Γεια σας παιδιά, είμαι νέο μέλος του Forum, έχω κάπου 5-6 posts.
Έχω ένα post με θέμα "Σκέφτομαι να πάρω Dors" στην ενότητα για τα Dorsoduro. Το είχα αναρτήσει πριν 3-4 μέρες και τελικά αποφάσισα να το πάρω, παρότι στο εν τω μεταξύ είδα το post από τον DorsoXalkida σχετικά με την διαφυγή λαδιού από τα καρτερ της μηχανής του.
Σήμερα πληρώθηκα κάποια χρήματα, και γυρίζοντας στο γραφείο, είπα να κάτσω λίγο να ξε - ιδρώσω (μπλιάχ!) γιατί γύριζα από τράπεζα.
Ε, άνοιξα το pc και loggara στο site σας. Διάβασα 1-2 post και έπεσε το μάτι μου και σε αυτό.
Υπ'όψιν εκείνη τη στιγμή περίμενα να περάσει κάνα 10λεπτο, να πάω να στον τοπικό αντιπρόσωπο να παραγγείλο τη μηχανή.
Έχοντας διαβάσει όλα τα post, απλά άλλαξα γνώμη. Πολύ ωραίο, αλλά δε θα ήθελα μια μηχανή που από τη μια χάνει λάδια το κάρτερ μετά από 1 μέρα, ή μια μηχανή που σε 2 εβδομάδες (και λιγότερο) σπάει το μοτέρ.
Δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων, ή αίσθημα δικαίου από την κοροϊδία που υφίστασαι ως άνθρωπος, αλλά και θέμα κυρίως ζωής και θανάτου.
Για να αποσαφηνίσω το τελευταίο, σε μηχανή που κολλά το μοτέρ και καινούργια να μου δίναν αμέσως, δε θα την αγόραζα γιατί μπορεί να είχα σκοτωθεί (με πολύ καλές πιθανότητες πιστεύω), από αυτό καθεαυτό το κόλλημα. Ή να έμμενα ανάπηρος. Τότε τη θα την έκανα τη καινούργια? Θα την έβαζα ταφόπλακα, ή θα την έκανα αναπηρικό καροτσάκι?
Φυσικά και σε άλλα μοντέλα άλλων εταιριών συμβαίνουν "αστοχίες υλικού" , αλλά όταν κυκλοφορούν 5,000 από το ένα μοντέλο και 50 από το άλλο, τα 2 στα 5,000 είναι 0,04% ενώ 2 στα 50 είναι 4%.
Τέλος πάντων, αισθάνομαι ειλικρινά πολύ λυπημένος από την ατυχία του φίλου του Βύρων. Θα πρότεινα να μην περιοριστεί στην αντικατάσταση της μηχανής (που το θεωρώ αυτονόητο), αλλά να κυνηγήσει την υπόθεση δικαστικά με το επιχείρημα ότι η δυσλειτουργία της μηχανής έβαλε σε σοβαρό κίνδυνο την σωματική του υγεία. Αν μπορεί ας ζητήσει και από ψυχολόγο εξέταση, να έχει κάποιο έγγραφο που να δείχνει πως επηρεάστηκε και η ψυχική του υγεία από αυτό. Λογικά θα του έχει δημιουργήσει κάποιες φοβίες
Φυσικά υπάρχει και το θέμα της έλλειψης μεταφορικού μέσου, διαφυγόντων κερδών από αυτό, ψυχικής οδύνης, κτλ κτλ κτλ, κάποιος δικηγόρος μπορεί να πει περισσότερα και πιο εμπεριστατωμένα.
Θεωρώ πως αν κυνηγήσετε το θέμα, ακόμη και αν πρέπει να πάτε σε ευρωπαϊκό δικαστήριο, η αντικατάσταση της μηχανής θα είναι μόνο το "κερασάκι στην τούρτα" για την εταιρία.
Τελικά Aprilia = κινέζικα ε? Τότε θα έπρεπε να κάνει 900 ευρώ, όχι 9,000!
A! και κάτι ακόμη. Συμπέρανα πως πολλοί μοτοσυκλετιστές μέλη του Forum υποστήριξαν κάποια πρόσφατη διαφημιστική διοργάνωση της Aprilia Hellas. Επίσης ότι δεν τους αντικαταστάθηκαν τα ελαστικά στις μοτό τους μετά το 2ήμερο λόγω φθοράς που υπέστησαν από τους γύρους στην πίστα στα πλαίσια της διαφήμισης. Θεωρώ πως για να το ζητούν θα πρέπει να τους το είχε υποσχεθεί η εταιρία, αλλά και έτσι να μην είναι, θα έπρεπε να το κάνει, όχι μόνον αυτό αλλά και δωρεάν service. Η υποστήριξη στον πελάτη είναι must για σοβαρές εταιρίες. Η έλλειψη της καταδυκνύει καιροσκόπους και εκμεταλλευτές.
Sorry που δε θα πάρω το Dorsoduro, αλλά δε μπορώ να βάλω τη ζωή μου σε κίνδυνο.
Υ.Γ. Και ήταν τόσο ωραίο το κόκκινο
Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, 6 νέα μηνύματα δημοσιεύθηκαν. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.Υ.Γ.2 ε καλά, μιλάμε για παγκόσμιο ρεκόρ!