0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

LIANA

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #60 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:39:34 μμ »
Η απάντηση είναι καθαρά ΜΑΛΑΚΑΣ!!! Εγώ τουλάχιστον έτσι νοιώθω που έμπλεξα με τους Ιταλούς και Ελληνες αντιπρόσωπους τους.

Από τον Μάρτιο που πήρα Αprilia για πρώτη και σίγουρα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορά έχω μετανοιώσει 10000 φορές!!! Και δεν είναι μόνο για τα δύο προβλήματα που έβγαλε - εως τώρα - η δική  μου μηχανή, αλλά κυρίως για τον θυμό και την αδικία που αισθάνθηκα εξαιτίας της!!! Συναισθήματα που δεν γουστάρω καθόλου.

Δεν γίνεται να παίρνεις καινούριο μηχανάκι και να χαλάει είτε από ηλεκτρικά είτε από Μπιέλλα/Στροφάλο??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :psdof: Εκεί σκοτώνεσαι κιόλας χαλαρά δηλαδή και ποιος και από που να ζητήσει τα ρέστα μετά!!  

Κατ' εμέ ο φίλος σου Βύρωνα πρέπει πέρα από την άμεση βλάβη ή την αντικατάσταση της μηχανής να προχωρήσει σε αγωγή για ψυχική οδυνη χαλαρααααααααα όμως!!! Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα.  :ohyes: και ας πάρει και 2 ή και 20 χρόνια

Τώρα όσο για την αντιμετώπιση της Αprilia Hellas δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό, γιατί σε εμένα μέχρι στιγμής ήταν άψογοι...στα λόγια τουλάχιστον...γιατί τις πράξεις δεν τις έχω δει ακόμα  :thnk:
Αναμένω ακόμα από 12 Μαίου...όταν γίνουν και οι ανάλογες πράξεις θα σας ενημερώσω σχετικά....

Προσωπικά έχω γίνει ο χειρότερος δυσφημιστής των Aprilia και όποιος με ρωτάει του λέω μακριαααααααααα....αυτό ας το ακούσουν οι άνθρωποι της και ας κοιτάξουν να με απομακρύνουν ΑΜΕΣΑ δίνοντας μου πίσω τις 8000 που έδωσα ώστε να πάρω ένα αξιόπιστο ιαπωνικό μηχανάκι και να ησυχάσω κι εγώ και αυτοί  :ohyes:  

Δεν με νοιάζουν ούτε οι υποσχέσεις για καλυτέρευση των υπηρεσιών, ούτε η μεγάλη αλλά προφανώς άδεια αποθήκη που έγινε. Με νοιάζει η ουσία. Και η ουσία είναι ότι περιμένω 4 μήνες τα πινία και ότι αν χτύπα ξύλο πάθει κάτι το μηχανάκι δεν υπάρχει ανταλλακτικό εδώ. Ούτε η διαμάχη Piaggio - Aprilia με ενδιαφέρει. Γιατί υπάρχει διαμάχη και είναι σαφές. Αυτά είναι δικά τους θέματα και να τα λύσουν μόνοι τους. Να κόψουν το λαιμό τους και είτε να φτιάχνουν αξιόπιστα μηχανάκια είτε να το κλείσουν το μπ@@@λο τους ως ανίκανο να παράγει σωστές μηχανές και να τις στηρίξει after sales και να ησυχάσουμε όλοι!!!

Σκέφτομαι ότι αν αυτός ο 25χρονος άνθρωπος δεν μπορούσε να σταματήσει το μηχανάκι του και σκοτωνόταν τι θα λέγαμε τώρα???? Αν ήμουν εγώ? Εσύ??? Παραπάει...έως τώρα νόμιζα ότι μιλάγαμε για τις γ@@@μημένες παιδικές ασθένεις αλλά εδώ βλέπω ότι το πράγμα σοβαρεύει επικύνδυνα!!! Μπιέλα??? Σε ολοκαίνουριο μηχανάκι χωρίς να έχει κάνει καν το πρώτο service!!!! Γιατί???? Δεν είχαν βάλει λάδια στον κινητήρα και το παρέδωσαν???? Τι έγινε??? όπως και να έχει μηχανικός δεν είμαι και δεν θα γίνω αλλά εδώ το θέμα βρωμάει και βρωμάει πολύ!! Τελικά οι μόνοι τυχεροί που όλοι εμείς πήραμε Αprilia είναι οι μηχανικοί της γιατί έχουν πολύ δουλειά και άρα πολλά φράγκα  :ohyes: :ohyes:
Μόνο που εμείς δεν έχουμε μηχανές.... :psdof: :psdof:

 Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.

Στείλτο τώρα γιατί σε λίγο θα πω χειρότερα λέμεεεεεεεεεε

*

kompimen

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #61 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:40:14 μμ »
καταρχην να ξεκαθαρισω 1) οτι δεν ειμαι οπαδος για κανεναν & για τιποτα και
 2)οτι αντιλαμβανωμε την απογνωση του φιλου μας.

στο θεμα μας τωρα,τα παπριλια  ηταν και ειναι μηχ/κια  σχεδιασμενα με βαση την εμπορικη επιτυχια και γνωμονα το κερδος, χωρις ομως την απαραιτητη προσοχη στη συναρμογη των δομικων τμηματον τους και ανυπαρκτο ποιοτικο ελεγχο με οτι αυτο συνεπαγετε.
ειναι λοιπον πολυ φυσικο μοτερ "αποκλειστικα παπριλια" να σπαει για πλακα αλλο αν πολυ το συγχεουν με τα μοτερ των mille tuono που ουδεμια σχεση εχουν.

τι θελω να πω, οτι οποιος παιρνει dorso shiver και γενικα aprilia piaggio πρεπει εν μερη να περιμενει τετοιες ηττες και σοβαρες παιδικες ασθενειες


Τότε να σε όποιον μας ρωτά να του λέμε πως αν θέλει μηχανάκι για 12 μήνες το χρόνο και όχι για 9 το πολύ να μην πάρει απρίλια??????

δε συμφωνώ μαζί σου , όταν πληρώνεις κάτι θα πρέπει να λειτουργεί είτε είναι απρίλια είτε κύμκο!!!!!

πιστεύω πως ιδιαίτερα από αυτό το φόρουμ έχουμε υποστηρίξει πολύ την εταιρεία χωρίς το παραμικρό όφελος.
είναι καιρός να μας ανταποδόσουν τουλάχιστον τα αυτονόητα, τουάχιστον σεβασμό!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #62 - : Ιούλιος 24, 2008, 12:43:54 μμ »
Αν δεν υπήρχε το AB πολύ απλά εγώ δεν θα τον αγόραζα τον Δράκο.
Μπορεί να έμενα με το απωθημένο της μη αγοράς του dream machine,
αλλά τουλάχιστον δεν θα είχα το,έστω και μικρό λόγω rottax,καθημερινό μικρό μου άγχος.
Και πήρα τον Δράκο γιατί έψαξα απο εδώ μέσα και βρήκα ότι είναι αλεξίσφαιρο μοτόρι.
 
Όπως επίσης δεν θα κατέβαινα στο meeting,αν δεν συμμετείχε το ΑΒ,
για να γράψω τουλάχιστον 200 χλμ μέσα στην πίστα το Σάββατο και πόσα άλλα ακόμη τη Κυριακή,
αλλά ας όψεται το ένα ζευγάρι γάντια άχρηστα μαζί με το χαρακωμένο κράνος...  :cry:
Ήξερα ότι όλοι σχεδόν από το αγαπημένο ΑΒ μας θα ήταν εκεί να μοιραστώ μαζί τους την χαρά μου
και να περάσω καλά παρέα με άτομα που ξέρω πως μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για τις μοτοσυκλέτες.
Πιο πολύ στεναχωρήθηκα για το ότι σταμάτησε το event για πάρτι μου και όλοι περίμεναν μέχρι να γυρίσει το ασθενοφόρο,
παρά για μένα και τον εξοπλισμό μου που άλλωστε τα έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Είμαι πολύ τυχερός για την αλεξίσφαιρη αγορά μου και
ευγνώμων για την ύπαρξη του ΑΒ ,που χάρις σ αυτό,δεν είμαι μόνος στο σκοτεινό σοκάκι που λέγεται Aprilia.  :kalo:
Αν δεν ήταν το αποκούμπι του ΑΒ να ξέρω ότι έχω κάπου να πατήσω,
δεν θα έσκαγα τα 14 χιλιαρικάκια μου που βρήκα στο δρόμο,στην Aprilia
αλλά σε κάνα τζαπάν και αυτό με όση προσωπική ξενέρα συνεπάγεται.

Οπαδός της Aprilia δεν είμαι,γιατί δεν είμαι κολλημένος με την εταιρία.
Ούτε και μ@λ@κ@ς είμαι,(νταξ μπορεί να δείχνω  :P)είμαι καταναλωτής και έχω τεράστια αναλογική δύναμη,
εάν συνασπιστώ κάτω από κοινή ασπίδα(βλέπε ΑΒ).....  ;)

Φιλικά και κακγουριλίδικα συνάμα,
 :bye:

Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.


Όχι τώρα, κοιτάζομαι στον καθρέπτη...  :D


 :kalo:  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Ευγε ΔΡΑΚΕ !!!!!

*

CAPOMAN

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #63 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:05:12 μμ »
Αν και δε δικαιούμε να ομιλώ γιατί καβαλώ τζαπάν τώρα, εν τούτοις θα αναφέρω ότι αν δεν υπήρχε το παρόν φόρουμ δε θα γόραζα ποτέ Απρίλια. Ο λόγος που αγόρασα τζαπάν δεν έχει σχέση με την αξιοπιστία αλλά με επιδόσεις (πέρα από στροφάκιας είμαι και τελικάκιας), δε σας κρύβω δε πως ο απότερος μου σκοπός ήταν το καινούργια V4 της Απρίλια, Επειδή όμως υπάρχει και μία εμπειρία ποτέ δε θα έπαιρνα μια καινούργια μηχανή αν δε περάσουν τουλάχιστον 12-15 μήνες για να μάθω τι παίζει με την αξιοπιστία. όλοι ξέρουμε ότι ο κινητήρας της απρίλια είναι σπάνιο έως ανήκουστο να σπάσει για τα ηλεκτρολογικά πηγαίναμε στο Μπίλι και τελείωνε η Μπουγάδα αλλά να σπάσει κινητήρας?????????
Μήπως η Απρίλια αρχίζει να καταστρέφει το δυνατό της χαρτί γιατί αν σπείρης την αμφιβολία τότε χάνεις όχι έναν αλλά 10 πελάτες..

Ο λόγος που από φανατικός σουζουκάκιας άλλαξα ήτανε κάτι κομμένο λαιμοί 2(που είδα με τα ματάκια μου εγώ) και άκουσα και για κάτι άλλα...

Αλλά δεν είναι επί του παρόντος.

Το θέμα είναι ότι το παληκάρι δε χτύπησε ευτυχώς γιατί αν έπεφτε σίγουρα θα σηζητούσαμε άλλα.


Για να δούμε το V4.............

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #64 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:07:09 μμ »
Αν δεν υπήρχε το AB πολύ απλά εγώ δεν θα τον αγόραζα τον Δράκο.
Μπορεί να έμενα με το απωθημένο της μη αγοράς του dream machine,
αλλά τουλάχιστον δεν θα είχα το,έστω και μικρό λόγω rottax,καθημερινό μικρό μου άγχος.
Και πήρα τον Δράκο γιατί έψαξα απο εδώ μέσα και βρήκα ότι είναι αλεξίσφαιρο μοτόρι.
 
Όπως επίσης δεν θα κατέβαινα στο meeting,αν δεν συμμετείχε το ΑΒ,
για να γράψω τουλάχιστον 200 χλμ μέσα στην πίστα το Σάββατο και πόσα άλλα ακόμη τη Κυριακή,
αλλά ας όψεται το ένα ζευγάρι γάντια άχρηστα μαζί με το χαρακωμένο κράνος...  :cry:
Ήξερα ότι όλοι σχεδόν από το αγαπημένο ΑΒ μας θα ήταν εκεί να μοιραστώ μαζί τους την χαρά μου
και να περάσω καλά παρέα με άτομα που ξέρω πως μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για τις μοτοσυκλέτες.
Πιο πολύ στεναχωρήθηκα για το ότι σταμάτησε το event για πάρτι μου και όλοι περίμεναν μέχρι να γυρίσει το ασθενοφόρο,
παρά για μένα και τον εξοπλισμό μου που άλλωστε τα έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Είμαι πολύ τυχερός για την αλεξίσφαιρη αγορά μου και
ευγνώμων για την ύπαρξη του ΑΒ ,που χάρις σ αυτό,δεν είμαι μόνος στο σκοτεινό σοκάκι που λέγεται Aprilia.  :kalo:
Αν δεν ήταν το αποκούμπι του ΑΒ να ξέρω ότι έχω κάπου να πατήσω,
δεν θα έσκαγα τα 14 χιλιαρικάκια μου που βρήκα στο δρόμο,στην Aprilia
αλλά σε κάνα τζαπάν και αυτό με όση προσωπική ξενέρα συνεπάγεται.

Οπαδός της Aprilia δεν είμαι,γιατί δεν είμαι κολλημένος με την εταιρία.
Ούτε και μ@λ@κ@ς είμαι,(νταξ μπορεί να δείχνω  :P)είμαι καταναλωτής και έχω τεράστια αναλογική δύναμη,
εάν συνασπιστώ κάτω από κοινή ασπίδα(βλέπε ΑΒ).....  ;)

Φιλικά και κακγουριλίδικα συνάμα,
 :bye:

Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.


Όχι τώρα, κοιτάζομαι στον καθρέπτη...  :D


 :kalo:  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Ευγε ΔΡΑΚΕ !!!!!

 :bow: α, να γεια σου.... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #65 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:07:09 μμ »
Να απαντήσω σε κάποια απ΄τα ποστάκια και να ευχαριστήσω για την ανταπόκριση που βρήκε το θέμα.

@gasotis και τα παιδιά που ανέφεραν για τις άλλες αντιπροσωπίες : Σε μεγάλο βαθμό υπάρχουν παρόμοια περιστατικά παντού. Κάποια λύνονται άμεσα με την καλή διάθεση που δείχνει προς τον πελάτη της η αντιπροσωπία, και κάποια δεν λύνονται καταλήγοντας στα δικαστήρια, ή στην παραδοχή του άτυχου ότι την πάτησε και κοιτάζει να το ξεφορτωθεί at any cost. Εμας μας ενδιαφέρει μόνο πως θα μπορούσε να βελτιωθεί η απριλια μιας και σ΄αυτήν τα ακουμπήσαμε. Σωστά;

@ Προς τα παιδιά με τα respect και τα μπράβο. Δεν έκανα τίποτα περισσότερο απ΄ότι θα έκανε κάθε δυσαρεστημένος καταναλωτής που δεν μπορεί να κλείνει τα μάτια. Εχω γράψει 1500+ ποστ εδώ με ελάχιστο σπαμ, προκειμένου να βοηθήσω τα παιδιά που θέλουν να μάθουν κάτι παραπάνω για τα μηχανάκια μας. Εχω φάει πάρα πολλές ώρες στο moto.gr προκειμένου να φτιάξω μια κατηγορία για τα aprilia καθώς πιστεύω πάρα πολύ στην αξία της διακίνηση της δωρεάν πληροφορίας μέσω του Internet.
Κατα συνέπεια θεωρώ ότι αυτή η γνώση δεν πρέπει να (αυτο)λογοκρίνεται απ΄το όποιο συναίσθημα έχουμε μια κάποια εταιρία (Forums are a clearing house for information on problems, not a group masturbation area).
Φόρουμ με μέλη που χαϊδεύει ο ένας τον άλλο λέγοντας μεταξύ τους τι γαμάτα μηχανάκια έχουν δεν είναι φόρουμ, αλλά λέσχη.
Θα ήμουν μεγάλος ξεφτίλας αν την ίδια στιγμή που κάνω sticky τα σπασμένα μοτέρ της BMW στο moto.gr ερχόμενος σε σύγκρουση με τους κατόχους BMW που δεν θέλουν να σπιλώνεται η πτερωτή έλικα, να έκανα γαργάρα ένα πρόβλημα που γνωρίζω από 1ο χέρι στα aprilia.

@RSVF & NitroArgi: (Για τα λάστιχα): Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τι θα γίνει. Πες ότι πήγα σε ένα διήμερο Track Day με φίλους και τα έλιωσα. Όχι φυσικά ότι θα με χάλαγε αν τα έπαιρνα, καθώς τα Μetzeler μου μετά το 2ήμερο έγιναν  FUBAR (Fucked Up Beyond All Recognition). Δεν ξέρω βέβαια αν το βλέπουν και τα υπόλοιπα παιδιά με τον ίδιο τρόπο.

@ shivermaniac: Φυσικά και δεν περιμένω από καμμιά πολυεθνική που έχει να δώσει λόγο στους μετόχους της να με αγαπήσει, ή να μου βάλει προδέρμ στον ποπό. Λόγω δουλειάς (διαχείριση επενδύσεων)  ξέρω πάρα πολύ καλά και από πρώτο χερι το πως δουλεύουν οι managers και τι σημασία έχει η μεγιστοποίηση του κέρδους. Δεν υπάρχει συναισθηματισμός φίλε μου.
 Ασχετα με το αν είναι καλυμμένοι πίσω από νομικές ρήτρες, υπάρχουν πάρα πολλά που μπορεί να διεκδικήσει ο αγοραστής ελαττωματικού προϊόντος αν έχει το κουράγιο να τραβηχτεί. Νομίζω ότι έχεις δει το ποστ του Nikos650 «Από τις διατάξεις των άρθρων 513, 522, 534, και 540 του ΑΚ προκύπτει ότι ο αγοραστής κατά τις περιπτώσεις που υφίσταται ευθύνη του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, δικαιούται κατ' επιλογή του, 1) είτε να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο απαλλαγμένο  από ελαττώματα ή που φέρει τη συνομολογηθείσα ιδιότητα, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, 2) είτε να απαιτήσει τη μείωση του τιμήματος , 3) είτε να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (αναστροφή πώλησης) εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα»


Νομίζω ότι ένα διαλυμένο μοτέρ είναι επαρκής λόγος για να διεκδικήσει κάποιος ακόμα και αναστροφή πώλησης.
Αυτοί έχουν δικηγόρους, και εμείς το δίκιο. Κατά τα άλλα συμφωνώ με το ποστ του Νίκου.


Το πρόβλημα στο "πρόβλημα" τελικά δεν είναι κάποιος η κάποιοι συγκεκριμένοι, αλλά γενικά η δομή κι ο τρόπος λειτουργίας κι αντιμετώπισης του "πελάτη" από την εταιρία.
Σίγουρα δεν είμαστε μέσα για να ξέρουμε αυτές τις λεπτομέρειες αλλά σίγουρα δεν είμαστε εμείς οι πελάτες υπεύθυνοι που θα τους πούμε τι να κάνουν. Αν δεν ξέρουν τι να κάνουν ας δουν επιτέλους γύρω τους τι συμβαίνει. Ξεκίνησαν στην ουσία πριν ένα χρόνο ένα "άνοιγμα" προς τον κόσμο. Αυτό το "άνοιγμα" πέτυχε κι αντί να το εκμεταλλευτούν μακροπρόθεσμα προσπάθησαν να πουλήσουν και μόνο να πουλήσουν, λες κι αυτό θα κράταγε για πάντα.
Δε λέω, έτσι πρέπει να κανει μια εταιρία, να πουλάει αλλά ταυτόχρονα μαζί με τις πωλήσεις να υπάρχει και το "μετά". Δυστυχώς το "μετά" το άφησαν για....μετά.


@saddle69: Ρε Αλέξη δεν κατάλαβα πραγματικά που διαφωνούμε. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι το 1ο πόστ μου το εξέλαβες ως γκρίνια προς την aprilia hellas ότι δεν μας προσέχει και δεν μας χαϊδεύει. Προσωπικά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Το μόνο που απαιτώ απ΄αυτούς είναι να φέρονται ως επαγγελματίες στις υποχρεώσεις τους και να μην με βλέπουν ως αρπαχτή.
Το 1ο ποστ μου είχε ως αποδέκτες εμάς και μόνο, που λόγω της σχέσης μας με την εταιρία, είχαμε αρχίσει να ωραιοποιούμε την κατάσταση που επικρατεί εκεί. Σαν να πετάω μια πέτρα στην λιμνούλα ένα πράγμα. Εύχομαι να διαβαστεί το θέμα από όσους πρέπει, για να καταλάβουν ότι όσα κάνουν δεν είναι αρκετά.
Φυσικά και εξακολουθώ να γουστάρω τα aprilia ως μοτοσυκλέτες, φυσικά εξακολουθώ να λατρεύω το Tuono μου και να το θεωρώ ένα απ΄τα καλύτερα μηχανάκια που υπάρχουν στην αγορά και το καλύτερο naked της αγοράς μακράν και φυσικά θα ήμουν άδικος αν έλεγα ότι μου έχει βγάλει το παραμικρό ή ότι είχα πρόβλημα με τα ανταλλακτικά όταν τα χρειάστηκα. Δεν σου κρύβω όμως ότι κάποιες στιγμές, θα ήθελα το μηχανάκι μου να έγραφε άλλο κατασκευαστή στο ντεπόζιτο.

Προς τα υπόλοιπα παιδιά που ανέφεραν επιστολές διαμαρτυρίας κλπ. Παίδες tnx, αλλά το συγκεκριμένο θέμα παραείναι κραυγαλέο για να χρειαστεί και κινητοποίηση. Το θέμα είναι απλό και ας μην το ξεχνάμε.

Κυκλοφορία μοτοσυκλέτας 30 Ιουνίου 2008
Ακινητοποίηση μοτοσυκλέτας 12 Ιουλίου 2008.

Το μηχανάκι τσούλησε 12 ημέρες και ήδη είναι στον πάγκο περισσότερες μέρες απ΄αυτές που πέρασε στον δρόμο. Με όση καλή διάθεση και αν υπάρχει, όταν σου λένε ότι Θααααα δούμε (12 μέρες - 2μήνες - του αγίου .....) θα μας κάνουν τη χάρη  :h22:..... έεεεε τους τη φοράς τη (βαρεμένη) μπιέλλα μενταγιόν. Δεν τους τη φοράς;  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2008, 01:10:38 μμ από Byron »

*

LIANA

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #66 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:16:51 μμ »
Τους την φοράς φίλε Βύρωνα...τους την φοράς και πάλι λίγο θα είναι... :ohyes:

*

Yiannis

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #67 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:32:43 μμ »
Καταρχην Βυρωνα υπομονη στον φιλο κ ευχομαι ολα να πανε κατευχην.

Διαφωνω στην ιδεα να μην συγκρινουμε την Απριλια με τους αλλους κατασκευαστες. Συγκρινοντας θα καταλαβουμε οτι μιλαμε για Γιαπωνεζικους κολοσσους κ ενα μικρο εργοστασιο στο Νοαλε που εξαγορασε η Piaggio. Τα μεγεθη ειναι διαφορετικα. Περιστατικα παρομοια, παρα πολλα. Βυρωνα εσυ που εισαι κ σε αλλα φορουμ, θα θυμασαι την περιπετεια του παιδιου που του εσκασε ο κινητηρας του SV (αληθεια ξεμπερδεψε με τα δικαστηρια;), ή του ανθρωπου που εδωσε 26000+  ευρω για να παρει την BMW, η οποια ποτε δεν δουλεψε σωστα κ η συμπεριφορα της αντιπροσωπειας τον οδηγησε στο νοσοκομειο με προβλημα υγειας! Για να μην μιλησω για πλαισια που κοβονται για πλακα.

Αφου ξεκαθαρισουμε τα μεγεθη παμε στο πιο σημαντικο, στην συμπεριφορα της Απριλια κ στην αντιμετωπιση των αγοραστων. Εκει ρολο δεν παιζει το μεγεθος της εταιριας. Παιζουν ρολο οι αρχες που την διεπουν. Ποιες ειναι λοιπον αυτες οι αρχες; Υπαρχουν; Το κερδος; Ο παραγοντας ανθρωπος λαμβανεται υποψιν; Αν ειναι το κερδος, τοτε καποιος να πει στους τεχνοκρατες της Απριλια οτι κανουν καποιο λαθος. Κερδος δεν ερχεται μονο απο τις πωλησεις, ερχεται με τη καλη σχεση με τον πελατη κ την υποστηριξη του μετα την αγορα. Καποιος ανεφερε την Toyota. Καμια σχεση. Ηταν η πρωτη εταιρια που ακολουθισε μεθοδους AGILE που ειναι τελειως πελατοκεντρικη προσεγγιση κ εγινε κολοσσος, παροτι στην αρχη δεν πηγαινε καθολου καλα.

Το οτι τα πραγματα στην Απριλια εχουν καλυτερεψει ειναι γεγονος. Στη θεωρια εχουν καλυτερεψει. Γιατι, τι να την κανω την μαντρα ανταλακτικων κ το “fully computerised” συστημα παραγγελιων, οταν ο «μαστορας» φτιαχνει τις μηχανες εν ετη 2008 με σφυρι κ καλεμι, κ η μονη επαφη που εχει με computer ειναι με το κομπιουτερακι που κανει το αθροισμα για το κουστουμι που σου ραβει; Κ ξερεις πιο ειναι το θεμα; Δεν φταιει αυτος! Φταιει η Απριλια που τον εχει ακομη εξουσιοδοτημενο, που δεν του κανει ελεγχο για τις παρεχομενες υπηρεσιες, που δεν τον εχει στειλει ΠΟΤΕ για εκπαιδευση στους καινουριους κινητηρες-συστηματα γκαζιου κλπ. Η μηπως δεν χρειαζεται η εκπαιδευση γιατι ειναι μαστορας; Δεν σας θυμιζει λιγο δημοσιο αυτο; Το οτι εχουν βρεθει 2 ευσυνειδητα ατομα κ κανουν σωστα τη δουλεια τους, μονο ως ευτυχης συμπτωση μπορει να ληφθει.

Μολις καταλαβα οτι γραφω «σεντονι» κ θα χαθει το νοημα. Οποτε:

-Ευθυνες της Απριλια; Πολλες. Το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι κ εμας τους καταναλωτες δεν μας ενδιαφερει γιατι ειμαστε η «ουρα»
-Επιστολη διαμαρτυριας; Οχι παλι. Θελετε να σας πω απο τωρα την απαντηση;
-Δυναμη σαν καταναλωτες; Μεγαλη. Υπομονη να εχεις να διεκδικησεις τα αυτονοητα...
-Μαλακας; Ισως, μερικες φορες, αλλα οχι επειδη πηρα Απριλια. Ξερω τι πηρα κ γιατι το πηρα. Προσωπικα το δικο μου το λατρευω! (βεβαια οπως ειπε ο NitroArgi αλλο 8 χρονια εξελλιξης αλλο 1)
-Οπαδος; Με τιποτα! Μονο αν ειχα κερδος. Τοτε εβαζα κ την Ιαπωνικη σημαια στο Τουονο χωρις ιχνος ντροπης ή ενδοιασμου!

*

kompimen

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #68 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:34:37 μμ »
τελικά για να καταλάβω τι μας πειράζει περισότερο , το ότι δεν υπάρχει ποιοτικός έλεγχος στην εταιρεία και τα μηχανάκια χαλάνε ή ότι μα γράφουν στα α........α τους όταν αυτό συμβαίνει????

*

LIANA

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #69 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:35:55 μμ »
τελικά για να καταλάβω τι μας πειράζει περισότερο , το ότι δεν υπάρχει ποιοτικός έλεγχος στην εταιρεία και τα μηχανάκια χαλάνε ή ότι μα γράφουν στα α........α τους όταν αυτό συμβαίνει????

Εμένα όλα φίλε!! Εσένα?

*

Drakos

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #70 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:43:51 μμ »
Ρε Byr0n το μηχανάκι το είχε στρώσει ο φίλος σου ?
Γιατί το μανουάλι που είδα,λέει 6.000 rpm για τα πρώτα 1.000 χλμ. (6.000 rpm = 125 klm/h +-)
Άρα εάν πήγαινε με 130-140,αντιστοιχεί με περίπου 7.500 rpm min.
Στις 8.000 rpm,το κοντέρ γράφει περίπου 165 klm/h.
Αυτά τα ρώτησα και μου τα είπε ο George Grat που έχει γράψει ήδη 1.400 χλμ στο Turing mode.
 :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2008, 01:50:25 μμ από Drakos »

*

nasos-v

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #71 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:45:56 μμ »
ετσι μας χαλανε την καρδια και αντε μετα να υποστηρηξεις την εταιρια σε καποιον υποψηφιο αγοραστη που σε ρωταει!!

Βυρωνα ευχομαι να λυθει το προβλημα σε 12 μερες και οχι του αγιου........


argi ,Drako ,νικο : +1000  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

dagger moon

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #72 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:50:17 μμ »
Μια ερώτηση θέλω να κάνω
Πόσα σίβερ και πόσα ντόρσο εχουν πουληθεί;
Και πόσες αναφορές για παιδικες ή μη ασθένειες υπάρχουν;

(σορυ 2 ήταν τελικά)


*

Kavaliwtis

Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #73 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:54:57 μμ »
Ρε Byr0n το μηχανάκι το είχε στρώσει ο φίλος σου ?
Γιατί το μανουάλι που είδα,λέει 6.000 rpm για τα πρώτα 1.000 χλμ. (6.000 rpm = 125 klm/h +-)
Άρα εάν πήγαινε με 130-140,αντιστοιχεί με περίπου 7.500 rpm min.
Στις 8.000 rpm,το κοντέρ γράφει περίπου 165 klm/h.
Αυτά τα ρώτησα και μου τα είπε ο George Grat που έχει γράψει ήδη 1.400 χλμ στο Turing mode.
 :thnk:

Συγνωμη που επεμβαινω στα "οικογενιακα" σας αλλα δεν ειναι ουτε δικαιολογια ουτε επεξηγηση του προβληματος αυτο το πραγμα.

Επισης χαιρομαι που υπαρχει πολυς κοσμος που τα λεει οπως ειναι και δεν υποστηριζει σθεναρα την επιλογη του.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Βλάβη σε Dorso με αίσιο τέλος...
« Απάντηση #74 - : Ιούλιος 24, 2008, 01:57:58 μμ »

 Σε ολοκαίνουριο μηχανάκι χωρίς να έχει κάνει καν το πρώτο service!!!! Γιατί???? Δεν είχαν βάλει λάδια στον κινητήρα και το παρέδωσαν???? Τι έγινε???


Οχι φιλενάδα. Το μηχανάκι είχε κάνει 1ο service (1000 χλμ) 8 Ιουλίου και μέχρι τις 12 που έγινε το συμβάν είχε γράψει μερικές εκατοντάδες χλμ.


τελικά για να καταλάβω τι μας πειράζει περισότερο , το ότι δεν υπάρχει ποιοτικός έλεγχος στην εταιρεία και τα μηχανάκια χαλάνε ή ότι μα γράφουν στα α........α τους όταν αυτό συμβαίνει????


Πως μπορεί κάποιος να μην τα θεωρεί αυτονόητα και τα 2 ?  :thnk:

Ρε Byr0n το μηχανάκι το είχε στρώσει ο φίλος σου ?
Γιατί το μανουάλι που είδα,λέει 6.000 rpm για τα πρώτα 1.000 χλμ. (6.000 rpm = 125 klm/h +-)
Άρα εάν πήγαινε με 130-140,αντιστοιχεί με περίπου 7.500 rpm min.
Στις 8.000 rpm,το κοντέρ γράφει περίπου 165 klm/h.
Αυτά τα ρώτησα και μου τα είπε ο George Grat που έχει γράψει ήδη 1.400 χλμ στο Turing mode.
 :thnk:

Kάτι λιγότερο από 2.000 χλμ είχε κάνει. Η κάβλα που λέγαμε.....

όλοι ξέρουμε ότι ο κινητήρας της απρίλια είναι σπάνιο έως ανήκουστο να σπάσει για τα ηλεκτρολογικά πηγαίναμε στο Μπίλι και τελείωνε η Μπουγάδα αλλά να σπάσει κινητήρας?????????


Δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι διαφορετικό πλέον απ΄το να εξελίξει τον νεο της V2. Όλο το πλάνο μοντέλων των επόμενων χρόνων έχει βασιστεί πάνω στο μοτέρ αυτό.

Τα μικρά της βέβαια (RX-SX) άρχισε πάλι να τα εφοδιάζει με Rotax.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2008, 02:07:53 μμ από Byron »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης