0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

dagger moon

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #30 - : Ιούλιος 23, 2008, 09:43:08 μμ »
τώρα χωρίς πλάκα να συντάξουμε μία επιστολή (ο davide δηλαδή, ή η μαρία που ξέρουν ιταλικά) ???

τίποτα να μην αλλάξει τουλάχιστον να πιέσουμε για να αλλαχτεί το μηχανάκι του κοπελιού!!!

Αλληλεγγύη ρε γαμώτο , δεν μπαίνουμε εδω μέσα μόνο για να λέμε τη μαλακία μας καθημερινά , να βγει και κάτι καλό!!!


Λυπάμαι αλλά όσο κι αν συμφωνώ μαζί σας δεν μπορώ και δεν θέλω να συντάξω το παραμικρό εναντίον της Aprilia.
Μην με παρεξηγείστε, απλά δεν μπορώ.
Άλλωστε δεν έχω πλέον Απρίλια.
Και δεν μπορώ ,δεν μου επιτρέπεται να πάρω θέση εναντιον της μαμας Απρίλια. Είναι ανάρμοστο και ανήκουστο να παίρνει θέση μη κάτοχος Απρίλια. Αυτό αφορά τους κατόχους Απρίλια και μόνο.
Και στην τελική όποιος δεν γουσταρει τα Απρίλια ας πάρει γιαπωνεζικο, κινέζικο, κουβανεζικο η δεν ξέρω τι άλλο.
Συγνωμη αλλά έτσι αισθανομαι.
Μάλλον ανήκω στην κατηγορία "μαλάκας Απριλιανός οπαδός" .
Ιταλικά ξέρει και η Κρυστα, οπότε μπορεί να σας βοηθήσει αν προχωρείστε παραπέρα.

Αυτά.
Συγχωρέστε με για την παρέμβαση, δεν είχα σκοπό να θίξω κανένα μη κάτοχο Απρίλια , άλλωστε κι εγώ με γιαμαχα κυκλοφορώ πλέον.
Από μένα τέλος.
 

*

kompimen

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 23, 2008, 10:13:14 μμ »
μαράκι δεν κατάλαβες τι είπα!!!

η επιστολή θα είναι προς την aprilia !!!!

δε θα την επιμεληθεις αποκλειστικά θα τη μεταφράσεις

και όλοι εμείς φυσικά θα την υπογράψουμε για να μάθουν πως υπάρχει και αρκετός κόσμος από πίσω !!!!

και δε θα κατηγορεί κανένα , θα παραθέτει γεγονότα με την απαίτηση να αποζημειωθούν τα κοπέλια με τα dorso που

ταλαιπωρούνται τις τελευταίες μέρες...


άλλοστε γράφεις καλύτερα από όλους μας!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 23, 2008, 10:23:10 μμ »
τώρα χωρίς πλάκα να συντάξουμε μία επιστολή

Επιστολή? Τι μου...ΘΥΜΗΖΕΙ αυτό άραγες......... :thnk: :thnk:

*

kompimen

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 23, 2008, 10:30:42 μμ »
θέλεις να πεις κάτι ????

διαμαρτηρία υπήρξε υπάρχει και θα υπάρχει στο μέλλον!!!

πιστεύω πως έχουμε ένα πολύ μεγάλο όπλο στα χέρια μας και αυτό είναι το διαδύκτιο!!!

κάπως πρέπει να πιέσουμε και νομίζω πως μόνο αυτόν τον τρόπο διαθέτουμε!!!

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #34 - : Ιούλιος 23, 2008, 11:03:17 μμ »
τώρα τι να πω....μαλακίες....αυτά γίνονται και μετά δεν ξέρεις τι να πεις χάνεις τα λόγια σου...


βυρωνα υπομονή σε σένα και το φίλο σου και ελπιζω να βγει άκρη.


γιατί έχω την εντύπωση πως με shiver, dorso θα πάει σαν εταιρεία πιο πίσω και από εκεί που ήταν....

 :( :( :(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2008, 11:39:18 μμ από teo46 »


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #35 - : Ιούλιος 23, 2008, 11:15:58 μμ »
καποιος τολμησε να πει πραγματα που πολλοι θα θελανε να πουνε ..μα δισταζανε.μπραβο βυρωνα και ελπιζω να βρει ακρη ο φιλος σου και ενυμερωνε μας.κριμας αλλα ετσι δεν πανε μπροστα οι εταιριες.ο τεο εχει δικιο σε αυτα που γραφει και συμφωνο.                                                                             Υ.Γ μαρια δεν εχεις δικιο που δεν μιλας.το οτι καβαλας γιαμαχα τωρα δεν λεει και τιποτα.μεχρι χθες καβαλουσες απριλια και δεν πρεπει να παθιαζομαστε.το..δεν σου επιτρεπετε να μιλας για την απριλια το βρησκω επειικως απαραδεκτο.ολοι οι κατοχοι απριλια πρεπει να μηλανε γιατι ολοι δωσανε τα ωραια τους λεφτακια,και στηριζουν την απριλια οπως μπορουνε,αλλα ειπαρχει και ενα μετρο.γιατι κακα τα ψεματα.ενας ΒΙΛΛ δεν φερνει την ανοιξη. :bye:

*

giorgos mg

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #36 - : Ιούλιος 23, 2008, 11:17:24 μμ »
και εγω ηθελα να βγαλουν εγγυηση το αμορτισερ στο sportcity...τι αφελης που ειμαι....τι να πω.ρε γ@@η@@ε τα καθ@@ια.καποτε κυριοι πρεπει να κανουμε μια αρχη.μην νομιζουν οτι απλα πουλωντας μια μηχανη τελειωνει ο ρολος τους!!εκεινη την στιγμη ξεκιναει..καταλαβετε το ρεεεεεε λα@@για!!!υπογραφη και εγω!!

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos S

  • ***
  • 84
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #37 - : Ιούλιος 23, 2008, 11:41:18 μμ »
Αν δεν καταλαβαίνουν αλλιώς καλά θα κάνουμε να αρχίσουμε τις μηνύσεις. Οι μηχανές τις όποιας εταιρίας οφείλουν να δουλεύουν σωστά και με ασφαλή τρόπο. Δεν μπορεί να σκοτώνονται τα παιδιά και εμείς να ασχολούμαστε σαν οπαδοί με το ντιζάιν τους. Όποιος πουλάει προβληματικά μηχανάκια είναι εγκληματίας, πάει και τελείωσε. Και θα πρέπει αυτόςνα παρακαλάει για σωστή λύση. Αλλιώς να πουλάει καφέδες. Μαζί σε όποια κίνηση αποφασίσετε.  :psdof:
Πλακωτό - Πόρτες - Φεύγα !

*

dagger moon

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #38 - : Ιούλιος 23, 2008, 11:45:16 μμ »
καποιος τολμησε να πει πραγματα που πολλοι θα θελανε να πουνε ..μα δισταζανε.μπραβο βυρωνα και ελπιζω να βρει ακρη ο φιλος σου και ενυμερωνε μας.κριμας αλλα ετσι δεν πανε μπροστα οι εταιριες.ο τεο εχει δικιο σε αυτα που γραφει και συμφωνο.                                                                             Υ.Γ μαρια δεν εχεις δικιο που δεν μιλας.το οτι καβαλας γιαμαχα τωρα δεν λεει και τιποτα.μεχρι χθες καβαλουσες απριλια και δεν πρεπει να παθιαζομαστε.το..δεν σου επιτρεπετε να μιλας για την απριλια το βρησκω επειικως απαραδεκτο.ολοι οι κατοχοι απριλια πρεπει να μηλανε γιατι ολοι δωσανε τα ωραια τους λεφτακια,και στηριζουν την απριλια οπως μπορουνε,αλλα ειπαρχει και ενα μετρο.γιατι κακα τα ψεματα.ενας ΒΙΛΛ δεν φερνει την ανοιξη. :bye:

τωρα τι να πω;
Οτι βρίσκω πως οι περισσοτεροι αντιπροσωποι ειτε προκειται για καινουργια έίτε για μεταχειρισμένα ειναι για τον π"£$%& καβάλα εντελώς;(συγνωμη για την εκφραση)
Οτι σου πουλάνε μια μηχανή και το μονο που σκεφτονται ειναι πως θα μπουν τα λεφτά στο ταμείο;
Ότι μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδεν λάθος αναγνωρίζεται;

Παναγιωτη δεν θέλω ειλικρινα να ανοιξω το στόμα μου. γνωρίζω αρκετά γυρω από το θεμα αλλά προσωπικά κουραστηκα.
Κι απο τους αντιπροσωπους ,και απο τους μηχανικους που μακελευουν αυτο που αγαπάω.
Για αυτό λέω δεν μου επιτρέπεται να μιλάω.
Και στην τελική τι να πω;
Αλλοι που εχουν απρίλια περισσότερα χρόνια μπορούν να μιλήσουν και να πουν περισσότερα από μένα.΄
Εγώ 5 μήνες άγγιζα το όνειρο και ξέρεις κατω από ποιες συνθήκες το αποχωρίστηκα.
Τι να πω εγώ;
Όλοι αυτοί που εχουν οργώσει την χώρα με τα Απρίλια τους ειναι οι πλέον ειδικοί για να μιλήσουν και τα λένε και πολύ όμορφα κιόλας.
Εγώ το μόνο που έχω να πω, να καταθεσω ειναι πως μηχανικος της απρίλια έπαιξε με την σωματική μου ακεραιότητα.
Και δεν λέω παραμύθια, ο Βασίλης τον έφτιαξε τον μικρο μου και ξερει σε τι κατασταση ήταν.
Άη στο διαολο πια.
Βαρεθηκα Παναγιωτη, καταλαβαινεις;
Με πληγώνει 25 χρόνια μετά να διαβάζω πως τίποτα σχεδόν δεν έχει αλλάξει.
Αν δεν γίνει καποια στιγμη κατι μαζικό τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει.
Το ποστ που εβαλε ο powerphot με το λινκ, με ημερομηνια 2005 εμένα προσωπικα με ισοπέδωσε.
Όλα τριγυρω αλλαζουνε κι όλα τα ιδια μενουν.
Και δεν με ενδιαφέρει τι κανει η γιαμαχα η σουζουκι η χοντα.
Η Απρίλια τι κανει.
Σε σένα σε μένα σε όλους μας.
Και εχεις δίκιο.
Και σε ευχαριστώ που με έκανες έξαλλη.
ειμαι επιεικως απαράδεκτη ....

Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.

τώρα που φούντωσα; οχι βεβαια.

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #39 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:21:42 πμ »
Πιστευω και ελπιζω συντομα να εχουμε αν οχι απαντηση μεσα στο Forum (μέσα απο patman) τουλαχιστον να υπαρξει σύντομα λύση για το θεμα του παιδου. Το forum και βεβαια το διαβαζουν, και βεβαια το παρακολουθουν, όπως και βεβαια γνωριζουν οτι στο τελευταιο event βοηθησαν και εδωσαν τον εαυτο τους παιδια μεσα απο αυτο το forum, για του χρόνου ???? για να δουμε  :thnk: :thnk: :thnk:


Οσο για το θεμα με τον φίλο και την βλαβη στην μηχανη του. Εαν η aprilia hellas θελει να αποστειλει επισημο δελτιο μπορει να το στειλει σε ενα απο τα παρακατω εμαιλ, και αμεσα θα γινει η δημοσιευση του στην αρχικη σελίδας μας

info [at] apriliabikers [dot] gr
deltiotypou [at] apriliabikers [dot] gr

 :bye: :bye:
Η υπομονη είναι αρετη

*

giorgos24

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #40 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:38:28 πμ »
ta eixa perasei ayta..otan eimoun 15 eixa parei to rx 50 mou kolise o kinitiras pano sto mina peiga me to patera mou tote na doume ti tha ginei k mou eipan oti tha allaksoun kinitira meta apo 2 mines mou to epestrepsan .......meta apo kati mines peiga na megaloso to mixanaki k mou eipan oti sto mixanaki exei ginei rektifie...........alla tote eimoun  15 den eiksera..k tora peira to tuono..ara oti k na ginei kala na patho giati ego o lalakas eiksera pou pigen.....oti voitheia xristei to paidi i oti skeyteis eimaste loi mesa...

*

shivermaniac

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #41 - : Ιούλιος 24, 2008, 08:24:12 πμ »
Διάβασα  προσεκτικά το thread και μιας και ολοι ή σχεδόν όλοι επέλεξαν να συμφωνήσουν, εγώ ας προσπαθήσω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου  :srry:
 Κατανοώ το πρόβλημα του φίλου , την ψυχική του φόρτιση και την αγωνιώδη αναμονή εν μέσω καλοκαιριού. Αντιλαμβάνομαι επίσης τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει ο φίλος που συνέστησε την αγορά της μοτοσυκλέτας. Η αδιαφορία για την σωματική ακεραιότητα και την ψυχική του ταλαιπωρία είναι αξοργιστική. Εννοείται ότι κι εγώ ως κάτοχος απρίλια πατώ σε αναμμένα κάρβουνα γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί και στο δικό μου μηχανάκι να συμβεί ανεπανόρθωτη βλάβη και ξέρω πως θα τρέχω και θα αγωνιώ σαν ψυχασθενής μέχρι την αποκατάσταση της.
  Ομως:
  Τι από όλα όσα συμβαίνουν στην Aprilia μας ξενίζει; Τι ακριβώς περιμένουμε από την εταιρεία; Να μας αγαπήσει, να μας σεβαστεί και να  περιβάλλει με στοργή και φροντίδα όπως η μανούλα μας που νύχτα μέρα παλεύει  για την ευτυχία μας;
 Μήπως μας αγαπά περισσότερο ο Ιάπωνας κατασκευαστής ή οι αντίστοιχοι dealers?
Ή μήπως θεωρούμε ότι στις αντιπροσωπείες εργάζονται μόνο αγγελάκια που η αποστολή τους στη γη είναι να εξυπηρετούν τους κακότυχους πελάτες που πέφτουν στα νυχάκια τους;
Ας προσπαθήσουμε να προσγειωθούμε στην Ελληνική και παγκόσμια πραγματικότητα και με ψυχραιμία να εξετάσουμε τα δεδομένα:
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟ: Σε κάθε εταιρεία του πλανήτη πρώτιστο μέλημα είναι η μεγιστοποίηση των κερδών ακόμη και αν αυτό συχνά λειτουργεί εις βάρος του πελάτη
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Σε κάθε αντιπροσωπεία όπως και σε ΚΑΘΕ άλλη εταιρεία του κόσμου δουλεύουν και καλοί και κακοί και άσχημοι. Ας μην τους τσουβαλιάζουμε όλους γιατί πράγματι υπάρχουν και άριστοι ανάμεσα τους.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΡΙΤΟ: η παγκόσμια οικονομική κρίση επιβάλλει τη μείωση των εξόδων αν πρόκειται η εταιρεία να επιβιώσει ή και να ανθήσει. Ολες το εφαρμόζουν, κακώς φυσικά αλλά όχι μόνο η Απρίλια.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: βλάβες και αστοχίες υλικών συμβαίνουν σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες είτε το θέλουμε είτε όχι.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΕΜΠΤΟ: ναι, η Απρίλια έχει κάνει τεραστια βήματα προόδου , για να μην πω αλματα, αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε. Η παραγωγή νέων ωραίων και δυνατών μοντέλων, η αποτελεσματικότερη προωθηση τους, η διοργάνωση των events, η νέα αποθήκη ανταλλακτικών κλπ κλπ μαρτυρά ότι λόγω της ομπρέλας της Piaggio έχει σοβαρές φιλοδοξίες και κινείται σε πολυ καλο δρόμο, αν και όντως συμβαίνουν ακόμη λάθη, πράγμα φυσιολογικό και αναμενόμενο
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΚΤΟ: πράγματι στην εγγύηση αναγράφονται κάπιοι όροι με ψιλά συνήθως γράμματα τους οποίους συνήθως δε διαβάζουμε. Είχε δίκιο ο υπεύθυνος της εταιρείας όταν ανέφερε ότι αντικατάσταση προβλέπεται μόνο υπό όρους και σε μεμονωμένες ειδικές και φαντάζομαι μετρημένες στα δάχτυλα περιπτώσεις
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΒΔΟΜΟ: τα όσα απάντησαν στο φίλο του Byron αν και κυνικά είναι δικαιολογημένα όσο και αν δε μας αρέσει..
- δικαιολογημένα του είπαν αρχικά ότι δεν προβλέπεται αλλαγή, αυτή είναι τακτική καθε εταιρείας, μηχανών ή μη. Για  παράδειγμα, για προσπαθήστε πάτε το χαλασμένο σας κινητό για αντικατασταση να δείτε ποσο ευκολα θα σας το αλλαξουν, μιλάμε για αντικείμενο πενιχρής αξίας και όμως, το πρώτο που θας πουν είναι επιδιόρθωση. Ποσο μάλλον σε ακριβά υλικά αντικείμενα όπως μηχανάκια ή αυτοκινητα
- δικαιολογημένα δεν του ανέφεραν ακριβή χρόνο. Αν ήξεραν θα του έλεγαν, Οταν μεσολαβούν παραγγελίες ανταλλακτικών, μηχανικοί, εγκρίσεις από εταιρεία, ηλεκτρονική ή και συμβατική αλληλογραφία κοκ πως είναι δυνατο να δεσμευτουν χρονικά; Και αν του έλεγαν και έπεφταν έξω δε θα έμεναν εκτεθειμένοι; 
- αδικαιολογητη φυσικά η αφ υψηλού συμπεριφορά τους αν βέβαια ισχύει κατά γράμμα η περιγραφή του επηρμένου ύφους και της υπεροψίας που επέδειξαν.
  Η συμβουλή μου προς τον εαυτό μου και όλους τους κατόχους Απρίλια είναι ας προσπαθήσουμε να αποβάλλουμε τους δικαιολογημένους συναισθηματισμούς που μας διακατέχουν και να αντιμετωπίζουμε την πραγματικότητα με ψυχρή λογική. Μόνο έτσι θα διατηρήσουμε την ψυχική μας ισορροπία και θα διεκδικούμε το δίκιο μας αποτελεσματικότερα,χωρίς περιττούς παρορμητισμούς,  στα πλαίσια που ορίζει ο νόμος. 
  καλη έκβαση  στην περιπέτεια του φίλου και κουράγιο..

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #42 - : Ιούλιος 24, 2008, 08:46:43 πμ »
φιλε μου ομορφα τα γραφεις και μπορει ισως να εχεις και δικιο,αλλα μολις γινει η στραβη και σου καρφωσει το μοτερ χωρις λογο και αιτια (που ευχωμαι ποτε να μην γινει)να δω τη θα λες μετα.γιατι αστοχιες υλικων ειναι μια ευκολη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για τις ιταλικες μαρκες επι το πλιστον.φιλικα παντα :ohyes:

*

shivermaniac

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #43 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:00:59 πμ »
φυσικα φιλικα,  φιλικη συζητηση κανουμε  :bye:
Αν διαβάσεις προσεκτικά το post μου θα δεις τι θα λέω, για παραδειγμα:
-Κατανοώ το πρόβλημα του φίλου , την ψυχική του φόρτιση και την αγωνιώδη αναμονή εν μέσω καλοκαιριού.Η αδιαφορία για την σωματική ακεραιότητα και την ψυχική του ταλαιπωρία είναι αξοργιστική
-κι εγώ ως κάτοχος απρίλια πατώ σε αναμμένα κάρβουνα γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί και στο δικό μου μηχανάκι να συμβεί ανεπανόρθωτη βλάβη και ξέρω πως θα τρέχω και θα αγωνιώ σαν ψυχασθενής μέχρι την αποκατάσταση της.
- ας προσπαθήσουμε να αποβάλλουμε τους δικαιολογημένους συναισθηματισμούς που μας διακατέχουν
-Μόνο έτσι θα διατηρήσουμε την ψυχική μας ισορροπία και θα διεκδικούμε το δίκιο μας αποτελεσματικότερα,χωρίς περιττούς παρορμητισμούς,  στα πλαίσια που ορίζει ο νόμος. 

να τι θα λεω..


*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #44 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:09:44 πμ »

ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟ: Σε κάθε εταιρεία του πλανήτη πρώτιστο μέλημα είναι η μεγιστοποίηση των κερδών ακόμη και αν αυτό συχνά λειτουργεί εις βάρος του πελάτη
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Σε κάθε αντιπροσωπεία όπως και σε ΚΑΘΕ άλλη εταιρεία του κόσμου δουλεύουν και καλοί και κακοί και άσχημοι. Ας μην τους τσουβαλιάζουμε όλους γιατί πράγματι υπάρχουν και άριστοι ανάμεσα τους.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΡΙΤΟ: η παγκόσμια οικονομική κρίση επιβάλλει τη μείωση των εξόδων αν πρόκειται η εταιρεία να επιβιώσει ή και να ανθήσει. Ολες το εφαρμόζουν, κακώς φυσικά αλλά όχι μόνο η Απρίλια.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: βλάβες και αστοχίες υλικών συμβαίνουν σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες είτε το θέλουμε είτε όχι.
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΕΜΠΤΟ: ναι, η Απρίλια έχει κάνει τεραστια βήματα προόδου , για να μην πω αλματα, αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε. Η παραγωγή νέων ωραίων και δυνατών μοντέλων, η αποτελεσματικότερη προωθηση τους, η διοργάνωση των events, η νέα αποθήκη ανταλλακτικών κλπ κλπ μαρτυρά ότι λόγω της ομπρέλας της Piaggio έχει σοβαρές φιλοδοξίες και κινείται σε πολυ καλο δρόμο, αν και όντως συμβαίνουν ακόμη λάθη, πράγμα φυσιολογικό και αναμενόμενο
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΚΤΟ: πράγματι στην εγγύηση αναγράφονται κάπιοι όροι με ψιλά συνήθως γράμματα τους οποίους συνήθως δε διαβάζουμε. Είχε δίκιο ο υπεύθυνος της εταιρείας όταν ανέφερε ότι αντικατάσταση προβλέπεται μόνο υπό όρους και σε μεμονωμένες ειδικές και φαντάζομαι μετρημένες στα δάχτυλα περιπτώσεις
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΒΔΟΜΟ: τα όσα απάντησαν στο φίλο του Byron αν και κυνικά είναι δικαιολογημένα όσο και αν δε μας αρέσει..
....
  Η συμβουλή μου ... είναι να προσπαθήσουμε να αποβάλλουμε τους δικαιολογημένους συναισθηματισμούς που μας διακατέχουν και να αντιμετωπίζουμε την πραγματικότητα με ψυχρή λογική. Μόνο έτσι θα διατηρήσουμε την ψυχική μας ισορροπία και θα διεκδικούμε το δίκιο μας αποτελεσματικότερα,χωρίς περιττούς παρορμητισμούς,  στα πλαίσια που ορίζει ο νόμος. 

Η ψυχρή δική μου λογική, την οποία σίγουρα διαθέτω λέει τα εξής... και με όλη τη φιλική διάθεση που έχω στις απαντήσεις... :D
Άρα λοιπόν: 
στα δεδομένα που παραθέτεις εγώ θα έλεγα τα εξής
1)δεν είναι ακριβώς αλήθεια πως η μεγιστοποίηση των κερδών έρχεται σε βάρος του πελάτη ή πρέπει να έρχεται έτσι...υπάρχει και αυτό που λέμε μακροχρόνια αμοιβαία ωφέλιμη σχέση μεταξύ πελάτη κ εταιρείας το οποίο οι εταιρείες που είναι σοβαρές κυνηγάνε να αποκτήσουν μέσα από τις Δημόσιες τους Σχέσεις...
και αποκτάς καλές σχέσεις με τον πελάτη όταν αυτός μαθαίνει να εμπιστεύεται την εταιρεία...κάτι που η Απρίλια μάλλον δεν έχει κερδίσει ακόμα...
Το μάρκετινγκ το οποίο αυξάνει μόνο αριθμούς δεν συνιστά επιτυχία σε αυτό...οι δημόσιες σχέσεις και η εικόνα εμπιστοσύνης που δημιουργεί η εταιρεία όμως μπορεί να το κάνει κάλλιστα..
2) Άριστοι και κακοί υπάρχουν παντού ή αν θέλεις καλύτερα οι κακοί είναι στην φυλάκη... Δε πιστεύω οτι τσουβαλιάζεται κανένας εδώ μέσα...το αντίθετο θα έλεγα...ανθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους καλά κ με μεράκι αναγνωρίζονται κ τους σέβονται...βλ.Bill..
3) η οικονομική κρίση παγκοσμίως (για τους δυτικούς δηλαδή κρίση γιατι οι υπόλοιποι την περνάνε έτσι και αλλιώς) μπορει να πιέζει για μείωση των εξόδων αλλά σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως οι εταιρείες (σοβαρές) κοιτάνε μόνο αυτό...
4) Βλάβες και αστοχίες συμβαίνουν αλλά το θέμα είναι πόσο συχνά ή ΤΙ κάνει η εταιρεία στο after sales της για αυτό.. σωστά? άρα δε χρειάζεται κανείς φροντίδα κ προδέρμ, μόνο δίκαιη μεταχείριση με σύνεση, σοβαρότητα και υπευθυνότητα...
5)συμφωνώ στο ότι η εταιρεία έκανε άλματα...ας φροντίσει κ να κρατήσει τους πελάτες της όμως μακροχρόνια, γιατί οι μεγαλύτερες εταιρείες του πλανήτη που έχουν μπλέξει σε σκάνδαλα ή σε καταστάσεις στις οποίες αποφάσισαν να κλείσουν τα μάτια έχασαν τη φήμη τους κ αυτή δεν επανήλθε ποτέ...(για όποιον έχει χρόνο ας ψάξει στο google τις λέξεις tylenol και exxon scandals , με μία γρήγορη ματιά θα καταλάβει κανείς ότι η αντίδραση των εταιρειών σε δύσκολες περιόδους (σε σχέση με το κάθε κοινό που έχουν απέναντί τους = πελάτες κ όχι μόνο) και καταστάσεις φέρνει εμπιστοσύνη ή την εκμηδενίζει, και μακροχρόνια φέρνει κέρδος ή χασούρα αντίστοιχα...
6) για την εγγύση συμφωνώ αλλα τα παραδείγματα για την ΥΑΜΑΗΑ μιλάνε απο μόνα τους...αν και δεν έχω προσωπική εμπειρία...η προσωπική μου εμπειρία όμως έρχεται απο την ΤΟΥΟΤΑ, η οποία στο after sales της για μένα είναι εξαιρετική..
7) δεν δικαιολογείται ανευθυνότητα εταιρειών σε προιόντα που έχουν να κάνουν με προσωπική ακεραιότητα ...προσωπική άποψη...

όμως συμφωνώ με τη διεκδίκηση του δικαίου χωρίς παρορμητισμούς και επαυξάνω κιόλας.. όταν είσαι ψύχραιμος , διατηρείς και την καθαρότητα να παραθέσεις τα επιχειρήματά σου εκείνα τα οποία θα σε κάνουν μάλλον και να κερδίσεις ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τον σκοπό σου, σωστά??

χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, όλα αυτά είναι προσωπική άποψη, βασισμένη στην εμπειρία κ γνώσεις μου...σε καμία περίπτωση δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση ..
κρύστα
life begins at the end of your comfort zone

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης