0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #45 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:12:48 πμ »
πολυ ψυχραιμο σε βλεπω.εγω δεν θα ημουνα.παντως αδιαφορια εχει πολυ περισευμα στην απριλια.το φαλκο για να το παρω τους παρακαλαγα 1 μηνα παρακαλω.αντι να παρακαλανε αυτοι.και καμποσα τηλεφωνα.φαντασου. :ohyes: 

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #46 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:21:38 πμ »
Καθε εμπορος που θελει να αυξησει τα κερδη του εχει να επιλεξει αναμεσα απο δυο λυσεις.
Η μια ειναι να αυξησει το εισπραττομενο κερδος απο καθε μοναδα πωλησης και η αλλη λυση  που εχουν υιοθετησει όλοι οι σοβαροι επαγγελματιες ειναι η αυξηση του τζιρου μεσω της αυξησης του ογκου των πωλησεων τους.
Ο πρωτος τροπος ειναι και γνωστος ως αρπαχτή γιατι αργα η γρηγορα οι πρωτες αντιδρασεις θα ερθουν(όπως και ήρθαν) με ασχημα αποτελεσματα για την εταιρεια, γιατι κοιταμε μονο το σημερα και δεν μας απασχολει το αυριο.

*

bckat

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #47 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:31:32 πμ »
Θα ήθελα να προσθέσω, σχολιάζοντας τον τίτλο του θέματος, ότι 9 στις 10 η λέξη οπαδός είναι συνώνυμη του μ@λ@κ@ς!!! :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

*

kompimen

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #48 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:32:20 πμ »
επειδή μιλάμε για δεδομένα να σας πω και εγώ το δικό μου μοναδικό δεδομένο!!!!

όταν σκάω κάποια χρήματα για να πάρω κάποιο προιόν θέλω να έχουν το αντίστοιχο αντίκρισμα!!!

το να  καταστρέφεται ο κινητήρας και να κινδυνεύει η ζωή μου σε καινούριό μηχανάκι δεν είναι αυτό που περιμένω δίνοντας 9000€!!!!!

 :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #49 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:39:30 πμ »
Καταρχήν ...να πώ και γω πως συμφωνώ με τον Βύρωνα σε πολλά απλα ..εχω μια αρκετά διαφοροποιημένη άποψη και όσο και να θέλω να κρατήσω χαμηλούς τόνους δεν είναι δυνατό.

Αγαπητοί φίλοι ...αν αναλογιστούμε τι άλλαξε τα τελευτάια χρόνια, θα δούμε πως δεν άλλαξαν πολλά . Σε καποια στιγμή η Απριλια Ελλας έκανε φανερή την μέχρι τότε ανύπαρκτη παρουσία της . Ηρθε ένας νέος αέρας και μια νέα πνοή που μας άφησε να ελπίζουμε σε πολλα. Αν εξαιρέσει κανείς ..την αποθήκη ανταλλακτικών ( θετικό βήμα ) ουσιαστικά τίποτα δεν άλλαξε. Γιατι όπως λέει και ο φίλτατος shivermaniac όλα βασίζονται στην μεγιστοποίηση του κέρδους μεσω αυξησης των πωλήσεων με κάθε τίμημα .

Ολα αυτά έχουν ενα κόστος , και το κόστος ...αγαπητοί φίλοι είναι όλα αυτά που ζουμε τόσα χρόνια τώρα. Διότι γιατί η Απρίλια να έχει αλλη αντιμετώπιση απο άλλες πολυεθνικές και μη εταιρίες . Ναι είμαστε πελατες ....και σαφώς έχουμε δικαιώματα αλλα ειλικρινά ποιος απο μας βρήκε εύκολα άκρη με οποιαδήποτε άλλη εταιρια ???

Μαλλον κανείς . Και δεν θα βρεί εύκολα μιας και οι εταιρίες ...διαθέτουν ένα σωρό όπλα εναντίον του πελάτη. Τόσα όπλα όσα δεν φανταζόμαστε. ( Δεν συμφωνώ με αυτό αλλα είναι μια πικρή πραγματικότητα).

Προσωπικά έχω βαρεθεί όπως όλοι μας να απαντάω σε ερωτήσεις του στυλ "Καλά, τα Απριλια αλλα χαλανε " ή " Ανταλλακτικα και συνεργεία βρίσκετε ?? " Και εκατοντάδες ..άλλες ερωτήσεις που δέχομαι απο φίλους και γνωστούς και αφορούν τα μηχανάκια και την Απρίλια.

Και τι απαντήσω ...Οτι τα μηχανάκια είναι πολυ καλά, αλλα ο συνδυασμός ....μηχανικών - dealers - Aπρίλια ειναι θανατηφόρος ???

Τι να απαντάω οτι άσχετοι μηχανικοί , κακοί dealers και μια Απρίλια που σιωπηρά εγκρίνει όλο αυτό το χάλι, χαλάνε εστω και το όποιο όνομα ...έχει η εταιρία ????

Τι να απαντήσω ???

Ειλικρινά δυστυχώς φίλοι μου ενας κούκος ( βλεπε γνωστό μέλος του ΑΒ ) δεν αρκεί για να φέρει την άνοιξη . Ουτε 2-3 μηχανικοί που κάνουν τέλεια δουλειά,ουτε 3-4 dealers σοβαροί βοηθούν την εικόνα της εταιρίας .  

Αλλα ουτε και η Απριλια Ελλας ...βοηθάει την εικόνα της εταιρίας , μιας και ουσιαστικά πέραν μιας επικοινωνιακής καταιγίδας και κάποιων μαρκετίστικων κόλπων ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα του όλου έργου. Και όχι μόνον αυτό ....αλλα όταν μια εταιρία δίνει καποιες υποσχέσεις και δεν τις τηρεί ....ποιος σοβαρός άνθρωπος θα σεβαστεί το ελάχιστο ???????

Προσωπικά δεν έχω τιποτα να κερδίσω ή να χάσω αλλα 20 ,30 ,100 τρελλαμένοι με τα μηχανάκια μας (και οχι με την Απρίλια ) και ενα Aprilia Bikers δεν αρκουν για να συντηρήσουν την εικόνα μιας εταιρίας.

Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί και η ερώτηση αναφέρεται σε όλους .

Πόσοι θα είχαν αγοράσει Απρίλια και θα είχαν Απρίλια αν δεν υπήρχε το    :abh: ???

Δεν θα απαντήσω μιας και για μένα η απάντηση είναι προφανής . Απο τις μέρες που η Απρίλια ήταν ανύπαρκτη μέχρι και σήμερα. Και νομίζω πως το ΑΒ εχει κάνει πολλα περισσότερα απο μια απλή ψυχολογική υποστήριξη .

Δυστυχώς ή ευτυχώς προσωπικά ανήκω στην κατηγορία των τρελλαμένων με τα μηχανάκια που καβαλάω και με το ΑΒ (και ουχί με τίποτα άλλο ). Στηρίζω και θα στηρίζω το ΑΒ και ουχί τίποτε άλλο.

Και ως άνθρωπος δύσπιστος και σκεπτόμενος δεν "μασάω" απο κάθε είδους επικοινωνιακές καταιγίδες και μαρκετίστικα κόλπα καθώς και υποσχέσεις κάθε είδους που δυστυχώς έμειναν στις καλένδες.  

Οπότε για μένα όσο και αν με δυσαρεστεί το γεγονός πως είμαι δέσμιος όλων όσων αναφέρει ο Βυρωνας και άλλοι , πιστεύω πως δεν ενδιαφέρει καμμιά εταιρία ( Απριλια συμπεριλαμβανομένης ) ο πελάτης και το after sales support. Το μόνο που νοιάζει είναι οι πωλήσεις και τα νούμερα με κάθε κόστος.

Και ερωτώ, τα καινούργια μηχανάκια ( Πηγασοι , ντορσο , Σιβερ ) είναι εκπληκτικά αλλα πόσα θα μείνουν ζωντανά με τέτοιες συμπεριφορές και τέτοια αντιμετώπιση ????

Πόσοι απο όλους αυτούς που αγόρασαν ενα πανέμορφο μηχανάκι και είναι δέσμιοι όλων αυτών των προβλημάτων θα μείνουν με το μηχανάκι τους? 'Η πόσοι απο αυτούς θα συνέστειναν σε άλλους ....το εν' λόγω μηχανάκι ??

Γιατι για να αλλάξει κάτι ουσιαστικά, πρέπει να αλλάξει η αντιμετώπιση και η οργάνωση απέναντι σε όλους μας ....και απο όλους (μηχανικούς - dealers - Aπρίλια ) .

Οσο δεν αλλάζουν τα πράγματα απο την βάση τους , μην περιμένετε να αλλάξει τίποτα.

Οπότε μάλλον στο μ@λ@κας πάω .......και ουχί στο Απριλιανός οπαδός .

Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως καθε σύγκριση στις συμπεριφορές και στην αντιμετώπιση με άλλες εταιρίες είναι ατυχής μιας και ο καθένας ( μιλαω για κάθε αντιπροσωπεία ) έχει λερωμένη την φωλιά της με κάποιο τρόπο.

Εμας εδω, μας ενδιαφέρει το τί κανει η Απρίλια και μόνο αυτή και αυτή θέλουμε να βελτιώσουμε. Αυτήν και όλο το έργο κάτω απο αυτήν .

Και για μια ακόμη φορά αναφέρω πως θα ήθελα απαντήσεις ....επίσημες όπως είπε και ο Μάκης .

Και για να μην ξεχνιόμαστε

LONG LIVE  :abh:



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2008, 11:37:03 πμ από saddle69 »

*

bckat

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 24, 2008, 10:49:29 πμ »
+1000000000  :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 24, 2008, 11:02:31 πμ »
δε πιστεύω πως η σύγκριση με άλλες εταιρείες είναι ατυχής...κοιτάς το καλύτερο (λιγο ή πολύ καλύτερο) για να γίνεις κ εσύ καλύτερος....!!! σωστά???
κατα τα άλλα θα συμφωνήσω μαζί σας κ.Αλέξη-saddle  :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2008, 11:14:08 πμ από Krysta »
life begins at the end of your comfort zone

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 24, 2008, 11:12:35 πμ »
δε πιστεύω πως η σύγκριση με άλλες εταιρείες είναι ατυχής...κοιτάς το καλύτερο (λιγο ή πολύ καλύτερο) για να γίνεις κ εσύ καλύτερος....!!! σωστά???

Σωστά ....ολόσωστα ....αλλα όπως προείπα κάθε εταιρία ..εχει την φωλιά της λερωμένη ....με κάποιο τρόπο . Οπότε δεν εχει νόημα η σύγκριση μεταξύ των επιμέρους θετικών-αρνητικών της κάθε εταιρίας. Ολοι στο ιδιο καζάνι βραζουμε και προσωπικά δεν με νοιαζει αν η χψ  γιαπωνεζικη η ευρωπαική εταιρία φερνει ανταλλακτικα 2 μέρες νωρίτερα απο την απριλια , απο τη στιγμή που ο χρόνος ....ειναι μεγάλος ήδη .

Το θέμα ειναι να κανουμε ότι μπορουμε ωστε να βελτιωθεί το after sales support και να μας αντιμετωπίζουν ως ανθρώπους πια και όχι ως νούμερα !!!!


*

shivermaniac

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 24, 2008, 11:29:49 πμ »
ME βρισκεις 1000% σύμφωνο  :kalo:
να προσθέσω μόνο κάτι
φυσικά δε μπορουμε να συγκρίνουμε  την Απρίλια με άλλεςεταιρείες μεγαθήρια με πολύ καλύτερη δικτύωση, πληρότητα ανταλλακτικών και  αφθονία   μοντέλων κλπ

Ωστόσο, μεταξυ μας, προτιμω ενα μηχανακι πανεμορφο, με καρδια, ψυχη και χαρακτήρα που κατάγεται απο την Ευρωπη και ας με ταλαιπωρεί πότε πότε παρά ένα Ιαπωνικό άοσμο, άγευστο και ανάλατο που δουλεύει ρολόι ..

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 24, 2008, 11:33:00 πμ »
Καλημέρα και από εμένα,

Το μοναδικό σχόλιο όσον αφορά τον φίλο σου Βύρωνα είναι να οπλιστεί με υπομονή και προσπαθήσει να βρει την άκρη στον λαβύρινθο που βρέθηκε…

Παρακολουθώ το post από την αρχή και το μόνο θα πω για το μηχανάκι είναι κάτι που έχουμε ξεχάσει όλοι…το νεότερο μοντέλο της Aprilia δε φοράει κάποιο νέο εξωτικό κινητήρα αλλά εκείνον του Shiver…ξέρετε εκείνου του μοντέλου που κυκλοφορεί ήδη ένα χρόνο στους δρόμους!!!

Το σημαντικότερο πρόβλημα της Aprilia μετά την εξαγορά της από τη Piaggio φαίνεται να είναι ο ποιοτικός έλεγχος ο οποίος γίνεται με συνοπτικές διαδικασίες προκειμένου να βγει το προϊόν στην αγορά και να αποσβέσει η μαμά εταιρία την τεράστια επένδυση που έκανε εξαγοράζοντας την Aprilia. Δε μπορεί το 1998 που βγήκε το πρώτο Mille (μετά από 8 χρόνια εξέλιξης παρακαλώ) να μην πάθαινε απολύτως τίποτα αλλάζοντας τα δεδομένα της Ιταλικής μοτοβιομηχανίας όσον αφορά την αξιοπιστία και εν έτη 2008 να βγαίνουν μοτοσικλέτες που παρουσιάζονται και ξαναπαρουσιάζονται με δεκατρείς χάρτες και δέκα κουμπάκια παραπάνω για καλυφτεί η αρχική μ@λ@κι@ σαν σίκουελ κακογυρισμένης ταινίας…γίνεται???

Η Aprilia στη χώρα μας έχει γίνει καλύτερη? Παρακολουθώ τη πορεία της τα τελευταία 7 χρονάκια και μπορώ να πω ευθαρσώς ότι τα καλύτερα χρόνια της εταιρίας ήταν όταν την αντιπροσωπεία είχε η Mobility….τι με νοιάζει αν ξέπλεναν χρήμα…σημασία είχε ότι υπήρχαν σχεδόν ΟΛΑ τα ανταλλακτικά δίχως να γίνεται διαφήμιση για αποθήκες στον Ασπρόπυργο και αποστολές αστραπή από Ιταλία…Υπήρχαν κακοί μηχανικοί, μοντέλα με προβληματάκια αλλά δεν υπήρχε το Internet για να γίνονται όλα αυτά γνωστά…τι ακριβώς έχει γίνει καλύτερο λοιπόν???

Όχι δε περιμένω από την Aprilia να μας αγαπήσει, να μας σεβαστεί και να  μας περιβάλλει με στοργή και φροντίδα όπως η μανούλα μας που νύχτα μέρα παλεύει  για την ευτυχία μας. Περιμένω από τους λιγοστούς ανθρώπους που εργάζονται σε αυτή τη μικρή εταιρία να αγαπήσουν, να σεβαστούν και να περιβάλλουν με στοργή και φροντίδα την Aprilia. Να επωφεληθούν το γεγονός ότι στη χώρα μας η Piaggio είναι τεράστια και να μάθουν από το παράδειγμα της και όχι να υπάρχει φαγωμάρα μεταξύ τους…ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ APRILIA HELLAS ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ…ξυπνήστε και βάλτε χέρι στην Ιταλία και επιτέλους βρείτε τα με την Piaggio Hellas!

Όλα τα παραπάνω τα γράφω σαν NitroArgi μέλος των ApriliaBikers….τα παρακάτω όμως αξίζουν ονοματεπώνυμο…

Ως Αργύρης Παπαγιανακόπουλος λοιπόν θέλω να πω ότι είναι μεγάλο ξεφτιλίκι να ¨χρησιμοποιεί¨ μια εταιρία την εθελοντική εργασία ανθρώπων που αγαπάνε το brand. Είναι μέγιστη ξεφτίλα μια εταιρία να αποκαλεί με διθυράμβους αναπόσπαστο μέλος μιας κατά τα λεγόμενα της επιτυχημένης εκδήλωσης αναβάτες που με τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ τους μοτοσικλέτες έλιωσαν λάστιχα για να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι για το καλό της εταιρίας….Κύριοι (αν και αυτή η λέξη τελικά μαλλον δε σας αξίζει) είναι μεγάλη γυφτιά να μην κάνετε πράξη εκείνα που υποσχεθήκατε. Δέκα ζευγάρια ελαστικά για όσους ήταν εκεί και έκαναν τη δικιά σας δουλειά είναι ένα μικρό αντίτιμο ειδικά τη στιγμή που στη δικιά σας περίπτωση μιλάμε για τιμές κοντά στη χονδρική…ΛΙΓΟ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ   
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2008, 11:49:02 πμ από NitroArgi »

*

kompimen

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 24, 2008, 11:56:35 πμ »
καλά όλα αυτά που λέμε όλοι αλλά θα κάνουμε κάτι?????

θέλουμε δηλαδη να κάνουμε κάτι?????

Μπορούμε να κάνουμε κάτι????

γιατί όλοι συμφωνούμε αλλά θα μείνουμε άπραγοι???

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #56 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:00:36 μμ »
εγώ ένα ξέρω... λίγο θέλει από το να είμαστε π.χ 100 στην Ελλάδα και να ασχολούμαστε στην Ελλάδα να γινουμε 5 με τη μια.... δε θελει πολύ να σου τη δώσει και οι έχοντες aprilia να τη σουτάρουν από αγανάκτηση (όπως και γίνεται) και το κυριώτερο....

να μην ξανασυστήσουν σε κανέναν να πάρει Aprilia, όπως καλή ώρα πολλοί από εδώ μέσα και φίλοι μου έχουν πάρει.... ειδικά αυτό είναι το πιο εύκολο... το δύσκολο ειναι να τους πείσεις

*

capo594

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #57 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:07:39 μμ »
Για να απαντησω στην ερωτηση του θεματος σιγουρα δεν ειμαι απριλιανος οπαδος οποτε μαλλον ανηκω στην δευτερη κατηγορια και σιγουρα ειμαι ευκολοπιστος μακακας αφου συνεχιζω να πιστευω τα ψεματα που μου αραδιαζουν κατα περιοδους οι dealer-μηχανικοι-απριλια ελλας και αντι να αλλαξω μηχανη ξερω μονο να παραπονιεμαι περιμενοντας να αλλαξει κατι σαν κλασικος ελληνας  !!!!!
Στο θεμα τωρα συμφωνω με τους προλαλησαντες!!!!!!
Και ειδικα με το LONG LIVE  :abh:

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 179
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #58 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:32:55 μμ »
καταρχην να ξεκαθαρισω 1) οτι δεν ειμαι οπαδος για κανεναν & για τιποτα και
 2)οτι αντιλαμβανωμε την απογνωση του φιλου μας.

στο θεμα μας τωρα,τα παπριλια  ηταν και ειναι μηχ/κια  σχεδιασμενα με βαση την εμπορικη επιτυχια και γνωμονα το κερδος, χωρις ομως την απαραιτητη προσοχη στη συναρμογη των δομικων τμηματον τους και ανυπαρκτο ποιοτικο ελεγχο με οτι αυτο συνεπαγετε.
ειναι λοιπον πολυ φυσικο μοτερ "αποκλειστικα παπριλια" να σπαει για πλακα αλλο αν πολυ το συγχεουν με τα μοτερ των mille tuono που ουδεμια σχεση εχουν.

τι θελω να πω, οτι οποιος παιρνει dorso shiver και γενικα aprilia piaggio πρεπει εν μερη να περιμενει τετοιες ηττες και σοβαρες παιδικες ασθενειες

*

Drakos

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #59 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:38:01 μμ »
Αν δεν υπήρχε το AB πολύ απλά εγώ δεν θα τον αγόραζα τον Δράκο.
Μπορεί να έμενα με το απωθημένο της μη αγοράς του dream machine,
αλλά τουλάχιστον δεν θα είχα το,έστω και μικρό λόγω rottax,καθημερινό μικρό μου άγχος.
Και πήρα τον Δράκο γιατί έψαξα απο εδώ μέσα και βρήκα ότι είναι αλεξίσφαιρο μοτόρι.
 
Όπως επίσης δεν θα κατέβαινα στο meeting,αν δεν συμμετείχε το ΑΒ,
για να γράψω τουλάχιστον 200 χλμ μέσα στην πίστα το Σάββατο και πόσα άλλα ακόμη τη Κυριακή,
αλλά ας όψεται το ένα ζευγάρι γάντια άχρηστα μαζί με το χαρακωμένο κράνος...  :cry:
Ήξερα ότι όλοι σχεδόν από το αγαπημένο ΑΒ μας θα ήταν εκεί να μοιραστώ μαζί τους την χαρά μου
και να περάσω καλά παρέα με άτομα που ξέρω πως μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για τις μοτοσυκλέτες.
Πιο πολύ στεναχωρήθηκα για το ότι σταμάτησε το event για πάρτι μου και όλοι περίμεναν μέχρι να γυρίσει το ασθενοφόρο,
παρά για μένα και τον εξοπλισμό μου που άλλωστε τα έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Είμαι πολύ τυχερός για την αλεξίσφαιρη αγορά μου και
ευγνώμων για την ύπαρξη του ΑΒ ,που χάρις σ αυτό,δεν είμαι μόνος στο σκοτεινό σοκάκι που λέγεται Aprilia.  :kalo:
Αν δεν ήταν το αποκούμπι του ΑΒ να ξέρω ότι έχω κάπου να πατήσω,
δεν θα έσκαγα τα 14 χιλιαρικάκια μου που βρήκα στο δρόμο,στην Aprilia
αλλά σε κάνα τζαπάν και αυτό με όση προσωπική ξενέρα συνεπάγεται.

Οπαδός της Aprilia δεν είμαι,γιατί δεν είμαι κολλημένος με την εταιρία.
Ούτε και μ@λ@κ@ς είμαι,(νταξ μπορεί να δείχνω  :P)είμαι καταναλωτής και έχω τεράστια αναλογική δύναμη,
εάν συνασπιστώ κάτω από κοινή ασπίδα(βλέπε ΑΒ).....  ;)

Φιλικά και κακγουριλίδικα συνάμα,
 :bye:

Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.


Όχι τώρα, κοιτάζομαι στον καθρέπτη...  :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης