρουάριος 22, 2020, 02:01:39 μμ »
Το 2006 είχε ήδη το φρενάρισμα στην τιμή, υπήρξαν και στοκ πιο παλιά με λιγότερα λεφτά.

Το 2002 πάντως, πλήρωσα 11856€ ( καλά, είχα πάρει γονικό δάνειο :D )
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης