Καταρχήν ...να πώ και γω πως συμφωνώ με τον Βύρωνα σε πολλά απλα ..εχω μια αρκετά διαφοροποιημένη άποψη και όσο και να θέλω να κρατήσω χαμηλούς τόνους δεν είναι δυνατό.
Αγαπητοί φίλοι ...αν αναλογιστούμε τι άλλαξε τα τελευτάια χρόνια, θα δούμε πως δεν άλλαξαν πολλά . Σε καποια στιγμή η Απριλια Ελλας έκανε φανερή την μέχρι τότε ανύπαρκτη παρουσία της . Ηρθε ένας νέος αέρας και μια νέα πνοή που μας άφησε να ελπίζουμε σε πολλα. Αν εξαιρέσει κανείς ..την αποθήκη ανταλλακτικών ( θετικό βήμα ) ουσιαστικά τίποτα δεν άλλαξε. Γιατι όπως λέει και ο φίλτατος shivermaniac όλα βασίζονται στην μεγιστοποίηση του κέρδους μεσω αυξησης των πωλήσεων με κάθε τίμημα .
Ολα αυτά έχουν ενα κόστος , και το κόστος ...αγαπητοί φίλοι είναι όλα αυτά που ζουμε τόσα χρόνια τώρα. Διότι γιατί η Απρίλια να έχει αλλη αντιμετώπιση απο άλλες πολυεθνικές και μη εταιρίες . Ναι είμαστε πελατες ....και σαφώς έχουμε δικαιώματα αλλα ειλικρινά ποιος απο μας βρήκε
εύκολα άκρη με οποιαδήποτε άλλη εταιρια ???
Μαλλον κανείς . Και δεν θα βρεί εύκολα μιας και οι εταιρίες ...διαθέτουν ένα σωρό όπλα εναντίον του πελάτη. Τόσα όπλα όσα δεν φανταζόμαστε. ( Δεν συμφωνώ με αυτό αλλα είναι μια πικρή πραγματικότητα).
Προσωπικά έχω βαρεθεί όπως όλοι μας να απαντάω σε ερωτήσεις του στυλ "Καλά, τα Απριλια αλλα χαλανε " ή " Ανταλλακτικα και συνεργεία βρίσκετε ?? " Και εκατοντάδες ..άλλες ερωτήσεις που δέχομαι απο φίλους και γνωστούς και αφορούν τα μηχανάκια και την Απρίλια.
Και τι απαντήσω ...Οτι τα μηχανάκια είναι πολυ καλά, αλλα ο συνδυασμός ....μηχανικών - dealers - Aπρίλια ειναι θανατηφόρος ???
Τι να απαντάω οτι άσχετοι μηχανικοί , κακοί dealers και μια Απρίλια που σιωπηρά εγκρίνει όλο αυτό το χάλι, χαλάνε εστω και το όποιο όνομα ...έχει η εταιρία ????
Τι να απαντήσω ???
Ειλικρινά δυστυχώς φίλοι μου ενας κούκος ( βλεπε γνωστό μέλος του ΑΒ ) δεν αρκεί για να φέρει την άνοιξη . Ουτε 2-3 μηχανικοί που κάνουν τέλεια δουλειά,ουτε 3-4 dealers σοβαροί βοηθούν την εικόνα της εταιρίας .
Αλλα ουτε και η Απριλια Ελλας ...βοηθάει την εικόνα της εταιρίας , μιας και ουσιαστικά πέραν μιας επικοινωνιακής καταιγίδας και κάποιων μαρκετίστικων κόλπων ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα του όλου έργου. Και όχι μόνον αυτό ....αλλα όταν μια εταιρία δίνει καποιες υποσχέσεις και δεν τις τηρεί ....ποιος σοβαρός άνθρωπος θα σεβαστεί το ελάχιστο ???????
Προσωπικά δεν έχω τιποτα να κερδίσω ή να χάσω αλλα 20 ,30 ,100 τρελλαμένοι με τα μηχανάκια μας (και οχι με την
Απρίλια ) και ενα Aprilia Bikers δεν αρκουν για να συντηρήσουν την εικόνα μιας εταιρίας.
Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί και η ερώτηση αναφέρεται σε όλους .
Πόσοι θα είχαν αγοράσει Απρίλια και θα είχαν Απρίλια αν δεν υπήρχε το ???
Δεν θα απαντήσω μιας και για μένα η απάντηση είναι προφανής . Απο τις μέρες που η Απρίλια ήταν ανύπαρκτη μέχρι και σήμερα. Και νομίζω πως το ΑΒ εχει κάνει πολλα περισσότερα απο μια απλή ψυχολογική υποστήριξη .
Δυστυχώς ή ευτυχώς προσωπικά ανήκω στην κατηγορία των τρελλαμένων με τα μηχανάκια που καβαλάω και με το ΑΒ (και ουχί με τίποτα άλλο ). Στηρίζω και θα στηρίζω το ΑΒ και ουχί τίποτε άλλο. Και ως άνθρωπος δύσπιστος και σκεπτόμενος δεν "μασάω" απο κάθε είδους επικοινωνιακές καταιγίδες και μαρκετίστικα κόλπα καθώς και υποσχέσεις κάθε είδους που δυστυχώς έμειναν στις καλένδες.
Οπότε για μένα όσο και αν με δυσαρεστεί το γεγονός πως είμαι δέσμιος όλων όσων αναφέρει ο Βυρωνας και άλλοι , πιστεύω πως δεν ενδιαφέρει καμμιά εταιρία ( Απριλια συμπεριλαμβανομένης ) ο πελάτης και το after sales support. Το μόνο που νοιάζει είναι οι πωλήσεις και τα νούμερα με κάθε κόστος.
Και ερωτώ, τα καινούργια μηχανάκια ( Πηγασοι , ντορσο , Σιβερ ) είναι εκπληκτικά αλλα πόσα θα μείνουν ζωντανά με τέτοιες συμπεριφορές και τέτοια αντιμετώπιση ????
Πόσοι απο όλους αυτούς που αγόρασαν ενα πανέμορφο μηχανάκι και είναι δέσμιοι όλων αυτών των προβλημάτων θα μείνουν με το μηχανάκι τους? 'Η πόσοι απο αυτούς θα συνέστειναν σε άλλους ....το εν' λόγω μηχανάκι ??
Γιατι για να αλλάξει κάτι ουσιαστικά, πρέπει να αλλάξει η αντιμετώπιση και η οργάνωση απέναντι σε όλους μας ....και απο όλους (μηχανικούς - dealers - Aπρίλια ) .
Οσο δεν αλλάζουν τα πράγματα απο την βάση τους , μην περιμένετε να αλλάξει τίποτα.
Οπότε μάλλον στο μ@λ@κας πάω .......και ουχί στο Απριλιανός οπαδός .
Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως καθε σύγκριση στις συμπεριφορές και στην αντιμετώπιση με άλλες εταιρίες είναι ατυχής μιας και ο καθένας ( μιλαω για κάθε αντιπροσωπεία ) έχει λερωμένη την φωλιά της με κάποιο τρόπο.
Εμας εδω, μας ενδιαφέρει το τί κανει η Απρίλια και μόνο αυτή και αυτή θέλουμε να βελτιώσουμε. Αυτήν και όλο το έργο κάτω απο αυτήν .
Και για μια ακόμη φορά αναφέρω πως θα ήθελα απαντήσεις ....επίσημες όπως είπε και ο Μάκης .
Και για να μην ξεχνιόμαστε
LONG LIVE