0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
καταρχην να ξεκαθαρισω 1) οτι δεν ειμαι οπαδος για κανεναν & για τιποτα και 2)οτι αντιλαμβανωμε την απογνωση του φιλου μας.στο θεμα μας τωρα,τα παπριλια ηταν και ειναι μηχ/κια σχεδιασμενα με βαση την εμπορικη επιτυχια και γνωμονα το κερδος, χωρις ομως την απαραιτητη προσοχη στη συναρμογη των δομικων τμηματον τους και ανυπαρκτο ποιοτικο ελεγχο με οτι αυτο συνεπαγετε.ειναι λοιπον πολυ φυσικο μοτερ "αποκλειστικα παπριλια" να σπαει για πλακα αλλο αν πολυ το συγχεουν με τα μοτερ των mille tuono που ουδεμια σχεση εχουν.τι θελω να πω, οτι οποιος παιρνει dorso shiver και γενικα aprilia piaggio πρεπει εν μερη να περιμενει τετοιες ηττες και σοβαρες παιδικες ασθενειες
Αν δεν υπήρχε το AB πολύ απλά εγώ δεν θα τον αγόραζα τον Δράκο.Μπορεί να έμενα με το απωθημένο της μη αγοράς του dream machine,αλλά τουλάχιστον δεν θα είχα το,έστω και μικρό λόγω rottax,καθημερινό μικρό μου άγχος.Και πήρα τον Δράκο γιατί έψαξα απο εδώ μέσα και βρήκα ότι είναι αλεξίσφαιρο μοτόρι. Όπως επίσης δεν θα κατέβαινα στο meeting,αν δεν συμμετείχε το ΑΒ,για να γράψω τουλάχιστον 200 χλμ μέσα στην πίστα το Σάββατο και πόσα άλλα ακόμη τη Κυριακή,αλλά ας όψεται το ένα ζευγάρι γάντια άχρηστα μαζί με το χαρακωμένο κράνος... Ήξερα ότι όλοι σχεδόν από το αγαπημένο ΑΒ μας θα ήταν εκεί να μοιραστώ μαζί τους την χαρά μου και να περάσω καλά παρέα με άτομα που ξέρω πως μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για τις μοτοσυκλέτες.Πιο πολύ στεναχωρήθηκα για το ότι σταμάτησε το event για πάρτι μου και όλοι περίμεναν μέχρι να γυρίσει το ασθενοφόρο,παρά για μένα και τον εξοπλισμό μου που άλλωστε τα έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.Είμαι πολύ τυχερός για την αλεξίσφαιρη αγορά μου καιευγνώμων για την ύπαρξη του ΑΒ ,που χάρις σ αυτό,δεν είμαι μόνος στο σκοτεινό σοκάκι που λέγεται Aprilia. Αν δεν ήταν το αποκούμπι του ΑΒ να ξέρω ότι έχω κάπου να πατήσω,δεν θα έσκαγα τα 14 χιλιαρικάκια μου που βρήκα στο δρόμο,στην Apriliaαλλά σε κάνα τζαπάν και αυτό με όση προσωπική ξενέρα συνεπάγεται.Οπαδός της Aprilia δεν είμαι,γιατί δεν είμαι κολλημένος με την εταιρία.Ούτε και μ@λ@κ@ς είμαι,(νταξ μπορεί να δείχνω )είμαι καταναλωτής και έχω τεράστια αναλογική δύναμη,εάν συνασπιστώ κάτω από κοινή ασπίδα(βλέπε ΑΒ)..... Φιλικά και κακγουριλίδικα συνάμα, Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.Όχι τώρα, κοιτάζομαι στον καθρέπτη...
Παράθεση από: Drakos στις Ιούλιος 24, 2008, 12:38:01 μμΑν δεν υπήρχε το AB πολύ απλά εγώ δεν θα τον αγόραζα τον Δράκο.Μπορεί να έμενα με το απωθημένο της μη αγοράς του dream machine,αλλά τουλάχιστον δεν θα είχα το,έστω και μικρό λόγω rottax,καθημερινό μικρό μου άγχος.Και πήρα τον Δράκο γιατί έψαξα απο εδώ μέσα και βρήκα ότι είναι αλεξίσφαιρο μοτόρι. Όπως επίσης δεν θα κατέβαινα στο meeting,αν δεν συμμετείχε το ΑΒ,για να γράψω τουλάχιστον 200 χλμ μέσα στην πίστα το Σάββατο και πόσα άλλα ακόμη τη Κυριακή,αλλά ας όψεται το ένα ζευγάρι γάντια άχρηστα μαζί με το χαρακωμένο κράνος... Ήξερα ότι όλοι σχεδόν από το αγαπημένο ΑΒ μας θα ήταν εκεί να μοιραστώ μαζί τους την χαρά μου και να περάσω καλά παρέα με άτομα που ξέρω πως μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για τις μοτοσυκλέτες.Πιο πολύ στεναχωρήθηκα για το ότι σταμάτησε το event για πάρτι μου και όλοι περίμεναν μέχρι να γυρίσει το ασθενοφόρο,παρά για μένα και τον εξοπλισμό μου που άλλωστε τα έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.Είμαι πολύ τυχερός για την αλεξίσφαιρη αγορά μου καιευγνώμων για την ύπαρξη του ΑΒ ,που χάρις σ αυτό,δεν είμαι μόνος στο σκοτεινό σοκάκι που λέγεται Aprilia. Αν δεν ήταν το αποκούμπι του ΑΒ να ξέρω ότι έχω κάπου να πατήσω,δεν θα έσκαγα τα 14 χιλιαρικάκια μου που βρήκα στο δρόμο,στην Apriliaαλλά σε κάνα τζαπάν και αυτό με όση προσωπική ξενέρα συνεπάγεται.Οπαδός της Aprilia δεν είμαι,γιατί δεν είμαι κολλημένος με την εταιρία.Ούτε και μ@λ@κ@ς είμαι,(νταξ μπορεί να δείχνω )είμαι καταναλωτής και έχω τεράστια αναλογική δύναμη,εάν συνασπιστώ κάτω από κοινή ασπίδα(βλέπε ΑΒ)..... Φιλικά και κακγουριλίδικα συνάμα, Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.Όχι τώρα, κοιτάζομαι στον καθρέπτη... Ευγε ΔΡΑΚΕ !!!!!
Το πρόβλημα στο "πρόβλημα" τελικά δεν είναι κάποιος η κάποιοι συγκεκριμένοι, αλλά γενικά η δομή κι ο τρόπος λειτουργίας κι αντιμετώπισης του "πελάτη" από την εταιρία.Σίγουρα δεν είμαστε μέσα για να ξέρουμε αυτές τις λεπτομέρειες αλλά σίγουρα δεν είμαστε εμείς οι πελάτες υπεύθυνοι που θα τους πούμε τι να κάνουν. Αν δεν ξέρουν τι να κάνουν ας δουν επιτέλους γύρω τους τι συμβαίνει. Ξεκίνησαν στην ουσία πριν ένα χρόνο ένα "άνοιγμα" προς τον κόσμο. Αυτό το "άνοιγμα" πέτυχε κι αντί να το εκμεταλλευτούν μακροπρόθεσμα προσπάθησαν να πουλήσουν και μόνο να πουλήσουν, λες κι αυτό θα κράταγε για πάντα.Δε λέω, έτσι πρέπει να κανει μια εταιρία, να πουλάει αλλά ταυτόχρονα μαζί με τις πωλήσεις να υπάρχει και το "μετά". Δυστυχώς το "μετά" το άφησαν για....μετά.
τελικά για να καταλάβω τι μας πειράζει περισότερο , το ότι δεν υπάρχει ποιοτικός έλεγχος στην εταιρεία και τα μηχανάκια χαλάνε ή ότι μα γράφουν στα α........α τους όταν αυτό συμβαίνει????
Ρε Byr0n το μηχανάκι το είχε στρώσει ο φίλος σου ?Γιατί το μανουάλι που είδα,λέει 6.000 rpm για τα πρώτα 1.000 χλμ. (6.000 rpm = 125 klm/h +-)Άρα εάν πήγαινε με 130-140,αντιστοιχεί με περίπου 7.500 rpm min.Στις 8.000 rpm,το κοντέρ γράφει περίπου 165 klm/h.Αυτά τα ρώτησα και μου τα είπε ο George Grat που έχει γράψει ήδη 1.400 χλμ στο Turing mode.
Σε ολοκαίνουριο μηχανάκι χωρίς να έχει κάνει καν το πρώτο service!!!! Γιατί???? Δεν είχαν βάλει λάδια στον κινητήρα και το παρέδωσαν???? Τι έγινε???
όλοι ξέρουμε ότι ο κινητήρας της απρίλια είναι σπάνιο έως ανήκουστο να σπάσει για τα ηλεκτρολογικά πηγαίναμε στο Μπίλι και τελείωνε η Μπουγάδα αλλά να σπάσει κινητήρας?????????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι