Στην EICMA 2010 θα εμφανιστεί η πρώτη έκδοση με 750cc
Περιμέναμε, περιμέναμε, πρόλαβαν και βγήκαν τα νέο Super Ténéré και Multistrada και τώρα η Aprilia ανασταίνει το όνομα Tuareg. Η νέα μοτοσυκλέτα κυκλοφορεί ήδη μεταφιεσμένη στους δρόμους της Ιταλίας. Το όνομα προφανώς μεταφέρει την αγωνιστική κληρονομιά του μοντέλου και ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό που φέτος αγρίεψε με την εμφάνιση του Mutlistrada και του XT1200Z. Αν πάντως θέλετε δικύλινδρο Aprilia με 1200cc θα πρέπει να περιμένετε. Το πρώτο μοντέλο που θα βγει θα φορά μια νέα έκδοση του κινητήρα των 750 (που φορούν τα Shiver - Dorsoduro) αλλά με τροχούς 21" και αισθητική "Ερήμου". Η επιλογή αυτή έχει να κάνει και με το βάρος, που με τον κινητήρα αυτό ίσως κυμανθεί κάτω από τα 200kg. Στη συνέχεια θα εμφανιστεί μια βερσιόν τουρισμού adventure με κινητήρα 1,200cc, αλλά τροχό 19" εμπρός και πλούσιο εξοπλισμό ταξιδιού. Η εικόνα που παρουσιάζουμε αποτελεί την εκδοχή του www.motoblog.it
To onoma auto de mporei na xrisimopoii8ei pia apo tin Aprilia miaw kai an de kanw la8os exei pouli8ei edw kai polla xronia stin VW...sorry gia ta greeklish alla eimai Italia kai den exei ellinika to PC
γιαμμ..γιαμ... προτιμώ να δω κανα v4 σε on off... να κανουμε και test drive και συγκριτικο με το multi 1200... μιλάμε χαμός θα γινει.... ! νεα δεδομένα στην κατηγορία... :sml1
Πιστεύω ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για να δούμε κάτι νέο στην κατηγορία από την Aprilia... :dry: Από την άλλη δεν νομίζω να έχει καμία σχέση ότι βγει (αν βγει...) με τις ως άνω φωτοσοπιές, οπότε υπομονή και πίστη στο Capo που προβλέπω να δεσπόζει για πολλά ακόμα χρόνια στου δρόμους του μάταιου τούτου κόσμου ... :P :P :ohyes: ;)
Πιστεύω ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για να δούμε κάτι νέο στην κατηγορία από την Aprilia... :dry: Από την άλλη δεν νομίζω να έχει καμία σχέση ότι βγει (αν βγει...) με τις ως άνω φωτοσοπιές, οπότε υπομονή και πίστη στο Capo που προβλέπω να δεσπόζει για πολλά ακόμα χρόνια στου δρόμους του μάταιου τούτου κόσμου ... :P :P :ohyes: ;)
750 cc 21 τροχό και βάρος <200kg ....πιστευω θα κάνει καλές πωλησεις στη χώρα μας μιας και θα έχει πιο σωστό προσανατολισμό για χώμα από τα θηρία των 1000cc και 1200cc.
Aν και η τιμή του δεν ξεπεράσει τα 10.000 € νομίζω θα πουλήσει καλά !!!!
To onoma auto de mporei na xrisimopoii8ei pia apo tin Aprilia miaw kai an de kanw la8os exei pouli8ei edw kai polla xronia stin VW...sorry gia ta greeklish alla eimai Italia kai den exei ellinika to PC
Σταμάτα να πηγαίνεις Ιταλία, σε χαλάει!!! :P
Της VW είναι Touareg και της Aprilia Tuareg! :bye:
To onoma auto de mporei na xrisimopoii8ei pia apo tin Aprilia miaw kai an de kanw la8os exei pouli8ei edw kai polla xronia stin VW...sorry gia ta greeklish alla eimai Italia kai den exei ellinika to PC
Σταμάτα να πηγαίνεις Ιταλία, σε χαλάει!!! :P
Της VW είναι Touareg και της Aprilia Tuareg! :bye:
όντως ωραίο δείχνει στη photo αλλά να υπενθυμίσω και πως πριν βγει το super tenere 1200 είχαν βγει 300000 photos και καμμία δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα !! :tez:
Η Aprilia αποκάλυψε ότι δεν εμφάνισε πλήρως το Tuareg γιατί δεν έχει ακόμα αποφασίσει τι προσανατολισμό θα δώσει στο νέο μοντέλο της, δηλαδη πιο χωμάτινο η πιο δρόμου. Οπότε με αυτή την κίνηση είδε τις αντιδρασεις του κόσμου και από αυτές θα αποφασίσει που τελικά θα κινηθεί. Ο τύπος βρήκε τη ιδέα πολύ καλή γιατί τάραξε τα νερά σε μια κατηγορια που δεν υπάρχει αξιόλογος εκπρόσωπος από καμμία Ιαπωνική μάρκα και με την καλή τιμολογιακή πολιτική της Aprilia ήδη θεωρούν ότι το μοντέλο έχει προοπτικες να πάει καλά στην αγορά. Ελπίζω να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας και να βγάλει ένα μηχανάκι που θα με κάνει να δώσω το Capo μιας και ο έρωτας με το συγκεκριμένο μέχρι τώρα δεν έχει φύγει για καμμία άλλη. Θα δείξει.
Η Aprilia αποκάλυψε ότι δεν εμφάνισε πλήρως το Tuareg γιατί δεν έχει ακόμα αποφασίσει τι προσανατολισμό θα δώσει στο νέο μοντέλο της, δηλαδη πιο χωμάτινο η πιο δρόμου. Οπότε με αυτή την κίνηση είδε τις αντιδρασεις του κόσμου και από αυτές θα αποφασίσει που τελικά θα κινηθεί. Ο τύπος βρήκε τη ιδέα πολύ καλή γιατί τάραξε τα νερά σε μια κατηγορια που δεν υπάρχει αξιόλογος εκπρόσωπος από καμμία Ιαπωνική μάρκα και με την καλή τιμολογιακή πολιτική της Aprilia ήδη θεωρούν ότι το μοντέλο έχει προοπτικες να πάει καλά στην αγορά. Ελπίζω να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας και να βγάλει ένα μηχανάκι που θα με κάνει να δώσω το Capo μιας και ο έρωτας με το συγκεκριμένο μέχρι τώρα δεν έχει φύγει για καμμία άλλη. Θα δείξει.
ποια νερα ταραξε και ποιο ανταγωνισμο δεν εχει ακριβως,που γινεται χαμος πλεον στην κατηγορια... νερα ταραξε μονο τα δικα της που ειχαν λιμνασει εντελως σε αυτες τις "μικρες" κατηγοριες και πιο συγκεκριμενα σε αυτη του on-off.
ας ελπισουμε μονο να ακουσε καλα το κοινο και την αγορα και να βγαλει ενα προσανατολισμενο προς το χωμα μηχανακι για να μη παει τσαμπα και το ονομα...
Κάτσε να το κάνουν χωμάτινο .... γιατί κάποιος έγραψε ότι το επεξεργάζονται ακόμα .
Δλδ το γεγονός να βγάλουν 2 μοντέλα ένα με 19 και ένα με 21 να ονομάσουν και το 2ο Rrrrrr ( xaxaxaxaxa) για να σηκώνεται 1 πόντο η ψ@@ή κάποιον τους περνάει αδιάφορο !! :cry: [size=78%] [/size]
Εντάξει πολλά λένε σε αυτό το άρθρο , άλλα σωστά άλλα υπό σκέψη , δλδ :
Θέλουν να μπουν στη κατηγορία του 790 adventure .
Αυτό είναι πολύ σωστό , μιας και η αγορά εκεί θα πάει . Το περίεργο είναι πως θα τοποθετηθούν απέναντι στο 790 με ένα μοτέρ 660 cc .
Ακόμα και αν του δώσουν 2-3000 στροφές παραπάνω για να βγάλει 80 - 85 άλογα ρόδα την αντίστοιχη ροπή του 790 δεν θα τη βγάλει , και τη χρειάζονται εφόσσον πουλάνε adventure και χώμα κτλ ...
Μπορούν να χτυπήσουν σε επίπεδο ηλεκτρονικών σίγουρα , άλλα αν το μοτέρ δεν πάρει 100 cc ακόμα να γίνει 760 cc τους βλέπω για ήττα τρελή .
Θέλουν λέει να αναστήσουν και το caponord αλλά και αυτό σε μεσαία κυβικά και όχι στα 1200 1300 και 1500 που πήγε η αγορά .
Και αυτή είναι σωστή κίνηση , αλλά το πρόβλημα παραμένει το ίδιο με το tuareg . Θέλουν 100 cc παραπάνω να πίασουν τα specs του 790 και σε ιπποδύναμη και σε ροπή , και μετά να κάνουν τη διαφορά σε ηλεκτρονικά και αν μπορούν στο βάρος .
Μπορούν με ένα μοτέρ δλδ στα 750 - 800 να δώσουν 2 νέες μοτοσυκλέτες :
ενα tuareg με 21 μπροστινό και adve διάσταση στα 14000 +
ένα caponord με 17 μπροστινό στα 14500 +
Αλλά είδωμεν ...
Τίτλος: Απ: Tuareg-660
Αποστολή από: P for pegaso στις Φεβρουάριος 21, 2020, 01:40:11 πμ
Τεράστιο σφάλμα της aprilia η απουσία της απο την μεσαία κατηγορία. Αν δεν υπήρχε από πίσω η piaggio θα είχε βαρέσει κανόνι. Αυτό που πιστεύω ότι θα απογείωνε τις πωλήσεις της θα ήταν ένα μεσαίο γύρω στα 700cc με προοπτική να βγαίνει σε 2 εκδόσεις, χωμάτινο και ασφάλτινο. Οπως έβγαζε π.χ το pegaso σε trail και strada. Αλλά με δικύλινδρο μοτερ και περίπου τα διπλάσια άλογα + τις σύχρονες τεχνολογίες που λέει και το άρθρο.
Οπωσδήποτε όμως πρέπει να κοιτάξει λίγο και τις τιμές της. Αν θέλει να χωθεί γερά στον ανταγωνισμό πρέπει να πουλάει αισθητά λιγότερο από τους υπόλοιπους. Αν ισχύει αυτή η τιμή που λέει για το tuareg, η αποτυχία του θα κάνει το caponord 1200 να μοιάζει με success story.
Μονοκύλινδρο με target group 18-24 κάγκουρες , λογικό και το dorso 900 εκεί είναι επίσης για το ίδιο target group
Τα υπόλοιπα πάνε να χτυπήσουν target group , μπυροκοιλιάς 32-48 , με πρώτη κρίση ηλικίας , παντρεμένοι με 2 παιδιά παντοφλομάχοι , adventΟυραδες με 1500χλμ το χρόνο .
Πολύ δυσκολα θα σταθει ενα μοτερ 660cc σε εναν ανταγωνισμο που ολοι παιζουν στα 900cc.Το tiger ανεβηκε 100cc.Το Multi ειναι στα 939cc οποτε ακλαφτο θα πάει και ας εχει ολα τα καλουδια απο περιφερειακα.Και το Capo 1200 δεν πουλησε οχι λογω Euro 4 αλλα πολυ αδυναμο κοτερ σε πολυ βαρια μοτοσυκλετα.Οταν η KTM σε αυτα τα κυβικα σου εχει 125Hp και 220 Kg γεματο το Capo με τα 248 kg γεμάτο παει στα αζητητα και ας εχει το καλυτερο πλαισιο της κατηγοριας τις καλυτερες ημιενεργητικες αναρτησεις που δουλεψαν αψογα με.τη μια ενω το skyhook τις Multistrada 1200 δουλεψαν αψογα στην 3η εκδοση.Θα μπορουσε η Aprilia να βαλει το V4 μοτερ με 150 αλογα σε ενα Capo και να παρει ολη την πιτα της αγορας με φινετσα aprilia και τα καλυτερα περιφερειακα της αγοράς.Δυστηχώς η Piaggio νοιαζεται μονο να πουλήσει Medley
...η KTM σε αυτα τα κυβικα σου εχει 125Hp και 220 Kg
Ποιο ktm είναι αυτό ? :thnk:
το 1090 λεει
Τίτλος: Απ: Tuareg-660
Αποστολή από: P for pegaso στις Φεβρουάριος 21, 2020, 05:56:29 μμ
Εμένα πάντως δεν θα με χαλάγε καθόλου ένα capo στα 660. Με μία τιμούλα γύρω στα 8500-9000 θα έσπαγε ταμεία. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι για τέτοια μηχανάκια ψάχνονται. Δηλαδή να εξασφαλίζουν καθημερινή μετακίνηση, άνετο ταξιδάκι όποτε χρειαστει και σχετική οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση. Επιθυμητή βέβαια είναι και η φινέτσα, που στην aprilia είναι δεδομένη. Αντε να δούμε τι θα δούμε...
Capo στα 660 δεν λέει, τι capo θα είναι αυτό που θα σέρνετε στην άσφαλτο σαν την κάμπια και θα είναι έτοιμο να σκάσει στα 160 για να κάνει ταξίδι στα 120-130. Και θα θέλει σπρώξιμο στην ανηφόρα για να ξεκινήσει με μπαγκάζια και 2 άτομα. Ένα Capo θέλει 2 κυλίνδρους 800 κυβικά και καμία 80αρια άλογα για να μπορεί να κινηθεί σε αποδεκτά όρια, αλλιώς ο πήγασος είναι καλύτερος
Τίτλος: Απ: Tuareg-660
Αποστολή από: P for pegaso στις Φεβρουάριος 22, 2020, 02:24:41 πμ
Kάτι τέτοιο είχα κι εγώ κατα νου. Παίρνεις το capo 1200 όπως είναι, του βάζεις ένα 700αρι μοτεράκι δικύλινδρο με καμιά 70-75 αλόγατα, κάνεις κι ένα μικρό facelift και είσαι άρχοντας. Ας μην έβαζε φωτιά στην άσφαλτο. Μια χαρά θα ήταν. Κορόιδα ήταν οι Ιάπωνες που έπαιζαν μπάλα σε αυτήν την κατηγορία τόσα χρόνια και μάζευαν όλο το χαρτί?
Πολύ ενδιαφέρουσες περιπτώσεις από την Benelli. Χρειάζονται τέτοιοι παίκτες μπας και ρίξουν λιγάκι τις τιμές και οι άλλοι. Μένει μόνο να δούμε τι παίζει από αξιοπιστία και από τεχνική υποστήριξη. Από πωλήσεις πάντως πάει μια χαρά στην Ευρώπη απ' ό,τι μαθαίνω.
Πολύ ενδιαφέρουσες περιπτώσεις από την Benelli. Χρειάζονται τέτοιοι παίκτες μπας και ρίξουν λιγάκι τις τιμές και οι άλλοι. Μένει μόνο να δούμε τι παίζει από αξιοπιστία και από τεχνική υποστήριξη. Από πωλήσεις πάντως πάει μια χαρά στην Ευρώπη απ' ό,τι μαθαίνω.
Τα μπενελια πάνε πολύ καλά σε όλους τους τομείς.περιμενουν το 800 γύρω στα 80 άλογα και τιμή κάτω από 9000€...
Πολύ ενδιαφέρουσες περιπτώσεις από την Benelli. Χρειάζονται τέτοιοι παίκτες μπας και ρίξουν λιγάκι τις τιμές και οι άλλοι. Μένει μόνο να δούμε τι παίζει από αξιοπιστία και από τεχνική υποστήριξη. Από πωλήσεις πάντως πάει μια χαρά στην Ευρώπη απ' ό,τι μαθαίνω.
Τα μπενελια πάνε πολύ καλά σε όλους τους τομείς.περιμενουν το 800 γύρω στα 80 άλογα και τιμή κάτω από 9000€...
Και εμείς αυτό το κόσμημα περιμένουμε που βγαίνει και σε έκδοση trail :ohyes: :ohyes:
Πολύ ενδιαφέρουσες περιπτώσεις από την Benelli. Χρειάζονται τέτοιοι παίκτες μπας και ρίξουν λιγάκι τις τιμές και οι άλλοι. Μένει μόνο να δούμε τι παίζει από αξιοπιστία και από τεχνική υποστήριξη. Από πωλήσεις πάντως πάει μια χαρά στην Ευρώπη απ' ό,τι μαθαίνω.
Τα μπενελια πάνε πολύ καλά σε όλους τους τομείς.περιμενουν το 800 γύρω στα 80 άλογα και τιμή κάτω από 9000€...
Και εμείς αυτό το κόσμημα περιμένουμε που βγαίνει και σε έκδοση trail :ohyes: :ohyes:
Οκ ρε παιδια. Μια χαρα ειναι το leoncino αλλα απο εκει και περα θελει λιγο ψυχραιμια η κατασταση με τα μπενελια. Δε θα γινουν οποτε απριλια. Επισης ας περιμενουμε λιγο να δουμε τι ψαρια θα πιασει το νεο 660 μοτερ
Οκ ρε παιδια. Μια χαρα ειναι το leoncino αλλα απο εκει και περα θελει λιγο ψυχραιμια η κατασταση με τα μπενελια. Δε θα γινουν οποτε απριλια. Επισης ας περιμενουμε λιγο να δουμε τι ψαρια θα πιασει το νεο 660 μοτερ
Αυτο ειπα κι εγω παραπανω, καλο ειναι να περιμενουμε τι θα δουμε γιατι μεχρι στιγμης εχουμε δει μια ροδα λιγο σκελετο και κατι φυκους :P
Οσο για την Benelli οταν εφτιαχνε διαφορα μοτερ απο μονοκυλινδρο μεχρι εξακυλινδρο και επαιρνε τα τοτε πρωταθληματα
η αγαπημενη μας κατα τα αλλα aprilia ουτε τα ποδηλατα δεν ειχε ξεκινησει να παραγει, γιατι απο ποδηλατα ξεκινησε... ;) :bye:
Αααα πολυ ωραια, τσαμπα πραμα θα παρω μονο τον φυκο απο το ενυδρειο :shahea:
θα ειναι χοντρη μαλακια αν φθασει εκει πανω
Τίτλος: Απ: Tuareg-660
Αποστολή από: P for pegaso στις Μάρτιος 23, 2020, 01:43:38 πμ
Η τιμή είναι για γέλια. Εκτός τόπου και χρόνου η aprilia. Μάλλον δεν έχουν δει τι κυκλοφορεί σε αυτά τα λεφτά. Απ' ο,τι φαίνεται η piaggio έχει αποφασίσει να έχει την aprilia μόνο για τα rsv και τα tuono.
ετσι κουβεντα να γινεται. αργησε πολυ να κινηθειο προς αυτη την κατευθυνση. θα μπορουσε αρκετα χρονια νωριτερα και με οικονομικες λυσεις να παρει ενα κομματι απο την ψιλοχωματινη πιτα. με ενα καλο ονοφακι μονοκυλινδρο εξιμισο,κατι ανωτερο του trail δλδ,σ αυτξη την κατηγορια. και ενα εφταμισο βε δυο με το γνωστο μοτερ. ακομα και ενα dorsoduro με 21-18 και φερινγκ τυπου ντακαρ με μεγαλυτερο εννοειται τεποζητο. ομορφα κ ωραια και σχτικα οικονομικα. εδω και δεκα χρονια. αλλα που...
ετσι κουβεντα να γινεται. αργησε πολυ να κινηθειο προς αυτη την κατευθυνση. θα μπορουσε αρκετα χρονια νωριτερα και με οικονομικες λυσεις να παρει ενα κομματι απο την ψιλοχωματινη πιτα. με ενα καλο ονοφακι μονοκυλινδρο εξιμισο,κατι ανωτερο του trail δλδ,σ αυτξη την κατηγορια. και ενα εφταμισο βε δυο με το γνωστο μοτερ. ακομα και ενα dorsoduro με 21-18 και φερινγκ τυπου ντακαρ με μεγαλυτερο εννοειται τεποζητο. ομορφα κ ωραια και σχτικα οικονομικα. εδω και δεκα χρονια. αλλα που...
Συμφωνώ και με την απόσβεση που έχει κάνει.. μπορούσε να παίξει άνετα χαμηλές τιμες
η απουσια της σ αυτην την κατηγορια ηταν κ ο λογος που διεκοψα ενα σερι τριων aprilia που ειχα αποκτησει προηγουμενως και με ερηξε στην αγκαλια της γιαμαχας εδω και 4 χρονια. ενω γουσταρα φουλ aprilia και παραδοσιακα ιταλοφιλος απο παιδακι. και με την τιμη που ανακοινωθηκε για το τουαρεγκ δε με βλεπω να γυρναω αμμεσα
η απουσια της σ αυτην την κατηγορια ηταν κ ο λογος που διεκοψα ενα σερι τριων aprilia που ειχα αποκτησει προηγουμενως και με ερηξε στην αγκαλια της γιαμαχας εδω και 4 χρονια. ενω γουσταρα φουλ aprilia και παραδοσιακα ιταλοφιλος απο παιδακι. και με την τιμη που ανακοινωθηκε για το τουαρεγκ δε με βλεπω να γυρναω αμμεσα
αντικειμενικα ενα τουαρεγκ 750 ή 900 με το 2κ και τιμη κατω απο 10000ε θα επαιζε μπαλα
750.. ουτε καν 900 750 ομορφα κ ωραια. πως εβγαλε το mana gt με διαφορετικο φερινγκ? ε ας ειχε αλλο ενα ντορσο με διαφορετικο φερινγκ και μεγαλυτερο τεποζητο και αλλες ζαντες. και μια σειρα απο αξεσουαρ κ ετοιμο. ποσο εκανε το dorso το 750 οταν βγηκε? και τι διαφορα ειχε στην τιμη το απλο mana με το gt? θυμαται κανενας?
750.. ουτε καν 900 750 ομορφα κ ωραια. πως εβγαλε το mana gt με διαφορετικο φερινγκ? ε ας ειχε αλλο ενα ντορσο με διαφορετικο φερινγκ και μεγαλυτερο τεποζητο και αλλες ζαντες. και μια σειρα απο αξεσουαρ κ ετοιμο. ποσο εκανε το dorso το 750 οταν βγηκε? και τι διαφορα ειχε στην τιμη το απλο mana με το gt? θυμαται κανενας?
νομιζω κανα 9000ε..αλλα εχει αποσβεσει κοστος..μπορουσε να παιξει χαμηλα κοντα στο 8-8,5
και το mana gt με τα φερινγκς το εφτασε 8100. πολυ νορμαλ τιμες. και με 9 δλδ εβγαζε ενα ονοφακι σπεσιαλ εδω και καιρο. να το παρουμε μεταχειρισμενο 4μισο δλδ.
και το mana gt με τα φερινγκς το εφτασε 8100. πολυ νορμαλ τιμες. και με 9 δλδ εβγαζε ενα ονοφακι σπεσιαλ εδω και καιρο. να το παρουμε μεταχειρισμενο 4μισο δλδ.
καφενειακη κουβεντα αυτη.. αλλα και τι α καμς...
ποσο δικιο εχεις..θα ειχε κρατησει κοινο η εταιρια
Τίτλος: Απ: Tuareg-660
Αποστολή από: P for pegaso στις Μάρτιος 24, 2020, 02:01:26 πμ
Συμφωνώ απόλυτα με τους προλαλήσαντες. Εξίσου τεράστιο λάθος της aprilia κατα τη γνώμη μου είναι και ότι δεν ασχολήθηκε καθόλου με την κατηγορία 300-600cc. Η κατηγορία Α2 όπως αποδείχθηκε έχει πολύ ψωμί. Η ΚΤΜ με τα δουκάκια μάζεψε πολύ χαρτί. Και με το 390 adventure που έβγαλε θα μαζέψει ακόμα περισσότερο. Δυστυχώς δεν μας τα λέει καθόλου καλά η aprilia... Oι τιμολογιακές της πολιτικές και η πορεία που έχει χαράξει γενικότερα είναι για τα πανηγύρια. Βλέπω να ρίχνω μαύρη πέτρα όταν αποχωριστώ τον πήγασο.
εγω το ειπα το σκεπτικο μου. να ειχε κινηθει πολλα χρονια νωριτερα,με ενα μονοκυλινδρο φθηνο ον οφ σαφως ανωτερο απο το αδιαφορο trail και ενα dorso με καποιες αλλαγες σε φερινγκ τεποζητο και ζαντες,στα 10κ αντε 11κ το πολυ. δοκιμασμενες και σχετικα αξιοπιστες λυσεις υλοποιησιμες αμμεσα.
τωρα απλα θα βγαλει ενα μη δοκιμασμενο συνολο σε μια κατηγορια που ειναι απουσα δεκαετιες ολοκληρες και θα κοστιζει το ιδιο με τους βασικους ανταγωνιστες αλλα και παραπανω απο καποιους. οι οποιοι ανταγωνιστες παιζουν χρονια μπαλα σ αυτη την κατηγορια.
τεσπα,μακαρι να βγει και μακαρι να ναι και καλο και να πουλησει και να κλεισει στοματα.
Μήτσο αυτό που λες είναι κάτι διαφορετικό και σεβαστό . :ohyes: Μιλάς για στρατηγική και σχεδιασμό κάτι που η aprilia δεν έχει χρόνια .
Μιλάς επίσης για μια άλλη κατηγορία , και όχι αυτή που έχει ήδη δημιουργηθεί .
Εγώ ανέβασα τιμές από ανταγωνισμό γιατί πρέπει να πάψουμε να λέμε είναι ακριβό . Πως είναι ακριβό , αφού είναι το 2ο οικονομικότερο ? :thnk:
Είναι άλλο , δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε σαν λαός ( κάποιοι) και άρα δεν το φτάνω , και άλλο είναι ακριβό .
Δεν είναι ακριβό , είναι εκεί που κυμαίνεται όλη η κατηγορία βάση αριθμών φορτωμένο με χίλια δυο καλούδια και δεν μπορεί να κανιβαλίσει την αγορά πουλώντας 9000 € ας πούμε ( που μέσα θα έμπαινε) ;)
Αν κάποιος πάλι θέλει κάτι λυτό , γιατί δεν γουσταρει ηλεκτρονικά ( που δεν το πιστεύω ) δεν παίρνει aprilia , δεν παίρνει ούτε καν yamaha στα 10 κάτι παίρνει ένα https://www.car.gr/14196347-royal-enfield-himalyan-410-efi (https://www.car.gr/14196347-royal-enfield-himalyan-410-efi) και του μένουν και 10.000 για να κάνει βόλτες να τις ανεβάζει στο φόρουμ !! :ohyes:
Για τοποθετηθείτε πάλι , το σκεπτικό σας δλδ . Το ΤΕΝΕΡΕ είναι το μόνο φθηνό , ( πάνω από 10000 βέβαια ) αλλά λυτό και με 70 άλογα .
Θα μιλήσω με όρους μαρκετινίστικους. Η aprilia απουσιάζει παρα πολλά χρόνια από αυτήν την κατηγορία. ΄Οπου υπάρχουν ήδη πολλές και καλές επιλογές. Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν εφαρμόζεις τιμολογιακή πολιτική διείσδησης. Δηλαδή ρίχνεις στην αγορά μία νέα και φρέσκια πρόταση η οποία να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε τιμή πιο προσιτή από τον ανταγωνισμό. Ετσι προσελκύεις κοινό και αφού εδραιωθείς στην αγορά ανεβάζεις την τιμή κοντά στις τιμές των άλλων. Από τη στιγμή που η aprilia δεν το κάνει αυτό, είναι λάθος για μένα. Και το πιο πιθανό είναι να πάει άπατο κι αυτό το μοντέλο. Οπως έγινε και με το capo1200.
Με 19' εμπρός μόνο? Θα το ήθελα με 21' ή βασικά και με 21' να μπει στο παιχνίδι με το 790 και το Τ7 !!! Τώρα βγαίνει σαν ένα μεσαίου κυβισμού on/off με βασικό ανταγωνιστή ποιον?? Το F650 ??
Με 19' εμπρός μόνο? Θα το ήθελα με 21' ή βασικά και με 21' να μπει στο παιχνίδι με το 790 και το Τ7 !!! Τώρα βγαίνει σαν ένα μεσαίου κυβισμού on/off με βασικό ανταγωνιστή ποιον?? Το F650 ??
Με 19' εμπρός μόνο? Θα το ήθελα με 21' ή βασικά και με 21' να μπει στο παιχνίδι με το 790 και το Τ7 !!! Τώρα βγαίνει σαν ένα μεσαίου κυβισμού on/off με βασικό ανταγωνιστή ποιον?? Το F650 ??
Με 19' εμπρός μόνο? Θα το ήθελα με 21' ή βασικά και με 21' να μπει στο παιχνίδι με το 790 και το Τ7 !!! Τώρα βγαίνει σαν ένα μεσαίου κυβισμού on/off με βασικό ανταγωνιστή ποιον?? Το F650 ??
Και εδω για 21-18 μιλαει! :ohyes: https://www.motomag.gr/news/nea-montela/aprilia-tuareg-660-2021-i-proti-fotografia-poy-yparhei?fbclid=IwAR0p2r-O7POP7GZX0C6LaMJJ39ZiM_LIukGSjwRskD7A8fHzv0IMMQZOoAY
Και εδω για 21-18 μιλαει! :ohyes: https://www.motomag.gr/news/nea-montela/aprilia-tuareg-660-2021-i-proti-fotografia-poy-yparhei?fbclid=IwAR0p2r-O7POP7GZX0C6LaMJJ39ZiM_LIukGSjwRskD7A8fHzv0IMMQZOoAY
Στην φώτο όμως δεν το βλέπω!!! Τέλος πάντων μακάρι να βγει τόσο off όσο χρειάζεται!
Βγαζω το καπελο παντως στη yamaha που ειδε οτι το μηχανακι εκανε γκελ αλλα καποιοι γκρινιαζαν για το μη εκδρομικο του χαρακτηρα , και κανει νεα εκδοση και παει να μαζεψει και ταωυπολοιπα φραγκα
Αυτό στη φωτό είναι παλιά φωτοσοπιά. Πρόκειται για συνονθύλευμα πλαισίου και ουράς dorso, μάσκας rs660, μπρος - πίσω τροχού -εξάτμισης και φτερού yamaha T7 και ότι άλλο μπορούσε να σκεφτεί ο καλλιτέχνης.
Προσωπικά πιστεύω το μοντέλο παραγωγής θα είναι πολύ πιο όμορφο και θα έχει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα. Το χαμηλό βάρος σε σχέση με πολύ καλή απόδοση κινητήρα για τα κυβικά του. Αν και η τιμή είναι ανταγωνιστική τότε θα πάει καλά. Πάντως ήδη σε διάφορα φόρα που διαβάζω online οι περισσότεροι τονίζουν την πολύ καλή σχεδίαση της aprilia από άποψη βάρους στα 2 μοντέλα rs660 & tuono 660 και ανυπομονούν να ανακοινωθούν οι αριθμοί για το tuareg.
Αυτό στη φωτό είναι παλιά φωτοσοπιά. Πρόκειται για συνονθύλευμα πλαισίου και ουράς dorso, μάσκας rs660, μπρος - πίσω τροχού -εξάτμισης και φτερού yamaha T7 και ότι άλλο μπορούσε να σκεφτεί ο καλλιτέχνης.
Προσωπικά πιστεύω το μοντέλο παραγωγής θα είναι πολύ πιο όμορφο και θα έχει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα. Το χαμηλό βάρος σε σχέση με πολύ καλή απόδοση κινητήρα για τα κυβικά του. Αν και η τιμή είναι ανταγωνιστική τότε θα πάει καλά. Πάντως ήδη σε διάφορα φόρα που διαβάζω online οι περισσότεροι τονίζουν την πολύ καλή σχεδίαση της aprilia από άποψη βάρους στα 2 μοντέλα rs660 & tuono 660 και ανυπομονούν να ανακοινωθούν οι αριθμοί για το tuareg.
Καλημέρα στ αλανια. Φίλος είναι στο μεταιχμιο για μηχανή και ταλαντεύεται μεταξύ τουαρεγκ και 890. Για πείτε αν γνωρίζει κάποιος,κάποιο καταστημα που να δινει δωρα,να κάνει ευκολίες και εκπτώσεις για να επικοινωνήσουμε να δούμε τι και πώς...