0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
η απουσια της σ αυτην την κατηγορια ηταν κ ο λογος που διεκοψα ενα σερι τριων aprilia που ειχα αποκτησει προηγουμενως και με ερηξε στην αγκαλια της γιαμαχας εδω και 4 χρονια.ενω γουσταρα φουλ aprilia και παραδοσιακα ιταλοφιλος απο παιδακι.και με την τιμη που ανακοινωθηκε για το τουαρεγκ δε με βλεπω να γυρναω αμμεσα
750..ουτε καν 900750 ομορφα κ ωραια.πως εβγαλε το mana gt με διαφορετικο φερινγκ?ε ας ειχε αλλο ενα ντορσο με διαφορετικο φερινγκ και μεγαλυτερο τεποζητο και αλλες ζαντες.και μια σειρα απο αξεσουαρ κ ετοιμο.ποσο εκανε το dorso το 750 οταν βγηκε?και τι διαφορα ειχε στην τιμη το απλο mana με το gt?θυμαται κανενας?
και το mana gt με τα φερινγκς το εφτασε 8100.πολυ νορμαλ τιμες.και με 9 δλδ εβγαζε ενα ονοφακι σπεσιαλ εδω και καιρο.να το παρουμε μεταχειρισμενο 4μισο δλδ.καφενειακη κουβεντα αυτη..αλλα και τι α καμς...
Πάντως 'οτι και να βγάλει η aprilia η κατηγορία γεμίζει και οι επιλογές είναι πολλές : ktm 790 adv & r Triumph tiger 900 Aprilia Tuareg 660 (??) bmw gs 800Yamaha tenere 700Honda africa 1100 ( η μονη που χρειαζεται 1100 cc για να βγάλει τα αλογα που βγαζουν οι υπολοιποι με 800 ) suzuki v strom 1000 Έχουμε γυρίσει στο 2004 και η μάχη φουντώνει [size=78%] !! [/size]
Και ενα ενδιαφερων αρθρο για τους μοδατους πλεον Ι2 https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Texniko-Dikylindros-kinhthras-en-seira---Eidh-kai-diafores_128711.asp
Για τοποθετηθείτε πάλι , το σκεπτικό σας δλδ . Το ΤΕΝΕΡΕ είναι το μόνο φθηνό , ( πάνω από 10000 βέβαια ) αλλά λυτό και με 70 άλογα .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι